Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Mcel
Berichten: 3948
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mcel »

Nummer 11 schreef:
wo 29 mei 2019, 11:25
Of Joey vertrekt. Dat zou ook wel een versterking zijn.
:tu: :biggrin:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10355
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

AyniL schreef:
wo 29 mei 2019, 10:53
Zou inderdaad raar zijn als het Branderhorst betreft. Iemand die al bij je speelt, al dan niet gehuurd, kan onmogelijk een versterking zijn. Ben benieuwd.
Mij lijkt het juist waarschijnlijk dat het Branderhorst is. Buiten dat het definitief halen van een gehuurde speler op zich wel een versterking is (namelijk een versterking voor de selectie van volgend jaar, waar hij voor het tekenen van een contract geen deel van was), lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat men zo snel al nieuwe spelers heeft. Dat is in de laatste jaren eigenlijk niet gebeurd.

Of de versterking is geen speler, maar een trainer, dan wel TD. Of men had al contact met een speler van één van de play-off spelende teams, die pas na de play-offs zijn contract wilde tekenen, maar ook dat lijkt me vreemd op de dag na de play-offs.

Wijchen
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 04 apr 2016, 11:06
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Wijchen »

bertje schreef:
wo 29 mei 2019, 09:56
https://twitter.com/necnijmegen/status/ ... 2907729920

"Morgen eerste nieuwe versterking gepresenteerd", zal wel Branderhorst zijn neem ik aan..
Brandenhorst staat nu inderdaad in de studio van rn7, overigens samen met leentje...

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16413
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Legendario »

Gijscoman schreef:
wo 29 mei 2019, 12:51
AyniL schreef:
wo 29 mei 2019, 10:53
Zou inderdaad raar zijn als het Branderhorst betreft. Iemand die al bij je speelt, al dan niet gehuurd, kan onmogelijk een versterking zijn. Ben benieuwd.
Mij lijkt het juist waarschijnlijk dat het Branderhorst is. Buiten dat het definitief halen van een gehuurde speler op zich wel een versterking is (namelijk een versterking voor de selectie van volgend jaar, waar hij voor het tekenen van een contract geen deel van was), lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat men zo snel al nieuwe spelers heeft. Dat is in de laatste jaren eigenlijk niet gebeurd.

Of de versterking is geen speler, maar een trainer, dan wel TD. Of men had al contact met een speler van één van de play-off spelende teams, die pas na de play-offs zijn contract wilde tekenen, maar ook dat lijkt me vreemd op de dag na de play-offs.
Wordt tijd dat je met je lijstje gaat beginnen!
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10355
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Legendario schreef:
wo 29 mei 2019, 12:59
Gijscoman schreef:
wo 29 mei 2019, 12:51
AyniL schreef:
wo 29 mei 2019, 10:53
Zou inderdaad raar zijn als het Branderhorst betreft. Iemand die al bij je speelt, al dan niet gehuurd, kan onmogelijk een versterking zijn. Ben benieuwd.
Mij lijkt het juist waarschijnlijk dat het Branderhorst is. Buiten dat het definitief halen van een gehuurde speler op zich wel een versterking is (namelijk een versterking voor de selectie van volgend jaar, waar hij voor het tekenen van een contract geen deel van was), lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat men zo snel al nieuwe spelers heeft. Dat is in de laatste jaren eigenlijk niet gebeurd.

Of de versterking is geen speler, maar een trainer, dan wel TD. Of men had al contact met een speler van één van de play-off spelende teams, die pas na de play-offs zijn contract wilde tekenen, maar ook dat lijkt me vreemd op de dag na de play-offs.
Wordt tijd dat je met je lijstje gaat beginnen!
Haha; zal 'm eens terugzoeken. Maar in de regel begin ik pas wanneer het geklaag over het uitblijven van spelers nog iets sterker is.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4357
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nummer 11 »

Wijchen schreef:
wo 29 mei 2019, 12:57
bertje schreef:
wo 29 mei 2019, 09:56
https://twitter.com/necnijmegen/status/ ... 2907729920

"Morgen eerste nieuwe versterking gepresenteerd", zal wel Branderhorst zijn neem ik aan..
Brandenhorst staat nu inderdaad in de studio van rn7, overigens samen met leentje...
2 jaar met optie voor nog een jaar. Dat is wel netjes!

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11648
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DJTEEF! »

Wijchen schreef:
wo 29 mei 2019, 12:57
bertje schreef:
wo 29 mei 2019, 09:56
https://twitter.com/necnijmegen/status/ ... 2907729920

"Morgen eerste nieuwe versterking gepresenteerd", zal wel Branderhorst zijn neem ik aan..
Brandenhorst staat nu inderdaad in de studio van rn7, overigens samen met leentje...
Misschien gaat Leen bekend maken dat hij oprot!

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Nieuwe spelers

Bericht door noviomagum »

Wat een stelletje zeg gewoon brandenhorst waar we al 2 weken van weten dat ie blijft

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

ik begrijp überhaupt niet dat RN7 hieraan meewerkt. Het bestuur zou een statement moeten maken,stoppen met die idiote persboycot ,dan zijn jullie weer welkom.De gehele lokale pers laat zich als makke lammetjes naar de slacht brengen.

Gebruikersavatar
eniesee12
Berichten: 5207
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 01:02
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door eniesee12 »

noviomagum schreef:
wo 29 mei 2019, 13:10
Wat een stelletje zeg gewoon brandenhorst waar we al 2 weken van weten dat ie blijft
MAN MAN MAN🤣

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerher »

bertje schreef:
wo 29 mei 2019, 09:56
https://twitter.com/necnijmegen/status/ ... 2907729920

"Morgen eerste nieuwe versterking gepresenteerd", zal wel Branderhorst zijn neem ik aan..
Of Red Bull?

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Het zal aan mij liggen maar ik kan het reclame toontje van Wilco niet meer verdragen. :td:

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Tsjongejonge, doek die communicatie afdeling dan maar op als dit het niveau blijft. Zet er dan gewoon neer dat Branderhorst gepresenteerd wordt, wat iedereen al lang en breed weet.. :zzz:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
wo 29 mei 2019, 13:18
Tsjongejonge, doek die communicatie afdeling dan maar op als dit het niveau blijft. Zet er dan gewoon neer dat Branderhorst gepresenteerd wordt, wat iedereen al lang en breed weet.. :zzz:
Volgens mij zag ik Muslu ook rondlopen daar maar weet het niet zeker.Verlenging is prima en verdiend maar waarom voor een jaar?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10355
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
wo 29 mei 2019, 13:16
Het zal aan mij liggen maar ik kan het reclame toontje van Wilco niet meer verdragen. :td:
Maar daarom heet je ook zuurpruim :wink:

Ik vond overigens dat er best wel een paar zinnige dingen tussen zaten. Als het een puur reclameverhaal was, had hij niet benadrukt dat Branderhorst onzeker begon, nog steeds dingen verbeteren moet en dat de keepers in de eerste seizoenshelft meerdere keren punten gekost hebben. Ook uitte hij zich nogal kritisch op het gebrek aan organisatie in de verdediging. En zo waren er nog wat dingen. Natuurlijk moet je door een deel van zijn retoriek heen prikken, maar zo gaat dat nu eenmaal. En als je dat doet, dan wordt het duidelijk dat hij echt wel inziet dat er hier en daar dingen mis zitten.

Overigens had hij het ook met nadruk over uitgaande transfers, dus dat biedt hoop.

Mcel
Berichten: 3948
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mcel »

Ach ja, er stond:
Vandaag om 13.05 presenteren wij onze eerste versterking!
Live op de radio bij @RN7Online

En we wisten wie de eerste versterking was. Dus geen verrassing. Maar als ze er gewoon neerzetten: vandaag tekent Brandenhorst zijn contract live op de radio! Dan weet je waar je aan toe bent.
Maar goed, fijn om te horen dat het voor 2 jaar +1 optie is.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10355
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
wo 29 mei 2019, 13:21
bertje schreef:
wo 29 mei 2019, 13:18
Tsjongejonge, doek die communicatie afdeling dan maar op als dit het niveau blijft. Zet er dan gewoon neer dat Branderhorst gepresenteerd wordt, wat iedereen al lang en breed weet.. :zzz:
Volgens mij zag ik Muslu ook rondlopen daar maar weet het niet zeker.Verlenging is prima en verdiend maar waarom voor een jaar?
Die kwam binnen aan het einde om iedereen nog een handje te geven en wat te ouwehoeren. Maar zijn verlenging was gisteren al via de online kanalen van NEC aangekondigd.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Gijscoman schreef:
wo 29 mei 2019, 13:22
zuurpruim schreef:
wo 29 mei 2019, 13:16
Het zal aan mij liggen maar ik kan het reclame toontje van Wilco niet meer verdragen. :td:
Maar daarom heet je ook zuurpruim :wink:

Ik vond overigens dat er best wel een paar zinnige dingen tussen zaten. Als het een puur reclameverhaal was, had hij niet benadrukt dat Branderhorst onzeker begon, nog steeds dingen verbeteren moet en dat de keepers in de eerste seizoenshelft meerdere keren punten gekost hebben. Ook uitte hij zich nogal kritisch op het gebrek aan organisatie in de verdediging. En zo waren er nog wat dingen. Natuurlijk moet je door een deel van zijn retoriek heen prikken, maar zo gaat dat nu eenmaal. En als je dat doet, dan wordt het duidelijk dat hij echt wel inziet dat er hier en daar dingen mis zitten.

Overigens had hij het ook met nadruk over uitgaande transfers, dus dat biedt hoop.
Wilco die zich kritisch uitlaat over het gebrek aan organisatie van de verdediging.... :lol:

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10355
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

André Fomitschow is volgens Transfermarkt binnenkort transfervrij. Halen!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Mcel schreef:
wo 29 mei 2019, 13:22
Ach ja, er stond:
Vandaag om 13.05 presenteren wij onze eerste versterking!
Live op de radio bij @RN7Online

En we wisten wie de eerste versterking was. Dus geen verrassing. Maar als ze er gewoon neerzetten: vandaag tekent Brandenhorst zijn contract live op de radio! Dan weet je waar je aan toe bent.
Maar goed, fijn om te horen dat het voor 2 jaar +1 optie is.
Presentatie is prima, evenals dat de speler een prima jongen is waar (ik denk) iedereen tevreden mee is dat hij blijft. Maar deze transfer was een week geleden al bekend, zeg dan gewoon dat het die jongen is..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8874
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door JBNMGN »

bertje schreef:
wo 29 mei 2019, 16:14
Mcel schreef:
wo 29 mei 2019, 13:22
Ach ja, er stond:
Vandaag om 13.05 presenteren wij onze eerste versterking!
Live op de radio bij @RN7Online

En we wisten wie de eerste versterking was. Dus geen verrassing. Maar als ze er gewoon neerzetten: vandaag tekent Brandenhorst zijn contract live op de radio! Dan weet je waar je aan toe bent.
Maar goed, fijn om te horen dat het voor 2 jaar +1 optie is.
Presentatie is prima, evenals dat de speler een prima jongen is waar (ik denk) iedereen tevreden mee is dat hij blijft. Maar deze transfer was een week geleden al bekend, zeg dan gewoon dat het die jongen is..
Precies, iedereen verwacht eigenlijk een andere speler. Maar wel tof dat hij bij ons getekend heeft
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Nijmegen0413
Berichten: 10573
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Transfervrije interessant spelers;

Ninos Gouriye, goede voetballer met een matige mentaliteit.
Ralf Seuntjes, prima voetballer.
Roland Alberg, altijd een goede voetballer gevonden.
Marvin Emnes, aardig complete spits voor de KKD.
Leroy George, vaardige buitenspeler die de club kent (bij vertrekt Okita als mentor Musaba).
Pelle van Amersfoort, zal helaas onhaalbaar zijn denk ik.
Finn Stokkers, erg bruikbare spits voor ons en pas 23.
Caner Cavlan, zal vast hogerop kunnen maar is al eerder aan ons gelinkt.
Bilal Ould-Chik, als je die toch aan het voetballer krijgt en in het gareel houdt..
Henk Dijkhuizen, altijd een steady rechtsback gevonden.
Mitchel Paulissen, prima dynamische middenvelder.
Damon Mirani, goede centrale verdediger van Almere.
Teun Bijleveld, erg technische en jonge middenvelder (wie kent hem nog? :wink: )
Augustin Loof, erg fysieke en snelle verdediger.
Gino Bosz, moderne voetballende verdediger.
Paco van Moorsel, voetballende middenvelder met scorend vermogen.

Met een aantal bovenstaande zou je de selectie al aardig op kunnen vullen;

Linksbuiten; Tresor + Wolters
Spits: Stokkers + Romeny
Rechtsbuiten: Okita/Georga + Musaba
Aanvallende middenvelders: Sabak + Oratmangoen + Alberg/Paulissen
Centrale middenvelders: Dijkstra + vd Berg + Bijleveld
Linksbacks: Labylle + aankoop
Centrale verdedigers: Kvida + van Eijden + Bossaerts + Mirani/Loof/Bosz.
Rechtsbacks: Dijkhuizen + Van Rooij
Keepers: Brandenhorst + Alblas + Roefs

Goffert
Berichten: 4363
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Goffert »

Nijmegen0413 schreef:
wo 29 mei 2019, 21:04
Transfervrije interessant spelers;

Bilal Ould-Chik, als je die toch aan het voetballer krijgt en in het gareel houdt..
Hier ben ik gestopt met lezen. Hebben we met Darri en Achahbar niet genoeg problemen gehad?

noviomagum
Berichten: 6754
Lid geworden op: vr 23 jan 2015, 12:55

Re: Nieuwe spelers

Bericht door noviomagum »

Goffert schreef:
wo 29 mei 2019, 22:21
Nijmegen0413 schreef:
wo 29 mei 2019, 21:04
Transfervrije interessant spelers;

Bilal Ould-Chik, als je die toch aan het voetballer krijgt en in het gareel houdt..
Hier ben ik gestopt met lezen. Hebben we met Darri en Achahbar niet genoeg problemen gehad?
:withstupid:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 gasten