Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door De Kletskop »

Ik heb er een goed gevoel bij.
De club moet weer een eigen smoel krijgen, dit is een perfect begin.

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door valkhof »

blij dat er nu duidelijkheid is, dat is goed voor het elftal en de rust binnen de club.
als ik moest kiezen tussen een grote naam of iemand met nec verleden, had ik dezelfde keuze gemaakt als nec nu. het nec gevoel moet terug, en met anton en jack is dat goed gelukt.
s6

Gebruikersavatar
mad dog
Berichten: 3067
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:18
Locatie: De Steeg
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mad dog »

Ben er blij mee. Been had net zoveel ervaring toen die hier kwam.
einde van deze poging.....

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tweety »

valkhof schreef:blij dat er nu duidelijkheid is, dat is goed voor het elftal en de rust binnen de club.
als ik moest kiezen tussen een grote naam of iemand met nec verleden, had ik dezelfde keuze gemaakt als nec nu. het nec gevoel moet terug, en met anton en jack is dat goed gelukt.
s6
maar alles valt of staat toch met minimaal twee versterkingen deze week , ik denk met deze selectie er voor Anton weinig eer te behalen valt , maar hij wordt er wel op afgerekend als het fout loopt
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38415
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

tweety schreef: , ik denk met deze selectie er voor Anton weinig eer te behalen valt , maar hij wordt er wel op afgerekend als het fout loopt
Deze selectie is meer dan voldoende. Iedereen gaf vorig seizoen af op Platje en wilde een spits als Higdon. Nu is er zo'n spits en is het nog niet genoeg.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tweety »

mschr schreef:
tweety schreef: , ik denk met deze selectie er voor Anton weinig eer te behalen valt , maar hij wordt er wel op afgerekend als het fout loopt
Deze selectie is meer dan voldoende. Iedereen gaf vorig seizoen af op Platje en wilde een spits als Higdon. Nu is er zo'n spits en is het nog niet genoeg.
heb ik het over Higdon dan ?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Mitch
Berichten: 188
Lid geworden op: zo 10 jun 2007, 22:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Mitch »

mschr schreef:
tweety schreef: , ik denk met deze selectie er voor Anton weinig eer te behalen valt , maar hij wordt er wel op afgerekend als het fout loopt
Deze selectie is meer dan voldoende. Iedereen gaf vorig seizoen af op Platje en wilde een spits als Higdon. Nu is er zo'n spits en is het nog niet genoeg.
Plus een extra leider op het middenveld...

Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4826
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door T.I.G.O. »

Tiel schreef:
Goffert schreef:
Danish Dynamite schreef:
Goffert schreef:
Danish Dynamite schreef:Heb hier alle vertrouwen in, een gehele "NEC" staf :hail:
Zowel bij Jong PSV, Gemert als Oss heeft Anton zich al bewezen als trainer, en voor de zeikers onder ons: wat heeft cocu al bewezen als hoofdtrainer???
Hoofdtrainer vrij weinig, maar Cocu heeft natuurlijk een schat aan ervaring als speler en assistent trainer bij het Nederlands Elftal.
Anton heeft een schat aan ervaring als speler van PSV, en als HOOFDtrainer van jong PSV met kampioenschap en bekerwinst, Gemert met kampioenschap en promotie naar Topklasse, HOOFDtrainer van Oss waarmee hij netjes in de middenmoot staat nadat de clun jaren onderin meedraaide.
Philip heeft ervaring als speler van PSV en Barcelona, assistent geweest van een geweldige trainer die met Oranje 2e werd op het WK, 4 jaar lang assistent geweest bij PSV en met de A1 de beker gewonnen. Daarnaast doet Cocu het nu als hoofdtrainer zeer goed.
En Anton is NEC-er :tong:
Deze Anton ook, dank!

Gradje
Berichten: 752
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 13:34
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Gradje »

Al was hij zeker niet mijn eerste keus, maar who cares,veel succes Anton.

Gebruikersavatar
Danish Dynamite
Berichten: 11103
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 10:42
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Danish Dynamite »

T.I.G.O. schreef:
Tiel schreef:
Goffert schreef:
Danish Dynamite schreef:
Goffert schreef:
Danish Dynamite schreef:Heb hier alle vertrouwen in, een gehele "NEC" staf :hail:
Zowel bij Jong PSV, Gemert als Oss heeft Anton zich al bewezen als trainer, en voor de zeikers onder ons: wat heeft cocu al bewezen als hoofdtrainer???
Hoofdtrainer vrij weinig, maar Cocu heeft natuurlijk een schat aan ervaring als speler en assistent trainer bij het Nederlands Elftal.
Anton heeft een schat aan ervaring als speler van PSV, en als HOOFDtrainer van jong PSV met kampioenschap en bekerwinst, Gemert met kampioenschap en promotie naar Topklasse, HOOFDtrainer van Oss waarmee hij netjes in de middenmoot staat nadat de clun jaren onderin meedraaide.
Philip heeft ervaring als speler van PSV en Barcelona, assistent geweest van een geweldige trainer die met Oranje 2e werd op het WK, 4 jaar lang assistent geweest bij PSV en met de A1 de beker gewonnen. Daarnaast doet Cocu het nu als hoofdtrainer zeer goed.
En Anton is NEC-er :tong:
Deze Anton ook, dank!
:biggrin:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

De Kletskop schreef:Ik heb er een goed gevoel bij.
De club moet weer een eigen smoel krijgen, dit is een perfect begin.
Ik denk dat de mix van de verschillende karakters ideaal is. Ik ken de trainer A. Janssen niet, maar ben benieuwd.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door flipsen »

wie is nu eigenlijk de assistent van Janssen , Ron de Groot of de Gier ?
Risus abundat in ore stultorum

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Bleum »

De Kletskop schreef:Ik heb er een goed gevoel bij.
De club moet weer een eigen smoel krijgen, dit is een perfect begin.
:withstupid:
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
Ramona
Berichten: 2197
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:25
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Ramona »

flipsen schreef:wie is nu eigenlijk de assistent van Janssen , Ron de Groot of de Gier ?

http://www.nec-nijmegen.nl/home/07873_a ... iner-n-e-c

Gebruikersavatar
toetje1977
Berichten: 114
Lid geworden op: za 07 mar 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door toetje1977 »

bah wat een hoop gezeik hier weer. tis ook nooit goed... wees blij dat er clubmensen worden gehaald en niet weer een passant die zijn zakken komt vullen en die het geen kut uit maakt hoe het uiteindelijk met NEC verder gaat.

Mensen denken bij Janssen aan iemand die niet veel voorstelt, maar hoeveel trainers hebben een Europacup gewonnen?

Ik ben zeer tevreden met deze keuze, 4 clubmensen aan het roer die er echt wel alles aan gaan doen om te zorgen dat het loopt. Nu nog een busje spelers halen... en Bovenberg met de lege bus terugsturen.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

toetje1977 schreef:bah wat een hoop gezeik hier weer. tis ook nooit goed... wees blij dat er clubmensen worden gehaald en niet weer een passant die zijn zakken komt vullen en die het geen kut uit maakt hoe het uiteindelijk met NEC verder gaat.

Mensen denken bij Janssen aan iemand die niet veel voorstelt, maar hoeveel trainers hebben een Europacup gewonnen?

Ik ben zeer tevreden met deze keuze, 4 clubmensen aan het roer die er echt wel alles aan gaan doen om te zorgen dat het loopt. Nu nog een busje spelers halen... en Bovenberg met de lege bus terugsturen.
Je hebt gelijk over het gezeik en dat we tevreden mogen zijn met 4 clubmensen aan het roer. Ik had er niet aan moeten denken dat b-trainers zoals Everse, Lokhoff, Kruijs, etc hier waren komen werken.
Echter het feit dat anton Janssen een europacup heeft gewonnen, maakt hem natuurlijk geen goede trainer. Anton Janssen heeft hier stage gelopen dus ze kennen hem goed en vinden hem kennelijk competent genoeg om NEC te trainen. Ik ben hoopvol!

jasper491
Berichten: 3377
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 10:56

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jasper491 »

toetje1977 schreef:bah wat een hoop gezeik hier weer. tis ook nooit goed... wees blij dat er clubmensen worden gehaald en niet weer een passant die zijn zakken komt vullen en die het geen kut uit maakt hoe het uiteindelijk met NEC verder gaat.

Mensen denken bij Janssen aan iemand die niet veel voorstelt, maar hoeveel trainers hebben een Europacup gewonnen?

Ik ben zeer tevreden met deze keuze, 4 clubmensen aan het roer die er echt wel alles aan gaan doen om te zorgen dat het loopt. Nu nog een busje spelers halen... en Bovenberg met de lege bus terugsturen.
De Boer, van Basten, Koeman .. :biggrin:

Gebruikersavatar
toetje1977
Berichten: 114
Lid geworden op: za 07 mar 2009, 12:28
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door toetje1977 »

jasper491 schreef:
toetje1977 schreef:bah wat een hoop gezeik hier weer. tis ook nooit goed... wees blij dat er clubmensen worden gehaald en niet weer een passant die zijn zakken komt vullen en die het geen kut uit maakt hoe het uiteindelijk met NEC verder gaat.

Mensen denken bij Janssen aan iemand die niet veel voorstelt, maar hoeveel trainers hebben een Europacup gewonnen?

Ik ben zeer tevreden met deze keuze, 4 clubmensen aan het roer die er echt wel alles aan gaan doen om te zorgen dat het loopt. Nu nog een busje spelers halen... en Bovenberg met de lege bus terugsturen.
De Boer, van Basten, Koeman .. :biggrin:
ja en dat soort namen hoeven we bij NEC echt niet aan te denken.

Je kan ook Wouters nog noemen, die is zelfs Europees kampioen geworden.

En ik snap dat het winnen van een Europacup je niet gelijk een goede trainer maakt maar een Anton Janssen heeft voetballend meer meegemaakt dan een Pastoor, vd Looij, Verbeek of Ruud Brood. Spelers die zich verdiepen in het verleden van hun trainer zullen derhalve echt wel respect voor hem hebben en dingen van hem aannemen.

En ik denk niet dat we hieruit af kunnen leiden dat NEC geen ambitie heeft, onzin natuurlijk. Ambitie met clubmensen aan het roer, niks mis mee... En ervaring, je kan het of je kan het niet... Had Frank de Boer veel ervaring toen hij bij Ajax begon? Cocu bij PSV? Hadden we dan met zijn allen in de polonaise gelopen als het Kluivert of R. de Boer was geworden? Puur voor de grote naam uit het verleden? Dure zakkenvullers die alleen uit zijn op eigen succes. Laat ze dat geld maar lekker besparen en aan de spelersgroep uitgeven.

NEC prima zet!

snakedog
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 19 aug 2013, 12:18
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door snakedog »

:withstupid:

trouwehond

Re: Nieuwe trainer

Bericht door trouwehond »

:withstupid: Jansen krijgt dit zooitje ook niet aan de praat , moet echt wat bij hoor .

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door ApophisEire »

We hebben al een nieuwe trainer dus deze topic is niet meer nodig :wink:
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5427
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door illestyl »

ApophisEire schreef:We hebben al een nieuwe trainer dus deze topic is niet meer nodig :wink:
'Dit topic'. Niet om flauw te doen hè, ik bedoel het goed. Ik zie het je namelijk vaker doen. :tu:

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17931
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Demtsjenko »

mag allebei...
engels leenwoord dus oorspronkelijk DE, maar HET is meer ingeburgerd en heeft een officiele plek gekregen... :tu:

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1826
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door BertNEC »

Ook Anton gaat weer een keertje weg en dan hebben we dit topic toch weer nodig.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door ApophisEire »

BertNEC schreef:Ook Anton gaat weer een keertje weg en dan hebben we dit topic toch weer nodig.
Topic verdwijnt ook niet, maar de discussie kan ook plaatsvinden in de juiste topic
Inhoudelijk over de trainer is tenslotte ook een trainers topic voor :biggrin:

E omtrent mijn grammatica ik geef toe soms maak ik foutjes
Blijf een allochtoon hè :lol:
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Gerard Lopez, RW1985 en 20 gasten