Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jota »

DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 11:36
Branderhorst; Joppen, Bossaerts, Kvida, Labylle; Bruijn, Sabak, Dijkstra; Okita, Druijf, Sjimmie, laag staan en omschakelen maar.

Een kind kan de was doen.
Joppen of Sanniez weinig verschil, alleen Joppen is einde contract dus wat mij betreft voorkeur voor Sanniez.
Verder best mogelijke opstelling qua materiaal.
En ook de reden dat ik de Gier een belabberde coach vijd

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 14:39
zuurpruim schreef:
zo 10 feb 2019, 11:51
DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 11:36
Branderhorst; Joppen, Bossaerts, Kvida, Labylle; Bruijn, Sabak, Dijkstra; Okita, Druijf, Sjimmie, laag staan en omschakelen maar.

Een kind kan de was doen.
Ik heb nog liever een 4-4-2 maar met deze variant en het vooral NIET hoog staan moet het ook gewoon kunnen. :tu:
Maar ik denk dat we allebei weten dat dit hem niet gaat worden.
Dit zal hem wel niet worden, nee. Jammer want op deze manier kan je alsnog promoveren.

Hoe zie je de 442 voor je?
Druijff en Okita in een vrije rol voorin . Zeker Okita heeft daar veel meer baat bij en Druijff is zo'n complete voetballer, die positie zal hij ook moeiteloos invullen. Kvida linksback en Labylle naar het middenveld. Sabak voor de creativiteit, Bruijn om de gaten dicht te lopen en de ruimtes in te duiken. Mart i.p.v. Joey. Nadeel daarvan is dat je met Kvida gaat schuiven. terwijl ik diens ontwikkeling als CV ook erg belangrijk vindt. Jammer dat we geen extra linksback hebben kunnen halen dan was het probleem opgelost. Ieder systeem heeft zijn voor en nadelen maar ik geloof nu in een versterkt middenveld en een andere rol voor Okita, die komt gewoon niet tot zijn recht in een 4-3-3 systeem en ik vind het in potentie een van je beste spelers.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Jota schreef:
zo 10 feb 2019, 15:07
DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 11:36
Branderhorst; Joppen, Bossaerts, Kvida, Labylle; Bruijn, Sabak, Dijkstra; Okita, Druijf, Sjimmie, laag staan en omschakelen maar.

Een kind kan de was doen.
Joppen of Sanniez weinig verschil, alleen Joppen is einde contract dus wat mij betreft voorkeur voor Sanniez.
Verder best mogelijke opstelling qua materiaal.
En ook de reden dat ik de Gier een belabberde coach vijd
Ik vind Joppen verdedigend beter (triest, maar waar).

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

zuurpruim schreef:
zo 10 feb 2019, 16:18
DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 14:39
zuurpruim schreef:
zo 10 feb 2019, 11:51
DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 11:36
Branderhorst; Joppen, Bossaerts, Kvida, Labylle; Bruijn, Sabak, Dijkstra; Okita, Druijf, Sjimmie, laag staan en omschakelen maar.

Een kind kan de was doen.
Ik heb nog liever een 4-4-2 maar met deze variant en het vooral NIET hoog staan moet het ook gewoon kunnen. :tu:
Maar ik denk dat we allebei weten dat dit hem niet gaat worden.
Dit zal hem wel niet worden, nee. Jammer want op deze manier kan je alsnog promoveren.

Hoe zie je de 442 voor je?
Druijff en Okita in een vrije rol voorin . Zeker Okita heeft daar veel meer baat bij en Druijff is zo'n complete voetballer, die positie zal hij ook moeiteloos invullen. Kvida linksback en Labylle naar het middenveld. Sabak voor de creativiteit, Bruijn om de gaten dicht te lopen en de ruimtes in te duiken. Mart i.p.v. Joey. Nadeel daarvan is dat je met Kvida gaat schuiven. terwijl ik diens ontwikkeling als CV ook erg belangrijk vindt. Jammer dat we geen extra linksback hebben kunnen halen dan was het probleem opgelost. Ieder systeem heeft zijn voor en nadelen maar ik geloof nu in een versterkt middenveld en een andere rol voor Okita, die komt gewoon niet tot zijn recht in een 4-3-3 systeem en ik vind het in potentie een van je beste spelers.
Ik denk dat Okita goed in een 433 kan renderen als hij genoeg ruimte voor zich heeft en je hem vrijheid geeft.

Gebruikersavatar
Napoleon
Berichten: 4287
Lid geworden op: ma 11 jun 2007, 00:22
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Napoleon »

DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 11:36
Branderhorst; Joppen, Bossaerts, Kvida, Labylle; Bruijn, Sabak, Dijkstra; Okita, Druijf, Sjimmie, laag staan en omschakelen maar.

Een kind kan de was doen.
Eens maar ik zou Buwalda doen ipv Bossaerts.
Come on Wilfried Bony!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Napoleon schreef:
ma 11 feb 2019, 10:15
DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 11:36
Branderhorst; Joppen, Bossaerts, Kvida, Labylle; Bruijn, Sabak, Dijkstra; Okita, Druijf, Sjimmie, laag staan en omschakelen maar.

Een kind kan de was doen.
Eens maar ik zou Buwalda doen ipv Bossaerts.
Buwalda gaat na dit seizoen lekker naar Katwijk of Quick Boys ,zoiets. Ik vind Bossaerts geen grootheid maar die is toch veel en veel beter dan Buwalda.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
ma 11 feb 2019, 12:14
Napoleon schreef:
ma 11 feb 2019, 10:15
DJTEEF! schreef:
zo 10 feb 2019, 11:36
Branderhorst; Joppen, Bossaerts, Kvida, Labylle; Bruijn, Sabak, Dijkstra; Okita, Druijf, Sjimmie, laag staan en omschakelen maar.

Een kind kan de was doen.
Eens maar ik zou Buwalda doen ipv Bossaerts.
Buwalda gaat na dit seizoen lekker naar Katwijk of Quick Boys ,zoiets. Ik vind Bossaerts geen grootheid maar die is toch veel en veel beter dan Buwalda.
Bossaerts kan niet koppen. Buwalda wel.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32786
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

We gaan er nooit vanaf komen he #huilon
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
za 16 feb 2019, 12:17
We gaan er nooit vanaf komen he #huilon
Als je de NC niet haalt gaat hij eruit , dat kan niet anders . En dan s.v.p. een trainer kiezen die met beleid de jeugd gaat inpassen.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12256
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door harold »

bertje schreef:
za 16 feb 2019, 12:17
We gaan er nooit vanaf komen he #huilon
Zo niet nee. Wat dat betreft hadden we gisteren afgedroogd kunnen worden. Ik heb geen enkele ilusie dat we met De Gier de NC gaan halen. Een trainerswissel kan wat losmaken, zie de plotselingen overwinningen na het ontslag van Hyballa destijds. En dan zijn de voetbalwonderen de wereld nog niet uit.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jack de Gier

Bericht door Wessel »

harold schreef:
za 16 feb 2019, 13:57
bertje schreef:
za 16 feb 2019, 12:17
We gaan er nooit vanaf komen he #huilon
Zo niet nee. Wat dat betreft hadden we gisteren afgedroogd kunnen worden. Ik heb geen enkele ilusie dat we met De Gier de NC gaan halen. Een trainerswissel kan wat losmaken, zie de plotselingen overwinningen na het ontslag van Hyballa destijds. En dan zijn de voetbalwonderen de wereld nog niet uit.
Nee, met de Gier gaan we de nacompetitie waarschijnlijk niet halen. En mocht dat tegen alle verwachtingen in wel gebeuren dan zullen we daarin waarschijnlijk niets bereiken. Dus beter de Gier nu direkt vervangen en hopen op een shock-effect!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32786
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

Mij boeit dat schok effect niet eens, mijn part bouwen ze aan een stabiele staf voor volgend jaar. Met de huidige is dat een illusie en onbegonnen werk.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26893
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

De Gier heeft een 3jarig contract. De club heeft het geld niet, en er is geen investeerder die voor die kosten wil opdraaien.
#Remco bedankt#

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

De Kletskop schreef:
za 16 feb 2019, 16:28
De Gier heeft een 3jarig contract. De club heeft het geld niet, en er is geen investeerder die voor die kosten wil opdraaien.
#Remco bedankt#
Dat laatste is het grootste probleem. Maar de heren zullen na dit seizoen toch wel inzien dat nog langer verder gaan met Jack ze nog veel meer geld gaat kosten.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jack de Gier

Bericht door Wessel »

Wat een hopeloze situatie is het toch: Een trainer die geen enkele zekerheid biedt dat je de NC haalt maar waar je nog wel 3 jaar aan vast zit, dus hoge afkoopsom, oudere spelers met langdurige contracten waarvan je maar moet afwachten hoelang ze het volhouden, spelers met doorlopende contracten waarvan je niet weet of ze een hoger niveau aankunnen, een algemeen directeur die niet veel van voetbal lijkt te snappen, het ontbrekenvan een TD waardoor je maar moet zien of er volgend seizoen een behoorlijke selectie staat. Wat een verschrikkelijke puinzooi is het toch als je het zo bekijkt. Is het übergaupt nog mogelijk al deze problemen op de een of andere manier op te lossen voordat we nog dieper zijn weggezakt?

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Rotturdam »

Een trainer met een beetje besef had zelf de handdoek in de ring gegooid en ontslag genomen.
Het is ook een echte clubman :pukeface:

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7104
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

Rotturdam schreef:
za 16 feb 2019, 17:58
Een trainer met een beetje besef had zelf de handdoek in de ring gegooid en ontslag genomen.
Het is ook een echte clubman :pukeface:
Tja, clubman of niet. Ook De Gier heeft zijn maandelijkse vaste lasten.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7104
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

Wessel schreef:
za 16 feb 2019, 17:49
Wat een hopeloze situatie is het toch: Een trainer die geen enkele zekerheid biedt dat je de NC haalt maar waar je nog wel 3 jaar aan vast zit, dus hoge afkoopsom, oudere spelers met langdurige contracten waarvan je maar moet afwachten hoelang ze het volhouden, spelers met doorlopende contracten waarvan je niet weet of ze een hoger niveau aankunnen, een algemeen directeur die niet veel van voetbal lijkt te snappen, het ontbrekenvan een TD waardoor je maar moet zien of er volgend seizoen een behoorlijke selectie staat. Wat een verschrikkelijke puinzooi is het toch als je het zo bekijkt. Is het übergaupt nog mogelijk al deze problemen op de een of andere manier op te lossen voordat we nog dieper zijn weggezakt?
Er is altijd een oplossing. Of zoals tegenwoordig in zwang is: denk niet in problemen, maar in oplossingen/mogelijkheden. :biggrin:
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

Wessel schreef:
za 16 feb 2019, 17:49
Wat een hopeloze situatie is het toch: Een trainer die geen enkele zekerheid biedt dat je de NC haalt maar waar je nog wel 3 jaar aan vast zit, dus hoge afkoopsom, oudere spelers met langdurige contracten waarvan je maar moet afwachten hoelang ze het volhouden, spelers met doorlopende contracten waarvan je niet weet of ze een hoger niveau aankunnen, een algemeen directeur die niet veel van voetbal lijkt te snappen, het ontbrekenvan een TD waardoor je maar moet zien of er volgend seizoen een behoorlijke selectie staat. Wat een verschrikkelijke puinzooi is het toch als je het zo bekijkt. Is het übergaupt nog mogelijk al deze problemen op de een of andere manier op te lossen voordat we nog dieper zijn weggezakt?
Tja als je het zo allemaal zegt jezus he. En ook nog eens geen provider... :biggrin: .
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11711
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

De investeerders zijn normaal gesproken niet te beroerd om een oprotpremie te betalen. Dat er nu niets gebeurd zou kunnen duiden op onenigheid onder de investeerders. Het kan zijn dat de investeerders die vóór de Gier waren hun ongelijk niet willen erkennen en dat de investeerders die niet vóór de Gier waren de boel willen laten escaleren zodat zij de volgende keer kunnen bepalen.

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jack de Gier

Bericht door flipsen »

DJTEEF! schreef:
za 16 feb 2019, 20:19
De investeerders zijn normaal gesproken niet te beroerd om een oprotpremie te betalen. Dat er nu niets gebeurd zou kunnen duiden op onenigheid onder de investeerders. Het kan zijn dat de investeerders die vóór de Gier waren hun ongelijk niet willen erkennen en dat de investeerders die niet vóór de Gier waren de boel willen laten escaleren zodat zij de volgende keer kunnen bepalen.
Dat denk ik ook en Boekhoorn zal denken , eerst moet ik hem kopen en nu afkopen..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22772
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door burp »

DJTEEF! schreef:
za 16 feb 2019, 20:19
De investeerders zijn normaal gesproken niet te beroerd om een oprotpremie te betalen. Dat er nu niets gebeurd zou kunnen duiden op onenigheid onder de investeerders. Het kan zijn dat de investeerders die vóór de Gier waren hun ongelijk niet willen erkennen en dat de investeerders die niet vóór de Gier waren de boel willen laten escaleren zodat zij de volgende keer kunnen bepalen.
Dat is helemaal geen koppen tellen op een gelijkwaardige manier. De Gier zal de steun van Boekhoorn hebben, anders was hij allang weg. Dat is het enige wat echt telt

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38411
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

jetipo schreef:
za 16 feb 2019, 18:49
Wessel schreef:
za 16 feb 2019, 17:49
Wat een hopeloze situatie is het toch: Een trainer die geen enkele zekerheid biedt dat je de NC haalt maar waar je nog wel 3 jaar aan vast zit, dus hoge afkoopsom, oudere spelers met langdurige contracten waarvan je maar moet afwachten hoelang ze het volhouden, spelers met doorlopende contracten waarvan je niet weet of ze een hoger niveau aankunnen, een algemeen directeur die niet veel van voetbal lijkt te snappen, het ontbrekenvan een TD waardoor je maar moet zien of er volgend seizoen een behoorlijke selectie staat. Wat een verschrikkelijke puinzooi is het toch als je het zo bekijkt. Is het übergaupt nog mogelijk al deze problemen op de een of andere manier op te lossen voordat we nog dieper zijn weggezakt?
Er is altijd een oplossing. Of zoals tegenwoordig in zwang is: denk niet in problemen, maar in oplossingen/mogelijkheden. :biggrin:
Een probleem is pas een probleem, als je geen oplossing weet.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9800
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerard Lopez »

Onze Jack heeft toch maar mooi 2x de nul weten te houden in 25 competitieduels in de KK Divisie! Puike prestatie!

Wel vier keer 4 of meer tegengoals gehad, maar je kan niet alles hebben he....
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12590
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Curva »

Gerard Lopez schreef:
zo 17 feb 2019, 01:28
Onze Jack heeft toch maar mooi 2x de nul weten te houden in 25 competitieduels in de KK Divisie! Puike prestatie!

Wel vier keer 4 of meer tegengoals gehad, maar je kan niet alles hebben he....
Een puike prestatie, maar ach, bij NEC draait het dit jaar niet om presteren, over 2,5 jaar zijn we een stabiele eredivisionist. Van Schaijk zal rennen van regenboogeinde naar regenboogeinde al wrijvend op eventuele magische flessen om dit te realiseren. Wellicht dat een bepaald bos in Kaatsheuvel hem deze hoop gegeven heeft.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Milsbeek en 10 gasten