Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
Voorwaarts
Berichten: 4190
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Voorwaarts »

zuurpruim schreef:
zo 11 nov 2018, 22:09
DJTEEF! schreef:
zo 11 nov 2018, 21:34
Tiel schreef:
zo 11 nov 2018, 20:03
zuurpruim schreef:
zo 11 nov 2018, 18:29
De Kletskop schreef:
zo 11 nov 2018, 17:12
mschr schreef:
zo 11 nov 2018, 16:37
Iedereen hier was blij dat Hans de Koning geen trainer werd en zie nu eens wat ie bij Volendam presteert.
Iedereen?
Je had een kenner als medestander die smeekte om een hans de koning.
De Koning was een keuze voor stabiliteit geweest.Of we waren gepromoveerd zullen we nooit weten maar Jack was een onderbuik beslissing en dat heb ik nooit zien zitten.Met deze selectie,indien fit,moet je gewoon bij de eerste 3 eindigen en tot het einde meedoen.Hoe kan het toch zijn dat een Okita zo verschrikkelijk slecht presteert terwijl je gewoon ziet dat het voor ons een prima speler zou moeten zijn.Power,snelheid,uitstekend schot en het komt er allemaal niet uit,onvoorstelbaar.
Na de degradatie werd ik weggehoond omdat ik Henkie wilde. Henkie speelt nu Eredivisie.
Wil je nu een sticker?
Wordt hier nu Henk de Jong bedoeld,de populist der populisten?Alsjeblieft,helemaal op zijn plek daar en volgend jaar gewoon weer tegen Telstar(en ons...)
Dat hij weer degradeert heeft te maken met kwaliteit van de selectie. Niet met de kwaliteit van HdJ. Hij laat een groep voetballen als een team met vechtlust.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Voorwaarts
Berichten: 4190
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Voorwaarts »

Het positieve aan de aanstelling van de gier was dat er ineens meer mogelijk was om ‘goede’ spelers aan te trekken. Spelers waarvan we op voorhand hadden gedacht dat die het goed zouden doen.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11757
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

zuurpruim schreef:
zo 11 nov 2018, 22:09
DJTEEF! schreef:
zo 11 nov 2018, 21:34
Tiel schreef:
zo 11 nov 2018, 20:03
zuurpruim schreef:
zo 11 nov 2018, 18:29
De Kletskop schreef:
zo 11 nov 2018, 17:12
mschr schreef:
zo 11 nov 2018, 16:37
Iedereen hier was blij dat Hans de Koning geen trainer werd en zie nu eens wat ie bij Volendam presteert.
Iedereen?
Je had een kenner als medestander die smeekte om een hans de koning.
De Koning was een keuze voor stabiliteit geweest.Of we waren gepromoveerd zullen we nooit weten maar Jack was een onderbuik beslissing en dat heb ik nooit zien zitten.Met deze selectie,indien fit,moet je gewoon bij de eerste 3 eindigen en tot het einde meedoen.Hoe kan het toch zijn dat een Okita zo verschrikkelijk slecht presteert terwijl je gewoon ziet dat het voor ons een prima speler zou moeten zijn.Power,snelheid,uitstekend schot en het komt er allemaal niet uit,onvoorstelbaar.
Na de degradatie werd ik weggehoond omdat ik Henkie wilde. Henkie speelt nu Eredivisie.
Wil je nu een sticker?
Wordt hier nu Henk de Jong bedoeld,de populist der populisten?Alsjeblieft,helemaal op zijn plek daar en volgend jaar gewoon weer tegen Telstar(en ons...)
:withstupid:

Zullen we gaan voor een man wiens know how over voetbal up-to-date is en die kan communiceren? Ze bestaan hoor.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Brabander »

Rust in de tent houden! Iemand naast Jacky zetten! Leen Looijen zou zoiets echt wel kunnen!
Jacky ontslaan is de weg van de minste weerstand!

Gebruikersavatar
NECNijmeguh
Berichten: 1609
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 16:28
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door NECNijmeguh »

Brabander schreef:
ma 12 nov 2018, 08:32
Rust in de tent houden! Iemand naast Jacky zetten! Leen Looijen zou zoiets echt wel kunnen!
Jacky ontslaan is de weg van de minste weerstand!
Tsja zo verder kan eigenlijk ook niet, maar het ligt zeker niet alleen aan Jack...zo'n Darri verscheur dat contract ook maar gelijk.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Special Guest »

"De investeerders" roeren zich weer. Op naar de volgende trainer? Wie bepaald hier nou eigenlijk het beleid? Gaan we nu weer naar een type "Lijnders"?

Ik heb het vorig seizoen al gezegd. We hebben een ervaren trainer nodig. Met dit materiaal is de kans op promotie dan bijzonder groot. Ik zeg een De Koning of een Mario Been. Gewoon een trainer met de nodige bagage.

De Gier lijkt momenteel niet goed te weten hoe hij wil spelen. Hij moet niet bij elke tegenslag aanpassen. Je moet ergens in geloven en daar vertrouwen in hebben. Ik zou zeggen "kies". Om nu gelijk weer aan een andere trainer te denken gaat me te ver. Maar we hebben wel meer vastigheid nodig. Dat wisselen heeft in ieder geval niet geholpen. En mocht er dan een nieuwe trainer moeten komen......Ervaring!!!

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15958
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

https://www.gelderlander.nl/nec/positie ... ~a5a301c3/

Duidelijk dus, die gaat Sinterklaasavond niet meer halen

Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Demtsjenko »

ook al valt het nu niet mee, ik zou de technische staf nu echt niet uit elkaar halen. deze selectie moet toch op de rails gezet kunnen worden met de gier en bogers?

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15958
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

de waarheid is dat we nu 13 wedstrijden achter de rug hebben, 9 punten achter staan en qua voetbal het alleen maar slechter gaat.
Daarnaast heeft de Gier werkelijk geen flauw idee meer.
We verliezen kansloos thuis van de nummer 17 en winnen met veel pijn , moeite en mazzel met het kleinst mogelijke verschil van de nummers 18, 19;en 20
En dan zwijgt ik nog over de veegpartijen tegen Top en de broekies van ajax.
Met Sparta thuis, Den Bosch en Twente uit voor de boeg,, waar haal jij de hoop vandaan dat de Gier dit ineens aan de praat gaat krijgen ?

Nijmegen0413
Berichten: 10743
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Nijmegen0413 »

Vespared schreef:
zo 11 nov 2018, 20:42
Weet je waar bij NEC elke keer opnieuw het grote manco zit? Communicatie vanuit directie en/of RVC. Het schip ligt zonder roer op zware golfslag. Supporters fluiten zich scheel, meningen op forums veroorzaken eelt op de vingers. Maar van directie of RVC geen woord. Onvoorstelbaar en onbegrijpelijk. Maar goed, het voetvolk aan de basis heeft geen rechten, maar gelukkig wel een forum.................
Supportersavonden hebben ze ook maar geschrapt.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16448
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Legendario »

eniesee-elst schreef:
zo 11 nov 2018, 21:38
Vespared schreef:
zo 11 nov 2018, 20:42
Weet je waar bij NEC elke keer opnieuw het grote manco zit? Communicatie vanuit directie en/of RVC. Het schip ligt zonder roer op zware golfslag. Supporters fluiten zich scheel, meningen op forums veroorzaken eelt op de vingers. Maar van directie of RVC geen woord. Onvoorstelbaar en onbegrijpelijk. Maar goed, het voetvolk aan de basis heeft geen rechten, maar gelukkig wel een forum.................
Wat had je van de directie en/of RVC willen horen dan? De neuzen moeten dezelfde kant op? We hebben eigenlijk nooit gekeken hoe de Gier traint? Die Darri valt me een portie tegen zeg?
De communicatie van hogerhand is wel het kleinste probleem waar we momenteel mee zitten.
:withstupid: Het enige wat er in zulke situaties wel eens gecommuniceerd wordt is "we staan 100% achter de trainer". Maar daar heb je net zo weinig aan en bij zo´n communiqué zouden de commentaren ook niet van de lucht zijn.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15958
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

Als de directive 100% achter de trainer staat weet je in ieder geval meer.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16448
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Legendario »

pjottr schreef:
ma 12 nov 2018, 10:18
Als de directive 100% achter de trainer staat weet je in ieder geval meer.
Dat bedoel ik. Dan krijg je dat soort reacties en daarom heb je aan zo´n bericht van de directie ook helemaal niets.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Jack de Gier

Bericht door BennyT »

Wie wil het roer overnemen van de Gier? Welke idioot wil met zo'n klote selectie werken?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Special Guest schreef:
ma 12 nov 2018, 08:45
"De investeerders" roeren zich weer. Op naar de volgende trainer? Wie bepaald hier nou eigenlijk het beleid? Gaan we nu weer naar een type "Lijnders"?

Ik heb het vorig seizoen al gezegd. We hebben een ervaren trainer nodig. Met dit materiaal is de kans op promotie dan bijzonder groot. Ik zeg een De Koning of een Mario Been. Gewoon een trainer met de nodige bagage.

De Gier lijkt momenteel niet goed te weten hoe hij wil spelen. Hij moet niet bij elke tegenslag aanpassen. Je moet ergens in geloven en daar vertrouwen in hebben. Ik zou zeggen "kies". Om nu gelijk weer aan een andere trainer te denken gaat me te ver. Maar we hebben wel meer vastigheid nodig. Dat wisselen heeft in ieder geval niet geholpen. En mocht er dan een nieuwe trainer moeten komen......Ervaring!!!
kerel,als je nu nog niet weet wie het beleid bepaald... En dan zijn er nog steeds mensen hier die denken dat Oversier de grote jongens heeft gehaald.Er is voor kapitalen geïnvesteerd,daar willen die mannen iets voor terugzien.Wat ik gisteren al schreef,als Jack zou uitstralen wat Van de gaag uitstraalt hoeft hij van mij niet weg. Maar Jack weet het niet meer.Dat is een doodzonde voor een trainer.Het trainerskerkhof wordt veroorzaakt door altijd risico te nemen.Altijd weer onervaren mensen aantrekken of voetbal evangelisten zoals Hyballa. Wat DJ Teef terecht opmerkt,er zijn genoeg mensen met een gezonde visie.Wil men deze mensen of willen ze mensen waarbij ze het beleid kunnen bepalen,dat is altijd weer de vraag.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

BennyT schreef:
ma 12 nov 2018, 10:22
Wie wil het roer overnemen van de Gier? Welke idioot wil met zo'n klote selectie werken?
Faber,Brood,Fraser hadden geen 18 verliespunten gehad met deze 'klote' selectie.En op zeker een fitte selectie.

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9365
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Polleke »

Ik heb weken geleden gezegd dat je achter Jack moet blijven staan. Dat meende ik ook. Maar in die korte tijd is er heel veel gebeurd. De Gier verandert per week van aanpak. Hij lijkt het zelf ook niet meer te weten. En er is geen plan, geen verbetering. Hij straalt ook niks meer uit voor de camera. Dat investeerders zich roeren lijkt me logisch. Zij hebben deze selectie betaald en ze zien hetzelfde apathische NEC. Als ik ingangen had bij NEC zou ik ook gaan lopen piepen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32893
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
ma 12 nov 2018, 10:34
BennyT schreef:
ma 12 nov 2018, 10:22
Wie wil het roer overnemen van de Gier? Welke idioot wil met zo'n klote selectie werken?
Faber,Brood,Fraser hadden geen 18 verliespunten gehad met deze 'klote' selectie.En op zeker een fitte selectie.
Ja eens. Voetbaltechnisch hebben we ook gewoon een meer dan prima selectie. Als het zooitje gewoon fit is, er vastigheden zijn en er een goed tactisch idee achter zit dan zijn we gewoon een titelkandidaat. Die 3 aspecten ontbreken alleen volledig, dan krijg de de chaos die er nu is en gaat alles van kwaad tot erger..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Jack de Gier

Bericht door Juul »

Jack voelde zich gedwongen om aanvallend, attractief en dominant voetbal te gaan spelen. Dat kan niet met deze selectie, ook niet in de KKD. Ook een andere trainer gaat dat niet lukken. Jack lekker laten zitten zeg ik.
Beste lijkt mij de targets aanpassen in: Zoveel mogelijk punten halen desnoods met betonvoetbal. Daarmee kunnen Jack en Adri wel aan de slag. Of een ervaren interim crisismanager (Fred Rutten?) laten meelopen met een objectieve no-nonsense blik.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Special Guest »

zuurpruim schreef:
ma 12 nov 2018, 10:32
Special Guest schreef:
ma 12 nov 2018, 08:45
"De investeerders" roeren zich weer. Op naar de volgende trainer? Wie bepaald hier nou eigenlijk het beleid? Gaan we nu weer naar een type "Lijnders"?

Ik heb het vorig seizoen al gezegd. We hebben een ervaren trainer nodig. Met dit materiaal is de kans op promotie dan bijzonder groot. Ik zeg een De Koning of een Mario Been. Gewoon een trainer met de nodige bagage.

De Gier lijkt momenteel niet goed te weten hoe hij wil spelen. Hij moet niet bij elke tegenslag aanpassen. Je moet ergens in geloven en daar vertrouwen in hebben. Ik zou zeggen "kies". Om nu gelijk weer aan een andere trainer te denken gaat me te ver. Maar we hebben wel meer vastigheid nodig. Dat wisselen heeft in ieder geval niet geholpen. En mocht er dan een nieuwe trainer moeten komen......Ervaring!!!
kerel,als je nu nog niet weet wie het beleid bepaald... En dan zijn er nog steeds mensen hier die denken dat Oversier de grote jongens heeft gehaald.Er is voor kapitalen geïnvesteerd,daar willen die mannen iets voor terugzien.Wat ik gisteren al schreef,als Jack zou uitstralen wat Van de gaag uitstraalt hoeft hij van mij niet weg. Maar Jack weet het niet meer.Dat is een doodzonde voor een trainer.Het trainerskerkhof wordt veroorzaakt door altijd risico te nemen.Altijd weer onervaren mensen aantrekken of voetbal evangelisten zoals Hyballa. Wat DJ Teef terecht opmerkt,er zijn genoeg mensen met een gezonde visie.Wil men deze mensen of willen ze mensen waarbij ze het beleid kunnen bepalen,dat is altijd weer de vraag.
Ik weet wie het beleid bepaald. Dat is nou net het ongezonde aan onze club. Maar als de investeerders beleid willen bepalen......investeerder dan eens echt. Dit gaat nergens naar toe. Zometeen weer een nieuwe trainer....weer opnieuw beginnen en hopen dat het nu wel een keer goed gaat. Dat is geen beleid. Net zoals het geen beleid was om ineens Pepijn voor de groep te zetten. En vervolgens weer voor een heel ander type trainer, de Gier, te kiezen. Benieuwd wat het nu gaat worden. Ervaring is het sleutelwoord. En dan zijn de namen die ik noemde een optie. Net zoals Faber, Brood en nog een flink aantal. Stabiliteit heeft de club nodig. En een duidelijke visie. Waar je bij een beetje tegenslag niet gelijk vanaf wijkt.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jetipo »

Brabander schreef:
ma 12 nov 2018, 08:32
Rust in de tent houden! Iemand naast Jacky zetten! Leen Looijen zou zoiets echt wel kunnen!
Jacky ontslaan is de weg van de minste weerstand!
:withstupid:
Het lijkt me, gezien de naam die NEC tegenwoordig in de media (en daarbuiten) heeft mbt trainers, erg dom om Jack de Gier te ontslaan. Ook vanwege de afkoopsom en de bewering dat het een clubicoon is.. Misschien laat je je als club van de goede kant zien door te stellen dat het onder De Gier niet goed gaat; dat je na een grondige analyse hebt vastgesteld dat het ligt aan de onervarenheid en dat je dit niet zwaar genoeg hebt meegewogen in het besluit De Gier als trainer aan te stellen. Maw, wees gewoon zo eerlijk mogelijk in de communicatie naar buiten toe. Vervolgens kun je vanuit die analyse iemand presenteren die de trainer het resterende seizoen bijstaat en hem de ervaring bijbrengt die nodig is. Wie dat dan moge zijn, zien we wel. Maar ga niet weer een trainer ontslaan, laat zien dat je als club ook wil investeren in 'beginnende' trainers.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Special Guest
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 25 sep 2017, 14:07
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Special Guest »

jetipo schreef:
ma 12 nov 2018, 11:22
Brabander schreef:
ma 12 nov 2018, 08:32
Rust in de tent houden! Iemand naast Jacky zetten! Leen Looijen zou zoiets echt wel kunnen!
Jacky ontslaan is de weg van de minste weerstand!
:withstupid:
Het lijkt me, gezien de naam die NEC tegenwoordig in de media (en daarbuiten heeft mbt trainers, lijkt het me erg dom om Jack de Gier te ontslaan. Ook vanwege de afkoopsom en de bewering dat het een clubicoon is.. Misschien laat je je als club van de goede kant zien door te stellen dat het onder De Gier niet goed gaat; dat je na een grondige analyse hebt vastgesteld dat het ligt aan de onervarenheid en dat je dit niet zwaar genoeg hebt meegewogen in het besluit De Gier als trainer aan te stellen. Maw, wees gewoon zo eerlijk mogelijk in de communicatie naar buiten toe. Vervolgens kun je vanuit die analyse iemand presenteren die de trainer het resterende seizoen bijstaat en hem de ervaring bijbrengt die nodig is. Wie dat dan moge zijn, zien we wel. Maar ga niet weer een trainer ontslaan, laat zien dat je als club ook wil investeren in 'beginnende' trainers.
Dat moet je vooral niet doen. Dan beschadig je je eigen trainer. Daar spreekt helemaal geen vertrouwen uit.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15958
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

Ik snap niet dat Bogers er niet meer zijn stempel op drukt.
Luistert Jack niet dan ?
En waarom is de selectie totaal niet fit ?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

pjottr schreef:
ma 12 nov 2018, 11:50
Ik snap niet dat Bogers er niet meer zijn stempel op drukt.
Luistert Jack niet dan ?
En waarom is de selectie totaal niet fit ?
Bogers is helemaal opgebloeid in zijn assistent rol,ik denk dat hij heel erg content is nu.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32893
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door bertje »

pjottr schreef:
ma 12 nov 2018, 11:50
Ik snap niet dat Bogers er niet meer zijn stempel op drukt.
Luistert Jack niet dan ?
En waarom is de selectie totaal niet fit ?
Misschien vergis ik me, maar ik dacht dat de fitheid onder Bogers ook niet best was en dat juist weer iets beter werd onder Lijnders?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten