Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

bertje schreef:
zo 03 mar 2019, 18:57
Maar hij zit er dus nog steeds?
Tuurlijk spectaculaire gelijke spelen zijn toch veel mooier dan saaie overwinningen.

Je kunt blijven roepen maar die gaat nergens heen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

Mcel schreef:
zo 03 mar 2019, 15:33
DJTEEF! schreef:
zo 03 mar 2019, 14:46
Ik ben het er niet mee eens dat onze as sterk is, maar onze as is wel sterker dan onze vleugels en onze as is sterk verbeterd met het aantrekken van Bruin en Druijf (waardoor we van Overtoom en Braken/ Achahbar af zijn) en het wegvallen van Rens.
Klopt, hoor. Aanvallend is je as wel sterker geworden, met meer voetbal. Maar het is dweilen met de kraan open. De verdediging is zo lek als een mandje, zowel op de vleugels als in het centrum.
Een sterke as is mooi, maar als je er lekke banden aan hebt, schiet je er niets mee op.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
zo 03 mar 2019, 14:46
Ik ben het er niet mee eens dat onze as sterk is, maar onze as is wel sterker dan onze vleugels en onze as is sterk verbeterd met het aantrekken van Bruin en Druijf (waardoor we van Overtoom en Braken/ Achahbar af zijn) en het wegvallen van Rens.
Klinkt raar maar sinds Rens weg is lijkt het achterin nog hopelozer dan het al was. het is duidelijk dat Bossaerts ook niet de man is die achterin de boel neerzet. het zijn niet alleen de backs, centraal is het ook kut met peren.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jota »

zuurpruim schreef:
zo 03 mar 2019, 20:21
DJTEEF! schreef:
zo 03 mar 2019, 14:46
Ik ben het er niet mee eens dat onze as sterk is, maar onze as is wel sterker dan onze vleugels en onze as is sterk verbeterd met het aantrekken van Bruin en Druijf (waardoor we van Overtoom en Braken/ Achahbar af zijn) en het wegvallen van Rens.
Klinkt raar maar sinds Rens weg is lijkt het achterin nog hopelozer dan het al was. het is duidelijk dat Bossaerts ook niet de man is die achterin de boel neerzet. het zijn niet alleen de backs, centraal is het ook kut met peren.
Ik vond het met Rens niks beter. Je hebt gelijk dat Bossaerts ook nog niet oerdegelijk is, maar hoop dat duo Bossaerts en Kvida het vertrouwen gaat krijgen het komende seizoen. Zo kun je bouwen aan eerst het vertrouwen,waardoor er vanzelf stabiliteit komt. Wanneer je de links back en rechtsback ook niet continu wisselt dan ontstaat er mogelijk een verdediging die solide is.
Nu zorgt De Gier door zijn continue gewissel en gehussel veel onrust in achterste linie.
En denken dat je met drie verdedigende middenvelders controle kan krijgen over het middenveld is ook quatsch.
Mijn voorkeur voor middenveld zou ook zijn Sabak, Overtoom en de Bruijn. Mocht Sabak niet kunnen brengen wat ik denk dat hij kan brengen dan zou Dijkstra/ vd Berg in zijn plaats moeten.
En aanvallende gezien gewoon Mike Tresor, Druijf en Okita. Deze basis opstelling laten staan en bij blessures logische vervangers kiezen ( dus geen Labylle naar middenveld en Sanniez naar links). De enige positie die niet opmdezelfde manier is te vervangen is de positie van Druijf maar dan zou Romeny de vervanger moeten zijn.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

Curva schreef:
zo 03 mar 2019, 19:12
bertje schreef:
zo 03 mar 2019, 18:57
Maar hij zit er dus nog steeds?
Die kan tijdens drie wedstrijden het veld in lopen en scoren voor de tegenpartij en dan nog zit ie er nog.
Ja inderdaad, hij rijgt de wanprestaties wel aaneen tegen van die onbenullige tegenstanders. Maarja, enorme ongeslagen reeks door de frisheid in de koppies, hoezee! :party: :bier:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Jota schreef:
ma 04 mar 2019, 08:56
zuurpruim schreef:
zo 03 mar 2019, 20:21
DJTEEF! schreef:
zo 03 mar 2019, 14:46
Ik ben het er niet mee eens dat onze as sterk is, maar onze as is wel sterker dan onze vleugels en onze as is sterk verbeterd met het aantrekken van Bruin en Druijf (waardoor we van Overtoom en Braken/ Achahbar af zijn) en het wegvallen van Rens.
Klinkt raar maar sinds Rens weg is lijkt het achterin nog hopelozer dan het al was. het is duidelijk dat Bossaerts ook niet de man is die achterin de boel neerzet. het zijn niet alleen de backs, centraal is het ook kut met peren.
Ik vond het met Rens niks beter. Je hebt gelijk dat Bossaerts ook nog niet oerdegelijk is, maar hoop dat duo Bossaerts en Kvida het vertrouwen gaat krijgen het komende seizoen. Zo kun je bouwen aan eerst het vertrouwen,waardoor er vanzelf stabiliteit komt. Wanneer je de links back en rechtsback ook niet continu wisselt dan ontstaat er mogelijk een verdediging die solide is.
Nu zorgt De Gier door zijn continue gewissel en gehussel veel onrust in achterste linie.
En denken dat je met drie verdedigende middenvelders controle kan krijgen over het middenveld is ook quatsch.
Mijn voorkeur voor middenveld zou ook zijn Sabak, Overtoom en de Bruijn. Mocht Sabak niet kunnen brengen wat ik denk dat hij kan brengen dan zou Dijkstra/ vd Berg in zijn plaats moeten.
En aanvallende gezien gewoon Mike Tresor, Druijf en Okita. Deze basis opstelling laten staan en bij blessures logische vervangers kiezen ( dus geen Labylle naar middenveld en Sanniez naar links). De enige positie die niet opmdezelfde manier is te vervangen is de positie van Druijf maar dan zou Romeny de vervanger moeten zijn.
Ik zou eens kijken of je Dumic een jaar kan huren , moet hijzelf ook willen natuurlijk . Die keert na dit seizoen terug naar Utrecht en daar heeft hij nul kansen op speeltijd lijkt mij. Bij Dresden ook op de bank belandt. Kijk, dan zal een Bossaerts zich zeker bij gaan voelen, als hij het alleen moet opknappen met Kvida, ik heb daar geen vertrouwen in.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38246
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

Mcel schreef:
zo 03 mar 2019, 15:59
mschr schreef:
zo 03 mar 2019, 15:46
DJTEEF! schreef:
zo 03 mar 2019, 14:46
Ik ben het er niet mee eens dat onze as sterk is, maar onze as is wel sterker dan onze vleugels en onze as is sterk verbeterd met het aantrekken van Bruin en Druijf (waardoor we van Overtoom en Braken/ Achahbar af zijn) en het wegvallen van Rens.
Branderhorst > Drommel
Kvida = Beijen
Bruijn > Brama
Druijf > Boere

We hebben de sterkste as.
We hebben nog een centrale verdediger.... Zeker ook de beste van de KKD?
En omdat je Dijkstra, vd Berg en/of Overtoom niet tot de as rekent hoef je die ook niet te vergelijken met anderen. Selectief shoppen is dat. Volgens jou hebben we dus één verdedigende speler in de as lopen...
De as is belangrijk. De rest moet zijn taken uitvoeren en dan heb je een onoverwinnelijk elftal in de slotfase van de competitie. Het voordeel van een coach als De Gier is dat zijn methode-a-la-Jimmy Calderwood ons fris en fruitig van start laat gaan in de nacompetitie. Bij Pepijn Lijnders als coach startten we gedesillusioneerd en geestelijk uitgeput de nacompetitie.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerd »

Blijft toch die Dijkstra opstellen. :crazy2:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

Gerd schreef:
vr 08 mar 2019, 16:24
Blijft toch die Dijkstra opstellen. :crazy2:
Zolang De Gier de opstellingen maakt, blijft het Russisch roulette.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jackkreta »

Gerd schreef:
vr 08 mar 2019, 16:24
Blijft toch die Dijkstra opstellen. :crazy2:
Dus geen 3 punten vanavond.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

bbq

Re: Jack de Gier

Bericht door bbq »

Laat vanavond dan de doodsteek zijn voor Mart en de Gier

Gebruikersavatar
necnmgn
Berichten: 15013
Lid geworden op: za 15 dec 2007, 21:39
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door necnmgn »

Ik blijf me toch verbazen over sommige reacties.. ook na al die jaren, waar ik de meest domme dingen hier heb zien langskomen.

Voorwaarts
Berichten: 4160
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Voorwaarts »

necnmgn schreef:
vr 08 mar 2019, 18:05
Ik blijf me toch verbazen over sommige reacties.. ook na al die jaren, waar ik de meest domme dingen hier heb zien langskomen.
Ik had het ook veel negatiever en cynischer verwacht. :biggrin:

Jack UIT !
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7155
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door karlo »

Gerd schreef:
vr 08 mar 2019, 16:24
Blijft toch die Dijkstra opstellen. :crazy2:
Wat veel erger is de linksback op het middenveld de centrale verdediger linksback en de middenvelder centrale verdediger
Maar verder heeft hij het liefst vastigheden
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

karlo schreef:
vr 08 mar 2019, 20:53
Gerd schreef:
vr 08 mar 2019, 16:24
Blijft toch die Dijkstra opstellen. :crazy2:
Wat veel erger is de linksback op het middenveld de centrale verdediger linksback en de middenvelder centrale verdediger
Maar verder heeft hij het liefst vastigheden
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jackkreta »

Heeft weer eens geel te pakken.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Nijmegen0413 »

Vd Berg bracht rust en zekerheid achterin, zo solide als vandaag (op 1/2 momenten na) heb ik het nog niet gezien.
Dat lijkt me dus een aardige vondst.
Labylle was echter behoorlijk matig.

Jack mag de volgende keer overigens wel wat eerder wisselen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

Gerd schreef:
vr 08 mar 2019, 16:24
Blijft toch die Dijkstra opstellen. :crazy2:
Goed gezien van Jack, DIjkstra was de beste man op het veld.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door JBNMGN »

De Kletskop schreef:
vr 08 mar 2019, 22:23
Gerd schreef:
vr 08 mar 2019, 16:24
Blijft toch die Dijkstra opstellen. :crazy2:
Goed gezien van Jack, DIjkstra was de beste man op het veld.
:withstupid:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11645
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

JBNMGN schreef:
vr 08 mar 2019, 22:25
De Kletskop schreef:
vr 08 mar 2019, 22:23
Gerd schreef:
vr 08 mar 2019, 16:24
Blijft toch die Dijkstra opstellen. :crazy2:
Goed gezien van Jack, DIjkstra was de beste man op het veld.
:withstupid:
:withstupid:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

DJTEEF! schreef:
vr 08 mar 2019, 22:34
JBNMGN schreef:
vr 08 mar 2019, 22:25
De Kletskop schreef:
vr 08 mar 2019, 22:23
Gerd schreef:
vr 08 mar 2019, 16:24
Blijft toch die Dijkstra opstellen. :crazy2:
Goed gezien van Jack, DIjkstra was de beste man op het veld.
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerd »

bertje schreef:
vr 08 mar 2019, 22:40
DJTEEF! schreef:
vr 08 mar 2019, 22:34
JBNMGN schreef:
vr 08 mar 2019, 22:25
De Kletskop schreef:
vr 08 mar 2019, 22:23
Gerd schreef:
vr 08 mar 2019, 16:24
Blijft toch die Dijkstra opstellen. :crazy2:
Goed gezien van Jack, DIjkstra was de beste man op het veld.
:withstupid:
:withstupid:
:withstupid:
Ik zal eerlijk zijn, Dijkstra speelde redelijk. Voor de rest was het weer een zeer matige zwakke vertoning. Met als hoogte punt dat iedereen in de 81 ste minuut bij NEC spontaan in de kramp schoot. Hoe is dat toch mogelijk. En onze keeper had een goed moment door in de voorlaatste minuut een bal klemvast te pakken, mede omdat de drie geheel vrije Roda spelers niet konden beslissen wie de bal er in zou schieten.
Kortom armoe troef weer in De Goffert.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door albatros »

Eindelijk weer eens genoten. En om te zeggen dat het armoe troef was:dat gaat veel te ver.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7000
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

albatros schreef:
vr 08 mar 2019, 22:53
Eindelijk weer eens genoten. En om te zeggen dat het armoe troef was:dat gaat veel te ver.
:withstupid: Het is zelfs volkomen onterecht om te spreken over armoe troef. Hopelijk zetten ze deze lijn verder door en kunnen ze hem zelfs uitbouwen. Er zit echt wel progressie in. Uiteindelijk gaan andere spelers daar ook van profiteren in positieve zin.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15804
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

het was zeker erremoe troef, gelukkig was de tegenstander nog slechter.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten