Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2649
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Dirk Eijlander »

DRS schreef:
di 16 aug 2022, 22:20
E.B. schreef:
di 16 aug 2022, 22:07
DRS schreef:
di 16 aug 2022, 21:53
E.B. schreef:
di 16 aug 2022, 21:45
Mark Ariaans schreef:
di 16 aug 2022, 21:30
E.B. schreef:
di 16 aug 2022, 20:52


Ik zeg nergens dat we gokken. Je doet een Tieletje.
Fair enough, dat was een beetje een strawman. Maar hoe leg jij het dan uit? We zitten net als voorgaande jaren weer in de laatste weken van de transferperiode en wederom is er nog steeds geen Eredivisie-waardige spits, terwijl Ted al twee jaar weet dat hier de prioriteit ligt. Dan doe je toch echt iets flink fout in mijn ogen. Dat anderen hier namen roepen die ofwel onrealistisch zijn of dramatisch doet daar verder niks aan af. De roependen hier doen hun scouten gratis, Ted wordt er grof voor betaald. IK hoop dat hij inderdaad met iets moois op de proppen komt, maar hij heeft de schijn inmiddels wel flink tegen. Ik verwacht dan ook zoals ik al zei weer een Boekhoorn interventie om op de valreep met wat flink geldgesmijt alsnog een spits van naam binnen te halen, of die nou past binnen deze ploeg of niet. En dat is niet best, want het hele punt van voorbereiding en de tijd nemen is dat je juist niet last minute met geld hoeft te smijten.
Ik hoop dat ze deze periode een goede spits op de korrel hebben en er 1 aantrekken. Lukt het niet dan ben ik zo eerlijk om te zeggen dat Ted daarin gewoon gefaald heeft, dat heb ik vaker aangegeven. Van mij had liever ook een maand geleden een 1e spits mogen aansluiten, maar dan vind ik kwaliteit belangrijker dan kwantiteit. En van de namen die hier voorbij komen word ik niet vrolijk en hopelijk Ted ook niet. Dan bespaar de centen maar.

Wat ik te gemakkelijk vindt en hier gebeurd is uitspraken te doen als gerommel in de tombola als het op de laatste 2 weken aankomt. Zoals ik 2 reacties terug al aangaf: Haalt City op de laatste dag Mbappé is het ook gerommel in de tombola?

Waarbij ik ook aangeef dat er nog genoeg gaat gebeuren in transferwereld. Misschien trekken we wel steeds aan een spits, maar wil de club waar deze speler nu speelt ook eerst een vervanger hebben? Zoals hier ook gezegd wordt over het laten gaan van Tavsan: "Eerst een vervanger". Maar we verwachten wel dat we zomaar ergens een goede spits wegplukken? Soms moet er ergens iets beginnen om een reactie te veroorzaken.

We weten niet wat er speelt en prima dat er zorgen zijn. Maar het speculeren waar ik dus op reageerde is gewoon onzinnig, omdat we niets weten. Zoals hierboven kan ik ook een scenario schetsen, maar dat is uiteindelijk gebaseerd op helemaal niks.

Op 31 augustus 23:59 uur kunnen we het oordeel geven en hopelijk pakt deze positief uit voor Ted (en dus ook voor ons).
Is ook waar, maarja enige kritiek moet wel kunnen toch? Buiten Tannane om is er nog niks uit de koker van Ted gekomen.
Kramer is ook een redelijk bedrag voor betaald, maar Guth naar concurrent laten gaan...
Tja voor de rest weer een speler die niet wedstrijd fit is, die eigenlijk zijn laatste kans krijgt in het profvoetbal.
Kritiek is prima, als het maar ergens op gebaseerd is denk ik dan. 1 van de grootste criticasters hier uit het Gooi kraakt 2,5 week geleden Tannane nog af (zou onder andere 10 kilo te zwaar zijn) en die speelt nu de sterren van de hemel. Kramer is gewoon een prima goedkopere alternatief voor Guth, Duelund was al een prima zet en speelt hier nog langer, over Cillissen kun je zeggen dat het onnodig was, maar het is wel een mooie kans die benut is. Sandler noem ik wel een gok en hopelijk pakt deze goed uit.

Maar waar het ooit begon met opmerkingen als "Blik huurlingen, bus B-Spanjaarden" laat Ted een andere lijn zien. Maar de kritiek blijft en er worden scenario's geschetst op basis van een grote duim. Met bepaalde spelers die gehaald zijn laten ze een andere visie zien als de jaren na Europees voetbal. Ik werd niet vrolijk van Ofusu, Heinloth, Langil, Buwalda. Dan vind ik dat we het prima hoe we het doen met Ted en mag hij laten zien een goede spits binnen te kunnen halen. Zo niet, dan heeft hij daar na Ruiz en Bony laten zien een handicap te hebben.
Kramer inderdaad goedkoper alternatief die het echt goed doet, vind alleen zo jammer dat Guth weg is.
Die koste 3 ton meer ofzo?
Ja laten we hopen dat Ted nog wat kan fiksen want achterin en voorin moet er nog wel wat bijkomen.
Huurlingen ben ik ook geen fan van, of ze moeten er bovenuit steken ala Lens, Jones.
Zoals die Ijslander nu, hoop toch echt dat Proper gewoon zijn minuten blijft maken.
Voor de rest aan opvulling geen probleem moeten er niet teveel worden.
Duelund prima dat die gehuurd word, prima speler, maar je moet niet te veel van dat soort spelers willen.
Ideaal zou zijn dat Bart, Dirk en Souffian contract zouden verlengen zodat je nog iets van kapitaal op het veld hebt staan.
Pff je blijft poep lullen, ik ga het je in iig niet meer uitleggen, je hebt weer je mening zo goed als compleet gebaseerd op totale onzin!
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Nijmegen0413
Berichten: 10705
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Nummer 9 schreef:
di 16 aug 2022, 20:03
Dirk Eijlander schreef:
di 16 aug 2022, 19:49
zoete aardbei schreef:
di 16 aug 2022, 19:29
E.B. schreef:
di 16 aug 2022, 18:48
zoete aardbei schreef:
di 16 aug 2022, 18:46
E.B. schreef:
di 16 aug 2022, 18:18


Pure speculatie.
tja gebaseerd op de afgelopen jaren.niet vreemd.Ik denk dat ze alles op Locadia hebben gezet.Dat er nog een spits komt lijkt mij helder maar ik vrees met grote vreze dat het weer gokken gaat worden.Marques is in ieder geval een miskleun gebleken.
Ook een pure speculatie. En Marques is gewoon prima als ik namen voorbij zie komen als Bakkali, Zivkovic en nog wat andere verrassingen van Transfermarkt.
Mijn spelers zijn het niet maar nog zijn ze beter dan Marques.Werkelijk iedereen vindt Marques een hele matige voetballer.Hij kan er voetballend helemaal geen reet van.Hij is snel en kan aardig koppen.En dat was het wel.Veel te weinig voor de eredivisie.
Nee hoor, ik denk inderdaad dat er geen mensen zijn die Marques nu al een topspits voor ons vinden, gelukkig zitten er nog wel een paar normale gasten tussen hier, die hem nog even tijd geven om aan te passen en in vorm te komen en beseffen dat hij net als Akman vorig jaar als backup spits is gehaald en dan pas een oordeel velgen.
Precies dat. Het is een tweede spits. Ik heb echter nog nooit gezien dat een speler hier zo werd afgezaagd terwijl hij nog geen officiële wedstrijd heeft gespeeld. Ik zie deze jongen gewoon gelijkwaardig als Ali Akman. Maar ja, zo lang je Popie Jopie doet bij supporters kan je niet meer stuk en ben je een topper hier.
Tering, dan ben je echt blind.

Glorie-NEC
Berichten: 1419
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Glorie-NEC »

martijn5 schreef:
di 16 aug 2022, 20:50
Alfred Finnbogason :tu:
Mits fit een geweldenaar, maar zijn blessure historie laatste seizoenen boezemt toch wel angst in..
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door E.B. »

Glorie-NEC schreef:
di 16 aug 2022, 23:03
martijn5 schreef:
di 16 aug 2022, 20:50
Alfred Finnbogason :tu:
Mits fit een geweldenaar, maar zijn blessure historie laatste seizoenen boezemt toch wel angst in..
Dat gold ook voor Bony. Ik zou zo'n gok gewoon niet meer doen.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4917
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tim Janssen »

E.B. schreef:
di 16 aug 2022, 23:04
Glorie-NEC schreef:
di 16 aug 2022, 23:03
martijn5 schreef:
di 16 aug 2022, 20:50
Alfred Finnbogason :tu:
Mits fit een geweldenaar, maar zijn blessure historie laatste seizoenen boezemt toch wel angst in..
Dat gold ook voor Bony. Ik zou zo'n gok gewoon niet meer doen.
Geloof er niks van
De zoveelste met een blesure hier heen halen

Pkzp
Berichten: 179
Lid geworden op: do 11 aug 2022, 23:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Pkzp »

Tim Janssen schreef:
di 16 aug 2022, 23:26
E.B. schreef:
di 16 aug 2022, 23:04
Glorie-NEC schreef:
di 16 aug 2022, 23:03
martijn5 schreef:
di 16 aug 2022, 20:50
Alfred Finnbogason :tu:
Mits fit een geweldenaar, maar zijn blessure historie laatste seizoenen boezemt toch wel angst in..
Dat gold ook voor Bony. Ik zou zo'n gok gewoon niet meer doen.
Geloof er niks van
De zoveelste met een blesure hier heen halen

De spits moet er gelijk staan en geen halve geblesseerde of iemand die lang niet heeft gevoetbald… dan gewoon niet doen

Nistelrooy
Berichten: 2
Lid geworden op: di 16 aug 2022, 23:29
Contacteer:

Zoran Josipovic

Bericht door Nistelrooy »

:jestera: Nog voor het sluiten van de markt zou ik deze 26 jarige transfervrije spits onder de aandacht willen brengen. Komt van de jeugdopleiding van juventus en heeft de Zwitserse nationaliteit. Daar heb ik hem ook zien voetballen. Erg gedreven net als Tannane maar iets verfijnder als het gaat om (Zwitserse) preciesie. Misschien een goed om naar te kijken vanuit het managment.
https://youtu.be/hudgyVX2gf0
Rene.

Op Google kun je niet alles vinden. Hij is topfit en heeft meegetraind incl oefenwedstrijden bij young Boys. Direct negatief commentaar geven is makkelijk. Dit zou echt een optie zijn
Laatst gewijzigd door Nistelrooy op wo 17 aug 2022, 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Pkzp
Berichten: 179
Lid geworden op: do 11 aug 2022, 23:52
Contacteer:

Re: Zoran Josipovic

Bericht door Pkzp »

Nistelrooy schreef:
di 16 aug 2022, 23:41
:jestera: Nog voor het sluiten van de markt zou ik deze 26 jarige transfervrije spits onder de aandacht willen brengen. Komt van de jeugdopleiding van juventus en heeft de Zwitserse nationaliteit. Daar heb ik hem ook zien voetballen. Erg gedreven net als Tannane maar iets verfijnder als het gaat om (Zwitserse) preciesie. Misschien een goed om naar te kijken vanuit het managment.
https://youtu.be/hudgyVX2gf0
Rene.
Vorig jaar 9 wedstrijden gespeeld… dus niet doen geen wedstrijd ritme … geen voorbereiding gehad

Glorie-NEC
Berichten: 1419
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Zoran Josipovic

Bericht door Glorie-NEC »

Nistelrooy schreef:
di 16 aug 2022, 23:41
:jestera: Nog voor het sluiten van de markt zou ik deze 26 jarige transfervrije spits onder de aandacht willen brengen. Komt van de jeugdopleiding van juventus en heeft de Zwitserse nationaliteit. Daar heb ik hem ook zien voetballen. Erg gedreven net als Tannane maar iets verfijnder als het gaat om (Zwitserse) preciesie. Misschien een goed om naar te kijken vanuit het managment.
https://youtu.be/hudgyVX2gf0
Rene.
Ik zoek nog een houten pollepel, scheelt me weer een zoektocht, thanks!
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
JBNMGN
Berichten: 8970
Lid geworden op: wo 20 sep 2017, 10:25
Contacteer:

Re: Zoran Josipovic

Bericht door JBNMGN »

Nistelrooy schreef:
di 16 aug 2022, 23:41
:jestera: Nog voor het sluiten van de markt zou ik deze 26 jarige transfervrije spits onder de aandacht willen brengen. Komt van de jeugdopleiding van juventus en heeft de Zwitserse nationaliteit. Daar heb ik hem ook zien voetballen. Erg gedreven net als Tannane maar iets verfijnder als het gaat om (Zwitserse) preciesie. Misschien een goed om naar te kijken vanuit het managment.
https://youtu.be/hudgyVX2gf0
Rene.

TRANSFERGESCHIEDENIS
22/23
1 jul. 2022
Zonder club
Zonder club
-
21/22
15 feb. 2022
Team Ticino U21

Team Ticino U21
-
21/22
1 jul. 2021
Zonder club
Zonder club
-
20/21
20 okt. 2020
Celta Vigo B

Celta Vigo B
transfervrij
19/20
1 jul. 2019
Beroe

Beroe
transfervrij
17/18
6 sep. 2017
FC Chiasso

FC Chiasso
100 dzd. €
16/17
1 jul. 2016
FC Aarau

FC Aarau
transfervrij
15/16
30 jun. 2016
Juventus

Juventus
einde huur
15/16
8 jan. 2016
FC Aarau

FC Aarau
huur
15/16
4 jan. 2016
Juventus

Juventus
einde huur
14/15
1 aug. 2014
FC Lugano

FC Lugano
huur
13/14
30 jun. 2014
Juventus

Juventus
einde huur
13/14
19 aug. 2013
Novara

Novara
huur
12/13
1 jul. 2012
Juventus O19

Juventus O19
-
11/12
1 aug. 2011
Juventus Jeugd

Juventus Jeugd
?
11/12
1 jul. 2011
Chiasso Jeugd

Chiasso Jeugd
?
Team Ticino U16

Team Ticino U16
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mark Ariaans »

Nistelrooy schreef:
di 16 aug 2022, 23:41
:jestera: Nog voor het sluiten van de markt zou ik deze 26 jarige transfervrije spits onder de aandacht willen brengen. Komt van de jeugdopleiding van juventus en heeft de Zwitserse nationaliteit. Daar heb ik hem ook zien voetballen. Erg gedreven net als Tannane maar iets verfijnder als het gaat om (Zwitserse) preciesie. Misschien een goed om naar te kijken vanuit het managment.
https://youtu.be/hudgyVX2gf0
Rene.

Op Google kun je niet alles vinden. Hij is topfit en heeft meegetraind incl oefenwedstrijden bij young Boys. Direct negatief commentaar geven is makkelijk. Dit zou echt een optie zijn
Nou, bedankt voor de tip. En en passant ook nog even de topictitel aangepast. Mooi werk. We zullen je tip doorspelen naar Ted van Leeuwen waar dit forum collectief een zeer nauwe band mee heeft en dan gaat deze knul gegarandeerd in de onderhandelingsgrabbelton. Wat is je commissie? Regelen we dat ook alvast even, we hebben ook nauwe lijntjes naar Boekhoorn hier. Epicentrum van NEC.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14545
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

Mark Ariaans schreef:
wo 17 aug 2022, 00:07
Nistelrooy schreef:
di 16 aug 2022, 23:41
:jestera: Nog voor het sluiten van de markt zou ik deze 26 jarige transfervrije spits onder de aandacht willen brengen. Komt van de jeugdopleiding van juventus en heeft de Zwitserse nationaliteit. Daar heb ik hem ook zien voetballen. Erg gedreven net als Tannane maar iets verfijnder als het gaat om (Zwitserse) preciesie. Misschien een goed om naar te kijken vanuit het managment.
https://youtu.be/hudgyVX2gf0
Rene.

Op Google kun je niet alles vinden. Hij is topfit en heeft meegetraind incl oefenwedstrijden bij young Boys. Direct negatief commentaar geven is makkelijk. Dit zou echt een optie zijn
Nou, bedankt voor de tip. En en passant ook nog even de topictitel aangepast. Mooi werk. We zullen je tip doorspelen naar Ted van Leeuwen waar dit forum collectief een zeer nauwe band mee heeft en dan gaat deze knul gegarandeerd in de onderhandelingsgrabbelton. Wat is je commissie? Regelen we dat ook alvast even, we hebben ook nauwe lijntjes naar Boekhoorn hier. Epicentrum van NEC.
Waow, legendarisch.

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4917
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tim Janssen »

Wat was de topic titel

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4389
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nummer 11 »

Tim Janssen schreef:
wo 17 aug 2022, 00:36
Wat was de topic titel
Zoran Josipovic

Gebruikersavatar
TheRealTricolores
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo 04 jul 2007, 07:44
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door TheRealTricolores »

Nummer 11 schreef:
wo 17 aug 2022, 01:10
Tim Janssen schreef:
wo 17 aug 2022, 00:36
Wat was de topic titel
Zoran Josipovic
:jestera: :jestera: :jestera:
donderdag 29 mei 2003

Zondag 18 mei 2008

Zondag 23 mei 2021

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4917
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tim Janssen »

Nummer 11 schreef:
wo 17 aug 2022, 01:10
Tim Janssen schreef:
wo 17 aug 2022, 00:36
Wat was de topic titel
Zoran Josipovic
Wist niet eens dat je dat zelf zo maar kan aanpassen
Schoft is het :biggrin:

zoete aardbei
Berichten: 7872
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zoete aardbei »

laatste 24 wedstrijden,1 goal.Tip notabene van een van de beste spitsen die we in Nederland gehad hebben. :lol:

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4917
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tim Janssen »

zoete aardbei schreef:
wo 17 aug 2022, 01:23
laatste 24 wedstrijden,1 goal.Tip notabene van een van de beste spitsen die we in Nederland gehad hebben. :lol:
Hij had tijd tussen de wedstrijd tegen de rangers :lol:

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door E.B. »

Tim Janssen schreef:
wo 17 aug 2022, 01:36
zoete aardbei schreef:
wo 17 aug 2022, 01:23
laatste 24 wedstrijden,1 goal.Tip notabene van een van de beste spitsen die we in Nederland gehad hebben. :lol:
Hij had tijd tussen de wedstrijd tegen de rangers :lol:
Dit is zijn broer, RenePSV.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4573
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door gladiator »

Wellicht kan ted even naar ter apel rijden......transfervrije mannen zat daar
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
beeros
Berichten: 1546
Lid geworden op: di 14 aug 2007, 14:12
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door beeros »

Nog 15 dagen

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door E.B. »

gladiator schreef:
wo 17 aug 2022, 07:14
Wellicht kan ted even naar ter apel rijden......transfervrije mannen zat daar
Die zijn inmiddels ook anti-overheid dus zouden jou goed liggen.

FC Hilversum
Berichten: 2193
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door FC Hilversum »

Mark Ariaans schreef:
di 16 aug 2022, 22:04
Een miljoen betalen voor Guth zou krankzinnig geweest zijn, dat was gewoon een prima besluit. Dat is precies het onzinnige geldsmijten waar ik aan refereerde. Kramer is meer dan prima. Marques is een zoveelste spitsendrama. Duelund is nog een extra jaartje vanwege de oorlog. Cillessen kwam uit de koker van Boekhoorn. Sandler is een gokje en pakt hopelijk goed uit, anders moet je alsnog weer een CB binnenhengelen. En naast een spits moet er ook nog steeds een vleugelspeler bij.
Eens maar een miljoen betalen voor Cillessen is net zo krankzinnig. Zo’n bedrag betalen voor een positie die helemaal niet nodig is. Met branderhorst hadden we een prima doelman die echt niet heel veel onder doet. Als ze dat miljoen van Cillissen nou bij een spits hadden gelegd hadden we misschien meer keus gehad!

Gebruikersavatar
E.B.
Berichten: 4984
Lid geworden op: di 03 aug 2021, 15:10
Locatie: Wijchen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door E.B. »

FC Hilversum schreef:
wo 17 aug 2022, 08:05
Mark Ariaans schreef:
di 16 aug 2022, 22:04
Een miljoen betalen voor Guth zou krankzinnig geweest zijn, dat was gewoon een prima besluit. Dat is precies het onzinnige geldsmijten waar ik aan refereerde. Kramer is meer dan prima. Marques is een zoveelste spitsendrama. Duelund is nog een extra jaartje vanwege de oorlog. Cillessen kwam uit de koker van Boekhoorn. Sandler is een gokje en pakt hopelijk goed uit, anders moet je alsnog weer een CB binnenhengelen. En naast een spits moet er ook nog steeds een vleugelspeler bij.
Eens maar een miljoen betalen voor Cillessen is net zo krankzinnig. Zo’n bedrag betalen voor een positie die helemaal niet nodig is. Met branderhorst hadden we een prima doelman die echt niet heel veel onder doet. Als ze dat miljoen van Cillissen nou bij een spits hadden gelegd hadden we misschien meer keus gehad!
En dan? Een paar miljoen neerleggen voor Bakkali of Zivkovic?

Het een sluit het ander niet uit. En met Jasper op doel trek je misschien juist net spelers over de streep om te komen.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 808
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Beuningen »

FC Hilversum schreef:
wo 17 aug 2022, 08:05
Mark Ariaans schreef:
di 16 aug 2022, 22:04
Een miljoen betalen voor Guth zou krankzinnig geweest zijn, dat was gewoon een prima besluit. Dat is precies het onzinnige geldsmijten waar ik aan refereerde. Kramer is meer dan prima. Marques is een zoveelste spitsendrama. Duelund is nog een extra jaartje vanwege de oorlog. Cillessen kwam uit de koker van Boekhoorn. Sandler is een gokje en pakt hopelijk goed uit, anders moet je alsnog weer een CB binnenhengelen. En naast een spits moet er ook nog steeds een vleugelspeler bij.
Eens maar een miljoen betalen voor Cillessen is net zo krankzinnig. Zo’n bedrag betalen voor een positie die helemaal niet nodig is. Met branderhorst hadden we een prima doelman die echt niet heel veel onder doet. Als ze dat miljoen van Cillissen nou bij een spits hadden gelegd hadden we misschien meer keus gehad!
Het geld voor Gillissen is betaald door Boekhoorn net zo als het salaris. NEC zou het niet kunnen en Boekhoorn kan en wilt het doen waarom zou je dat tegen willen houden?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten