Nieuwe trainer

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
T.I.G.O.
Berichten: 4828
Lid geworden op: ma 25 jun 2007, 12:57
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door T.I.G.O. »

Elke andere periode in het seizoen hadden hem met tien zeperds de kop gekost,de ambitie binnen de club is NUL!
Daarom heeft men niet ingegrepen want toch veilig :td:
Als we er maar inblijven,met het mes op de keel de twee volgende seizoenen kiet spelen en erin blijven dat is de ambitie en dan maar hopen daarna op de investeerders.
In dat kader is het te hopen dat die vd Garde elke wedstrijd uitvalt en al gauw aan de kant word gezet.

jd
Berichten: 5168
Lid geworden op: wo 08 okt 2008, 17:56
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door jd »

Nou, dan denken jullie er dus duidelijk anders over dan ik. Trek me bij deze dan ook maar terug uit deze discussie. Ik vind dat het beroerd is en de trainer het zelf nog recht kan trekken, een nieuwe trainer bediscussiëren heeft voor mij dan ook vrij weinig zin.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vak Oost »

jd schreef:Nou, dan denken jullie er dus duidelijk anders over dan ik. Trek me bij deze dan ook maar terug uit deze discussie.
Ik vind dat het beroerd is en de trainer het zelf nog recht kan trekken, een nieuwe trainer bediscussiëren heeft voor mij dan ook vrij weinig zin.
idem :withstupid: het is makkelijk om Pastoor te slachtofferen al is hij uiteraard wel [mede] verantwoordelijk voor wat de laatste maanden is gebeurt
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door gladiator »

Pastoor moet exit. Zelden zo een lamlendig en inspiratieloos nec gezien. Trainer moet spelers beter maken, maar na vijf wedstrijden meldden dat er zes spelers nietbop conditie zijn. Dat kan toch niet. Topsport 2013 , dikke salarissen, dure auto's maar totaal geen binding met de club of het publiek
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Poort5
Berichten: 2551
Lid geworden op: do 03 feb 2011, 21:19
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Poort5 »

gladiator schreef:Pastoor moet exit. Zelden zo een lamlendig en inspiratieloos nec gezien. Trainer moet spelers beter maken, maar na vijf wedstrijden meldden dat er zes spelers nietbop conditie zijn. Dat kan toch niet. Topsport 2013 , dikke salarissen, dure auto's maar totaal geen binding met de club of het publiek
Zo is dat. Het zou niet eens een punt van discussie moeten zijn. Het hele plaatje zou voor de clubleiding meer dan voldoende aanleiding moeten zijn om hem per direct te ontslaan, ongeacht de financiele situatie. Doorgaan met Pastoor is op termijn veel duurder. De club verliest zijn identiteit en is binnen korte tijd enorm veel goodwill aan het verspelen.

Gebruikersavatar
H-Zenkamp
Berichten: 2614
Lid geworden op: do 12 jul 2007, 16:11
Locatie: Zetten
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door H-Zenkamp »

Zal niet snel 'wegwezen' roepen maar in dit geval.. Ik zie geen enkele lijn in het spel, spelers ogen niet fit, zijn lamlendig, komen afspraken niet na of gaan hun boekje te buiten. Vreemde wissels, onbegrijpelijke wisselingen in de basis-elftallen. Pastoor oogt nauwelijks strijdbaar. Tijd om te wieberen dus :bye:

Tijd voor een echte 'klootzak' voor de groep, niet zo'n halfzachte.
★★

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DR »

Tijd voor Wiljan Vloet!

Gebruikersavatar
CHEF
Berichten: 7123
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 17:55
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door CHEF »

jd schreef:Nou, dan denken jullie er dus duidelijk anders over dan ik. Trek me bij deze dan ook maar terug uit deze discussie. Ik vind dat het beroerd is en de trainer het zelf nog recht kan trekken, een nieuwe trainer bediscussiëren heeft voor mij dan ook vrij weinig zin.
Laatste ben ik met je eens, heeft totaal nog geen nut om daar nu al over te beginnen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door mschr »

DR schreef:Tijd voor Wiljan Vloet!
Een goeie tip. Leen zou ik ook een goeie vinden.Het wordt tijd voor back to the basics. Mandekking overal op het veld en 4-3-3. Elke voetballer begrijpt hoe je dan moet spelen. De manier om uit deze ellende te komen. Want de zomerstop gaat deze negatieve spiraal echt niet ombuigen. Want de negatieve spiraal = meneer Pastoor.

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1829
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door BertNEC »

We zijn met deze trainer in een spiraal van gelatenheid gekomen; hij lult naar iedere wanvertoning uit zijn nek en iedereen laat het maar gebeuren...

Gelatenheid is het ergste wat een club kan overkomen.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door eniesee-elst »

BertNEC schreef:We zijn met deze trainer in een spiraal van gelatenheid gekomen; hij lult naar iedere wanvertoning uit zijn nek en iedereen laat het maar gebeuren...

Gelatenheid is het ergste wat een club kan overkomen.
:withstupid: Je merkt het ook op de tribune. Mij kon het ook weinig schelen wat er op het veld gebeurde gisteren. Wanneer Babos geen afscheid had genomen waren er nog veel minder mensen geweest denk ik. Overal om mij heen spatte het cynisme ervan af. Iedereen is er klaar mee lijkt wel. We moeten echt van Alex af, nog zo een seizoen overleeft de club niet.

Gebruikersavatar
Tonto1951
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 13 mei 2013, 07:49
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tonto1951 »

Het nederlands eltal heeft VAN GAAL :finger:
En in Nijmegen hebben ze PASTOOR. :2up:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

eniesee-elst schreef:
BertNEC schreef:We zijn met deze trainer in een spiraal van gelatenheid gekomen; hij lult naar iedere wanvertoning uit zijn nek en iedereen laat het maar gebeuren...

Gelatenheid is het ergste wat een club kan overkomen.
:withstupid: Je merkt het ook op de tribune. Mij kon het ook weinig schelen wat er op het veld gebeurde gisteren. Wanneer Babos geen afscheid had genomen waren er nog veel minder mensen geweest denk ik. Overal om mij heen spatte het cynisme ervan af. Iedereen is er klaar mee lijkt wel. We moeten echt van Alex af, nog zo een seizoen overleeft de club niet.
Ik denk dat het onverstandig is om Pastoor te ontslaan. Hij moet leren van het afgelopen jaar (in ieder geval afgelopen half jaar). Ik heb regelmatig een goed combinerend maar zelden gevaarlijk NEC gezien. Dit heeft te maken met kwaliteit in de voorhoede, die ondanks Boymans (die gewoon niet fit was) niet adequaat is opgevuld. De enige goede wedstrijden waren thuis tegen Vitesse en uit tegen Utrecht.
Volgend jaar staat er een nieuw team en onstaat er weer nieuwe chemie tussen trainer en spelersgroep.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5095
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door eniesee-elst »

Jota schreef:
eniesee-elst schreef:
BertNEC schreef:We zijn met deze trainer in een spiraal van gelatenheid gekomen; hij lult naar iedere wanvertoning uit zijn nek en iedereen laat het maar gebeuren...

Gelatenheid is het ergste wat een club kan overkomen.
:withstupid: Je merkt het ook op de tribune. Mij kon het ook weinig schelen wat er op het veld gebeurde gisteren. Wanneer Babos geen afscheid had genomen waren er nog veel minder mensen geweest denk ik. Overal om mij heen spatte het cynisme ervan af. Iedereen is er klaar mee lijkt wel. We moeten echt van Alex af, nog zo een seizoen overleeft de club niet.
Ik denk dat het onverstandig is om Pastoor te ontslaan. Hij moet leren van het afgelopen jaar (in ieder geval afgelopen half jaar). Ik heb regelmatig een goed combinerend maar zelden gevaarlijk NEC gezien. Dit heeft te maken met kwaliteit in de voorhoede, die ondanks Boymans (die gewoon niet fit was) niet adequaat is opgevuld. De enige goede wedstrijden waren thuis tegen Vitesse en uit tegen Utrecht.
Volgend jaar staat er een nieuw team en onstaat er weer nieuwe chemie tussen trainer en spelersgroep.
Maar die 1500 opzeggingen komen niet door die laatste 10 wedstrijden. Het gaat nu niet over het resultaat maar over de hele sfeer die is ontstaan en de manier waarop Pastoor daar mee omgaat. Er komen straks, hopelijk, nieuwe spelers die er zin in hebben en meneer Pastoor weet die goede moed waarschijnlijk binnen no-time de grond in te boren met regeltjes en onverschilligheid en misplaatste arrogantie. Het publiek is hier klaar mee zo blijkt.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Napoleon »

Tiel schreef:
burp schreef:nou, het grote speculeren kan beginnen. Gaan we toch nog met Pastoor het nieuwe seizoen in of wie kan hem het beste op gaan volgen?
De beste man heeft bijgetekend dus deze kan dicht. Financieel gezien kunnen we nu geen afscheid nemen.
Stel je voor dat Pastoor geen enkele chemie heeft met de spelersgroep en niet in staat is om spelers beter te maken, dan zou jij hem alsnog aanhouden vanwege zijn contract? Dan maar het risico lopen dat je volgend seizoen weer 15e wordt of lager.
Een 15e plek is overigens financieel nog best ongunstig ivm de tv rechten en sponsors die evt weg zullen lopen...
Come on Wilfried Bony!

