Jack de Gier

N.E.C. bestaat 110 jaar, discussieer hier over hoe het vroeger allemaal was en haal herinneringen op!
noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Jack de Gier

Bericht door noviomagum »

Gert Jan Verbeek een optie zijn ?

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9808
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Gerard Lopez »

En Jack, heb je nu ook schijt aan wat we op de mat leggen? Alleen het resultaat telt?
When Wilco talks, people listen!

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

noviomagum schreef:
vr 09 nov 2018, 23:25
Gert Jan Verbeek een optie zijn ?
Alstublieft nooit.....Zou Twente op de rails zetten....Spijt me zijn successen zijn erg eenzijdig, alleen redelijk geweest bij Heerenveen, maar daarbleef Riemer vd Velde de baas. Zoek het hoger op....Peter Bosch?

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Vespared schreef:
vr 09 nov 2018, 23:46
noviomagum schreef:
vr 09 nov 2018, 23:25
Gert Jan Verbeek een optie zijn ?
Alstublieft nooit.....Zou Twente op de rails zetten....Spijt me zijn successen zijn erg eenzijdig, alleen redelijk geweest bij Heerenveen, maar daarbleef Riemer vd Velde de baas. Zoek het hoger op....Peter Bosch?
Denk je dat die zin heeft om voor een grijpstuiver z’n reputatie in de slangen(/bloed)kuul op het spel te komen zetten?

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

Bottendaal schreef:
za 10 nov 2018, 00:02
Vespared schreef:
vr 09 nov 2018, 23:46
noviomagum schreef:
vr 09 nov 2018, 23:25
Gert Jan Verbeek een optie zijn ?
Alstublieft nooit.....Zou Twente op de rails zetten....Spijt me zijn successen zijn erg eenzijdig, alleen redelijk geweest bij Heerenveen, maar daarbleef Riemer vd Velde de baas. Zoek het hoger op....Peter Bosch?
Denk je dat die zin heeft om voor een grijpstuiver z’n reputatie in de slangen(/bloed)kuul op het spel te komen zetten?
Voor een grijpstuiver hebben we 4 trainers moeten ontslaan, staan we in de keuken competitie (bijna in het rechter rijtje), hadden we met een trainer met reputatie nog eredivisie gespeeld en hadden we ook nog een paar miljoen meer ontvangen voor onze talenten. Als je presteert is er geen slangenkuil en zeker geen bloedkuul.

bbq

Re: Jack de Gier

Bericht door bbq »

Handenwrijvend toen hij kwam maar oh wat zonde wat onze held laat zien. Er is er maar 1 verantwoordelijk voor de onrust en dat is Jack. Voorhoede, middenveld of verdediging, nergens vaste patronen en van de ene opstelling naar de andere.

Romeny is leuk voor wat laatste minuutjes in een wedstrijd als je voor staat maar niet vanaf de start, speel gewoon met Braken, Okita en Darri voorop. Achabar met vd Berg en Overtoom erachter en Kvida, Rens , Joppen Labylle achterop. In de goal alles behalve Van Duin en klaar is Kees.

Kappen met die uitprobeersels

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Vespared schreef:
za 10 nov 2018, 00:07
Bottendaal schreef:
za 10 nov 2018, 00:02
Vespared schreef:
vr 09 nov 2018, 23:46
noviomagum schreef:
vr 09 nov 2018, 23:25
Gert Jan Verbeek een optie zijn ?
Alstublieft nooit.....Zou Twente op de rails zetten....Spijt me zijn successen zijn erg eenzijdig, alleen redelijk geweest bij Heerenveen, maar daarbleef Riemer vd Velde de baas. Zoek het hoger op....Peter Bosch?
Denk je dat die zin heeft om voor een grijpstuiver z’n reputatie in de slangen(/bloed)kuul op het spel te komen zetten?
Voor een grijpstuiver hebben we 4 trainers moeten ontslaan, staan we in de keuken competitie (bijna in het rechter rijtje), hadden we met een trainer met reputatie nog eredivisie gespeeld en hadden we ook nog een paar miljoen meer ontvangen voor onze talenten. Als je presteert is er geen slangenkuil en zeker geen bloedkuul.
Jawel, maar dat is als en achteraf. Men wil geen geld uitgeven aan een trainer, behalve als hij niet functioneert.

Vespared
Berichten: 316
Lid geworden op: do 26 mar 2015, 19:16
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Vespared »

Bottendaal schreef:
za 10 nov 2018, 00:16
Vespared schreef:
za 10 nov 2018, 00:07
Bottendaal schreef:
za 10 nov 2018, 00:02
Vespared schreef:
vr 09 nov 2018, 23:46
noviomagum schreef:
vr 09 nov 2018, 23:25
Gert Jan Verbeek een optie zijn ?
Alstublieft nooit.....Zou Twente op de rails zetten....Spijt me zijn successen zijn erg eenzijdig, alleen redelijk geweest bij Heerenveen, maar daarbleef Riemer vd Velde de baas. Zoek het hoger op....Peter Bosch?
Denk je dat die zin heeft om voor een grijpstuiver z’n reputatie in de slangen(/bloed)kuul op het spel te komen zetten?
Voor een grijpstuiver hebben we 4 trainers moeten ontslaan, staan we in de keuken competitie (bijna in het rechter rijtje), hadden we met een trainer met reputatie nog eredivisie gespeeld en hadden we ook nog een paar miljoen meer ontvangen voor onze talenten. Als je presteert is er geen slangenkuil en zeker geen bloedkuul.
Jawel, maar dat is als en achteraf. Men wil geen geld uitgeven aan een trainer, behalve als hij niet functioneert.
Wat "als en achteraf", feiten liegen er toch niet om. Als je ons trainersgilde van de laatste jaren ziet mag je toch onderhand conclusies trekken. Dit niveau trainers heeft ons handen met geld gekost aan afkoopsommen, we zijn geen barst opgeschoten en de goudvis die we dit jaar hebben binnengehaald bakt er het minste van. Ga eens een paar uur naar de trainingen kijken en let eens op hem. Een trainer met passie maakt van zilver, goud. De huidige trainer doet het andersom. Ik durf rustig een voorspelling te doen: DIT KOMT NIET MEER GOED!

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Jack meende na de wedstrijd tegen Oss dat ze terug naar de basis moesten, dat er meer vastigheden in het elftal moesten komen en dat ze eventueel op lelijke manier voor resultaat moesten gaan.

Opstellingen:
v. Duin
Lartey Sanniez, Buwalda, Kvida, Labylle
Jansen, Overtoom, v.d. Berg
Okita, Braken, Ndayishimiye
wissels: Achahbar, Darri, Bossaerts

v. Duin
Joppen, v. Eijden, Bossaerts, Labylle
Jansen, Overtoom, v.d. Berg
Okita, Braken, Romeny
wissels: Achahbar, Ndayishimiye, Sabak

v. Duin
Joppen, v. Eijden, Bossaerts, Labylle
Dijkstra, Overtoom, v.d. Berg
Okita, Braken, Romeny
wissels: Achahbar, Ndayishimiye

In 3 wedstrijden:
3 opstellingen,
19 spelers,
2 verschillende spelsystemen,
1 gewonnen, 2 verloren,
5 voor, 8 tegen.

Jack, waar is precies die vastigheid? Waar zijn de (lelijke) reslutaten? Waar is het gewonnen vertrouwen?

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14548
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Bottendaal »

Vespared schreef:
za 10 nov 2018, 00:41
Bottendaal schreef:
za 10 nov 2018, 00:16
Vespared schreef:
za 10 nov 2018, 00:07
Bottendaal schreef:
za 10 nov 2018, 00:02
Vespared schreef:
vr 09 nov 2018, 23:46
noviomagum schreef:
vr 09 nov 2018, 23:25
Gert Jan Verbeek een optie zijn ?
Alstublieft nooit.....Zou Twente op de rails zetten....Spijt me zijn successen zijn erg eenzijdig, alleen redelijk geweest bij Heerenveen, maar daarbleef Riemer vd Velde de baas. Zoek het hoger op....Peter Bosch?
Denk je dat die zin heeft om voor een grijpstuiver z’n reputatie in de slangen(/bloed)kuul op het spel te komen zetten?
Voor een grijpstuiver hebben we 4 trainers moeten ontslaan, staan we in de keuken competitie (bijna in het rechter rijtje), hadden we met een trainer met reputatie nog eredivisie gespeeld en hadden we ook nog een paar miljoen meer ontvangen voor onze talenten. Als je presteert is er geen slangenkuil en zeker geen bloedkuul.
Jawel, maar dat is als en achteraf. Men wil geen geld uitgeven aan een trainer, behalve als hij niet functioneert.
Wat "als en achteraf", feiten liegen er toch niet om. Als je ons trainersgilde van de laatste jaren ziet mag je toch onderhand conclusies trekken. Dit niveau trainers heeft ons handen met geld gekost aan afkoopsommen, we zijn geen barst opgeschoten en de goudvis die we dit jaar hebben binnengehaald bakt er het minste van. Ga eens een paar uur naar de trainingen kijken en let eens op hem. Een trainer met passie maakt van zilver, goud. De huidige trainer doet het andersom. Ik durf rustig een voorspelling te doen: DIT KOMT NIET MEER GOED!
Dikgedrukt is toch ‘als en achteraf’!?
Ik ben het met je eens dat een goeie trainer met deze selectie in de top mee doet! Maar de de heren die er over gaan (TD en investeerders) die willen geen geld uitgeven voor het aantrekken van een dergelijke trainer, dat bedoelde ik te zeggen. En natuurlijk kun je conclusies trekken, het gaat van kwaad tot erger. We zijn het behoorlijk eens.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door DJTEEF! »

Adios!

Ik probeer dit fiasco te vergeten en je alleen te herinneren als speler.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door pjottr »

is ie al weg ?

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Voorwaarts »

DJTEEF! schreef:
za 10 nov 2018, 01:14
Adios!

Ik probeer dit fiasco te vergeten en je alleen te herinneren als speler.
Deze fiasco is zo groot dat zelfs dat niet meer kan.
Uiteraard herinner ik me nog de mooie wedstrijden met DeGier als speler. Al is dat wel van lang geleden.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

bbq schreef:
za 10 nov 2018, 00:16
Handenwrijvend toen hij kwam maar oh wat zonde wat onze held laat zien. Er is er maar 1 verantwoordelijk voor de onrust en dat is Jack. Voorhoede, middenveld of verdediging, nergens vaste patronen en van de ene opstelling naar de andere.

Romeny is leuk voor wat laatste minuutjes in een wedstrijd als je voor staat maar niet vanaf de start, speel gewoon met Braken, Okita en Darri voorop. Achabar met vd Berg en Overtoom erachter en Kvida, Rens , Joppen Labylle achterop. In de goal alles behalve Van Duin en klaar is Kees.

Kappen met die uitprobeersels
We kunnen natuurlijk Darri voor de zoveelste keer uitproberen. Maar mag ik je verklappen wat we dan gaan zien? Een buitenspeler die telkens naar binnen trekt en zich vastloopt op de verdediging. Nul voorzetten, nul geslaagde combinaties en nul fatsoenlijke schoten. Een paraplubak vervult de rol van linksbuiten beter. En een middenveld met centraal een Overtoom is gewoon lachwekkend. Hoe vaak wil je zien dat Overtoom geen enkele aanval inleidt en totaal onzichtbaar is bij elke uitbraak van de tegenstander? Je hebt helemaal niks aan hem op het middenveld.

Brabander
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 19 aug 2016, 18:04
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Brabander »

Schuif A3 Bogers weer naar voren en laat hem eerst eens een paar keer de 0 proberen te houden.
Zet Jacky effe op de bank en laat hem even op rust komen.
Ontslaan is een zwaktebod en ook niet goed voor ons als club.
En ga godverdomme nou eens vol trainen en laat in ieder passie en inzet zien, daar begint het mee!
Wellicht deze week de voetbalschoenen maar eens thuis laten en de hele week bij Perry Ubeda gaan trainen!

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door zuurpruim »

Brabander schreef:
za 10 nov 2018, 08:45
Schuif A3 Bogers weer naar voren en laat hem eerst eens een paar keer de 0 proberen te houden.
Zet Jacky effe op de bank en laat hem even op rust komen.
Ontslaan is een zwaktebod en ook niet goed voor ons als club.
En ga godverdomme nou eens vol trainen en laat in ieder passie en inzet zien, daar begint het mee!
Wellicht deze week de voetbalschoenen maar eens thuis laten en de hele week bij Perry Ubeda gaan trainen!
Welnee joh,lekker vrij geven en dinsdag weer eens lekker slap gaan trainen.Het ontbeert De Gier aan ervaring om dit nog om te draaien,het is gelatenheid troef,daar past een type Vloet of Verbeek bij op dit moment.En veel erger,het lijkt jack allemaal weinig te doen.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jackkreta »

Van held tot loser met zijn slappe trainingen en fantasie-opstellingen. Heel jammer.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Pikkie
Berichten: 530
Lid geworden op: di 10 nov 2009, 16:01
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Pikkie »

Jack moet gewoon weg!

Haal Maik Snoei maar weg bij Telstar

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16546
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door jackkreta »

Pikkie schreef:
za 10 nov 2018, 09:28
Jack moet gewoon weg!

Haal Maik Snoei maar weg bij Telstar
Iedere andere trainer uit de 1e divisie is een vooruitgang.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Ravanelli de 2e »

Al vanaf de aanstelling roep ik het. Jack de Gier als trainer gaat m niet worden. Nu komt de ware trainer de Gier naar voren.
Geen plan B, geen tactiek, als het niet loopt kruipt ie in zijn schulp terug. Laat zijn elftal in de steek en rommelt wekelijks met de opstelling.
Nu staan er camera's op hem gericht en weet ie hoe ie moet acteren. Zonder de camera is de Gier een trainer die zijn spelers afvalt, keihard.

Gebruikersavatar
Ravanelli de 2e
Berichten: 530
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 12:22
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door Ravanelli de 2e »

Pikkie schreef:
za 10 nov 2018, 09:28
Jack moet gewoon weg!

Haal Maik Snoei maar weg bij Telstar
He pikkie, lijkt me wel wat voor ons trainert worre. :wink: :wink:

flipsen
Berichten: 12682
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 10:34

Re: Jack de Gier

Bericht door flipsen »

eniesee12 schreef:
vr 09 nov 2018, 22:39
zuurpruim schreef:
vr 09 nov 2018, 22:19
More schreef:
vr 09 nov 2018, 22:00
de optelsom: de prestaties op het veld + de matige fitheid + de lethargie + de verhalen over de intensiteit van de training.... Komt er nog een verklaring vanuit de club + plan van aanpak?
Het is het hele verhaal,helaas.Ik heb de hele week nu de trainingen gezien in de voorbereiding op deze wedstrijd,het is gewoon SV Nijmegen 3 niveau.
We voetballen zoals we trainen,zielloos zonder ook maar iets van felheid,gedrevenheid.
Darri en Anass die het wel geloven,Kvida die zwaar teleurgesteld rondloopt,Vd Berg die lachend een beetje rondsjokt en grappig aan het doen is met Pothuizen. Bossaerts met een gezicht als onweer, Rens die er al lang niet meer in gelooft, Romeny die voor zichzelf aan het voetballen is,Mike Tresor die het liefst verstoppertje speelt. De ziel is volledig uit het elftal,sterker nog,is er nooit geweest.
In de winterstop iedereen proberen te slijten die niet meer wil,een nieuw gezicht voor de groep(en a.u.b. pothuizen weer de bus laten regelen,die voegt helemaal geen drol toe).

Maar wel allemaal rasechte nec'ers, wat men zo graag wilde.
Pothuizen een rasechte nec’er ????
Risus abundat in ore stultorum

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door harold »

Ik moet er weleens aan terugdenken, heel lang geleden... WillemII- NEC, De Gier spits in Tilburg, en wij in het uitvak 90 minuten lang zingen: En wij schijten en wij pissen op De Gier! Scoort hij vlak voor tijd de winnende... Ging hij voor ons uitvak heel provocerend juichen... (en toen ontplofte dat vuurwerk).

En nu zit hij ons weer dwars. :bye:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10514
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door TT »

Met deze selectie zo slecht voetballen...dan zit er iets goed mis. Krijgt Jack ze niet gemotiveerd? Zijn de trainingen niet goed? Zijn er jongens die moedwillig verzaken? Ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat het in mijn ogen niet aan de samenstelling van de groep ligt. Hier zit zó veel meer in dan er nu uitkomt.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Jack de Gier

Bericht door mschr »

TT schreef:
za 10 nov 2018, 10:13
Met deze selectie zo slecht voetballen...dan zit er iets goed mis. Krijgt Jack ze niet gemotiveerd? Zijn de trainingen niet goed? Zijn er jongens die moedwillig verzaken? Ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat het in mijn ogen niet aan de samenstelling van de groep ligt. Hier zit zó veel meer in dan er nu uitkomt.
Het team is meer in balans dan vorig seizoen. Vorig seizoen hadden we geen leiders op het veld. Die zijn er nu. Lijnders, zo werd gezegd, is geen mensenmens. Daarom is De Gier gehaald. De Gier heeft geen excuses. Hij presteert niet. Hij is een twctische nitwit en de superassistent Bogers grijpt niet in.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten