Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5272
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door eniesee12 »

zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 09:51
DJTEEF! schreef:
zo 20 jan 2019, 08:24
Gerard Lopez schreef:
zo 20 jan 2019, 03:53
zuurpruim schreef:
za 19 jan 2019, 23:28
Stam gaat morgen bij Zwolle gewoon lekker trainen ondanks de overwinning.
Waarom kan dat hier nou niet en moeten de heertjes weer vrij hebben na een wedstrijd?
Omdat de heertjes gisteren met de borst vooruit het stadion hebben verlaten, aldus Jack
Door ze vrij te geven zijn ze HE-LE-MAAL fris in hun koppies voor de training van vandaag (waarin ze niets noemenswaardigs gaan doen, maar dat terzijde).
het is toch ongelofelijk joh,kan er met mijn kop niet bij.Dan wordt er dus zaterdag niet getraind en dinsdag niet.Dan train je dus vier keer per week,ongeveer vijf kwartier waarvan ruim de helft rondo en een kleine partijvorm.En het dan vreemd vinden dat je bijna onderaan staat.

Schandalig als het waar is.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

eniesee12 schreef:
zo 20 jan 2019, 10:01
zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 09:51
DJTEEF! schreef:
zo 20 jan 2019, 08:24
Gerard Lopez schreef:
zo 20 jan 2019, 03:53
zuurpruim schreef:
za 19 jan 2019, 23:28
Stam gaat morgen bij Zwolle gewoon lekker trainen ondanks de overwinning.
Waarom kan dat hier nou niet en moeten de heertjes weer vrij hebben na een wedstrijd?
Omdat de heertjes gisteren met de borst vooruit het stadion hebben verlaten, aldus Jack
Door ze vrij te geven zijn ze HE-LE-MAAL fris in hun koppies voor de training van vandaag (waarin ze niets noemenswaardigs gaan doen, maar dat terzijde).
het is toch ongelofelijk joh,kan er met mijn kop niet bij.Dan wordt er dus zaterdag niet getraind en dinsdag niet.Dan train je dus vier keer per week,ongeveer vijf kwartier waarvan ruim de helft rondo en een kleine partijvorm.En het dan vreemd vinden dat je bijna onderaan staat.

Schandalig als het waar is.
Ik zal het niet weer met Hyballa gaan vergelijken maar Faber trainde ongeveer 5 keer per week waarvan ongeveer 2-3 dagen 2 keer per dag.Brood zat voor mijn gevoel daar ook tegenaan.Zelfs de toch ietwat luie Been trainde veel meer dan Jacky Goal.En dan heb ik het allemaal over de buitentrainingen,krachttraining deden ze allemaal.En Looijen,Wilco en vroeger Oversier,ze staan erbij en kijken ernaar.Lachwekkende bende.

Heumen
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 17 jun 2018, 12:02
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Heumen »

Faber, Brood, zelf Alex pastoor zie ik hier liever dat Jack.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8975
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door JBNMGN »

Gerard Lopez schreef:
zo 20 jan 2019, 03:53
zuurpruim schreef:
za 19 jan 2019, 23:28
Stam gaat morgen bij Zwolle gewoon lekker trainen ondanks de overwinning.
Waarom kan dat hier nou niet en moeten de heertjes weer vrij hebben na een wedstrijd?
Omdat de heertjes gisteren met de borst vooruit het stadion hebben verlaten, aldus Jack
Omdat ze 1 schamel puntje hebben gepakt? Omdat ze daarvoor er 4 achter elkaar verloren hadden?
Ze moeten zich kapot schamen en Jack moet ze elke dag 2x laten trainen, zowel op spel als fysiek. Ze komen zwaar te kort tegen alle ploegen uit de KKD wat fysieke kracht en fitheid betreft.
Ach hadden we Hyballa maar weer terug! Toen waren ze wel fit, maar hij was net als Jack een tactisch onvermogen helaas
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Vrijdag; wedstrijd tegen Telstar.
Zaterdag; -
Zondag; reserves o.l.v. Adrie, rest van de selectie binnen,trainen vandaag niet..

Dan volgens de site;

Maandag; trainen
Dinsdag; -
Woensdag; trainen
Donderdag; trainen

Dan wordt er deze week dus 3x getraind waarvan de laatste training voor de wedstrijd geen drol voorstelt.
SV Nijmegen niveau.

Beste Jack; wil je s.v.p. heel snel je spullen pakken en nooit meer je gezicht laten zien.Ik heb nog nooit zo'n luie flikker meegemaakt als jou,je moet je kapot schamen!!! :2up:

Gebruikersavatar
Schreeuwert uut L
Berichten: 581
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 11:50
Locatie: Vakkie L
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Schreeuwert uut L »

Is die clown nog niet vertrokken? :???:
:bier:

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 11:52
Vrijdag; wedstrijd tegen Telstar.
Zaterdag; -
Zondag; reserves o.l.v. Adrie, rest van de selectie binnen,trainen vandaag niet..

Dan volgens de site;

Maandag; trainen
Dinsdag; -
Woensdag; trainen
Donderdag; trainen

Dan wordt er deze week dus 3x getraind waarvan de laatste training voor de wedstrijd geen drol voorstelt.
SV Nijmegen niveau.

Beste Jack; wil je s.v.p. heel snel je spullen pakken en nooit meer je gezicht laten zien.Ik heb nog nooit zo'n luie flikker meegemaakt als jou,je moet je kapot schamen!!! :2up:
Dit is wel heel treurig idd.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

De Kletskop schreef:
zo 20 jan 2019, 12:25
zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 11:52
Vrijdag; wedstrijd tegen Telstar.
Zaterdag; -
Zondag; reserves o.l.v. Adrie, rest van de selectie binnen,trainen vandaag niet..

Dan volgens de site;

Maandag; trainen
Dinsdag; -
Woensdag; trainen
Donderdag; trainen

Dan wordt er deze week dus 3x getraind waarvan de laatste training voor de wedstrijd geen drol voorstelt.
SV Nijmegen niveau.

Beste Jack; wil je s.v.p. heel snel je spullen pakken en nooit meer je gezicht laten zien.Ik heb nog nooit zo'n luie flikker meegemaakt als jou,je moet je kapot schamen!!! :2up:
Dit is wel heel treurig idd.
Maandag en woensdag middag krachttraining. 2 Keer per dag buiten trainen ga je nu ook niet beter van spelen. Was dat het probleem maar.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerard Lopez »

Los van het weinige en slappe trainen, wat onvoorstelbaar is, heb ik Jack ook nog niet kunnen betrappen op 1 tactische ingereep in welke wedstrijd dan ook? Kan iemand me in deze 21 wedstrijden ook maar 1 tactische ingreep noemen die Jack heeft gedaan, waardoor de wedstrijd kantelde? Een trainer moet na 21 speelrondes toch wel 3 tot 5 vna dat soort momenten hebben gehad, maar hij heeft er 0. Verder dan "gooi Kvida maar in de spits" komt Jack niet :brancard:
When Wilco talks, people listen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Tiel schreef:
zo 20 jan 2019, 12:51
De Kletskop schreef:
zo 20 jan 2019, 12:25
zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 11:52
Vrijdag; wedstrijd tegen Telstar.
Zaterdag; -
Zondag; reserves o.l.v. Adrie, rest van de selectie binnen,trainen vandaag niet..

Dan volgens de site;

Maandag; trainen
Dinsdag; -
Woensdag; trainen
Donderdag; trainen

Dan wordt er deze week dus 3x getraind waarvan de laatste training voor de wedstrijd geen drol voorstelt.
SV Nijmegen niveau.

Beste Jack; wil je s.v.p. heel snel je spullen pakken en nooit meer je gezicht laten zien.Ik heb nog nooit zo'n luie flikker meegemaakt als jou,je moet je kapot schamen!!! :2up:
Dit is wel heel treurig idd.
Maandag en woensdag middag krachttraining. 2 Keer per dag buiten trainen ga je nu ook niet beter van spelen. Was dat het probleem maar.
Die krachttraining,dat doen alle trainers die hier de afgelopen jaren hebben gewerkt.Dus dat kan je tegen elkaar wegstrepen.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Polleke »

Je proeft aan alles dat het vertrouwen van de supporters in deze trainer is gedaald tot 0. Ik kan me niet voorstellen dat het bij de spelers of sponsors anders is. Jack moet gewoon weg. En zsm.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Polleke schreef:
zo 20 jan 2019, 16:06
Je proeft aan alles dat het vertrouwen van de supporters in deze trainer is gedaald tot 0. Ik kan me niet voorstellen dat het bij de spelers of sponsors anders is. Jack moet gewoon weg. En zsm.
Ik heb gehoord dat hij er naast op het veld, binnen de club, inderdaad ook niet meer al te best op staat. Zou niet lang meer hebben, maar er is geen geld. Gaat toch om enkele tonnen.
(Wellicht als Braken verkocht wordt ontstaat er de financiële ruimte om Jack in te ruilen?!)

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 15:50
Tiel schreef:
zo 20 jan 2019, 12:51
De Kletskop schreef:
zo 20 jan 2019, 12:25
zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 11:52
Vrijdag; wedstrijd tegen Telstar.
Zaterdag; -
Zondag; reserves o.l.v. Adrie, rest van de selectie binnen,trainen vandaag niet..

Dan volgens de site;

Maandag; trainen
Dinsdag; -
Woensdag; trainen
Donderdag; trainen

Dan wordt er deze week dus 3x getraind waarvan de laatste training voor de wedstrijd geen drol voorstelt.
SV Nijmegen niveau.

Beste Jack; wil je s.v.p. heel snel je spullen pakken en nooit meer je gezicht laten zien.Ik heb nog nooit zo'n luie flikker meegemaakt als jou,je moet je kapot schamen!!! :2up:
Dit is wel heel treurig idd.
Maandag en woensdag middag krachttraining. 2 Keer per dag buiten trainen ga je nu ook niet beter van spelen. Was dat het probleem maar.
Die krachttraining,dat doen alle trainers die hier de afgelopen jaren hebben gewerkt.Dus dat kan je tegen elkaar wegstrepen.
Ja en op Hyballa en Lijnders na trainen ze altijd te weinig. Als ze vorig seizoen wonnen bij Bogers waren ze toch ook het hele weekend vrij. Zelfs zaterdag niet uitlopen.

EN nogmaals met meer trainen gaat het niet beter. Het probleem licht op een heel ander vlak.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Polleke »

Tiel schreef:
zo 20 jan 2019, 19:47
zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 15:50
Tiel schreef:
zo 20 jan 2019, 12:51
De Kletskop schreef:
zo 20 jan 2019, 12:25
zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 11:52
Vrijdag; wedstrijd tegen Telstar.
Zaterdag; -
Zondag; reserves o.l.v. Adrie, rest van de selectie binnen,trainen vandaag niet..

Dan volgens de site;

Maandag; trainen
Dinsdag; -
Woensdag; trainen
Donderdag; trainen

Dan wordt er deze week dus 3x getraind waarvan de laatste training voor de wedstrijd geen drol voorstelt.
SV Nijmegen niveau.

Beste Jack; wil je s.v.p. heel snel je spullen pakken en nooit meer je gezicht laten zien.Ik heb nog nooit zo'n luie flikker meegemaakt als jou,je moet je kapot schamen!!! :2up:
Dit is wel heel treurig idd.
Maandag en woensdag middag krachttraining. 2 Keer per dag buiten trainen ga je nu ook niet beter van spelen. Was dat het probleem maar.
Die krachttraining,dat doen alle trainers die hier de afgelopen jaren hebben gewerkt.Dus dat kan je tegen elkaar wegstrepen.
Ja en op Hyballa en Lijnders na trainen ze altijd te weinig. Als ze vorig seizoen wonnen bij Bogers waren ze toch ook het hele weekend vrij. Zelfs zaterdag niet uitlopen.
Een gelijkspel tegen Telstar is geen winst!

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerd »

De Gier en Pothuizen al weg???? En ook graag de incompetente bestuursleden. Wat een drama. De hele club gaat naar de klote. We lopen een enorme imago schade op. Zeer slecht om sponsors maar ook goede spelers binnen te halen. :td:

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

Polleke schreef:
zo 20 jan 2019, 19:58
Tiel schreef:
zo 20 jan 2019, 19:47
zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 15:50
Tiel schreef:
zo 20 jan 2019, 12:51
De Kletskop schreef:
zo 20 jan 2019, 12:25
zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 11:52
Vrijdag; wedstrijd tegen Telstar.
Zaterdag; -
Zondag; reserves o.l.v. Adrie, rest van de selectie binnen,trainen vandaag niet..

Dan volgens de site;

Maandag; trainen
Dinsdag; -
Woensdag; trainen
Donderdag; trainen

Dan wordt er deze week dus 3x getraind waarvan de laatste training voor de wedstrijd geen drol voorstelt.
SV Nijmegen niveau.

Beste Jack; wil je s.v.p. heel snel je spullen pakken en nooit meer je gezicht laten zien.Ik heb nog nooit zo'n luie flikker meegemaakt als jou,je moet je kapot schamen!!! :2up:
Dit is wel heel treurig idd.
Maandag en woensdag middag krachttraining. 2 Keer per dag buiten trainen ga je nu ook niet beter van spelen. Was dat het probleem maar.
Die krachttraining,dat doen alle trainers die hier de afgelopen jaren hebben gewerkt.Dus dat kan je tegen elkaar wegstrepen.
Ja en op Hyballa en Lijnders na trainen ze altijd te weinig. Als ze vorig seizoen wonnen bij Bogers waren ze toch ook het hele weekend vrij. Zelfs zaterdag niet uitlopen.
Een gelijkspel tegen Telstar is geen winst!
Oh het probleem is enkel de laatste wedstrijd. Gelukkig dan valt het mee.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38488
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
zo 20 jan 2019, 19:47
zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 15:50
Tiel schreef:
zo 20 jan 2019, 12:51
De Kletskop schreef:
zo 20 jan 2019, 12:25
zuurpruim schreef:
zo 20 jan 2019, 11:52
Vrijdag; wedstrijd tegen Telstar.
Zaterdag; -
Zondag; reserves o.l.v. Adrie, rest van de selectie binnen,trainen vandaag niet..

Dan volgens de site;

Maandag; trainen
Dinsdag; -
Woensdag; trainen
Donderdag; trainen

Dan wordt er deze week dus 3x getraind waarvan de laatste training voor de wedstrijd geen drol voorstelt.
SV Nijmegen niveau.

Beste Jack; wil je s.v.p. heel snel je spullen pakken en nooit meer je gezicht laten zien.Ik heb nog nooit zo'n luie flikker meegemaakt als jou,je moet je kapot schamen!!! :2up:
Dit is wel heel treurig idd.
Maandag en woensdag middag krachttraining. 2 Keer per dag buiten trainen ga je nu ook niet beter van spelen. Was dat het probleem maar.
Die krachttraining,dat doen alle trainers die hier de afgelopen jaren hebben gewerkt.Dus dat kan je tegen elkaar wegstrepen.
Ja en op Hyballa en Lijnders na trainen ze altijd te weinig. Als ze vorig seizoen wonnen bij Bogers waren ze toch ook het hele weekend vrij. Zelfs zaterdag niet uitlopen.

EN nogmaals met meer trainen gaat het niet beter. Het probleem licht op een heel ander vlak.
Zuurpruim klaagde destijds ook over het geringe aantal trainingen in de periode-Lijnders.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jack de Gier

Bericht door Wessel »

En? Doet niets af aan het feit is dat er nu relatief weinig getraind wordt.Dat snap je hopelijk!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32927
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

Ik begin meer en meer een teringhekel aan die de Gier te krijgen. Met zijn lachwekkende trainingen, steeds wisselende opstellingen en "tactieken", ruzies met spelers, rare beslissingen tijdens de wedstrijd en zijn lachwekkende uitspraken in de media. Het is alsof je alle slechte kwaliteiten van de gasten die hier afgelopen jaren trainer zijn geweest eruit trekt en in 1 man hebt gestopt, en die staat lekker met z'n handen in z'n zakken hier de training te lijden (ja ik heb expres de lange ij gebruikt).
Ik vind het ook echt onbegrijpelijk, als je een nieuwe trainer aantrekt dan ga je toch een paar trainingen van de beste man bekijken en dan zie je toch direct dat het een fluttrainer is? Of je vraagt rond binnen de club, want ook in zijn periode als jeugdtrainer was hij miserabel slecht. Het lijkt echt alsof een puber die voor Vitesse is zich verveeld en met FM maar NEC kapot gaat maken..

En voordat ik een paar de Gier adepts tegen de schenen schop, hij zal op zijn manier heus wel zijn best doen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een trainer werkelijk op elk gebied een zware onvoldoende scoort..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32927
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

mschr schreef:
za 19 jan 2019, 09:38
DJTEEF! schreef:
za 19 jan 2019, 01:01
Ik zie nog steeds geen lijn in het spel. #jackout
Dan heb je niet goed gekeken. Voor het eerst dit seizoen zag ik een middenveld dat klopte. Dijkstra dichtte gaten. Overtoom werd in de opbouw betrokken en Joey sloot aan bij de midvoor. Da’s oneindig veel beter dan Dijkstra/Joey moet opbouwen en Overtoom die moet aansluiten bij de midvoor. Dijkstra en Joey bouwen retetraag op en Overtoom mist elke vorm van loopvermogen om aan te sluiten bij de midvoor. Tel daarbij op dat Sanniez prima speelde, Druijff veel en veel beter is dan Braken (sneller, fysiek sterker en beter in de combinatie), dan moet je zien dat we alleen maar kunnen stijgen op de ranglijst.
Joey ook hoor, die stond na 60 minuten al de hele tijd met z'n handen op z'n knieën uit te hijgen. Echt droevig voor een profvoetballer.. :redface:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Stijgen op de ranglijst,tja jezus,ik mag toch niet hopen dat we aan het einde van de rit 15e staan. Druiff lijkt een verbetering ,in ieder geval technisch,maar hij moet nog wel gaan scoren.Wil je nog iets gaan betekenen dan moet er een dynamische middenvelder komen.Ik hoop toch echt dat iedereen gezien heeft dat Joey het niet meer kan belopen,die was inderdaad na 3/4 wedstrijd op.benieuwd of ze nog een keeper gaan halen,zou me niet verbazen als Schuurman er weer bijkomt en alles blijft zoals het is.Dan kan je echt een streep door dit seizoen zetten als dat al niet reëel is op dit moment.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

Tiel schreef:
zo 20 jan 2019, 19:47
Als ze vorig seizoen wonnen bij Bogers waren ze toch ook het hele weekend vrij. Zelfs zaterdag niet uitlopen.
Die belabberde trainingen waren ook aan het spel terug te zien.
Gelukkig hadden we Danjuma die dat enigszins camoufleerde.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26941
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
ma 21 jan 2019, 09:21
Ik begin meer en meer een teringhekel aan die de Gier te krijgen. Met zijn lachwekkende trainingen, steeds wisselende opstellingen en "tactieken", ruzies met spelers, rare beslissingen tijdens de wedstrijd en zijn lachwekkende uitspraken in de media. Het is alsof je alle slechte kwaliteiten van de gasten die hier afgelopen jaren trainer zijn geweest eruit trekt en in 1 man hebt gestopt, en die staat lekker met z'n handen in z'n zakken hier de training te lijden (ja ik heb expres de lange ij gebruikt).
Ik vind het ook echt onbegrijpelijk, als je een nieuwe trainer aantrekt dan ga je toch een paar trainingen van de beste man bekijken en dan zie je toch direct dat het een fluttrainer is? Of je vraagt rond binnen de club, want ook in zijn periode als jeugdtrainer was hij miserabel slecht. Het lijkt echt alsof een puber die voor Vitesse is zich verveeld en met FM maar NEC kapot gaat maken..

En voordat ik een paar de Gier adepts tegen de schenen schop, hij zal op zijn manier heus wel zijn best doen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een trainer werkelijk op elk gebied een zware onvoldoende scoort..
Eens.
De Gier is geen trainer, heeft geen tactisch inzicht en oefenstof, heeft geen voetbaltechnisch inzicht en oefenstof, denkt dat onder het mom van gezelligheid het allemaal wel gaat komen. Helaas heeft ie 2 assistenten van hetzelfde kaliber.

Ongeschikt.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Polleke »

bertje schreef:
ma 21 jan 2019, 09:21
Ik begin meer en meer een teringhekel aan die de Gier te krijgen.
Ja... en dat is dus het verschil. Ik ben zo boos door wat er gebeurd nu, Allereerst dat het de zoveelste keer dat de club zichzelf in een onmogelijke situatie neerzet. Dat het een constante lijn naar beneden is geweest in de afgelopen jaren.

Maar nu de trainer: je ziet dat spelers niet fit zijn. Elke aanpak mislukt en elke keer datzelfde praatje over druk en vertrouwen. De trainingen die niet aangepast worden. Het wegsturen van spelers die net zo gefrustreerd zijn als wij, en net zo schuldig zijn als hun trainer.

Op dit moment is het support voor De Gier gewoon gezakt onder supporters tot zo intens diep. Het is een prima kerel, maar hij heeft op alle fronten gefaald en dat hij NEC het aandoet dat hij niet zelf opstapt vind ik een clubicoon onwaardig.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Polleke schreef:
ma 21 jan 2019, 10:54
bertje schreef:
ma 21 jan 2019, 09:21
Ik begin meer en meer een teringhekel aan die de Gier te krijgen.
Ja... en dat is dus het verschil. Ik ben zo boos door wat er gebeurd nu, Allereerst dat het de zoveelste keer dat de club zichzelf in een onmogelijke situatie neerzet. Dat het een constante lijn naar beneden is geweest in de afgelopen jaren.

Maar nu de trainer: je ziet dat spelers niet fit zijn. Elke aanpak mislukt en elke keer datzelfde praatje over druk en vertrouwen. De trainingen die niet aangepast worden. Het wegsturen van spelers die net zo gefrustreerd zijn als wij, en net zo schuldig zijn als hun trainer.

Op dit moment is het support voor De Gier gewoon gezakt onder supporters tot zo intens diep. Het is een prima kerel, maar hij heeft op alle fronten gefaald en dat hij NEC het aandoet dat hij niet zelf opstapt vind ik een clubicoon onwaardig.
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten