Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
za 19 jan 2019, 01:01
Ik zie nog steeds geen lijn in het spel. #jackout
Dan heb je niet goed gekeken. Voor het eerst dit seizoen zag ik een middenveld dat klopte. Dijkstra dichtte gaten. Overtoom werd in de opbouw betrokken en Joey sloot aan bij de midvoor. Da’s oneindig veel beter dan Dijkstra/Joey moet opbouwen en Overtoom die moet aansluiten bij de midvoor. Dijkstra en Joey bouwen retetraag op en Overtoom mist elke vorm van loopvermogen om aan te sluiten bij de midvoor. Tel daarbij op dat Sanniez prima speelde, Druijff veel en veel beter is dan Braken (sneller, fysiek sterker en beter in de combinatie), dan moet je zien dat we alleen maar kunnen stijgen op de ranglijst.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15964
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

ik geef het op.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jack de Gier

Bericht door Wessel »

Uiteindelijk toch heel weinig kansen tegen een tegenstander van het niveau Telstar!

Deze middenveldsopstelling werkt wellicht wel beter. Spijtig dat je daar na een half seizoen pas achterkomt terwijl de supporters het allang gezien hebben. Maar het tactisch plan is, anders dan dat van Brood en Bogers, nog steeds niet goed. Door hoog druk te zetten dring je de tegenstander ver terug en creëer je voor jezelf een bijna ondoordringbare muur. Een mooi voorbeed van het jezelf moeilijk maken!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

pjottr schreef:
za 19 jan 2019, 09:55
ik geef het op.
Ik zou het niet doen, als ik jou was. Dan mis je de overwinning in Oss en de wederopstanding. Het NEC van gisteravond liet zien dat we op de goeie weg zijn beland.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9384
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Polleke »

mschr schreef:
za 19 jan 2019, 10:44
pjottr schreef:
za 19 jan 2019, 09:55
ik geef het op.
Ik zou het niet doen, als ik jou was. Dan mis je de overwinning in Oss en de wederopstanding. Het NEC van gisteravond liet zien dat we op de goeie weg zijn beland.
Pilletjes op?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

Polleke schreef:
za 19 jan 2019, 10:53
mschr schreef:
za 19 jan 2019, 10:44
pjottr schreef:
za 19 jan 2019, 09:55
ik geef het op.
Ik zou het niet doen, als ik jou was. Dan mis je de overwinning in Oss en de wederopstanding. Het NEC van gisteravond liet zien dat we op de goeie weg zijn beland.
Pilletjes op?
Nee. Ik let op het voetbal, niet op de punten. De overwinningen op Jong AZ en Volendam zeiden me niks omdat het spel nergens op sloeg. Van het gelijkspel tegen Telstar word ik optimistisch, omdat het spel voor het eerst ergens op leek.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14564
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

mschr schreef:
za 19 jan 2019, 11:03
Polleke schreef:
za 19 jan 2019, 10:53
mschr schreef:
za 19 jan 2019, 10:44
pjottr schreef:
za 19 jan 2019, 09:55
ik geef het op.
Ik zou het niet doen, als ik jou was. Dan mis je de overwinning in Oss en de wederopstanding. Het NEC van gisteravond liet zien dat we op de goeie weg zijn beland.
Pilletjes op?
Nee. Ik let op het voetbal, niet op de punten. De overwinningen op Jong AZ en Volendam zeiden me niks omdat het spel nergens op sloeg. Van het gelijkspel tegen Telstar word ik optimistisch, omdat het spel voor het eerst ergens op leek.
Het was 45min rond spelen zonder een idee dat er goals op een veld staan.
Daarna 45 min rondspelen met wat meer passie en het idee dat als je er eentje maakt je zomaar kunt winnen. Echt een idee in het veldspel is er niet,(en gaat ook niet komen) anders dan ‘probeer de bal bij iemand in het zelfde shirt te krijgen’.
Vertrouwen is het enige wat Jack als redding ziet. Hij wil het verkrijgen door te praten en lege koppies...
Laatst gewijzigd door Bottendaal op za 19 jan 2019, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Mark Ariaans »

Tegen de nummer 16, die alleen maar achteruit hing...

De enige reden waarom het er goed uit zag is omdat Telstar, in tegenstelling tot veel andere KKD ploegen, niet kan counteren.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Kanchelskis schreef:
za 19 jan 2019, 00:20
Jack zou na een nederlaag zijn ontslagen aldus insiders. Hij kwam goed weg.
dat hoor ik nou al weken,dat geloof ik allemaal niet meer.Wat maakt het nou uit of je gelijk speelt tegen een bedroevend Telstar of verliest?
En wat wordt de volgende norm?Als we met een goal verliezen bij Oss mag hij blijven,met meer dan een goal verschil moet hij oprotten?
Je bent gewoon al veel te laat met een eventueel ontslag,dit seizoen gaat uit als een nachtkaars.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Brabander »

Telstar kwam ook met een selectie van 14/15 man en heeft geen aanvallers meer in de selectie.
Wat is het toch een verschrikkelijk amateuristisch niveau die KKD. :2up:
En dan niet kunnen winnen, dat zegt aardig wat!
Maar goed, niet verloren en dus weer een puntje :bier:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
za 19 jan 2019, 11:48
Tegen de nummer 16, die alleen maar achteruit hing...

De enige reden waarom het er goed uit zag is omdat Telstar, in tegenstelling tot veel andere KKD ploegen, niet kan counteren.
We verloren thuis van het laaggeplaatste Eindhoven dat ook alleen maar verdedigde. Tegen Eindhoven creëerden we niks en nu creëerden we open kansen en gaven niks weg.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20569
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Mark Ariaans »

Er was niks weg te geven.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerd »

Wanneer gaat hij weg???

Gebruikersavatar
SanderNEC
Berichten: 8805
Lid geworden op: zo 20 jun 2010, 14:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door SanderNEC »

Gerd schreef:
za 19 jan 2019, 13:38
Wanneer gaat hij weg???
:zzz:
ForzaNEC.nl

Heumen
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 17 jun 2018, 12:02
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Heumen »

Het was niks het is niks en de Gier moet gewoon weg.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerd »

SanderNEC schreef:
za 19 jan 2019, 13:41
Gerd schreef:
za 19 jan 2019, 13:38
Wanneer gaat hij weg???
:zzz:
Ja, slaap lekker verder. Die krijgt dit team niet meer aan de praat. Je moet wakker worden en de realiteit onder ogen zien. De Gier kan er geen reet van. We gaan zo naar de klote en eindigen in de bodem van de KKK.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Gerd schreef:
za 19 jan 2019, 15:32
SanderNEC schreef:
za 19 jan 2019, 13:41
Gerd schreef:
za 19 jan 2019, 13:38
Wanneer gaat hij weg???
:zzz:
Ja, slaap lekker verder. Die krijgt dit team niet meer aan de praat. Je moet wakker worden en de realiteit onder ogen zien. De Gier kan er geen reet van. We gaan zo naar de klote en eindigen in de bodem van de KKK.
Volgend jaar nieuwe kansen.Zolang Jack kan aanblijven groeit bij mij het gevoel dat ze dit seizoen allang hebben afgeschreven.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Stam gaat morgen bij Zwolle gewoon lekker trainen ondanks de overwinning.
Waarom kan dat hier nou niet en moeten de heertjes weer vrij hebben na een wedstrijd?

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jack de Gier

Bericht door flipsen »

zuurpruim schreef:
za 19 jan 2019, 23:28
Stam gaat morgen bij Zwolle gewoon lekker trainen ondanks de overwinning.
Waarom kan dat hier nou niet en moeten de heertjes weer vrij hebben na een wedstrijd?
Ze zijn moe na anderhalf uur bovenmenselijk presteren..
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16588
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jackkreta »

zuurpruim schreef:
za 19 jan 2019, 23:28
Stam gaat morgen bij Zwolle gewoon lekker trainen ondanks de overwinning.
Waarom kan dat hier nou niet en moeten de heertjes weer vrij hebben na een wedstrijd?
Omdat Jack liever lui is dan moe. Moet ie weer een uur met zijn handen in de zak langs de lijn staan.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

Annas en Darrie accepteren geen autoriteit van De Gier. En als je geen autoriteit aanvaardt is er vanzelfsprekend ook geen respect. Mijn bronnen? Gewoon de ogen open houden tijdens trainingen en ook in de wedstrijden. Annas is kilo's te zwaar, daar heb je geen contactlenzen of bril voor nodig. Darri gaat langzamerhand dezelfde kant op. Wie moet zich dit gedrag aanmeten? Niet alleen de Gier maar zo langzamerhand zeker onze grote chef Wilco!!! Wedden dat de heren binnenkort weer gewoon in de basis staan? "Weer lekker fris in de koppies".

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9833
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerard Lopez »

zuurpruim schreef:
za 19 jan 2019, 23:28
Stam gaat morgen bij Zwolle gewoon lekker trainen ondanks de overwinning.
Waarom kan dat hier nou niet en moeten de heertjes weer vrij hebben na een wedstrijd?
Omdat de heertjes gisteren met de borst vooruit het stadion hebben verlaten, aldus Jack
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38492
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
za 19 jan 2019, 23:28
Stam gaat morgen bij Zwolle gewoon lekker trainen ondanks de overwinning.
Waarom kan dat hier nou niet en moeten de heertjes weer vrij hebben na een wedstrijd?
Bij een nummer 14 van de eerste divisie horen semi-profs en die trainen 3-4x in de week?

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11768
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Gerard Lopez schreef:
zo 20 jan 2019, 03:53
zuurpruim schreef:
za 19 jan 2019, 23:28
Stam gaat morgen bij Zwolle gewoon lekker trainen ondanks de overwinning.
Waarom kan dat hier nou niet en moeten de heertjes weer vrij hebben na een wedstrijd?
Omdat de heertjes gisteren met de borst vooruit het stadion hebben verlaten, aldus Jack
Door ze vrij te geven zijn ze HE-LE-MAAL fris in hun koppies voor de training van vandaag (waarin ze niets noemenswaardigs gaan doen, maar dat terzijde).

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

DJTEEF! schreef:
zo 20 jan 2019, 08:24
Gerard Lopez schreef:
zo 20 jan 2019, 03:53
zuurpruim schreef:
za 19 jan 2019, 23:28
Stam gaat morgen bij Zwolle gewoon lekker trainen ondanks de overwinning.
Waarom kan dat hier nou niet en moeten de heertjes weer vrij hebben na een wedstrijd?
Omdat de heertjes gisteren met de borst vooruit het stadion hebben verlaten, aldus Jack
Door ze vrij te geven zijn ze HE-LE-MAAL fris in hun koppies voor de training van vandaag (waarin ze niets noemenswaardigs gaan doen, maar dat terzijde).
het is toch ongelofelijk joh,kan er met mijn kop niet bij.Dan wordt er dus zaterdag niet getraind en dinsdag niet.Dan train je dus vier keer per week,ongeveer vijf kwartier waarvan ruim de helft rondo en een kleine partijvorm.En het dan vreemd vinden dat je bijna onderaan staat.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten