Ron de Groot

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15057
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door necnmgn »

mad dog schreef:Zou een behoorlijk verlies voor onze club zijn!
Aan de andere kant is het deze trouwe hond meer dan gegund!
:withstupid: maar zou hij daar wel hoofdtrainer willen zijn??

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22775
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door burp »

de graafschap is geen eer aan te behalen, als trekken aan een doodpaard.

beste spelers weg, geen cent voor versterkingen en samen met volendam de grootste degradatie kandidaat voor komend seizoen. Oftewel als trainer er rond kerst weer uitliggen en daar je doorlopend contract hier voor opgeven?

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4442
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door Ron Delgado »

Brandts lijkt me daar een logischer opvolger van de Jonge. Van Ron moeten ze het contract afkopen.
Get up! Stay on the scene.

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door BIESKE »

burp schreef:de graafschap is geen eer aan te behalen, als trekken aan een doodpaard.

beste spelers weg, geen cent voor versterkingen en samen met volendam de grootste degradatie kandidaat voor komend seizoen. Oftewel als trainer er rond kerst weer uitliggen en daar je doorlopend contract hier voor opgeven?
:withstupid: Mooie club, ik gun het Bikkel, maar het is idd wat je hierboven zegt.

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door tweety »

door wie werd dat gerucht over Ron de Groot in de wereld geholpen op Forza ? door de Hr Knipping , ik weet niet of dat nou zo'n betrouwbare bron is , die lacht zich kapot als iedereen daar op hapt
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door BIESKE »

tweety schreef:door wie werd dat gerucht over Ron de Groot in de wereld geholpen op Forza ? door de Hr Knipping , ik weet niet of dat nou zo'n betrouwbare bron is , die lacht zich kapot als iedereen daar op hapt
Ach, een beetje speculeren mag toch..........maar laat Ronnie maar lekker bij NEC blijven.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door OAFFERE »

tweety schreef:door wie werd dat gerucht over Ron de Groot in de wereld geholpen op Forza ? door de Hr Knipping , ik weet niet of dat nou zo'n betrouwbare bron is , die lacht zich kapot als iedereen daar op hapt
dat klopt, maar ik zou het zeer leuk vinden voor als het wel zo zou zijn want ik gun het hem wel. de serieuze geruchten zijn sturing en brandts

Gebruikersavatar
tweety
Berichten: 6000
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:47
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door tweety »

OAFFERE schreef:
tweety schreef:door wie werd dat gerucht over Ron de Groot in de wereld geholpen op Forza ? door de Hr Knipping , ik weet niet of dat nou zo'n betrouwbare bron is , die lacht zich kapot als iedereen daar op hapt
dat klopt, maar ik zou het zeer leuk vinden voor als het wel zo zou zijn want ik gun het hem wel. de serieuze geruchten zijn sturing en brandts
dat ben ik met je eens , ik gun het hem ook van harte
it ain't over till the Fat Lady sings the Blues

Gebruikersavatar
Phoenix
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:43
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door Phoenix »

Dat neem ik dan niet serieus, dit staat er namelijk ook:

Schone is een zeer goede speler, maar eigenlijk eentje die van de rechterkant moet komen en niet echt vergelijkbaar is met Holman. Schone is een speler die wel vaker scoort. Met Schone, Leonardo en Lens(ik weet zeker dat hij toch komt) heeft NEC een zeer acceptabele ie volgend seizoen.

Van dezelfde meneer, en dan wel gister geplaatst.

Nou, ik geloof er niks van.
Laat Ron maar gewoon hier assistent blijven!

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door OAFFERE »

ik geloof ook niet veel van men. knipping,maar dat stukje vond ik leuk en we hebben weer wat stof om over te praten.

Gebruikersavatar
RwgT
Berichten: 2479
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 19:08
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door RwgT »

Ik geloof er niks van dat Ron de Groot hoofdtrainer bij de Graafschap zou worden. Hij wilde destijds ook geen hoofdtrainer bij NEC worden, waarom zou hij dat wel bij de Graafschap willen? Ron de Groot blijft gewoon onze eeuwige cultuurbewaker als assistent trainer bij NEC! :sjaal:
And in the end, the love you take, is equal to the love you make.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door OAFFERE »

Roel schreef:Ik geloof er niks van dat Ron de Groot hoofdtrainer bij de Graafschap zou worden. Hij wilde destijds ook geen hoofdtrainer bij NEC worden, waarom zou hij dat wel bij de Graafschap willen? Ron de Groot blijft gewoon onze eeuwige cultuurbewaker als assistent trainer bij NEC! :sjaal:
omdat die ook wel eens op eigen benen wil staan,maar niet bij nec omdat die club hem aan het hart gaat en niet als het slecht gaat weg gestuurd wil worden en doetichem natuurlijk lekker dicht bij is en hij in nijmegen kan blijven wonen. ik heb ook liever dat die blijft maar als die gaat kei geweldig voor hem. ronnie super necer :sjaal: :sjaal:

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31793
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door vak Oost »

tweety schreef: door wie werd dat gerucht over Ron de Groot in de wereld geholpen op Forza ? door de Hr Knipping ,
ik weet niet of dat nou zo'n betrouwbare bron is , die lacht zich kapot als iedereen daar op hapt
je hebt roze olifanten en je hebt een breedbek kikker
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Jomano
Berichten: 6052
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 22:21
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door Jomano »

vak Oost schreef:
tweety schreef: door wie werd dat gerucht over Ron de Groot in de wereld geholpen op Forza ? door de Hr Knipping ,
ik weet niet of dat nou zo'n betrouwbare bron is , die lacht zich kapot als iedereen daar op hapt
je hebt roze olifanten en je hebt een breedbek kikker
zo te horen bestaan er ook breedbek-olifanten.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door Bleum »

Pak mensen op hun woorden. Op het uiterlijk is zo makkelijk en simpel.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15057
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door necnmgn »

Bleum schreef:Pak mensen op hun woorden. Op het uiterlijk is zo makkelijk en simpel.
:withstupid: dat is erg laag, maar Knipping roept wel vaker iets en hij zit er ook regelmatig naast.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door Don Corleone »

Roel schreef:Ik geloof er niks van dat Ron de Groot hoofdtrainer bij de Graafschap zou worden. Hij wilde destijds ook geen hoofdtrainer bij NEC worden, waarom zou hij dat wel bij de Graafschap willen? Ron de Groot blijft gewoon onze eeuwige cultuurbewaker als assistent trainer bij NEC! :sjaal:
volgens mij heeft hij wel in zijn contract staan dat hij weg kan as hij ergens hoofdtrainer kon worden.
Nou vind ik de graafschap wel een mooie club voor hem, maar hoop dat hij blijft!!
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door Koen »

Als dit waar is, en hij het zelf ook wil.. Dan gun ik het Ronnie ''Bikkel'' de Groot van harte :sjaal: !!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door De Kletskop »

Hij kan beter ooit trainer worden bij een club die meedoet om de prijzen in de 1e divisie dan bij de Graafschap waar geen eer te behalen valt.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door harold »

W.V.W.3 schreef:Hij kan beter ooit trainer worden bij een club die meedoet om de prijzen in de 1e divisie dan bij de Graafschap waar geen eer te behalen valt.
Mwoh, als hij De Graafschap leuk kan laten voetballen en ze eindigen ergens in de middenmoot krijgt hij voldoende credits hoor...

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door BIESKE »

harold schreef:
W.V.W.3 schreef:Hij kan beter ooit trainer worden bij een club die meedoet om de prijzen in de 1e divisie dan bij de Graafschap waar geen eer te behalen valt.
Mwoh, als hij De Graafschap leuk kan laten voetballen en ze eindigen ergens in de middenmoot krijgt hij voldoende credits hoor...
Maar dat krijg je bij de Graafschap niet voor elkaar. Wij hebben weinig centen, maar bij de Graafschap is het geld voor komend seizoen geloof ik al bijna op.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26896
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door De Kletskop »

BIESKE schreef:
harold schreef:
W.V.W.3 schreef:Hij kan beter ooit trainer worden bij een club die meedoet om de prijzen in de 1e divisie dan bij de Graafschap waar geen eer te behalen valt.
Mwoh, als hij De Graafschap leuk kan laten voetballen en ze eindigen ergens in de middenmoot krijgt hij voldoende credits hoor...
Maar dat krijg je bij de Graafschap niet voor elkaar. Wij hebben weinig centen, maar bij de Graafschap is het geld voor komend seizoen geloof ik al bijna op.
Inderdaad, dat bedoel ik.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12257
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door harold »

BIESKE schreef:
harold schreef:
W.V.W.3 schreef:Hij kan beter ooit trainer worden bij een club die meedoet om de prijzen in de 1e divisie dan bij de Graafschap waar geen eer te behalen valt.
Mwoh, als hij De Graafschap leuk kan laten voetballen en ze eindigen ergens in de middenmoot krijgt hij voldoende credits hoor...
Maar dat krijg je bij de Graafschap niet voor elkaar. Wij hebben weinig centen, maar bij de Graafschap is het geld voor komend seizoen geloof ik al bijna op.
Maar dat geldt voor meer clubs die in de marge voetballen. Ik ken de financiele situatie daar niet, maar weet wel dat het bij ons ook niet op de rug groeit. En in Doetinchem hebben ze toch ook centen ontvangen voor bijvoorbeld Powel... Die club leeft daar toch ook in de regio hebben toch ook neem ik aan een paar ''goed bedeelde supporters'' die als het nodig is bijspringen? Zeg maar een beetje dezelfde situatie als bij ons? Anyway, het zou dan voor iedere trainer niet handig zijn om daar heen te gaan, want je zou het dan nooit goed kunnen doen. Misschien is het dan al een prestatie op zich om te handhaven met af en toe mooi voetbal... Kijk naar Jan de Jonge, die heeft toch behoorlijk naam gemaakt in het trainersgilde ondanks dat hij op het laatste moment in de na-competitie zijn ploeg voor de eredivisie wist te behouden...

Gebruikersavatar
NMGN
Berichten: 1573
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:46
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door NMGN »

ronnie is van onschatbare waarde voor ons, ik denk nl dat hij blijft als been naar rotterdam gaat en dan heb je hem nodig. behalve dat been als trainer spelers maakt heeft hij daarbuiten ook zoveel waarde en contacten voor de club. meesterzet van looijen. maar Ronnie heeft dan t een en ander opgepikt en kan als cultuurbewaker doorzetten,

maar mocht ie hoofdtrainer worden dan gun t dat hem van harte?

BIESKE
Berichten: 6749
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:40
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Ron de Groot

Bericht door BIESKE »

NMGN schreef:ronnie is van onschatbare waarde voor ons, ik denk nl dat hij blijft als been naar rotterdam gaat en dan heb je hem nodig. behalve dat been als trainer spelers maakt heeft hij daarbuiten ook zoveel waarde en contacten voor de club. meesterzet van looijen. maar Ronnie heeft dan t een en ander opgepikt en kan als cultuurbewaker doorzetten,

maar mocht ie hoofdtrainer worden dan gun t dat hem van harte?
Ik denk dat je Ronnie wat betreft cultuur bewaken niet veel meer hoeft te leren. Die jongen loopt al zo lang ik naar NEC ga, rond op de Goffert. Wat je zegt over de meesterzet van LL.............. :tu: zeker weten.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten