Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
vr 21 dec 2018, 23:20
Juul schreef:
vr 21 dec 2018, 23:06
karlo schreef:
vr 21 dec 2018, 22:43
Voor het seizoen was iedereen positief, er waren goede spelers aangetrokken, een trainer die iedereen wilde,
Dus wat deed oversier dan verkeerd
Goede spelers aangetrokken betwijfel ik. De heren van Rn7 suggereerden dat Bosschaers een speelgarantie in zijn contract heeft staan. Als dat zo is, dan is dat een enorme blunder, want het heeft ervoor gezorgd dat Kvida op de bank kwam te zitten en het achterin een geitenkaas is. Daar begint de ellende.
Dat over die speelgarantie,daar ben ik hier eerder door een bepaald persoon door uitgelachen.Deze selectie zit vol met 'deals',ik hoop dat het allemaal nog een keer uitkomt.
Zeg het dan!
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

De grootste en tevens meest belachelijke deal is dat de Gier een "blijf garantie" heeft van onze algemeen voorzitter. Hoe kan dit bestaan binnen een club die eredivisie pretenties heeft? Want ook onze algemeen voorzitter zal wel een "blijf garantie" hebben van, ja van wie?

Rotturdam
Berichten: 749
Lid geworden op: za 17 aug 2013, 10:28
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Rotturdam »

Nogmaals, elke andere trainer was er uitgevlogen, hier zit gewoon meer achter

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jack de Gier

Bericht door Kanchelskis »

Het is tijd, de hoogste tijd..

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11757
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Rotturdam schreef:
za 22 dec 2018, 00:08
Nogmaals, elke andere trainer was er uitgevlogen, hier zit gewoon meer achter
Looijen!

Balletje_mayoo
Berichten: 7
Lid geworden op: za 22 dec 2018, 01:11
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Balletje_mayoo »

Ik zag net de interviews voorbij komen van Rens en Jack.. maar het rammelt aan alle kanten. Als je Rens mag geloven en door de regels door luistert, is jack niet de persoon die het op de rit krijgt. Het zit in ieder geval niet goed.

Balletje_mayoo
Berichten: 7
Lid geworden op: za 22 dec 2018, 01:11
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Balletje_mayoo »

Balletje_mayoo schreef:
za 22 dec 2018, 01:16
Ik zag net de interviews voorbij komen van Rens en Jack.. maar het rammelt aan alle kanten. Als je Rens mag geloven en door de regels door luistert, is jack niet de persoon die het op de rit krijgt. Het zit in ieder geval niet goed.
en normaal heet ik hier Balletje_mayo. Maar een nieuw account aanmaken ging sneller!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11757
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Ik snap de doodskist steeds beter. We zijn doodziek.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 04:27
Ik snap de doodskist steeds beter. We zijn doodziek.
Dus bij iemand die terminaal ziek is denk jij ook dat het wat oplost als je de kist vast in de woonkamer zet?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14558
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 04:27
Ik snap de doodskist steeds beter. We zijn doodziek.
Ze zijn doof en blind binnen de muren van de Goffert!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jack de Gier

Bericht door Kanchelskis »

Tiel schreef:
za 22 dec 2018, 07:23
DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 04:27
Ik snap de doodskist steeds beter. We zijn doodziek.
Dus bij iemand die terminaal ziek is denk jij ook dat het wat oplost als je de kist vast in de woonkamer zet?
Voor half 9 weet jij al zulke onzin uit te kramen? Ik vind het knap.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12267
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door harold »

Maar nog even over die speelgarantie van spelers, dat suggereerde RN7. Is dat dan meteen een voldongen feit?
En die blijfgarantie van De Gier, waar komt dat vandaan?
Want ik vind dit zo krankzinnig dat ik dat niet eens kan geloven.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38466
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

Tiel schreef:
za 22 dec 2018, 07:23
DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 04:27
Ik snap de doodskist steeds beter. We zijn doodziek.
Dus bij iemand die terminaal ziek is denk jij ook dat het wat oplost als je de kist vast in de woonkamer zet?
:wink:

Gebruikersavatar
GIJS
Berichten: 375
Lid geworden op: wo 28 feb 2018, 09:22
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door GIJS »

Nou, ik vond die doodskist actie best wel ludiek, net als destijds de vuilniszakken.

Dit zijn betere acties als het eeuwige genuil hier op het forum.

Fransie
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 27 sep 2010, 20:01
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Fransie »

Jack staat bij de directie niet ter discussie ????

Hoe vaak moet je verliezen dan voordat dat punt bereikt is?
Het spel lijkt echt helemaal nergens op. Slechtste in jaren.
Geen automatismen, Eijden en Dijkstra hopeloos, maar toch opstellen, anderen die zonder vertrouwen spelen.

