Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7121
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

Niet verrassend: NEC gaat in beroep.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-in- ... afe4b2808/
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door vak Oost »

De Kletskop schreef:
ma 10 dec 2018, 13:40
Special Guest schreef:
ma 10 dec 2018, 08:56
Maak eens een 10 jaren plan om mee te beginnen. Kies een speelstijl. Kies trainers die daar bij passen.
Pas je selectiebeleid en opleiding daarop aan. Maar bovenal. Zorg dat je baas bent in eigen huis.
Hou op met die lange termijn plannen. Ieder lange termijn plan valt in duigen als er niet direct gepresteerd wordt.
En betreft die speelstijl, laten we vooral geen speelstijl aan trainers opdringen, hoe verzin je het.
:withstupid:
Alles komt goed !!

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jack de Gier

Bericht door flipsen »

albatros schreef:
ma 10 dec 2018, 15:58
Welke trainer je er ook voor zet: de balans is zoek. Te trage middenvelders ( tenzij Labylle er neergezet wordt) en een centraal blok dat de weg ook kwijt is (Rens met name). Voeg daarbij een slechte keeper en je morst punten bij de vleet.
Lowie van Zundert terughalen , heeft er al 3 gemaakt net en is nog bezig
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door burp »

jetipo schreef:
ma 10 dec 2018, 18:54
Niet verrassend: NEC gaat in beroep.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-in- ... afe4b2808/
Schandalig! Je zet je als club weer compleet voor lul door daar tegen in beroep te gaan.

Daarnaast zou het voor de rust op de tribune ook niet gek zijn om even een ander gezicht het perspraatje te zien doen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

ridicuul .maar goed.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

burp schreef:
ma 10 dec 2018, 19:57
jetipo schreef:
ma 10 dec 2018, 18:54
Niet verrassend: NEC gaat in beroep.

https://www.gelderlander.nl/nec/nec-in- ... afe4b2808/
Schandalig! Je zet je als club weer compleet voor lul door daar tegen in beroep te gaan.

Daarnaast zou het voor de rust op de tribune ook niet gek zijn om even een ander gezicht het perspraatje te zien doen.
Ik hoop dat zijn zaakwaarnemer met goeie argumenten weet te komen om de schorsing aan te vechten.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

https://www.gelderlander.nl/nec/slechts ... ~a7c1be20/

Echt een persoonlijkheid en uithangbord voor de club...

Jorrit77
Berichten: 2427
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jorrit77 »

In beroep gaan..... Onvoorstelbaar, pak dan al je verlies! Het zijn gewoon domme fouten van mensen die niet op de goede plek zitten. Dat de bepalende mensen nu vol achter de Gier gaan staan, en in beroep gaan snap ik volkomen. Maar het zijn en blijven wederom domme beslissingen. Je zult een week later toch eens terug durven komen op je beslissing om alleen Oversier eruit te gooien..... Manmanman

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9356
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Polleke »

Jack is in paniek. Laten we eerlijk zijn. Het is een goede vent, maar ook hij staat onder enorme druk. Het laat in ieder geval zien dat hij de juiste mentaliteit heeft.... maar die kaarten zijn terecht en veelvuldig.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Polleke schreef:
di 11 dec 2018, 03:15
Jack is in paniek. Laten we eerlijk zijn. Het is een goede vent, maar ook hij staat onder enorme druk. Het laat in ieder geval zien dat hij de juiste mentaliteit heeft.... maar die kaarten zijn terecht en veelvuldig.
Ik vind het helemaal geen goede vent. Hij slaat wild om zich heen in de stress die hij heeft, maakt jonge jongetjes kapot, zeurt over scheidsrechterlijke beslissingen, doet er alles aan om de aandacht te verleggen, zodat hij zelf uit de wind blijft.
Hij zou eens naar zichzelf en naar zijn werkwijze moeten kijken, in plaats van te roepen dat hij zich niets aantrekt van de buitenwereld.
Zijn ware aard komt boven, en die blijkt bijzonder onsympathiek.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Het is constant iemand anders zijn schuld......

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jota »

Bottendaal schreef:
di 11 dec 2018, 03:27
Polleke schreef:
di 11 dec 2018, 03:15
Jack is in paniek. Laten we eerlijk zijn. Het is een goede vent, maar ook hij staat onder enorme druk. Het laat in ieder geval zien dat hij de juiste mentaliteit heeft.... maar die kaarten zijn terecht en veelvuldig.
Ik vind het helemaal geen goede vent. Hij slaat wild om zich heen in de stress die hij heeft, maakt jonge jongetjes kapot, zeurt over scheidsrechterlijke beslissingen, doet er alles aan om de aandacht te verleggen, zodat hij zelf uit de wind blijft.
Hij zou eens naar zichzelf en naar zijn werkwijze moeten kijken, in plaats van te roepen dat hij zich niets aantrekt van de buitenwereld.
Zijn ware aard komt boven, en die blijkt bijzonder onsympathiek.
:withstupid: dat vind ik eerlijk gezegd de grootste deceptie en voor mij een goede reden om afscheid te nemen.

Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Tiel »

pjottr schreef:
di 11 dec 2018, 07:00
:withstupid:

Het is constant iemand anders zijn schuld......
Dat idee heb ik ook als ik al zo'n 10 jaar hier de berichten zie :biggrin: :wink: .
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Tiel schreef:
di 11 dec 2018, 07:40
pjottr schreef:
di 11 dec 2018, 07:00
:withstupid:

Het is constant iemand anders zijn schuld......
Dat idee heb ik ook als ik al zo'n 10 jaar hier de berichten zie :biggrin: :wink: .
:lol:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

Misschien moeten ze bij de nieuwe contracten een forumverplichting opleggen :jestera:

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Special Guest »

Gerard Lopez schreef:
ma 10 dec 2018, 16:25
Pol schreef:
ma 10 dec 2018, 16:01
Special Guest schreef:
ma 10 dec 2018, 15:15
De Kletskop schreef:
ma 10 dec 2018, 15:10
Special Guest schreef:
ma 10 dec 2018, 14:14
De Kletskop schreef:
ma 10 dec 2018, 13:40

Hou op met die lange termijn plannen. Ieder lange termijn plan valt in duigen als er niet direct gepresteerd wordt. En betreft die speelstijl, laten we vooral geen speelstijl aan trainers opdringen, hoe verzin je het.
Je moet zo'n plan niet in duigen laten vallen. Maar vasthouden aan een bepaalde visie. Ook, of juist, als het even tegen zit. Anders blijf je van Hyballa naar Bogers en van Bogers naar Lijnders en van Lijnders naar de Gier gaan. Er zit geen lijn in.
Maar die trainers( Hyballa uitgezonderd ) pasten allen toch perfect in het 5 jaren plan.
Vind je? De trainers Bogers, Lijnders en de Gier delen een visie en werkwijze?
:withstupid: Je kan moeilijk ontkennen dat we qua trainers de afgelopen jaren van de hak op de tak zijn gesprongen.
Onzin! Oversier maakte profielschetsen en zocht trainers die daar in pasten. Dat noem ik beleid!
Ben je nu serieus?
Uit die profielschetsen kwamen de trainers voort die we de afgelopen paar jaar hebben versleten? Die paste allemaal in die profielschetsen? Dan kan je beter een dobbelsteen omhoog gooien.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Hyballa is geen Lijnders en De Gier is weer geen Bogers.Kortom,al die profielschetsen zijn gebakken lucht.
Als men nu een nieuwe trainer haalt die,naar alle waarschijnlijkheid,meer punten gaat pakken dan Jack is er wel een probleem.
Dat plaatst het ontslag van Oversier in een totaal ander daglicht want blijkbaar is de selectie dan toch niet zo slecht?
Er zijn 2 scenario's volgens mij in de winterstop,of Jack krijgt alsnog zijn congé,wat sterk mijn voorkeur heeft.
Of de investeerders trekken weer eens de knip wat in mijn ogen tamelijk ridicuul zou zijn.
Ik denk dat echt allesbepalend is hoe de achterban erover denkt,dat zag je wel bij Hyballa.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

zuurpruim schreef:
di 11 dec 2018, 11:02
Hyballa is geen Lijnders en De Gier is weer geen Bogers.Kortom,al die profielschetsen zijn gebakken lucht.
Als men nu een nieuwe trainer haalt die,naar alle waarschijnlijkheid,meer punten gaat pakken dan Jack is er wel een probleem.
Dat plaatst het ontslag van Oversier in een totaal ander daglicht want blijkbaar is de selectie dan toch niet zo slecht?
Er zijn 2 scenario's volgens mij in de winterstop,of Jack krijgt alsnog zijn congé,wat sterk mijn voorkeur heeft.
Of de investeerders trekken weer eens de knip wat in mijn ogen tamelijk ridicuul zou zijn.
Ik denk dat echt allesbepalend is hoe de achterban erover denkt,dat zag je wel bij Hyballa.
Nou, bij deze: de achterban vindt dat de Gier weg moet.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

DJTEEF! schreef:
di 11 dec 2018, 11:13
zuurpruim schreef:
di 11 dec 2018, 11:02
Hyballa is geen Lijnders en De Gier is weer geen Bogers.Kortom,al die profielschetsen zijn gebakken lucht.
Als men nu een nieuwe trainer haalt die,naar alle waarschijnlijkheid,meer punten gaat pakken dan Jack is er wel een probleem.
Dat plaatst het ontslag van Oversier in een totaal ander daglicht want blijkbaar is de selectie dan toch niet zo slecht?
Er zijn 2 scenario's volgens mij in de winterstop,of Jack krijgt alsnog zijn congé,wat sterk mijn voorkeur heeft.
Of de investeerders trekken weer eens de knip wat in mijn ogen tamelijk ridicuul zou zijn.
Ik denk dat echt allesbepalend is hoe de achterban erover denkt,dat zag je wel bij Hyballa.
Nou, bij deze: de achterban vindt dat de Gier weg moet.
Maar niemand ‘durft’ het in te zetten in of voor het stadion. De druk is dus vele malen minder groot dan bij Hyballa en z’n andere voorgangers.
Ik vrees dat Jack ‘gewoon’ nog 1/2/3 spelers nieuw krijgt in de winterstop, want wie gaat hem ontslaan?
Onze tijdelijke TD? Oh wacht, dat is hij zelf....
Ons RVC lod belast met technische zaken? Oh wacht, dat schijnt z'n zaakwaarnemer te zijn.
Jack blijft gewoon zitten, al moeten ze de hele selectie er weer voor verbouwen of de TD er uit gooien. (Dat is mijn overtuiging)

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Bottendaal schreef:
di 11 dec 2018, 12:49
DJTEEF! schreef:
di 11 dec 2018, 11:13
zuurpruim schreef:
di 11 dec 2018, 11:02
Hyballa is geen Lijnders en De Gier is weer geen Bogers.Kortom,al die profielschetsen zijn gebakken lucht.
Als men nu een nieuwe trainer haalt die,naar alle waarschijnlijkheid,meer punten gaat pakken dan Jack is er wel een probleem.
Dat plaatst het ontslag van Oversier in een totaal ander daglicht want blijkbaar is de selectie dan toch niet zo slecht?
Er zijn 2 scenario's volgens mij in de winterstop,of Jack krijgt alsnog zijn congé,wat sterk mijn voorkeur heeft.
Of de investeerders trekken weer eens de knip wat in mijn ogen tamelijk ridicuul zou zijn.
Ik denk dat echt allesbepalend is hoe de achterban erover denkt,dat zag je wel bij Hyballa.
Nou, bij deze: de achterban vindt dat de Gier weg moet.
Maar niemand ‘durft’ het in te zetten in of voor het stadion. De druk is dus vele malen minder groot dan bij Hyballa en z’n andere voorgangers.
Ik vrees dat Jack ‘gewoon’ nog 1/2/3 spelers nieuw krijgt in de winterstop, want wie gaat hem ontslaan?
Onze tijdelijke TD? Oh wacht, dat is hij zelf....
Ons RVC lod belast met technische zaken? Oh wacht, dat schijnt z'n zaakwaarnemer te zijn.
Jack blijft gewoon zitten, al moeten ze de hele selectie er weer voor verbouwen of de TD er uit gooien. (Dat is mijn overtuiging)
Ja maar is Looijen nou zo onomstreden?Die heeft er samen met Van Delft jarenlang voor gezorgd dat er geen investeerder in kwam.Ik geloof nou niet dat zijn benoeming tot RVC lid intern door iedereen van harte is gesteund.Een nieuwe thuisnederlaag tegen MVV kan Jack weleens fataal worden, hij heeft ook bepaald niet de lokale media mee,het zijn dus een mannetje of 50 die Jacky Goal zingen.En die geen vuilniszakken op het trainingsveld deponeren en zorgen dat de rolluiken niet naar beneden hoeven.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Mark Ariaans »

Special Guest schreef:
di 11 dec 2018, 08:21
[Uit die profielschetsen kwamen de trainers voort die we de afgelopen paar jaar hebben versleten? Die paste allemaal in die profielschetsen?
Absoluut. Ze zoeken een trainer die kijkt naar het materiaal dat hem tot beschikking wordt gesteld en dit vervolgens compleet negeert ten faveure van een onrealistische spelaanpak waarbij naief aanvallend voetbal en het negeren van de defensieve taken voorop staan. Alleen Bogers voldeed hier niet aan, maar dat was een noodgreep omdat de beoogde kandidaat niet beschikbaar bleek.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

De huidige trainer past daar dus perfect in. :redface:

Gebruikersavatar
Pol
Berichten: 13373
Lid geworden op: wo 05 sep 2007, 18:02
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Pol »

Mark Ariaans schreef:
di 11 dec 2018, 13:45
Special Guest schreef:
di 11 dec 2018, 08:21
[Uit die profielschetsen kwamen de trainers voort die we de afgelopen paar jaar hebben versleten? Die paste allemaal in die profielschetsen?
Absoluut. Ze zoeken een trainer die kijkt naar het materiaal dat hem tot beschikking wordt gesteld en dit vervolgens compleet negeert ten faveure van een onrealistische spelaanpak waarbij naief aanvallend voetbal en het negeren van de defensieve taken voorop staan. Alleen Bogers voldeed hier niet aan, maar dat was een noodgreep omdat de beoogde kandidaat niet beschikbaar bleek.
Ja maar, waarom ontslaan ze die ideale kandidaten dan elke keer weer?

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Mark Ariaans »

Tegenvallende resultaten, he.

Jorrit77
Berichten: 2427
Lid geworden op: do 07 aug 2008, 10:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Jorrit77 »

Pol schreef:
di 11 dec 2018, 14:45
Mark Ariaans schreef:
di 11 dec 2018, 13:45
Special Guest schreef:
di 11 dec 2018, 08:21
[Uit die profielschetsen kwamen de trainers voort die we de afgelopen paar jaar hebben versleten? Die paste allemaal in die profielschetsen?
Absoluut. Ze zoeken een trainer die kijkt naar het materiaal dat hem tot beschikking wordt gesteld en dit vervolgens compleet negeert ten faveure van een onrealistische spelaanpak waarbij naief aanvallend voetbal en het negeren van de defensieve taken voorop staan. Alleen Bogers voldeed hier niet aan, maar dat was een noodgreep omdat de beoogde kandidaat niet beschikbaar bleek.
Ja maar, waarom ontslaan ze die ideale kandidaten dan elke keer weer?
Omdat er geen visie is. Dat geeft van Schaik zelf aan. Ze gaan dat eens goed op papier zetten schijnt. Het is een puinzooi en wachten tot het tij gaat keren is niet meer mogelijk. Het moet nu onweren om nog enigzins te zorgen dat we een acceptabele 2e seizoenshelft kunnen draaien. Laat men het lekker sudderen dan geef ik je op een briefje dat volgend seizoen het stadion nog niet eens halfvol zal zitten. Mensen hebben wel betere dingen te doen. Ik ga me dan ook eens goed afvragen of ik het nog trek om weer naar dat amateuristische gestuntel van de club te komen kijken.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten