Buijs is ook niets. Dat is gewoon schreeuwen als een mongool aan de zijlijn, maar ik heb hem tactisch nooit iets bijzonders zien doen. Oftewel, een Meijer met een grote bek.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
Interessante Eredivisie trainers als Simonis en Hoefkens (1,5 jaar contract) lijken mij niet haalbaar.
Iemand nog andere out of the box opties?
Nieuwe trainer
Re: Nieuwe trainer
いつでも戦える
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Feit dat jij een trainer afrekent op zijn uitstraling en niet op het gegeven dat hij met beperkte middelen van GAE een van de betere voetballende teams van de Eredivisie heeft gemaakt waar spelers ook nog eens aantoonbaar beter worden zegt veel meer over jouw (gebrek aan) voetbalinzicht dan over de kwaliteiten van de trainer. Wat een simplistisch gedoe zeg.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
Interessante Eredivisie trainers als Simonis en Hoefkens (1,5 jaar contract) lijken mij niet haalbaar.
'Justice knows every mans number'
Van mij mag Rogier gewoon blijven. Veel beter in deze categorie krijg je ze niet.
- Legendario
- Contacteer:
Danny Buijs? Die heeft twee maanden geleden zijn contract verlengd.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
-
- Contacteer:
Wat? Go Ahead heeft in de zomer 3/4 basis krachten verkocht en hij presteert alleen maar beter. Of komt dit allemaal door meesterbrein Hake?də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
-
- Contacteer:
Bij Groningen en Fortuna absoluut het maximale uit de selecties gehaald. Dat spreek in het voordeel van een trainer. Toch?Nummer 9 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 21:04Buijs is ook niets. Dat is gewoon schreeuwen als een mongool aan de zijlijn, maar ik heb hem tactisch nooit iets bijzonders zien doen. Oftewel, een Meijer met een grote bek.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
-
- Contacteer:
Dan is transfermarkt niet up to date!Legendario schreef: ↑wo 22 jan 2025, 22:25Danny Buijs? Die heeft twee maanden geleden zijn contract verlengd.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
- Legendario
- Contacteer:
https://www.vi.nl/nieuws/fortuna-sittar ... -aan-buijsNijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:14Dan is transfermarkt niet up to date!Legendario schreef: ↑wo 22 jan 2025, 22:25Danny Buijs? Die heeft twee maanden geleden zijn contract verlengd.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Bij Groningen het maximale? Dan heb je echt naar een ander Groningen zitten kijken. Bij hem begon de ellende daar in het noorden. Bij Fortuna doet die het aardig, maar niet meer dan dat. Hetzelfde dat wat Meijer bij ons doet. Tel daarbij het betonvoetbal wat hij speelt en je weet dat je er echt helemaal niets mee opschiet.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:13Bij Groningen en Fortuna absoluut het maximale uit de selecties gehaald. Dat spreek in het voordeel van een trainer. Toch?Nummer 9 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 21:04Buijs is ook niets. Dat is gewoon schreeuwen als een mongool aan de zijlijn, maar ik heb hem tactisch nooit iets bijzonders zien doen. Oftewel, een Meijer met een grote bek.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
いつでも戦える
In Groningen zijn ze juist nog steeds meer dan te spreken over Buijs. 3 keer bij de eerste 9 geëindigd (met 7e plek als hoogste). Heeft het daar echt prima gedaan hoor.Nummer 9 schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:52Bij Groningen het maximale? Dan heb je echt naar een ander Groningen zitten kijken. Bij hem begon de ellende daar in het noorden. Bij Fortuna doet die het aardig, maar niet meer dan dat. Hetzelfde dat wat Meijer bij ons doet. Tel daarbij het betonvoetbal wat hij speelt en je weet dat je er echt helemaal niets mee opschiet.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:13Bij Groningen en Fortuna absoluut het maximale uit de selecties gehaald. Dat spreek in het voordeel van een trainer. Toch?Nummer 9 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 21:04Buijs is ook niets. Dat is gewoon schreeuwen als een mongool aan de zijlijn, maar ik heb hem tactisch nooit iets bijzonders zien doen. Oftewel, een Meijer met een grote bek.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
-
- Contacteer:
Buijs lijkt mij een heerlijke trainer! Ik denk alleen niet dat hij bij ons geaccepteerd gaat worden. Buijs is veelte direct in zijn communicatie, dat wordt bij ons niet echt gewaardeerd. Daarom is iedereen zo gek op Meijer, die is braaf en zegt nooit iets bijzonders.Panucci schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:57In Groningen zijn ze juist nog steeds meer dan te spreken over Buijs. 3 keer bij de eerste 9 geëindigd (met 7e plek als hoogste). Heeft het daar echt prima gedaan hoor.Nummer 9 schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:52Bij Groningen het maximale? Dan heb je echt naar een ander Groningen zitten kijken. Bij hem begon de ellende daar in het noorden. Bij Fortuna doet die het aardig, maar niet meer dan dat. Hetzelfde dat wat Meijer bij ons doet. Tel daarbij het betonvoetbal wat hij speelt en je weet dat je er echt helemaal niets mee opschiet.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:13Bij Groningen en Fortuna absoluut het maximale uit de selecties gehaald. Dat spreek in het voordeel van een trainer. Toch?Nummer 9 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 21:04Buijs is ook niets. Dat is gewoon schreeuwen als een mongool aan de zijlijn, maar ik heb hem tactisch nooit iets bijzonders zien doen. Oftewel, een Meijer met een grote bek.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
Meijer zou zijn keeper geen korfballer noemen neeFC Hilversum schreef: ↑do 23 jan 2025, 07:09Buijs lijkt mij een heerlijke trainer! Ik denk alleen niet dat hij bij ons geaccepteerd gaat worden. Buijs is veelte direct in zijn communicatie, dat wordt bij ons niet echt gewaardeerd. Daarom is iedereen zo gek op Meijer, die is braaf en zegt nooit iets bijzonders.Panucci schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:57In Groningen zijn ze juist nog steeds meer dan te spreken over Buijs. 3 keer bij de eerste 9 geëindigd (met 7e plek als hoogste). Heeft het daar echt prima gedaan hoor.Nummer 9 schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:52Bij Groningen het maximale? Dan heb je echt naar een ander Groningen zitten kijken. Bij hem begon de ellende daar in het noorden. Bij Fortuna doet die het aardig, maar niet meer dan dat. Hetzelfde dat wat Meijer bij ons doet. Tel daarbij het betonvoetbal wat hij speelt en je weet dat je er echt helemaal niets mee opschiet.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:13Bij Groningen en Fortuna absoluut het maximale uit de selecties gehaald. Dat spreek in het voordeel van een trainer. Toch?Nummer 9 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 21:04Buijs is ook niets. Dat is gewoon schreeuwen als een mongool aan de zijlijn, maar ik heb hem tactisch nooit iets bijzonders zien doen. Oftewel, een Meijer met een grote bek.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00
Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.

Maar met direct zijn is verder weinig verkeerd, het is topsport.
Toen hij nog geen duidelijkheid wilde geven over Cillessen/ Roefs omdat hij eerst Cillessen wilde spreken kwam er een orkaan over Nijmegen heen. Laat staan als hij a la Buijs de keeper daadwerkelijk af zou vallen.FC Hilversum schreef: ↑do 23 jan 2025, 07:09Buijs lijkt mij een heerlijke trainer! Ik denk alleen niet dat hij bij ons geaccepteerd gaat worden. Buijs is veelte direct in zijn communicatie, dat wordt bij ons niet echt gewaardeerd. Daarom is iedereen zo gek op Meijer, die is braaf en zegt nooit iets bijzonders.Panucci schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:57In Groningen zijn ze juist nog steeds meer dan te spreken over Buijs. 3 keer bij de eerste 9 geëindigd (met 7e plek als hoogste). Heeft het daar echt prima gedaan hoor.Nummer 9 schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:52Bij Groningen het maximale? Dan heb je echt naar een ander Groningen zitten kijken. Bij hem begon de ellende daar in het noorden. Bij Fortuna doet die het aardig, maar niet meer dan dat. Hetzelfde dat wat Meijer bij ons doet. Tel daarbij het betonvoetbal wat hij speelt en je weet dat je er echt helemaal niets mee opschiet.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:13Bij Groningen en Fortuna absoluut het maximale uit de selecties gehaald. Dat spreek in het voordeel van een trainer. Toch?Nummer 9 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 21:04Buijs is ook niets. Dat is gewoon schreeuwen als een mongool aan de zijlijn, maar ik heb hem tactisch nooit iets bijzonders zien doen. Oftewel, een Meijer met een grote bek.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00
Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Pfff gaan we die discussie weer oprakelen?E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:22Toen hij nog geen duidelijkheid wilde geven over Cillessen/ Roefs omdat hij eerst Cillessen wilde spreken kwam er een orkaan over Nijmegen heen. Laat staan als hij a la Buijs de keeper daadwerkelijk af zou vallen.FC Hilversum schreef: ↑do 23 jan 2025, 07:09Buijs lijkt mij een heerlijke trainer! Ik denk alleen niet dat hij bij ons geaccepteerd gaat worden. Buijs is veelte direct in zijn communicatie, dat wordt bij ons niet echt gewaardeerd. Daarom is iedereen zo gek op Meijer, die is braaf en zegt nooit iets bijzonders.Panucci schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:57In Groningen zijn ze juist nog steeds meer dan te spreken over Buijs. 3 keer bij de eerste 9 geëindigd (met 7e plek als hoogste). Heeft het daar echt prima gedaan hoor.Nummer 9 schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:52Bij Groningen het maximale? Dan heb je echt naar een ander Groningen zitten kijken. Bij hem begon de ellende daar in het noorden. Bij Fortuna doet die het aardig, maar niet meer dan dat. Hetzelfde dat wat Meijer bij ons doet. Tel daarbij het betonvoetbal wat hij speelt en je weet dat je er echt helemaal niets mee opschiet.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:13Bij Groningen en Fortuna absoluut het maximale uit de selecties gehaald. Dat spreek in het voordeel van een trainer. Toch?
Meijer had de hele week met Cillessen kunnen praten maar deed het niet en toen hij overvallen werd door een logisch vraag van een journalist die hij had moeten verwachten, kon ie opeens niks zeggen want hij moest eerst Cillessen spreken.....

When Wilco talks, people listen!
Honderd keer liever Meijer dan Buijs. Een trainer die zijn eigen spelers afvalt in de media wordt niet gepruimd door de selectie, dat ga je terug zien in de resultaten.E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:22Toen hij nog geen duidelijkheid wilde geven over Cillessen/ Roefs omdat hij eerst Cillessen wilde spreken kwam er een orkaan over Nijmegen heen. Laat staan als hij a la Buijs de keeper daadwerkelijk af zou vallen.FC Hilversum schreef: ↑do 23 jan 2025, 07:09Buijs lijkt mij een heerlijke trainer! Ik denk alleen niet dat hij bij ons geaccepteerd gaat worden. Buijs is veelte direct in zijn communicatie, dat wordt bij ons niet echt gewaardeerd. Daarom is iedereen zo gek op Meijer, die is braaf en zegt nooit iets bijzonders.Panucci schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:57In Groningen zijn ze juist nog steeds meer dan te spreken over Buijs. 3 keer bij de eerste 9 geëindigd (met 7e plek als hoogste). Heeft het daar echt prima gedaan hoor.Nummer 9 schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:52Bij Groningen het maximale? Dan heb je echt naar een ander Groningen zitten kijken. Bij hem begon de ellende daar in het noorden. Bij Fortuna doet die het aardig, maar niet meer dan dat. Hetzelfde dat wat Meijer bij ons doet. Tel daarbij het betonvoetbal wat hij speelt en je weet dat je er echt helemaal niets mee opschiet.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:13Bij Groningen en Fortuna absoluut het maximale uit de selecties gehaald. Dat spreek in het voordeel van een trainer. Toch?
3 of 4 jr Groningen en nu al tweede jaar Fortuna , valt wel mee toch?
De discussie hoeft niet opgerakeld te worden. Het schetst hoe kleinzerig we hier soms zijn. Net als een Meijer die een indirect sneertje maakt naar de supporters en er al verschillende staan te stuiteren. Moet je nagaan als een Buijs hier zou roepen dat de supporters niet zo moeten zeiken.Gerard Lopez schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:48Pfff gaan we die discussie weer oprakelen?E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:22Toen hij nog geen duidelijkheid wilde geven over Cillessen/ Roefs omdat hij eerst Cillessen wilde spreken kwam er een orkaan over Nijmegen heen. Laat staan als hij a la Buijs de keeper daadwerkelijk af zou vallen.FC Hilversum schreef: ↑do 23 jan 2025, 07:09Buijs lijkt mij een heerlijke trainer! Ik denk alleen niet dat hij bij ons geaccepteerd gaat worden. Buijs is veelte direct in zijn communicatie, dat wordt bij ons niet echt gewaardeerd. Daarom is iedereen zo gek op Meijer, die is braaf en zegt nooit iets bijzonders.Panucci schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:57In Groningen zijn ze juist nog steeds meer dan te spreken over Buijs. 3 keer bij de eerste 9 geëindigd (met 7e plek als hoogste). Heeft het daar echt prima gedaan hoor.Nummer 9 schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:52Bij Groningen het maximale? Dan heb je echt naar een ander Groningen zitten kijken. Bij hem begon de ellende daar in het noorden. Bij Fortuna doet die het aardig, maar niet meer dan dat. Hetzelfde dat wat Meijer bij ons doet. Tel daarbij het betonvoetbal wat hij speelt en je weet dat je er echt helemaal niets mee opschiet.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:13
Bij Groningen en Fortuna absoluut het maximale uit de selecties gehaald. Dat spreek in het voordeel van een trainer. Toch?
Meijer had de hele week met Cillessen kunnen praten maar deed het niet en toen hij overvallen werd door een logisch vraag van een journalist die hij had moeten verwachten, kon ie opeens niks zeggen want hij moest eerst Cillessen spreken.....![]()
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ja, behalve dat Buijs dat nooit zal roepen over z'n eigen supporters. Het is een demagoog die af en toe spelers voor de bus gooit en met populaire one liners komt waarvan ie denkt dat ze goed vallen bij het publiek. "Het is geen korfbal" en dat soort uitspraken.E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 09:13De discussie hoeft niet opgerakeld te worden. Het schetst hoe kleinzerig we hier soms zijn. Net als een Meijer die een indirect sneertje maakt naar de supporters en er al verschillende staan te stuiteren. Moet je nagaan als een Buijs hier zou roepen dat de supporters niet zo moeten zeiken.Gerard Lopez schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:48Pfff gaan we die discussie weer oprakelen?E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:22Toen hij nog geen duidelijkheid wilde geven over Cillessen/ Roefs omdat hij eerst Cillessen wilde spreken kwam er een orkaan over Nijmegen heen. Laat staan als hij a la Buijs de keeper daadwerkelijk af zou vallen.FC Hilversum schreef: ↑do 23 jan 2025, 07:09Buijs lijkt mij een heerlijke trainer! Ik denk alleen niet dat hij bij ons geaccepteerd gaat worden. Buijs is veelte direct in zijn communicatie, dat wordt bij ons niet echt gewaardeerd. Daarom is iedereen zo gek op Meijer, die is braaf en zegt nooit iets bijzonders.Panucci schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:57In Groningen zijn ze juist nog steeds meer dan te spreken over Buijs. 3 keer bij de eerste 9 geëindigd (met 7e plek als hoogste). Heeft het daar echt prima gedaan hoor.Nummer 9 schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:52
Bij Groningen het maximale? Dan heb je echt naar een ander Groningen zitten kijken. Bij hem begon de ellende daar in het noorden. Bij Fortuna doet die het aardig, maar niet meer dan dat. Hetzelfde dat wat Meijer bij ons doet. Tel daarbij het betonvoetbal wat hij speelt en je weet dat je er echt helemaal niets mee opschiet.
Meijer had de hele week met Cillessen kunnen praten maar deed het niet en toen hij overvallen werd door een logisch vraag van een journalist die hij had moeten verwachten, kon ie opeens niks zeggen want hij moest eerst Cillessen spreken.....![]()
Dan ken je Buijs niet. Die heeft zich al vaker uitgelaten over kritiek vanuit de supporters. Dit soort teksten zou Meijer niet mee aan moeten komen hier.Gerard Lopez schreef: ↑do 23 jan 2025, 09:16Ja, behalve dat Buijs dat nooit zal roepen over z'n eigen supporters. Het is een demagoog die af en toe spelers voor de bus gooit en met populaire one liners komt waarvan ie denkt dat ze goed vallen bij het publiek. "Het is geen korfbal" en dat soort uitspraken.E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 09:13De discussie hoeft niet opgerakeld te worden. Het schetst hoe kleinzerig we hier soms zijn. Net als een Meijer die een indirect sneertje maakt naar de supporters en er al verschillende staan te stuiteren. Moet je nagaan als een Buijs hier zou roepen dat de supporters niet zo moeten zeiken.Gerard Lopez schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:48Pfff gaan we die discussie weer oprakelen?E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:22Toen hij nog geen duidelijkheid wilde geven over Cillessen/ Roefs omdat hij eerst Cillessen wilde spreken kwam er een orkaan over Nijmegen heen. Laat staan als hij a la Buijs de keeper daadwerkelijk af zou vallen.FC Hilversum schreef: ↑do 23 jan 2025, 07:09Buijs lijkt mij een heerlijke trainer! Ik denk alleen niet dat hij bij ons geaccepteerd gaat worden. Buijs is veelte direct in zijn communicatie, dat wordt bij ons niet echt gewaardeerd. Daarom is iedereen zo gek op Meijer, die is braaf en zegt nooit iets bijzonders.
https://www.feanonline.nl/buijs-woedend ... te-tijden/
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/reali ... ecbe21db0d
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Ik vind het wel meevallen wat ie zegt. Zolang ie het elftal kan motiveren verdienen ze idd steun van het publiek. Maar als Meijer ons elftal meermaals op rij als een natte krant laat spelen en zelf aangeeft dat ie ze niet meer kan motiveren, dan moet ie idd niet met zulke teksten over z'n thuispubliek aankomen. Eerst je eigen zaakjes op orde en daarna over het publiek oordelen.E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 09:38Dan ken je Buijs niet. Die heeft zich al vaker uitgelaten over kritiek vanuit de supporters. Dit soort teksten zou Meijer niet mee aan moeten komen hier.Gerard Lopez schreef: ↑do 23 jan 2025, 09:16Ja, behalve dat Buijs dat nooit zal roepen over z'n eigen supporters. Het is een demagoog die af en toe spelers voor de bus gooit en met populaire one liners komt waarvan ie denkt dat ze goed vallen bij het publiek. "Het is geen korfbal" en dat soort uitspraken.E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 09:13De discussie hoeft niet opgerakeld te worden. Het schetst hoe kleinzerig we hier soms zijn. Net als een Meijer die een indirect sneertje maakt naar de supporters en er al verschillende staan te stuiteren. Moet je nagaan als een Buijs hier zou roepen dat de supporters niet zo moeten zeiken.Gerard Lopez schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:48Pfff gaan we die discussie weer oprakelen?E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:22Toen hij nog geen duidelijkheid wilde geven over Cillessen/ Roefs omdat hij eerst Cillessen wilde spreken kwam er een orkaan over Nijmegen heen. Laat staan als hij a la Buijs de keeper daadwerkelijk af zou vallen.FC Hilversum schreef: ↑do 23 jan 2025, 07:09
Buijs lijkt mij een heerlijke trainer! Ik denk alleen niet dat hij bij ons geaccepteerd gaat worden. Buijs is veelte direct in zijn communicatie, dat wordt bij ons niet echt gewaardeerd. Daarom is iedereen zo gek op Meijer, die is braaf en zegt nooit iets bijzonders.
Nogal gemakkelijk. Er is al langer kritiek op de speelwijze van Buijs, ook vanuit de supporters. Leuk dat hij met ferme teksten in de media spierballen laat zien (o.a. richting eigen spelers) maar op het veld was het niet op orde. Integendeel, Fortuna haalde in 2024 niet de bekerfinale en werden geen 6e. En nog kon Meijer soms niet goed doen. Die zou ook niet wegkomen met uitspraken als "We spelen niet om de schoonheidsprijs te winnen".Gerard Lopez schreef: ↑do 23 jan 2025, 10:10Ik vind het wel meevallen wat ie zegt. Zolang ie het elftal kan motiveren verdienen ze idd steun van het publiek. Maar als Meijer ons elftal meermaals op rij als een natte krant laat spelen en zelf aangeeft dat ie ze niet meer kan motiveren, dan moet ie idd niet met zulke teksten over z'n thuispubliek aankomen. Eerst je eigen zaakjes op orde en daarna over het publiek oordelen.E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 09:38Dan ken je Buijs niet. Die heeft zich al vaker uitgelaten over kritiek vanuit de supporters. Dit soort teksten zou Meijer niet mee aan moeten komen hier.Gerard Lopez schreef: ↑do 23 jan 2025, 09:16Ja, behalve dat Buijs dat nooit zal roepen over z'n eigen supporters. Het is een demagoog die af en toe spelers voor de bus gooit en met populaire one liners komt waarvan ie denkt dat ze goed vallen bij het publiek. "Het is geen korfbal" en dat soort uitspraken.E.B schreef: ↑do 23 jan 2025, 09:13De discussie hoeft niet opgerakeld te worden. Het schetst hoe kleinzerig we hier soms zijn. Net als een Meijer die een indirect sneertje maakt naar de supporters en er al verschillende staan te stuiteren. Moet je nagaan als een Buijs hier zou roepen dat de supporters niet zo moeten zeiken.Gerard Lopez schreef: ↑do 23 jan 2025, 08:48Pfff gaan we die discussie weer oprakelen?
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
1. GAE doet t al langer dan Simonis goed.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 21:18Feit dat jij een trainer afrekent op zijn uitstraling en niet op het gegeven dat hij met beperkte middelen van GAE een van de betere voetballende teams van de Eredivisie heeft gemaakt waar spelers ook nog eens aantoonbaar beter worden zegt veel meer over jouw (gebrek aan) voetbalinzicht dan over de kwaliteiten van de trainer. Wat een simplistisch gedoe zeg.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
2. Met weinig uitstraling en hersens is de kans groot dat hij weinig deel heeft in de resultaten. Als trainer ben je eerste waar men naar kijkt maar er zijn toch echt een stuk meer mensen die invloed hebben op resultaten. Beetje mensenkennis en je weet bij die bange wezel van een Simonis bijzonder snel dat je er niet aan moet beginnen.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
də 'kʁitikʏs schreef: ↑do 23 jan 2025, 14:441. GAE doet t al langer dan Simonis goed.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 21:18Feit dat jij een trainer afrekent op zijn uitstraling en niet op het gegeven dat hij met beperkte middelen van GAE een van de betere voetballende teams van de Eredivisie heeft gemaakt waar spelers ook nog eens aantoonbaar beter worden zegt veel meer over jouw (gebrek aan) voetbalinzicht dan over de kwaliteiten van de trainer. Wat een simplistisch gedoe zeg.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.
2. Met weinig uitstraling en hersens is de kans groot dat hij weinig deel heeft in de resultaten. Als trainer ben je eerste waar men naar kijkt maar er zijn toch echt een stuk meer mensen die invloed hebben op resultaten. Beetje mensenkennis en je weet bij die bange wezel van een Simonis bijzonder snel dat je er niet aan moet beginnen.

Zijn een paar bekangrijke spelers kwijtgeraakt en ze spelen beter als het vorige seizoen...
-
- Contacteer:
Wat? Hij eindigde 3x linkerrijtje en 1x 12e. Het jaar erop degradeerde ze met vrijwel dezelfde selectie.Nummer 9 schreef: ↑do 23 jan 2025, 06:52Bij Groningen het maximale? Dan heb je echt naar een ander Groningen zitten kijken. Bij hem begon de ellende daar in het noorden. Bij Fortuna doet die het aardig, maar niet meer dan dat. Hetzelfde dat wat Meijer bij ons doet. Tel daarbij het betonvoetbal wat hij speelt en je weet dat je er echt helemaal niets mee opschiet.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 23:13Bij Groningen en Fortuna absoluut het maximale uit de selecties gehaald. Dat spreek in het voordeel van een trainer. Toch?Nummer 9 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 21:04Buijs is ook niets. Dat is gewoon schreeuwen als een mongool aan de zijlijn, maar ik heb hem tactisch nooit iets bijzonders zien doen. Oftewel, een Meijer met een grote bek.də 'kʁitikʏs schreef: ↑wo 22 jan 2025, 20:00Simonis is een slappe lul, alsjeblieft niet zeg. Beetje persoonlijkheid neemt hm totaal niet serieus. Kan niet eens antwoord geven op een vraag (zie Studio Voetbal), allemaal krekels in die bovenkamer van hm. Overtuigd dat succes GAE nauwelijks door hem komt.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 22 jan 2025, 17:18Dick Schreuder is momenteel vrij en Buijs komt van de zomer vrij.