Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Demtsjenko
Berichten: 17974
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 12:55
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Demtsjenko »

Ramselaar? Dat zou een topversterking zijn... net als bruijn... dan heb je een eredivisiewaardige middenlinie aangevuld met talenten... als je ramselaar kunt halen moet je dat niet nalaten...

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2651
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Dirk Eijlander »

burp schreef:
do 20 aug 2020, 14:27
Dirk Eijlander schreef:
do 20 aug 2020, 13:25
burp schreef:
do 20 aug 2020, 12:35
Tsja weer eentje die zeker goed kan voetballen maar elke mentaliteit mist om in het profvoetbal te slagen.
Neem aan dat je Boussaid hier mee bedoeld en niet Ramselaar? Boussaid hoeft van mij zeker niet, we hebben Ole al die totaal niet professioneel met zijn vak om gaat. Ramselaar zou top zijn., maar dan wel minsten met een optie tot koop.
Nee Ramselaar, dat is mentaal een geval net niet. Heb je niks aan bij een NEC waar ze graag voetballers zien die ook de mouwen opstropen.
Verrassend, in mijn beleving juist een speler die wel altijd vol gas geeft en de mouwen opstroopt. Maar goed, ik heb bijna altijd gelijk, dus er is een kleine kans dat ik het verkeerd zie. Ik zou zeggen halen die gast, dan discussiëren we na dit seizoen verder.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Gebruikersavatar
Necnmegen
Berichten: 705
Lid geworden op: vr 19 sep 2008, 21:36
Locatie: Berghem
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Necnmegen »

Demtsjenko schreef:
do 20 aug 2020, 14:31
Ramselaar? Dat zou een topversterking zijn... net als bruijn... dan heb je een eredivisiewaardige middenlinie aangevuld met talenten... als je ramselaar kunt halen moet je dat niet nalaten...
Ramselaar moet je inderdaad altijd doen.

Speelden in 2018 bij Jong PSV heel ons team in zijn eentje kapot. Die jongen is echt véél te goed voor de KKD. Was vorig jaar vaak de eerste wissel bij Utrecht en geloof ook niet dat die daar weg gaat en als die weg gaat naar de KKD gaat. Zelfde verhaal als bij Druijf.
Zonder NEC geen Nijmegen!

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door illestyl »

HupENIESEE schreef:
do 20 aug 2020, 12:27
GERUCHT! Voor ik weer het een en het ander over me heen krijg... :wink:
NEC heeft zich bij FC Utrecht gemeld om Bart Ramselaar voor een seizoen te huren.
Flinke duim.

Als je denkt dat een beoogd basisspeler van Utrecht hier heen komt... :jestera:

Glorie-NEC
Berichten: 1419
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 21:13
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Glorie-NEC »

HupENIESEE schreef:
do 20 aug 2020, 13:00
Koen schreef:
do 20 aug 2020, 12:34
HupENIESEE schreef:
do 20 aug 2020, 12:27
GERUCHT! Voor ik weer het een en het ander over me heen krijg... :wink:
NEC heeft zich bij FC Utrecht gemeld om Bart Ramselaar voor een seizoen te huren.
Mooi die geruchten, maar ik denk niet dat Bartje Ramselaar in de KKD komt ballen...
Als die weg kan / mag, dan kan die ook terecht bij andere clubs en de middenmoot of subtop Eredivisie.
Een Velanas, Lonwijk of Boussaid lijkt me meer voor de hand liggend als ze nog een 10 willen halen.
een 10 gaat nog komen, knipping schreef gisteren dat ze met Schone bezig waren... daar geloof ik niet zo veel van, financieel ook helemaal niet haalbaar. Maar een Ramselaar valt nu bij Utrecht toch langzaam af en zie ik wel eens een jaartje op lager niveau komen ballen.
Lulverhaal.
Ad astra per aspera.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14562
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

vak Oost schreef:
do 20 aug 2020, 13:16
Geloven jullie nu nog steeds in de jaarlijkse flauwe grappen van Jean ?
Wie neemt die man überhaupt serieus?