De trainer, en niemand anders is verantwoordelijk. In goede en slechte tijden.
Als de directie hem niet wegstuurt staat voor mij de directie zelf ter discussie (was al geen fan ivm failliete hoofdsponsor)

Jack, ik was groot fan van je als speler, maar in het belang van de NEC, stap alsjeblieft op.

En zo nee, dan is het woord aan de directie en RVC, en wat we nu nodig hebben is: Daadkracht

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Jack de Gier

Bericht door Kanchelskis »

Het is zo gewoon wachten tot de mensen het echt kotsbeu zijn en NEC de rug toekeren. Heb je vertrouwen in de trainer is je stadion 2 keer zo leeg.

Of we gaan zoals Legio op het doek heeft gezet: Een 2e 'alles komt goed" 2e seizoenshelft beleven...

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11757
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Tiel schreef:
za 22 dec 2018, 07:23
DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 04:27
Ik snap de doodskist steeds beter. We zijn doodziek.
Dus bij iemand die terminaal ziek is denk jij ook dat het wat oplost als je de kist vast in de woonkamer zet?
Nee. Maar als ergens dusdanig wanbeleid wordt gevoerd dat het einde van een bedrijf nabij is, denk ik dat je met het neerzetten van een doodskist een duidelijk signaal afgeeft dat het niet zo goed gaat.

Best een lastige handicap als je niet in staat bent de figuurlijke betekenis van dingen te begrijpen.
Laatst gewijzigd door DJTEEF! op za 22 dec 2018, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11757
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Is Jack nou nog niet weg? Moeten er echt pek en veren aan te pas komen?

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38466
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 09:37
Tiel schreef:
za 22 dec 2018, 07:23
DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 04:27
Ik snap de doodskist steeds beter. We zijn doodziek.
Dus bij iemand die terminaal ziek is denk jij ook dat het wat oplost als je de kist vast in de woonkamer zet?
Nee. Maar als ergens dusdanig wanbeleid wordt gevoerd dat het einde van een bedrijf nabij is, denk ik dat je met het neerzetten van een doodskist een duidelijk signaal afgeeft dat het niet zo goed gaat.

Best een lastige handicap als je niet in staat bent de figuurlijke betekenis van dingen te begrijpen.
Gek dat de rest van Nederland het ook niet begrijpt. Die leest en ziet dat de harde kern zijn club doodverklaart. Gek dat de rest van Nederland niet wild enthousiast is over de actie en niet meldt dat men de actie gaat overnemen wat betreft hun eigen club.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11757
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

mschr schreef:
za 22 dec 2018, 09:47
DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 09:37
Tiel schreef:
za 22 dec 2018, 07:23
DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 04:27
Ik snap de doodskist steeds beter. We zijn doodziek.
Dus bij iemand die terminaal ziek is denk jij ook dat het wat oplost als je de kist vast in de woonkamer zet?
Nee. Maar als ergens dusdanig wanbeleid wordt gevoerd dat het einde van een bedrijf nabij is, denk ik dat je met het neerzetten van een doodskist een duidelijk signaal afgeeft dat het niet zo goed gaat.

Best een lastige handicap als je niet in staat bent de figuurlijke betekenis van dingen te begrijpen.
Gek dat de rest van Nederland het ook niet begrijpt. Die leest en ziet dat de harde kern zijn club doodverklaart. Gek dat de rest van Nederland niet wild enthousiast is over de actie en niet meldt dat men de actie gaat overnemen wat betreft hun eigen club.
Ik denk dat de rest van Nederland het wel begrijpt en niet wild enthousiast is. Net als ik.

hupie
Berichten: 1682
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door hupie »

DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 09:42
Is Jack nou nog niet weg? Moeten er echt pek en veren aan te pas komen?
Klopt het is ongelofelijk wat deze man presteert. Een prima vent maar als trainer een nitwit. Daar kan hij zelf uiteraard niks aan doen, hij moet het alleen zelf inzien en als een grote vent zo snel mogelijk afscheid nemen. Wat ik veel erger vind is die slapjanus van een van Schaik. Die alleen maar zijn zakken vult en niet de verantwoordelijkheid neemt om de Gier te ontslaan. En dat had eigenlijk al weken eerder gemoeten, nu is het seizoen totaal verloren.

Voorwaarts
Berichten: 4190
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Voorwaarts »

Fransie schreef:
za 22 dec 2018, 09:28
Jack staat bij de directie niet ter discussie ????

Hoe vaak moet je verliezen dan voordat dat punt bereikt is?
Het spel lijkt echt helemaal nergens op. Slechtste in jaren.
Geen automatismen, Eijden en Dijkstra hopeloos, maar toch opstellen, anderen die zonder vertrouwen spelen.

De trainer, en niemand anders is verantwoordelijk. In goede en slechte tijden.
Als de directie hem niet wegstuurt staat voor mij de directie zelf ter discussie (was al geen fan ivm failliete hoofdsponsor)

Jack, ik was groot fan van je als speler, maar in het belang van de NEC, stap alsjeblieft op.

En zo nee, dan is het woord aan de directie en RVC, en wat we nu nodig hebben is: Daadkracht
U leest de laatste weken dit topic niet begrijp ik.

De enige met daadkracht hebben ze ontslagen. Hij was het namelijk niet eens met de gang van zaken.
Dat deed de zaakwaarnemer van de trainer om hem en zijn belangen te beschermen. Die zaakwaarnemer zit trouwens ook in de RvC van nec en heeft een flinke vinger in de pap.
De trainer camoufleert zijn slechte resultaten, zijn vaardigheden en zijn impact door te wijzen naar een slechte selectie. Door individuele spelers af te branden (liefst jeugdspelers), mondige spelers de mond te snoeren en achteraf capabele scheidsrechters te beschuldigen.
Een selectie die HIJ met ZIJN zaakwaarnemer zelf heeft samengesteld. Er zijn slechts 14 nieuwe spelers aangetrokken met hun goedkeuring!
Verder hebben we een directeur die weet hoe belangrijk het is om als een gladde aal in het moeras van de nec belanghebbenden te manoeuvreren. Dwz de investeerders. Hij doet wat zij willen om zijn eigen hachje te redden.

Conclusie is: Jack staat niet ter discussie.
Laatst gewijzigd door Voorwaarts op za 22 dec 2018, 10:29, 3 keer totaal gewijzigd.
eens een nec-er, altijd een nec-er

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

hupie schreef:
za 22 dec 2018, 09:57
DJTEEF! schreef:
za 22 dec 2018, 09:42
Is Jack nou nog niet weg? Moeten er echt pek en veren aan te pas komen?
Klopt het is ongelofelijk wat deze man presteert. Een prima vent maar als trainer een nitwit. Daar kan hij zelf uiteraard niks aan doen, hij moet het alleen zelf inzien en als een grote vent zo snel mogelijk afscheid nemen. Wat ik veel erger vind is die slapjanus van een van Schaik. Die alleen maar zijn zakken vult en niet de verantwoordelijkheid neemt om de Gier te ontslaan. En dat had eigenlijk al weken eerder gemoeten, nu is het seizoen totaal verloren.
Joh,Wilco bepaald toch helemaal niet of hij weg moet.Dat zijn anderen,wellicht willen ze niet betalen of zit Looijen dwars.Maar alle RVC leden zitten er onbezoldigd dus Leen wegsturen kost niks.Begrijp het echt niet meer.De hoop die ik nog heb is dat dit een groot theater is en dat ze hem toch wegsturen.onder het mom van in goed overleg of dat Jack 'zelf opstapt'.Met wat geld mee en geen gezichtsverlies.

Gebruikersavatar
Wessel
Berichten: 2358
Lid geworden op: zo 21 dec 2008, 14:32

Re: Jack de Gier

Bericht door Wessel »

Wat een rotzooitje is het toch bij NEC. Ik verlang onderhand terug naar de tijd van van Delft c.s.. NEC is NEC niet meer met o.a. Utrechter van Schaijk die de sfeer hier totaal niet aanvoelt. De club vervreemt van de eigen supporters. Dit gaat niet goed aflopen. Wat kun je als supporter nog doen? Lid worden van NEC en de huidige bestuurderskliek wegstemmen, aandelen opkopen, de club boycotten? :-) Wie heeft er een goede suggestie?

Voorwaarts
Berichten: 4190
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Voorwaarts »

Wessel schreef:
za 22 dec 2018, 10:56
Wat een rotzooitje is het toch bij NEC. Ik verlang onderhand terug naar de tijd van van Delft c.s.. NEC is NEC niet meer met o.a. Utrechter van Schaijk die de sfeer hier totaal niet aanvoelt. De club vervreemt van de eigen supporters. Dit gaat niet goed aflopen. Wat kun je als supporter nog doen? Lid worden van NEC en de huidige bestuurderskliek wegstemmen, aandelen opkopen, de club boycotten? :-) Wie heeft er een goede suggestie?
Ieder uit het op zijn eigen manier.
Gelatenheid. Geen wedstrijden meer bezoeken. Uitvaart regelen. Rellen en of de orde verstoren. Bus opwachten. Etc.

Ik kijk geen wedstrijden meer. Slechts een samenvatting op een moment dat het mij uitkomt.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hoppppp en 35 gasten