Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4835
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door T.I.G.O. »

Ik wil geen "doelstellingen " en "ambities " meer, gewoon je publiek vermaken en knokken voor je geld!

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

Als Pastoor slim is (en dat betwijfel ik, zeker gezien zijn zeer discutabele opstelling en wisselbeleid), stapt hij zelf op. Zonder rancunes en zonder financiele belachelijke eisen.
We hebben Pastoor binnen gehaald als een trainer die voorstander was van aanvallend voetbal. Een trainer die de groep wel aan het ballen zou krijgen. Maar zijn meer dan eigenwijze optredens hebben hem uiteindelijk de das om gedaan, en daarmee ook ons NEC.
Je kunt het nooit verkopen aan wie dan ook, dat je aanvallend voetbal prefereert terwijl je 2 middenvelders zonder scorend vermogen (Foor en Falkenburg) en een verdediger (Amieux) in de aanval zet. ONBEGRIJPELIJK.
En als je dan met 0-1 achter komt dan zet je, als je in die laatste wedstrijd nog iets wil bieden aan je publiek, meteen Platje en George erin.
Maar nee, onze meester in het eigenzinnig zijn, wacht gewoon tot het 0-2 staat, dan weet je tenminste zeker dat je niet meer kunt winnen en dat je de supporters ook in die laatste wedstrijd van het seizoen teleurgesteld naar huis kunt sturen. Pas dan zet je de enige spits die we nog hebben in de 82e minuut in.
Toen hij kwam was ik blij, na een tijdje had ik liever gehad dat hij weer net zo nel weg ging, zeker toen hij vast bleef houden aan het steeds maar in de basis zetten van een Koolwijk die toen een super slechte periode had. Daarna (begin van dit seizoen) dacht ik: ach misschien is het toch niet zo'n slechte trainer als dat ik dacht, maar nu: nu mag hij wat mij betreft zo snel mogelijk weg. Maar ik ben bang dat we het nog een (moeilijk) jaar met hem zullen moeten doen.
Het is in dat geval alleen te hopen dat de geldschieters opstaan en zorgen dat hij een groep spelers onder zich krijgt die wel willen en kunnen voetballen.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tweety »

Pastoor heeft dit seizoen problemen gehad met Sno , Babos, Platje, George , Amieux etc . Zou dat alleen aan die spelers liggen ?
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

tweety schreef:Pastoor heeft dit seizoen problemen gehad met Sno , Babos, Platje, George , Amieux etc . Zou dat alleen aan die spelers liggen ?
Ik ben bang van....







NIET!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

Met Sno had ik ook problemen gekregen. Sterker nog, iedereen had problemen gekregen met de man met de kapsones van hier tot Tokio. Inzake de kwestie-Sno handelde meneer Pastoor op de enige juiste wijze.

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Poort5 »

eniesee-elst schreef:
BertNEC schreef:We zijn met deze trainer in een spiraal van gelatenheid gekomen; hij lult naar iedere wanvertoning uit zijn nek en iedereen laat het maar gebeuren...

Gelatenheid is het ergste wat een club kan overkomen.
:withstupid: Je merkt het ook op de tribune. Mij kon het ook weinig schelen wat er op het veld gebeurde gisteren. Wanneer Babos geen afscheid had genomen waren er nog veel minder mensen geweest denk ik. Overal om mij heen spatte het cynisme ervan af. Iedereen is er klaar mee lijkt wel. We moeten echt van Alex af, nog zo een seizoen overleeft de club niet.
Als het niet Babos zijn laatste wedstrijd was geweest hadden we ten eerste NOG legere tribunes gehad en ten tweede een fluitconcert van 90 minuten lang. Pastoor mocht derhalve in zijn handen wrijven dat Babos gisteren afscheid nam.

Poort5
Berichten: 2559
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Poort5 »

Jota schreef:
eniesee-elst schreef:
BertNEC schreef:We zijn met deze trainer in een spiraal van gelatenheid gekomen; hij lult naar iedere wanvertoning uit zijn nek en iedereen laat het maar gebeuren...

Gelatenheid is het ergste wat een club kan overkomen.
:withstupid: Je merkt het ook op de tribune. Mij kon het ook weinig schelen wat er op het veld gebeurde gisteren. Wanneer Babos geen afscheid had genomen waren er nog veel minder mensen geweest denk ik. Overal om mij heen spatte het cynisme ervan af. Iedereen is er klaar mee lijkt wel. We moeten echt van Alex af, nog zo een seizoen overleeft de club niet.
Ik denk dat het onverstandig is om Pastoor te ontslaan. Hij moet leren van het afgelopen jaar (in ieder geval afgelopen half jaar). Ik heb regelmatig een goed combinerend maar zelden gevaarlijk NEC gezien. Dit heeft te maken met kwaliteit in de voorhoede, die ondanks Boymans (die gewoon niet fit was) niet adequaat is opgevuld. De enige goede wedstrijden waren thuis tegen Vitesse en uit tegen Utrecht.
Volgend jaar staat er een nieuw team en onstaat er weer nieuwe chemie tussen trainer en spelersgroep.
Hallo zeg! Het is hier geen proeftuin of filantropische instelling ten behoeve van Alex Pastoor! Zijn tijd is geweest. Zijn aanwezigheid is funest voor NEC.

Gebruikersavatar
Super-Simr
Berichten: 3721
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:43
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Super-Simr »

mschr schreef:Met Sno had ik ook problemen gekregen. Sterker nog, iedereen had problemen gekregen met de man met de kapsones van hier tot Tokio. Inzake de kwestie-Sno handelde meneer Pastoor op de enige juiste wijze.
Tuurlijk! Daarom gedijt Sno bij het 'grote RKC'!?
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!

jbnmgn

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jbnmgn »

mschr schreef:Met Sno had ik ook problemen gekregen. Sterker nog, iedereen had problemen gekregen met de man met de kapsones van hier tot Tokio. Inzake de kwestie-Sno handelde meneer Pastoor op de enige juiste wijze.
Met jou had Pastoor waarschijnlijk ook problemen gehad. :biggrin:
En ligt dat dan aan Pastoor?? :jestera:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

Super-Simr schreef:
mschr schreef:Met Sno had ik ook problemen gekregen. Sterker nog, iedereen had problemen gekregen met de man met de kapsones van hier tot Tokio. Inzake de kwestie-Sno handelde meneer Pastoor op de enige juiste wijze.
Tuurlijk! Daarom gedijt Sno bij het 'grote RKC'!?
Ik denk idd dat hij wat privileges had bij RKC. Die heeft hij bij NEC niet gekregen.
Het lijkt me toch handig dat de scouting/ tijdens contractbesprekingen met nieuwe spelers wel goed afspreekt wat er verwacht wordt van ze 9ook of vooral op niet-voetbal gebied)

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tweety »

Super-Simr schreef:
mschr schreef:Met Sno had ik ook problemen gekregen. Sterker nog, iedereen had problemen gekregen met de man met de kapsones van hier tot Tokio. Inzake de kwestie-Sno handelde meneer Pastoor op de enige juiste wijze.
Tuurlijk! Daarom gedijt Sno bij het 'grote RKC'!?
Als ik hart problemen zou hebben en ik kreeg alleen een smsje vam mijn baas zou ik ook pissig zijn
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

tweety schreef:
Super-Simr schreef:
mschr schreef:Met Sno had ik ook problemen gekregen. Sterker nog, iedereen had problemen gekregen met de man met de kapsones van hier tot Tokio. Inzake de kwestie-Sno handelde meneer Pastoor op de enige juiste wijze.
Tuurlijk! Daarom gedijt Sno bij het 'grote RKC'!?
Als ik hart problemen zou hebben en ik kreeg alleen een smsje vam mijn baas zou ik ook pissig zijn
En wat als de CEO van jouw bedrijf je wekelijks belt? Vind je dat onbelangrijk? Carlos Aalbers belde de goeie man immers wekelijks. Wat wil een Sno nog meer? Dat er dagelijks een verse bos rozen op zijn nachtkastje staat met een rood-groen-zwart kaartje 'Beterschap, namens de club!'?

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31826
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

mschr schreef:Met Sno had ik ook problemen gekregen.
zwijg nou maar over Sno aangezien je vanaf dag 1 hem al op de korrel had, iets met oogkleppen en bevooroordeeld
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 705
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Necnmegen »

Alex Pastoor moet blijven! Geef de man wat vertrouwen, hij heeft vaak genoeg laten zien dat het een goede trainer is. Hij heeft alleen een anderre kijk op voetbal dan sommige anderen hier en daarom wordt die maar gelijk uitgespuugd.

Als we kijken naar een SAF (Sir Alex Ferguson) die heeft in de eerste zeven jaar ook weinig tot niks bereikt, maar men was verzekert van zijn trainers kwaliteiten. Dat gevoel heb ik nu ook bij Pastoor, deze beste man krijgt ons NEC zeker wel op dreef.

En nee dit is geen vergelijk, alleen een voorbeeld om mijn punt duidelijker te maken. We moeten gewoon wat vertrouwen hebben in Pastoor en afwachten wat Aalbers doet met aankopen en contracten.

Heb er alle vertrouwen in, alles komt goed!
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tweety »

mschr schreef:
tweety schreef:
Super-Simr schreef:
mschr schreef:Met Sno had ik ook problemen gekregen. Sterker nog, iedereen had problemen gekregen met de man met de kapsones van hier tot Tokio. Inzake de kwestie-Sno handelde meneer Pastoor op de enige juiste wijze.
Tuurlijk! Daarom gedijt Sno bij het 'grote RKC'!?
Als ik hart problemen zou hebben en ik kreeg alleen een smsje vam mijn baas zou ik ook pissig zijn
En wat als de CEO van jouw bedrijf je wekelijks belt? Vind je dat onbelangrijk? Carlos Aalbers belde de goeie man immers wekelijks. Wat wil een Sno nog meer? Dat er dagelijks een verse bos rozen op zijn nachtkastje staat met een rood-groen-zwart kaartje 'Beterschap, namens de club!'?
Gewoon een beetje persoonlijke belangstelling lijkt mij niet teveel gevraagd . Als jij dat teveel vraagt zegt dat meer over jou
.....en pastoor
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door dolle dries »

Necnmegen schreef:Alex Pastoor moet blijven! Geef de man wat vertrouwen, hij heeft vaak genoeg laten zien dat het een goede trainer is. Hij heeft alleen een anderre kijk op voetbal dan sommige anderen hier en daarom wordt die maar gelijk uitgespuugd.

Als we kijken naar een SAF (Sir Alex Ferguson) die heeft in de eerste zeven jaar ook weinig tot niks bereikt, maar men was verzekert van zijn trainers kwaliteiten. Dat gevoel heb ik nu ook bij Pastoor, deze beste man krijgt ons NEC zeker wel op dreef.

En nee dit is geen vergelijk, alleen een voorbeeld om mijn punt duidelijker te maken. We moeten gewoon wat vertrouwen hebben in Pastoor en afwachten wat Aalbers doet met aankopen en contracten.

Heb er alle vertrouwen in, alles komt goed!

Hier ben ik het helemaal mee eens, stop met dat gezeik over trainer en sommige spelers. We hebben geen geld om topspelers en een toptrainer te halen. Roeien met de riemen die je hebt en vertrouwen geven aan trainer en spelers. Supporten is ondersteunen en niet afzeiken.

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door ApophisEire »

tweety schreef:
mschr schreef:
tweety schreef:
Super-Simr schreef:
mschr schreef:Met Sno had ik ook problemen gekregen. Sterker nog, iedereen had problemen gekregen met de man met de kapsones van hier tot Tokio. Inzake de kwestie-Sno handelde meneer Pastoor op de enige juiste wijze.
Tuurlijk! Daarom gedijt Sno bij het 'grote RKC'!?
Als ik hart problemen zou hebben en ik kreeg alleen een smsje vam mijn baas zou ik ook pissig zijn
En wat als de CEO van jouw bedrijf je wekelijks belt? Vind je dat onbelangrijk? Carlos Aalbers belde de goeie man immers wekelijks. Wat wil een Sno nog meer? Dat er dagelijks een verse bos rozen op zijn nachtkastje staat met een rood-groen-zwart kaartje 'Beterschap, namens de club!'?
Gewoon een beetje persoonlijke belangstelling lijkt mij niet teveel gevraagd . Als jij dat teveel vraagt zegt dat meer over jou
.....en pastoor
Het is niet meer dan normaal dat je 1 persoon van de organisatie regelmatig spreekt wanneer je dus gezondheids klachten hebt en niet iedere persoon die jij belangrijk vind.
Als je langdurig ziek bent van werk dan belt je baas je op, maar moet HR, de supervisor, je teamleider, afdelingschef etc ook allemaal bellen dan?
Pastoor was bezig met het team en het voetballen, het is dan ook logisch dat er iemand van de organisatie de taak van contact op Zich neemt.
Ik persoonlijk vind het ook van Sno uit kinderachtig om zo te reageren omtrent het contact (of gebrek daar aan) met pastoor. Als het zo belangrijk was, waarom belde hij niet zelf of gaf die aan Ieren sms dat hij de contact te weinig met de trainer vond in plaats van uit de school te klappen naar de media
Nou ben ik absoluut geen fan van pastoor maar in het geval Sno vind ik dat wij als club beter af zijn zonder die man
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
ApophisEire
Berichten: 5436
Lid geworden op: wo 18 nov 2009, 14:56
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door ApophisEire »

dolle dries schreef:
Necnmegen schreef:Alex Pastoor moet blijven! Geef de man wat vertrouwen, hij heeft vaak genoeg laten zien dat het een goede trainer is. Hij heeft alleen een anderre kijk op voetbal dan sommige anderen hier en daarom wordt die maar gelijk uitgespuugd.

Als we kijken naar een SAF (Sir Alex Ferguson) die heeft in de eerste zeven jaar ook weinig tot niks bereikt, maar men was verzekert van zijn trainers kwaliteiten. Dat gevoel heb ik nu ook bij Pastoor, deze beste man krijgt ons NEC zeker wel op dreef.

En nee dit is geen vergelijk, alleen een voorbeeld om mijn punt duidelijker te maken. We moeten gewoon wat vertrouwen hebben in Pastoor en afwachten wat Aalbers doet met aankopen en contracten.

Heb er alle vertrouwen in, alles komt goed!

Hier ben ik het helemaal mee eens, stop met dat gezeik over trainer en sommige spelers. We hebben geen geld om topspelers en een toptrainer te halen. Roeien met de riemen die je hebt en vertrouwen geven aan trainer en spelers. Supporten is ondersteunen en niet afzeiken.
De kern ben ik het mee eens
Echter vind ik dat het ietwat optimistisch is
Pastoor heeft met niets laten zien dat het een goede trainer is voor NEC
Het team functioneert niet, de spelers klagen steen en been, de supporters klagen steen en been, het voetbal is niet om aan te zien, het publiek kan zich niet vinden in de speelwijze, etc etc
Daarnaast is vergelijken met andere trainers ook niet nuttig, aangezien het hele andere clubs en financiën zijn

Waar het volgens mij de meeste mensen om gaat is dat de trainer het team niet aan de gang krijgt, er constant uit probeert te lullen, slecht beleid voert mbt wissels en tactiek, etc

Supporter ben je van de club, de spelers en trainers zijn passanten
Als die spelers en trainers niet positief kunnen bijdragen aan de vooruitgang van de club dan mogen wij als supporters onze onvrede daarover uiten en moeten de moraalridders hier op het forum de mede supporters niet veroordelen voor het uiten van kritiek (zolang deze onderbouwd kan worden)
Before me there were many
After me there will be none
I AM THE ONE!!!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

:withstupid:

En als deze passant vertrekt zitten wij met de zooi.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2615
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door H-Zenkamp »

Inderdaad. Als we na deze reeks niet eens keer kritisch mogen kijken naar de trainer, wanneer dan wel?
★★

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

We mogen ongetwijfeld pas kritiek hebben volgens de meneerpastoorfans als we volgend seizoen gedegradeerd zijn... Maar dat vind ik een beetje rijkelijk laat.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12649
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Curva »

H-Zenkamp schreef:Inderdaad. Als we na deze reeks niet eens keer kritisch mogen kijken naar de trainer, wanneer dan wel?
:withstupid:

het enige waar we op kunnen hopen is de onvoorspelbaarheid van NEC anders zie ik geen enkele reden waarom deze serie zich niet gaat doorzetten in volgend seizoen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

het enige waar we op kunnen hopen is dat Verbeek alsnog naar Twente gaat en meneer Pastoor alsdus naar AZ.

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door SanderNEC »

pjottr schreef:het enige waar we op kunnen hopen is dat Verbeek alsnog naar Twente gaat en meneer Pastoor alsdus naar AZ.
En AZ wil Pastoor nu?
ForzaNEC.nl

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

Dat denk ik wel ja, hij komt uit die hoek, is goed bevriend met Verbeek,
Hij zou daar prima passen, denk ik.

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: demidk, mschr en 109 gasten