Gebruikersavatar
rada
Berichten: 569
Lid geworden op: vr 13 apr 2012, 10:20
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door rada »

Pastoor is in staat om de competitie in 10 wedstrijden te verklooien.Als je zo een reeks in het begin van de competitie hebt,dan heb je een serieus probleem.Dan sta je stijf onderaan..Liever zie ik hem vertrekken en een wat ervarener trainer voor terug komen.Bosz ,Maaskant of Erwin koeman zie ik wel zitten :sjaal:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

eniesee-elst schreef:
Jota schreef:
eniesee-elst schreef:
BertNEC schreef:We zijn met deze trainer in een spiraal van gelatenheid gekomen; hij lult naar iedere wanvertoning uit zijn nek en iedereen laat het maar gebeuren...

Gelatenheid is het ergste wat een club kan overkomen.
:withstupid: Je merkt het ook op de tribune. Mij kon het ook weinig schelen wat er op het veld gebeurde gisteren. Wanneer Babos geen afscheid had genomen waren er nog veel minder mensen geweest denk ik. Overal om mij heen spatte het cynisme ervan af. Iedereen is er klaar mee lijkt wel. We moeten echt van Alex af, nog zo een seizoen overleeft de club niet.
Ik denk dat het onverstandig is om Pastoor te ontslaan. Hij moet leren van het afgelopen jaar (in ieder geval afgelopen half jaar). Ik heb regelmatig een goed combinerend maar zelden gevaarlijk NEC gezien. Dit heeft te maken met kwaliteit in de voorhoede, die ondanks Boymans (die gewoon niet fit was) niet adequaat is opgevuld. De enige goede wedstrijden waren thuis tegen Vitesse en uit tegen Utrecht.
Volgend jaar staat er een nieuw team en onstaat er weer nieuwe chemie tussen trainer en spelersgroep.
Maar die 1500 opzeggingen komen niet door die laatste 10 wedstrijden. Het gaat nu niet over het resultaat maar over de hele sfeer die is ontstaan en de manier waarop Pastoor daar mee omgaat. Er komen straks, hopelijk, nieuwe spelers die er zin in hebben en meneer Pastoor weet die goede moed waarschijnlijk binnen no-time de grond in te boren met regeltjes en onverschilligheid en misplaatste arrogantie. Het publiek is hier klaar mee zo blijkt.
Dat blijkt zeker!! Echter kost het ontslag NEC ook een hoop geld (na tekengeld voor vernieuwd contract + ontslagkosten). Ik lees ook in de Gelderlander dat mogelijk de investeerders een financile injectie willen doen, gezien de laatste 10 wedstrijden. Ik vermoed dat Pastoor onder één hoedje speelt met Aalbers om op deze manier de investeerders te laten bewegen. :wink:

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door dolle dries »

eniesee-elst schreef:
Jota schreef:
eniesee-elst schreef:
BertNEC schreef:We zijn met deze trainer in een spiraal van gelatenheid gekomen; hij lult naar iedere wanvertoning uit zijn nek en iedereen laat het maar gebeuren...

Gelatenheid is het ergste wat een club kan overkomen.
:withstupid: Je merkt het ook op de tribune. Mij kon het ook weinig schelen wat er op het veld gebeurde gisteren. Wanneer Babos geen afscheid had genomen waren er nog veel minder mensen geweest denk ik. Overal om mij heen spatte het cynisme ervan af. Iedereen is er klaar mee lijkt wel. We moeten echt van Alex af, nog zo een seizoen overleeft de club niet.
Ik denk dat het onverstandig is om Pastoor te ontslaan. Hij moet leren van het afgelopen jaar (in ieder geval afgelopen half jaar). Ik heb regelmatig een goed combinerend maar zelden gevaarlijk NEC gezien. Dit heeft te maken met kwaliteit in de voorhoede, die ondanks Boymans (die gewoon niet fit was) niet adequaat is opgevuld. De enige goede wedstrijden waren thuis tegen Vitesse en uit tegen Utrecht.
Volgend jaar staat er een nieuw team en onstaat er weer nieuwe chemie tussen trainer en spelersgroep.
Maar die 1500 opzeggingen komen niet door die laatste 10 wedstrijden. Het gaat nu niet over het resultaat maar over de hele sfeer die is ontstaan en de manier waarop Pastoor daar mee omgaat. Er komen straks, hopelijk, nieuwe spelers die er zin in hebben en meneer Pastoor weet die goede moed waarschijnlijk binnen no-time de grond in te boren met regeltjes en onverschilligheid en misplaatste arrogantie. Het publiek is hier klaar mee zo blijkt.


Voor wie is die trainer er eigenlijk, voor de spelers of voor de supporters!!! Is het dan ook niet aan de spelers om commentaar te geven :crazy:

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

rada schreef:Pastoor is in staat om de competitie in 10 wedstrijden te verklooien.Als je zo een reeks in het begin van de competitie hebt,dan heb je een serieus probleem.Dan sta je stijf onderaan..Liever zie ik hem vertrekken en een wat ervarener trainer voor terug komen.Bosz ,Maaskant of Erwin koeman zie ik wel zitten :sjaal:
Maaskant: nee zelfs niet wanneer hij het gratis doet :wink:
Bosz: dan moeten we de selctie drastisch veranderen; aub nog 10 aanvallers halen
Koeman: doet het altijd goed, vind hem wel wat nors/negatief

Gebruikersavatar
Dogfather
Berichten: 819
Lid geworden op: do 01 dec 2011, 17:09
Locatie: Nijmegen-Zuid
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Dogfather »

Ik word echt moe van dat gezeik over Pastoor en schaam me kapot als een tiental mensen gisteren gaat roepen dat hij op moet rotten op de tribune. Het is dezelfde trainer als die met NEC bij die rijnjankers won en waaronder NEC een geweldige eerste seizoenshelft neerzette. Je kunt ook aan de verschillende opstellingen zien van de laatste wedstrijden dat hij van alles probeerde om het beter te laten gaan, maar uiteindelijk moeten de spelers het doen. Die hebben het verzaakt. De laatste wedstrijden vind ik alleen dat vd Velden, v Eijden en Palsson er voor vechten.Van de mentaliteit van de rest van het team springen de tranen mij in de ogen. Kan Pastoor weinig aan doen. Ben blij met Pastoor, een trainer met visie en een trainer waar spelers graag onder willen spelen. Wat willen jullie dan? Weer iemand als Vloet? Ik niet in ieder geval. Eigen trainer en spelers uitfluiten en afzeiken maakt het er nooit beter op.
Makkers, staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jota »

Dogfather schreef:Ik word echt moe van dat gezeik over Pastoor en schaam me kapot als een tiental mensen gisteren gaat roepen dat hij op moet rotten op de tribune. Het is dezelfde trainer als die met NEC bij die rijnjankers won en waaronder NEC een geweldige eerste seizoenshelft neerzette. Je kunt ook aan de verschillende opstellingen zien van de laatste wedstrijden dat hij van alles probeerde om het beter te laten gaan, maar uiteindelijk moeten de spelers het doen. Die hebben het verzaakt. De laatste wedstrijden vind ik alleen dat vd Velden, v Eijden en Palsson er voor vechten.Van de mentaliteit van de rest van het team springen de tranen mij in de ogen. Kan Pastoor weinig aan doen. Ben blij met Pastoor, een trainer met visie en een trainer waar spelers graag onder willen spelen. Wat willen jullie dan? Weer iemand als Vloet? Ik niet in ieder geval. Eigen trainer en spelers uitfluiten en afzeiken maakt het er nooit beter op.
:withstupid: Al moet hij wel lering trekken en beterschap tonen in komend seizoen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door burp »

Dogfather schreef:Wat willen jullie dan? Weer iemand als Vloet? Ik niet in ieder geval.
Graag!
Die man heeft hier een topprestatie geleverd.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pjottr »

:withstupid:

DR
Berichten: 4805
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door DR »

burp schreef:
Dogfather schreef:Wat willen jullie dan? Weer iemand als Vloet? Ik niet in ieder geval.
Graag!
Die man heeft hier een topprestatie geleverd.
Hoho, geen slecht woord over Vloet inderdaad. Met beperkt materiaal, het best mogelijke eruit gehaald. Geen rare wissels tijdens de wedstrijd en na de wedstrijd altijd kraakheldere analyses over wat het fout en goed ging. En op basis daarvan bouwde hij voort. Was vooraf ook geen fan van hem maar achteraf gezien heeft hij een prima prestatie neergezet. Dat hij een boerelul was volgens sommige perschefs is een tweede, maar daar hebben we als supporters geen last van gehad.
NEC moet overigens niet gaan voor de playoffs bij het begin van het seizoen. NEC moet spelen om degradatie te voorkomen. Ervaring geeft dat als ze met die insteek aan het seizoen beginnen, ze uiteindelijk altijd in de buurt van de playoffs komen.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4918
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Tim Janssen »

Zou graag als die weg moet bij man utd die meulensteen zien bij ons.
Lijkt me prachtig om zijn veldtrainingen te mogen zien

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Forzaa, Jota, Karelkees, VakkieM81! en 89 gasten