Johnvdb
Berichten: 441
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 11:04
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Johnvdb »

Bottendaal schreef:
do 20 aug 2020, 15:00
vak Oost schreef:
do 20 aug 2020, 13:16
Geloven jullie nu nog steeds in de jaarlijkse flauwe grappen van Jean ?
Wie neemt die man überhaupt serieus?
Hij alleen denk ik

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Koen »

Dirk Eijlander schreef:
do 20 aug 2020, 14:21
Koen schreef:
do 20 aug 2020, 14:05
Dirk Eijlander schreef:
do 20 aug 2020, 13:25
burp schreef:
do 20 aug 2020, 12:35
Tsja weer eentje die zeker goed kan voetballen maar elke mentaliteit mist om in het profvoetbal te slagen.
Neem aan dat je Boussaid hier mee bedoeld en niet Ramselaar? Boussaid hoeft van mij zeker niet, we hebben Ole al die totaal niet professioneel met zijn vak om gaat. Ramselaar zou top zijn., maar dan wel minsten met een optie tot koop.
Ole lijkt wel de kop van jut hier.
Waarom gaat hij niet professioneel met zijn vak om?
Geef eens, meerdere, argumenten en/of feiten.
Van de afgelopen 2 weken: steen papier schaar, lakoniek genomen penalty, jaagt nooit af, staat continue te slapen bv. 74e minuut tegen top oss iedereen behalve ole en 1 (of 2 verdedigers?) van top op hun helft Bruijn speelt prima bal om ole te bereiken en meneer doet nog niet eens de moeite om de bal te halen, hup tegenaanval top oss, stopt met voetballen als hij ook maar enigzins aangeraakt wordt als hij al niet op de grond ligt te rollen en zo zou ik denk ik nog wel ff door kunnen gaan, ware het niet dat ik nu heel erg moet schijten!
De penalty en het steen papier schaar, oké.
Dat specifieke moment weet ik zo niet.
Maar Ole maakt voorin wel veel (vuile) meters en zit daarnaast vaak genoeg in de sportschool om zichzelf op dat gebied te ontwikkelen. Je kunt dus niet zeggen dat het zijn vak niet serieus neemt en daar niet professioneel mee omgaat vind ik. Of hij de geschikte spits voor dit NEC is, is weer een andere discussie.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26934
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door De Kletskop »

lees ik hier nou echt Ramselaar :jestera:

Gebruikersavatar
TT
Berichten: 10520
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door TT »

De Kletskop schreef:
do 20 aug 2020, 15:36
lees ik hier nou echt Ramselaar :jestera:
:withstupid: Gelul natuurlijk.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door illestyl »

De Kletskop schreef:
do 20 aug 2020, 15:36
lees ik hier nou echt Ramselaar :jestera:
:withstupid:

Hahaha, sommige hier denken dat we nog rond de 10e plek in de Eredivisie spelen en we zwarte cijfertjes schrijven.
Wat zeg ik, zelfs dan is Ramselaar niet haalbaar...

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door illestyl »

Bottendaal schreef:
do 20 aug 2020, 15:00
vak Oost schreef:
do 20 aug 2020, 13:16
Geloven jullie nu nog steeds in de jaarlijkse flauwe grappen van Jean ?
Wie neemt die man überhaupt serieus?
Ja helemaal niemand.

Ik schrok wel toen ik 'm laatst als duo zag zingen tezamen met Roderik van de Kerkhof van Futuralis.
Goede vent die Roderik, maar om je nou zo te verlagen...

Achja, misschien vind die zingen gewoon leuk!

Edit;
Ik zou nog een bezoekje thuis krijgen van de heer Knipping n.a.v. dit bericht: https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... pioenslied

Bier staat koud! :biggrin:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

illestyl schreef:
do 20 aug 2020, 15:55
Bottendaal schreef:
do 20 aug 2020, 15:00
vak Oost schreef:
do 20 aug 2020, 13:16
Geloven jullie nu nog steeds in de jaarlijkse flauwe grappen van Jean ?
Wie neemt die man überhaupt serieus?
Ja helemaal niemand.

Ik schrok wel toen ik 'm laatst als duo zag zingen tezamen met Roderik van de Kerkhof van Futuralis.
Goede vent die Roderik, maar om je nou zo te verlagen...

Achja, misschien vind die zingen gewoon leuk!

Edit;
Ik zou nog een bezoekje thuis krijgen van de heer Knipping n.a.v. dit bericht: https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... pioenslied

Bier staat koud! :biggrin:
Zo slecht was Knippings kampioenslied niet.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4998
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door OAFFERE »

illestyl schreef:
do 20 aug 2020, 15:55
Bottendaal schreef:
do 20 aug 2020, 15:00
vak Oost schreef:
do 20 aug 2020, 13:16
Geloven jullie nu nog steeds in de jaarlijkse flauwe grappen van Jean ?
Wie neemt die man überhaupt serieus?
Ja helemaal niemand.

Ik schrok wel toen ik 'm laatst als duo zag zingen tezamen met Roderik van de Kerkhof van Futuralis.
Goede vent die Roderik, maar om je nou zo te verlagen...

Achja, misschien vind die zingen gewoon leuk!

Ik zou je daar maar eens in verdiepen waar die twee voor zingen, levert ze geen cent op en alles staan ze af aan een goed doel, kinderen met een beperking. Dus roep pas iets als je iets weet.

Gebruikersavatar
illestyl
Berichten: 5430
Lid geworden op: do 02 jul 2009, 20:00
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door illestyl »

Dan is dat heel nobel van ze! Complimenten.

Maar het blijft bagger 'muziek' :biggrin:

shinji
Berichten: 326
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 15:40
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door shinji »

Dirk Eijlander schreef:
do 20 aug 2020, 14:09
Tiel schreef:
do 20 aug 2020, 13:30
Dirk Eijlander schreef:
do 20 aug 2020, 13:25
burp schreef:
do 20 aug 2020, 12:35
Tsja weer eentje die zeker goed kan voetballen maar elke mentaliteit mist om in het profvoetbal te slagen.
Neem aan dat je Boussaid hier mee bedoeld en niet Ramselaar? Boussaid hoeft van mij zeker niet, we hebben Ole al die totaal niet professioneel met zijn vak om gaat. Ramselaar zou top zijn., maar dan wel minsten met een optie tot koop.
Huur zou geen top zijn? Liever niets dan Ramselaar huur?
Op zich ook wel, maar weet niet of Bart zonder enig toekomst perspectief in de kkd komt ballen, lijkt mij dat hij dan voor een jaartje rkc Emmen vvv fortuna oid gaat toch?
Ramselaar lijkt me totale onzin, net als Lasse. Maar ik zou me wel kunnen voorstellen dat je als aanvallend ingestelde speler misschien liever bij een mogelijke promotie kandidaat in de KKD als bij een gedoodverfde degradatie kandidaat die vooral zal gaan verdedigen. Dan kun je je zelf wellicht beter etaleren op een niveautje lager waarbij je aanvallend veel kan laten zien..
100% of the shots you do not take, do not go in...

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Nieuwe spelers

Bericht door BennyT »

shinji schreef:
vr 21 aug 2020, 01:04
Dirk Eijlander schreef:
do 20 aug 2020, 14:09
Tiel schreef:
do 20 aug 2020, 13:30
Dirk Eijlander schreef:
do 20 aug 2020, 13:25
burp schreef:
do 20 aug 2020, 12:35
Tsja weer eentje die zeker goed kan voetballen maar elke mentaliteit mist om in het profvoetbal te slagen.
Neem aan dat je Boussaid hier mee bedoeld en niet Ramselaar? Boussaid hoeft van mij zeker niet, we hebben Ole al die totaal niet professioneel met zijn vak om gaat. Ramselaar zou top zijn., maar dan wel minsten met een optie tot koop.
Huur zou geen top zijn? Liever niets dan Ramselaar huur?
Op zich ook wel, maar weet niet of Bart zonder enig toekomst perspectief in de kkd komt ballen, lijkt mij dat hij dan voor een jaartje rkc Emmen vvv fortuna oid gaat toch?
Ramselaar lijkt me totale onzin, net als Lasse. Maar ik zou me wel kunnen voorstellen dat je als aanvallend ingestelde speler misschien liever bij een mogelijke promotie kandidaat in de KKD als bij een gedoodverfde degradatie kandidaat die vooral zal gaan verdedigen. Dan kun je je zelf wellicht beter etaleren op een niveautje lager waarbij je aanvallend veel kan laten zien..
Met Ramselaar worden we kampioen! Maar denk niet dat hij komt..kan beter naar een Groningen of zoiets.

Gebruikersavatar
Beuningen
Berichten: 809
Lid geworden op: vr 17 apr 2015, 10:12
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Beuningen »

Er komt hopelijk nog een LB en voor de rest misschien nog een buitenkansje,
zoals een leuke speler in de eredivisie die op het laatst te horen krijgt dat er voor hem geen plaats meer is.
Daarom is de wedstijd tegen RKC belangrijk want dan kun je zien wat we nog missen of waar nog aangewerkt moet worden.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3210
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nummer 9 »

Is Kishna misschien een optie voor linksbuiten? NAC en RKC hebben interesse, dus wellicht is hij haalbaar.
いつでも戦える

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Ik heb eigenlijk de stiekeme hoop nog steeds dat we het broertje van Anthony bij de buren kunnen wegkapen, dat is toch een beetje een dynamische 10?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2651
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Dirk Eijlander »

bertje schreef:
vr 21 aug 2020, 10:03
Ik heb eigenlijk de stiekeme hoop nog steeds dat we het broertje van Anthony bij de buren kunnen wegkapen, dat is toch een beetje een dynamische 10?
Die hoop heb ik ook wel een beetje, wat ik in de filmpjes zie bevalt wel, heeft alleen nooit op 10 gespeeld. Lijkt mij meer voor als Okita nog vertrekt.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Koen »

Nummer 9 schreef:
vr 21 aug 2020, 09:41
Is Kishna misschien een optie voor linksbuiten? NAC en RKC hebben interesse, dus wellicht is hij haalbaar.
Nee, we hebben weinig geld en kunnen dit soort 'gokjes' niet nemen.
Teveel geblesseerd geweest.
Of hij moet voor niks / prestatiecontract komen ballen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Dirk Eijlander schreef:
vr 21 aug 2020, 10:29
bertje schreef:
vr 21 aug 2020, 10:03
Ik heb eigenlijk de stiekeme hoop nog steeds dat we het broertje van Anthony bij de buren kunnen wegkapen, dat is toch een beetje een dynamische 10?
Die hoop heb ik ook wel een beetje, wat ik in de filmpjes zie bevalt wel, heeft alleen nooit op 10 gespeeld. Lijkt mij meer voor als Okita nog vertrekt.
Dat klopt toch niet? Wat ik begreep is dat hij juist primair een 10 is.

Gebruikersavatar
Dirk Eijlander
Berichten: 2651
Lid geworden op: wo 13 aug 2008, 20:38
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Dirk Eijlander »

Gijscoman schreef:
vr 21 aug 2020, 11:01
Dirk Eijlander schreef:
vr 21 aug 2020, 10:29
bertje schreef:
vr 21 aug 2020, 10:03
Ik heb eigenlijk de stiekeme hoop nog steeds dat we het broertje van Anthony bij de buren kunnen wegkapen, dat is toch een beetje een dynamische 10?
Die hoop heb ik ook wel een beetje, wat ik in de filmpjes zie bevalt wel, heeft alleen nooit op 10 gespeeld. Lijkt mij meer voor als Okita nog vertrekt.
Dat klopt toch niet? Wat ik begreep is dat hij juist primair een 10 is.
Jullie hebben gelijk, had de ogen nog niet los, was in de war met broer van Bukusu.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat...... is Koki Ogawa :sjaal:

Nijmegen0413
Berichten: 10746
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Ik gok dat NEC voor de linksback positie aan het wachten is tot Woudenberg buiten de boot gaat vallen.
Heerenveen heeft momenteel een erg matige ploeg en hier gaan, volgens insiders, nog 3/4 directe versterkingen bij komen.
Een back (aan een of beide kanten) heeft onder meer prioriteit.
Wat zal betekenen dat Woudenberg sowieso op het 2e plan komt, want zelfs rechtspoot Floranus krijgt in principe de voorkeur boven Woudenberg op linksback.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten