Allemachtig,wat een keuze!

Zullen we dan toch volgend jaar gaan promoveren, de voortekens zijn gunstigzoete aardbei schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:06Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.
Allemachtig,wat een keuze!![]()
We moeten nou niet gaan doen alsof Meijer slecht materiaal heeft waarmee hij wonder boven wonder 6e staat. Het klopt dat de selectie niet in balans is (volledig uit balans is overdreven) maar laten we wel wezen, dat geldt voor bijna elke club in de KKD. Eigenlijk steken alleen de selecties van Cambuur en De Graafschap goed in elkaar qua kwaliteit en leeftijdsopbouw. Voor de rest hebben clubs als Almere, NAC, GAE, Roda en Volendam net zo goed met gebreken in hun selectie te maken als wij. Maar dat zijn ploegen die ofwel beter presteren ofwel beter voetballen.Nijmegen0413 schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:03Hij staat 6e met een selectie die volledig uit balans is en waarbij er 0 lijn zit in de aankopen.
Daarnaast heeft Meijer jeugd ingepast en is Meijer een meer dan prima uithangbord voor onze club.
Verder heeft Meijer bewezen een meer dan goede veldtrainer te zijn.
Dat is best wat potentie toch?
Dat nooit.zoete aardbei schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:06Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.
Ai, ik ben juist fan van hem. Pastoor rules, prachtige vent!Legendario schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:54Dat nooit.zoete aardbei schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:06Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.
Ik moest ooit samen met nog twee supporters en Jan Sommerdijk op een speciaal bankje zitten tijdens een training, zodat we niet af zouden leiden. Toen was ik er wel klaar mee.harold schreef: ↑di 23 feb 2021, 22:09Ai, ik ben juist fan van hem. Pastoor rules, prachtige vent!Legendario schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:54Dat nooit.zoete aardbei schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:06Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.
![]()
Legendario schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:54Dat nooit.zoete aardbei schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:06Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.
Wilde ooit de trainingsvelden afdekken met zwarte doeken maar dat ging het bestuur toch te ver.Legendario schreef: ↑di 23 feb 2021, 22:45Ik moest ooit samen met nog twee supporters en Jan Sommerdijk op een speciaal bankje zitten tijdens een training, zodat we niet af zouden leiden. Toen was ik er wel klaar mee.harold schreef: ↑di 23 feb 2021, 22:09Ai, ik ben juist fan van hem. Pastoor rules, prachtige vent!Legendario schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:54Dat nooit.zoete aardbei schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:06Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.
![]()
Dus volgend jaar een tussenpaus voor de promotie en daarna weer terug naar Meijer om te vechten tegen degradatie.Keizerstad1994 schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:44We moeten nou niet gaan doen alsof Meijer slecht materiaal heeft waarmee hij wonder boven wonder 6e staat. Het klopt dat de selectie niet in balans is (volledig uit balans is overdreven) maar laten we wel wezen, dat geldt voor bijna elke club in de KKD. Eigenlijk steken alleen de selecties van Cambuur en De Graafschap goed in elkaar qua kwaliteit en leeftijdsopbouw. Voor de rest hebben clubs als Almere, NAC, GAE, Roda en Volendam net zo goed met gebreken in hun selectie te maken als wij. Maar dat zijn ploegen die ofwel beter presteren ofwel beter voetballen.Nijmegen0413 schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:03Hij staat 6e met een selectie die volledig uit balans is en waarbij er 0 lijn zit in de aankopen.
Daarnaast heeft Meijer jeugd ingepast en is Meijer een meer dan prima uithangbord voor onze club.
Volgend seizoen willen we direct promoveren. Dat betekent dat je van de 38 wedstrijden er toch al makkelijk 23 a 24 moet winnen (en nog wat gelijkspelen). Vraag is of dat met de speelwijze van Meijer een haalbaar doel niet. Ik vrees van niet, want of we nou tegen Cambuur, Excelsior, Jong Utrecht of MVV spelen, ik zie vaak een NEC dat vooral speelt om niet te verliezen, zowel met als zonder bal. Tel daarbij de vele wisselingen en het gebrek aan ontwikkeling qua spel op en de rekensom is snel gemaakt denk ik. Natuurlijk vervelend voor Meijer, prima kerel die echt wel kwaliteiten heeft, maar die kwaliteiten komen denk ik beter van pas bij een club die tegen degradatie vecht dan een club die wil promoveren.
Keizerstad1994 schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:44We moeten nou niet gaan doen alsof Meijer slecht materiaal heeft waarmee hij wonder boven wonder 6e staat. Het klopt dat de selectie niet in balans is (volledig uit balans is overdreven) maar laten we wel wezen, dat geldt voor bijna elke club in de KKD. Eigenlijk steken alleen de selecties van Cambuur en De Graafschap goed in elkaar qua kwaliteit en leeftijdsopbouw. Voor de rest hebben clubs als Almere, NAC, GAE, Roda en Volendam net zo goed met gebreken in hun selectie te maken als wij. Maar dat zijn ploegen die ofwel beter presteren ofwel beter voetballen.Nijmegen0413 schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:03Hij staat 6e met een selectie die volledig uit balans is en waarbij er 0 lijn zit in de aankopen.
Volgend seizoen willen we direct promoveren. Dat betekent dat je van de 38 wedstrijden er toch al makkelijk 23 a 24 moet winnen (en nog wat gelijkspelen). Vraag is of dat met de speelwijze van Meijer een haalbaar doel niet. Ik vrees van niet, want of we nou tegen Cambuur, Excelsior, Jong Utrecht of MVV spelen, ik zie vaak een NEC dat vooral speelt om niet te verliezen, zowel met als zonder bal. Tel daarbij de vele wisselingen en het gebrek aan ontwikkeling qua spel op en de rekensom is snel gemaakt denk ik. Natuurlijk vervelend voor Meijer, prima kerel die echt wel kwaliteiten heeft, maar die kwaliteiten komen denk ik beter van pas bij een club die tegen degradatie vecht dan een club die wil promoveren.
we hebben al een naam als trainer kerkhof....
Een ervaren trainer zal straks misschien wel gewenst zijn als er dadelijk een bus buitenlanders landt met ieder zijn eigen egootje...
Dat denk ik ook, daarom Koster. Hij kreeg Sjimmie immer ook aan de praat.
zo is dat, er zijn er een hoop werkeloos en willen graag komen...
Ze stonden niet te trappelen in de zomer van 2017, toen Remco een hoofdtrainer zocht en 2 jaar laten stonden ze weer niet te trappelen toen WIlco in de zomer van 2019 een hoofdtrainer zocht. NEC wordt gemeden door de meeste voetbaltrainers.
harold schreef: ↑di 23 feb 2021, 22:09Ai, ik ben juist fan van hem. Pastoor rules, prachtige vent!Legendario schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:54Dat nooit.zoete aardbei schreef: ↑di 23 feb 2021, 20:06Gaat rap nu.Ook onze grote toptrainer Alex Pastoor is naar huis gestuurd door Altach.
![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast