Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jack de Gier

Bericht door flipsen »

gladiator schreef:
ma 14 jan 2019, 12:36
Deze soap duurt net zolang totdat alles en iedereen er weer uitvliegt
wat een dramatische amateur vereniging is het toch geworden.
Succes aan iedereen die het nog kan opbrengen, maar ik passeer voorlopig
dan maar een glory hunter, maar diensten ruilen, extra dag werken, later naar feestjes, vakantie verzetten.....ik heb het er niet meer voor over
mij zijn ze echt kwijt geraakt. Mijn liefde, mijn passie ik steek ze wel in de sport van mijn zoon
ik ga toch al niet al te vaak , maar een wedstrijd van Orion is vaak leuker om naar te kijken
Risus abundat in ore stultorum

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Wat ik nou echt niet begrijp.Harold Bastiaans zegt wederom op twitter dat Looijen een financieel belang heeft in Pothuizen en De Gier.
Waarom schrijft De Gelderlander hier niet over?
Waarom bijten die nou niet eens door,hebben die ook al belangen met NEC? :angryfire:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10593
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
ma 14 jan 2019, 14:30
Wat ik nou echt niet begrijp.Harold Bastiaans zegt wederom op twitter dat Looijen een financieel belang heeft in Pothuizen en De Gier.
Waarom schrijft De Gelderlander hier niet over?
Waarom bijten die nou niet eens door,hebben die ook al belangen met NEC? :angryfire:
Als krant moet je dat verifiëren. En dat gaat misschien nogal lastig.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
ma 14 jan 2019, 14:44
zuurpruim schreef:
ma 14 jan 2019, 14:30
Wat ik nou echt niet begrijp.Harold Bastiaans zegt wederom op twitter dat Looijen een financieel belang heeft in Pothuizen en De Gier.
Waarom schrijft De Gelderlander hier niet over?
Waarom bijten die nou niet eens door,hebben die ook al belangen met NEC? :angryfire:
Als krant moet je dat verifiëren. En dat gaat misschien nogal lastig.
Natuurlijk moet je dat onderzoeken maar zo moeilijk kan dat voor een krant niet zijn.
Maar dan moet je wel gaan spitten en de vraag is of ze dat wel willen.
Ze worden steeds meer aan banden gelegd door NEC,wellicht heeft die strategie succes.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Legendario »

zuurpruim schreef:
ma 14 jan 2019, 14:30
Wat ik nou echt niet begrijp.Harold Bastiaans zegt wederom op twitter dat Looijen een financieel belang heeft in Pothuizen en De Gier.
Waarom schrijft De Gelderlander hier niet over?
Waarom bijten die nou niet eens door,hebben die ook al belangen met NEC? :angryfire:
Misschien is het niet waar.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38438
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
ma 14 jan 2019, 13:31
Een wedstrijd? Heb je de afgelopen drie jaar onder een steen gelegen of zo?
In de afgelopen drie jaar hebben we een keer gewonnen van Vitesse, hebben we met een bijzonder beroerd elftal een poosje in het linkerrijtje van de eredivisie gebivakkeerd eind 2016, hebben we een geweldige wedstrijd gespeeld tegen de Eagles (een jaar geleden). We hebben de afgelopen drie jaar meer plezier beleefd aan NEC dan de gemiddelde Achilles-supporter aan Achilles.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38438
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

gladiator schreef:
ma 14 jan 2019, 13:36


Geweldig dit. De meest negatieve man van het hele forum......
Ik ben best wel negatief. Maar zo negatief om NEC de rug toe te keren, ben ik nooit geweest.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door JBNMGN »

Zit hij er nu nog steeds? Waarom stapt de beste man niet gewoon op, is dat toch een centen kwestie van beide kanten?

Hij zet Buwalda in de centrum met Rens "omdat hij in Spanje samen met Rens het beste had getraind.
Meneertje de Gier: trainen is iets compleet anders dan een wedstrijd hoor!
En dan de uitspraak "we hebben een deukje opgelopen" Haha wat een droeftoeter zeg!
Ik had nooit verwacht ooit zo over de Gier te moeten praten, maar het is niet anders.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-tra ... ~a3600d23/
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerd »

Derksen over 'clowns bij NEC': 'Dat de club nog bestaat is bij zijn gratie'
Gepubliceerd: Maandag 14 januari 2019 om 14:34
Laatste update: Maandag 14 januari 2019 om 14:38
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook
Johan Derksen heeft geen goed woord over voor het beleid bij NEC, dat is afgezakt naar de vijftiende plek in de Eerste Divisie. De analist van Veronica Inside hoopt dat miljardair Marcel Boekhoorn doorpakt in Nijmegen.

Volgens Derksen zet NEC telkens 'de verkeerde mensen op de verkeerde plek'. "Clowns maken de dienst uit bij NEC. Ze maakten een jongen uit Waalwijk (Remco Oversier, red.) technisch directeur, dat bleek een absoluut lichtgewicht te zijn. Hetzelfde gold voor Pepijn Lijnders, een laptoptrainer uit Liverpool die nog nooit wat bewezen heeft", zegt Derksen tegen de Gelderlander.

Ook van trainer Jack de Gier is Derksen geen fan. "Wat heeft de huidige trainer Jack de Gier, die eerder alléén bij Almere City heeft gezeten, nu écht gepresteerd?" Hij volgt de situatie in Nijmegen 'met pijn in het hart'. "Weet je: in potentie is NEC de grootste club van Gelderland. Als de spelers er volgende week per ongeluk drie ballen inschieten, zit het stadion zo weer vol. Dat maakt het extra treurig."

Derksen denkt dat NEC Boekhoorn nodig heeft. "Als Boekhoorn een aantal goede mensen om zich heen verzamelt en echt investeert, komt het goed bij NEC. Nu springt hij ook al bij, maar dat is om gaten te dichten. Laat er geen misverstand over bestaan: dat NEC nog bestaat, is bij de gratie van Boekhoorn en een klein clubje van investeerders. Zonder hen speelden ze nu al op amateurniveau tegen De Treffers uit Groesbeek."

Ik ben het eens met de snor.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Legendario schreef:
ma 14 jan 2019, 15:09
zuurpruim schreef:
ma 14 jan 2019, 14:30
Wat ik nou echt niet begrijp.Harold Bastiaans zegt wederom op twitter dat Looijen een financieel belang heeft in Pothuizen en De Gier.
Waarom schrijft De Gelderlander hier niet over?
Waarom bijten die nou niet eens door,hebben die ook al belangen met NEC? :angryfire:
Misschien is het niet waar.
Sorry maar als het niet waar is had Looijen allang Bastiaans moeten dagen wegens laster en smaad.
Dit is al de 3e keer dat hij dit meldt op twitter,een vrij stevige beschuldiging die niemand zou pikken als het onjuist zou zijn.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Mark Ariaans »

Gerd schreef:
ma 14 jan 2019, 17:12
Ik ben het eens met de snor.
Dat is fijn. Volgens mij is het een grote open deur en is het aan Boekhoorn om te besluiten of hij zin heeft om in te stappen of niet, niet aan Derksen. Dus dit is gewoon symptoombenoeming, geen oplossing.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14549
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Mark Ariaans schreef:
ma 14 jan 2019, 17:27
Gerd schreef:
ma 14 jan 2019, 17:12
Ik ben het eens met de snor.
Dat is fijn. Volgens mij is het een grote open deur en is het aan Boekhoorn om te besluiten of hij zin heeft om in te stappen of niet, niet aan Derksen. Dus dit is gewoon symptoombenoeming, geen oplossing.
De snor is toch zelf NECer, heeft zelf verstand van voetbal, van besturen, kent zelf de hele voetbalwereld... waarom stapt hij zelf niet naar voren om NEC uit het dal te trekken??
Hij heeft natuurlijk wel gelijk, maar een van de grootste clowns is zijn eigen vriendje Leen. Daar heeft hij het natuurlijk niet over...
Daarnaast schreeuwt hij altijd zonder precies te weten waar hij het over heeft. Sinds zijn vertrek bij VI (blad) is hij zo ongeveer degene die het verst van de voetballerij af staat. Wanneer brengt hij nog eens nieuws?

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7121
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

JBNMGN schreef:
ma 14 jan 2019, 15:42
Zit hij er nu nog steeds? Waarom stapt de beste man niet gewoon op, is dat toch een centen kwestie van beide kanten?

Hij zet Buwalda in de centrum met Rens "omdat hij in Spanje samen met Rens het beste had getraind.
Meneertje de Gier: trainen is iets compleet anders dan een wedstrijd hoor!
En dan de uitspraak "we hebben een deukje opgelopen" Haha wat een droeftoeter zeg!
Ik had nooit verwacht ooit zo over de Gier te moeten praten, maar het is niet anders.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-tra ... ~a3600d23/
Jack heeft absoluut gelijk mbt het oplopen van een deukje. Hij vergeet alleen dat de rest total loss is.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerher »

Al weg?

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door JBNMGN »

Mark Ariaans schreef:
ma 14 jan 2019, 17:27
Gerd schreef:
ma 14 jan 2019, 17:12
Ik ben het eens met de snor.
Dat is fijn. Volgens mij is het een grote open deur en is het aan Boekhoorn om te besluiten of hij zin heeft om in te stappen of niet, niet aan Derksen. Dus dit is gewoon symptoombenoeming, geen oplossing.
Mee eens, Derksen moet zich bij de feiten houden en die feiten zijn dat Boekhoorn niet in wil stappen om bepaalde redenen.
Dat weet hij ook, maar hij wil zich als zogenaamde supporter laten gelden door zijn geleuter over Boekhoorn.
Natuurlijk is dat een van de weinigen die NEC zou kunnen redden, maar voorlopig zie ik dat niet gebeuren, en Derksen moet niet denken dat Boekhoorn nu omdat hij dat zegt ineens de knip trekt.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8973
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door JBNMGN »

Gerher schreef:
ma 14 jan 2019, 20:31
Al weg?
Nope! Helaas nog niet, en dat zal ook niet gebeuren.
Ik heb alle respect voor Jack als mens en als speler, maar zijn krediet heeft hij verspeeld bij mij en bij iedereen die NEC een warm hart toedraagt. En dat wil hij niet inzien door te vertrekken, en het bestuur heeft de centen niet om hem de laan uit te sturen.

Overigens: ALS je de NEC site zou moeten geloven dan heeft hij niet eens een contract meer.
https://www.nec-nijmegen.nl/teams/staf/ ... e-gier.htm

Maar dat is natuurlijk (helaas) een type foutje :wink:
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Jorrit77
Berichten: 2427
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jorrit77 »

Nog steeds geen reactie of actie vanuit de club? Stelletje zakkenvullers zijn het! 15e :pukeface:
Jack trekt de club samen met van Schaik de afgrond in. En bedankt :angryfire:

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9810
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerard Lopez »

JBNMGN schreef:
ma 14 jan 2019, 22:06
Gerher schreef:
ma 14 jan 2019, 20:31
Al weg?
Nope! Helaas nog niet, en dat zal ook niet gebeuren.
Ik heb alle respect voor Jack als mens en als speler, maar zijn krediet heeft hij verspeeld bij mij en bij iedereen die NEC een warm hart toedraagt. En dat wil hij niet inzien door te vertrekken, en het bestuur heeft de centen niet om hem de laan uit te sturen.

Overigens: ALS je de NEC site zou moeten geloven dan heeft hij niet eens een contract meer.
https://www.nec-nijmegen.nl/teams/staf/ ... e-gier.htm

Maar dat is natuurlijk (helaas) een type foutje :wink:
Nogmaals: je kan een trainer ook op non-actief stellen ipv ontslaan. Dan kost het je geen cent extra ten opzichte van hem laten zitten. Enige wat je dan nog wel moet vinden, is iemand die zonder salarisverhoging een promotie wil aanvaarden. Bijv Meijer of De Groot zouden dat denk ik wel willen doen tot aan de zomer.
When Wilco talks, people listen!

Vannuilekumphuile
Berichten: 893
Lid geworden op: do 28 jan 2016, 13:40
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vannuilekumphuile »

JBNMGN schreef:
ma 14 jan 2019, 22:01
Mark Ariaans schreef:
ma 14 jan 2019, 17:27
Gerd schreef:
ma 14 jan 2019, 17:12
Ik ben het eens met de snor.
Dat is fijn. Volgens mij is het een grote open deur en is het aan Boekhoorn om te besluiten of hij zin heeft om in te stappen of niet, niet aan Derksen. Dus dit is gewoon symptoombenoeming, geen oplossing.
Mee eens, Derksen moet zich bij de feiten houden en die feiten zijn dat Boekhoorn niet in wil stappen om bepaalde redenen.
Dat weet hij ook, maar hij wil zich als zogenaamde supporter laten gelden door zijn geleuter over Boekhoorn.
Natuurlijk is dat een van de weinigen die NEC zou kunnen redden, maar voorlopig zie ik dat niet gebeuren, en Derksen moet niet denken dat Boekhoorn nu omdat hij dat zegt ineens de knip trekt.
Super interessante fase zullen we maar zeggen. Ik snap Polleke helemaal, voel ook de emotionele kant van gladiator en vindt het te prijzen dat mschr de club de rug niet wil laten toekeren. Zelf wil ik ook altijd grip hebben op de situatie, maar in onze rol als supporter sta je erbij en kijk je ernaar. Alle praatjes ten spijt, NEC is qua professionalisering gewoon niet verder gekomen laatste decennium of langer. Heb je zo'n blamage als gisteren achter de rug, krijg je gewoon weer een mailtje over een marktonderzoek over de naam "De Klok Logistics" en een "Ben jij er ook bij ?" Ik kijk er met een marketing- en salesblik naar en durf echt te beweren dat mijn amateur tennisclub met alleen vrijwilligers beter uit de bus komt. Met dat armoedige eeuwige broodje frikandel of een aanhangwagen met wat sjawls zit je niet ver weg van iedere willekeurige eerste divisie club. Beleid, visie, heel veel en goed communiceren, club overnemen, alle oud NEC-ers uit leidinggevende posities, natuurlijk een investeerder maar niet Boekhoorn lopen pushen want als die geen voetbalclub wil dan wil die geen voetbalclub. Ik heb werkelijk afgelopen jaren maar 1 echte professional in bestuur of staf gezien en dat is Hyballa. Verder was een ijzersterk uitgesproken ambitie om bij de eerste degradatie weer te willen promoveren destijds goed voor de korte termijn. Het middellange termijn plaatje lag er niet en Van Ingen was druk bezig om het applaus in ontvangst te nemen, zijn trainer te passeren, de Futuralis samenwerking om zeep te helpen en verliet met staart tussen de benen het schip.
Commercieel baasje met grote mond die niets op heeft met rol van algemeen directeur. Maar goed, Jack is wel verantwoordelijk om er iets van te maken met deze spelers die zeker binnen top 5 moeten eindigen. Die moet je naast het hogere doel op lasnge termijn zonder twijfel wegsturen. En zorg nou eens voor goed nieuws, vind nu eens die investeerder, koop dat stadion, vernieuw en trek stakeholders aan. Wakker worden, we zijn 10 jaar verder. Verder mag je niet opgeven. dit materiaal is meer dan goed genoeg om een mooie rol te spelen in de nacompetitie. Vergeet niet waar De Graafschap vorig jaar vandaan kwam. Maar met promotie hebben we nog steeds geen oplossing. Niet promoveren maakt het wel allemaal moeilijk. Ik kan wel eens bij de groep "ik sla wel eens een jaartje over" gaan horen. Zeg maar de groep "losers", maar misschien zo gek nog niet.

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door GIJS »

DUIDELIJK!! Overigens was mijn opmerking "we gaan het zien" ook duidelijk toch? We hebben het toch gezien. Ik ben ook volledig om Er moet op heel korte tijd heel veel veranderen, Of met andere woorden: de bezem er door.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32820
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

Haha zelfs als hij in zij 10 junioren opstelt en in zijn blote leuter gaat staan coachen gaat hij niet ontslagen worden. Geen idee wat de gedachtegang erachter is, maar de verantwoordelijken die hem lekker laten zitten en zijn gang laten gaan zijn nog corrupter dan de baasjes bij de FIFA of rijp voor een inrichting.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11733
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

De willekeurige forummer zou betere beslissingen maken dan de Gier. Dat hij nog op de bank zit, is krankzinnig. Ik ga deze week leren fluiten zodat ik vrijdag de hele wedstrijd kan fluiten.

Alle rotte appels moeten eruit: Looijen, Bons, Bons, Bongers, de Gier, Pothuizen, Bogers en zeker de helft van de selectie. Misschien van Schaijk ook wel.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14549
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

DJTEEF! schreef:
di 15 jan 2019, 08:53
De willekeurige forummer zou betere beslissingen maken dan de Gier. Dat hij nog op de bank zit, is krankzinnig. Ik ga deze week leren fluiten zodat ik vrijdag de hele wedstrijd kan fluiten.

Alle rotte appels moeten eruit: Looijen, Bons, Bons, Bongers, de Gier, Pothuizen, Bogers en zeker de helft van de selectie. Misschien van Schaijk ook wel.
Dit is precies het probleem: hoe krijg je iemand uit een organisatie die er niet in zit??

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jack de Gier

Bericht door flipsen »

DJTEEF! schreef:
di 15 jan 2019, 08:53
De willekeurige forummer zou betere beslissingen maken dan de Gier. Dat hij nog op de bank zit, is krankzinnig. Ik ga deze week leren fluiten zodat ik vrijdag de hele wedstrijd kan fluiten.

Alle rotte appels moeten eruit: Looijen, Bons, Bons, Bongers, de Gier, Pothuizen, Bogers en zeker de helft van de selectie. Misschien van Schaijk ook wel.
dat is mannentaal !! :biggrin:
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4444
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Ron Delgado »

Bottendaal schreef:
di 15 jan 2019, 10:04
Dit is precies het probleem: hoe krijg je iemand uit een organisatie die er niet in zit??
Uit Seinfeld: https://www.youtube.com/watch?v=bU6m5UqLx9M
Get up! Stay on the scene.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten