NEC/FC Oss A1

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Plaats reactie
Ruud
Berichten: 435
Lid geworden op: di 24 mar 2015, 23:23

NEC/FC Oss A1

Bericht door Ruud »

https://www.youtube.com/watch?v=ea3O9mRPrfM Heb even zitten te kijken naar wat oude beelden van de jeugd.Van af 0.48 bekijken de spelers met rugnummer 6 en 8 het verdere verloop van het spel,zonder de verdediger te helpen.Op 0.50 denkt de nr 6.. Laat ik toch maar wat doen het wordt link... En de nr 4 centraal op 0.50 (Die geen enkel moment rekening houdt met de speler in zijn rug,door kort om zich heen te kijken) Geeft de aanvaller van PSV alle ruimte om om de bal te vragen (Wat hij dus ook doet.. ) en beweegt zelfs steeds verder van hem weg de diepte in,mogelijk omdat hij denkt dat zijn medespeler zijn directe tegenstander niet van de bal kan krijgen.0.51... De PSV speler kan gewoon staan te bedelen om de bal.Tsjaaa.. En wat er dan gebeurd van af 0.53 met zowel de nr 4 en ik vermoed de linksback... Mooi is dat he om te kijken naar voetballers aan de bal,die gaan scoren.Je zou eens moeten rennen om een sliding in te zetten. :crazy: (Mooie rush overigens van af 1.20 door PSV.)
Laatst gewijzigd door Ruud op di 07 apr 2015, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

necthom
Berichten: 276
Lid geworden op: ma 08 jul 2013, 15:01
Contacteer:

Re: NEC/FC Oss A1

Bericht door necthom »

Ruud schreef:https://www.youtube.com/watch?v=ea3O9mRPrfM Heb even zitten te kijken naar wat oude beelden van de jeugd.Van af 0.48 bekijken de spelers met rugnummer 6 en 8 het verdere verloop van het spel,zonder de verdediger te helpen.Op 0.50 denkt de nr 6.. Laat ik toch maar wat doen het wordt link... En de nr 4 centraal op 0.50 (Die geen enkel moment rekening houdt met de speler in zijn rug,door kort om zich heen te kijken) Geeft de aanvaller van PSV alle ruimte om om de bal te vragen (Wat hij dus ook doet.. ) en beweegt zelfs steeds verder van hem weg de diepte in,mogelijk omdat hij denkt dat zijn medespeler zijn directe tegenstander niet van de bal kan krijgen.0.51... De PSV speler kan gewoon staan te bedelen om de bal.Tsjaaa.. En wat er dan gebeurd van af 0.53 met zowel de nr 4 en ik vermoed de linksback... Mooi is dat he om te kijken naar voetballers aan de bal,die gaan scoren.Je zou eens moeten rennen om een sliding in te zetten. :crazy:
Jij zou de perfecte assistent trainer zijn. Dan laat je als hoofdtrainer eerst jou lullen, neem je het vervolgens zelf over en kom je over als een of ander genie.

Ruud
Berichten: 435
Lid geworden op: di 24 mar 2015, 23:23

Re: NEC/FC Oss A1

Bericht door Ruud »

necthom schreef:
Ruud schreef:https://www.youtube.com/watch?v=ea3O9mRPrfM Heb even zitten te kijken naar wat oude beelden van de jeugd.Van af 0.48 bekijken de spelers met rugnummer 6 en 8 het verdere verloop van het spel,zonder de verdediger te helpen.Op 0.50 denkt de nr 6.. Laat ik toch maar wat doen het wordt link... En de nr 4 centraal op 0.50 (Die geen enkel moment rekening houdt met de speler in zijn rug,door kort om zich heen te kijken) Geeft de aanvaller van PSV alle ruimte om om de bal te vragen (Wat hij dus ook doet.. ) en beweegt zelfs steeds verder van hem weg de diepte in,mogelijk omdat hij denkt dat zijn medespeler zijn directe tegenstander niet van de bal kan krijgen.0.51... De PSV speler kan gewoon staan te bedelen om de bal.Tsjaaa.. En wat er dan gebeurd van af 0.53 met zowel de nr 4 en ik vermoed de linksback... Mooi is dat he om te kijken naar voetballers aan de bal,die gaan scoren.Je zou eens moeten rennen om een sliding in te zetten. :crazy:
Jij zou de perfecte assistent trainer zijn. Dan laat je als hoofdtrainer eerst jou lullen, neem je het vervolgens zelf over en kom je over als een of ander genie.
Ik hoop maar dat het inzicht en doorzettingsvermogen/fanatiek spelen word verbeterd bij deze spelers,anders zal NEC er weinig aan hebben in de toekomst.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC/FC Oss A1

Bericht door TT »

Welkom terug Vic!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC/FC Oss A1

Bericht door bertje »

TT schreef:Welkom terug Vic!
Nee, Spits/Algarve is het. Vic loopt er al weer een tijdje bij (Vak-O-side oid). En weer met een strontvervelende, nietszeggende analyse.. :zzz:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10412
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: NEC/FC Oss A1

Bericht door TT »

bertje schreef:
TT schreef:Welkom terug Vic!
Nee, Spits/Algarve is het. Vic loopt er al weer een tijdje bij (Vak-O-side oid). En weer met een strontvervelende, nietszeggende analyse.. :zzz:
Hmm....ik was even in de veronderstelling dat Spits en Vic één waren. Maar blijkbaar heeft mijn brein een en ander gewist....en da's misschien maar goed ook.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten