Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Tiel
Berichten: 30694
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tiel »

zuurpruim schreef:
wo 28 aug 2019, 18:55
Gerher schreef:
wo 28 aug 2019, 18:41
Vandaag de realiteit onder ogen gezien.
Vd Boomen naar De Graafschap en Venema naar Almere.
We weten weer waar we staan, middenmoot KKD.
Vooral op die laatste had ik mijn hoop gevestigd met de connecties van onze Wilco. :wink:
Nou ja,het gaat mij niet zozeer alleen om Venema.Een oefenwedstrijd tegen utrecht bijvoorbeeld.Misschien heeft men bij Utrecht toch niet zulke goede herinneringen aan Wilco zoals sommige hier soms melden.Maar wie weet komt er nog wat uit die hoek.Ik vind Venema naar Almere echt een hele vreemde zaak,van beide kanten.
Almere doet het al 2 seizoenen beter dan wij in de NC, wat snap je niet?
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.

hupie
Berichten: 1672
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door hupie »

Arch schreef:
wo 28 aug 2019, 16:45
Echt een gemiste kans om Van den Boomen niet te halen.De graafschap is nu al verder dan wij !! Ongelooflijk wat zijn we afgezakt naar niveau Helmond sport.
Zo vreemd is dat niet. Van Schaik is niet voor niets weg gestuurd door Utrecht, en ook hier bakt hij er niets van. Heeft totaal geen voetbaltechnisch inzicht of ook maar enige aansprekende contacten in de voetbalwereld om de wat aantrekkelijkere spelers naar NEC te halen.

Gebruikersavatar
jetipo
Berichten: 7106
Lid geworden op: do 19 jul 2007, 19:22
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jetipo »

zuurpruim schreef:
wo 28 aug 2019, 19:00
gladiator schreef:
wo 28 aug 2019, 18:39
Vd boomen weet dat er 2 teams rechtstreeks promoveren en dat het heel raar moet lopen als hij volgend jaar met de graafschap geen eredivisie speelt
Bij nec speelt hij om dezelfde plaatsen als met eindhoven
Er staat dat De Graafschap ruim 3 ton heeft betaald,ik vind dat erg veel geld hoor.En een 3 jarig contract.Nou,als die niet promoveren hebben ze ook eenzelfde probleem als bij ons dit jaar.
:withstupid:

We weten allemaal hoe ondoorgrondelijk de wegen van de kkd zijn.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.

Gebruikersavatar
karlo
Berichten: 7184
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 21:06
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door karlo »

hupie schreef:
wo 28 aug 2019, 19:09
Arch schreef:
wo 28 aug 2019, 16:45
Echt een gemiste kans om Van den Boomen niet te halen.De graafschap is nu al verder dan wij !! Ongelooflijk wat zijn we afgezakt naar niveau Helmond sport.
Zo vreemd is dat niet. Van Schaik is niet voor niets weg gestuurd door Utrecht, en ook hier bakt hij er niets van. Heeft totaal geen voetbaltechnisch inzicht of ook maar enige aansprekende contacten in de voetbalwereld om de wat aantrekkelijkere spelers naar NEC te halen.
en toch haalde hij vorig jaar in de winter volkomenen onverwachts druijf en bruijn
Het blijft toch je club.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

Het lastige is dat we de situatie niet goed kennen: moeten er eerst spelers verkocht worden of weggaan om nieuwe te kunnen halen. Of is er wel ruimte voor een 10?

Ik denk dat jong NEC gewoon een pressie middel is om de dure jongens weg te jagen. Focus op NEC is gelul. Alle voetballers zijn alleen maar met hunzelf bezig. De kracht van een trainer is om er een homogene groep van te maken en dat zie ik Bogers niet doen. Gesthuizen is te klein en Meijer is te immatuur.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Juul »

...immatuur?

Venema lijkt mij meer het type Braken, maar dan iets beter. NEC heeft een balvast aanspeelpunt nodig, dus jammer maar geen ramp.

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Nieuwe spelers

Bericht door BennyT »

Jota schreef:
wo 28 aug 2019, 19:42
Het lastige is dat we de situatie niet goed kennen: moeten er eerst spelers verkocht worden of weggaan om nieuwe te kunnen halen. Of is er wel ruimte voor een 10?

Ik denk dat jong NEC gewoon een pressie middel is om de dure jongens weg te jagen. Focus op NEC is gelul. Alle voetballers zijn alleen maar met hunzelf bezig. De kracht van een trainer is om er een homogene groep van te maken en dat zie ik Bogers niet doen. Gesthuizen is te klein en Meijer is te immatuur.
Gesthuizen is inderdaad een kabouter..maar ook kabouters kunnen tot grote daden komen.Helaas is dat met die Gesthuizen niet het geval.. het zijn alledrie geen zwaargewichten dat klopt. Voetballers zijn egotrippers en clubliefde is er niet meer...bij geen enkele club. We moeten de komende jaren gewoon uitzitten met deze mensen en dan maar verder zien.

Nijmegen0413
Berichten: 10698
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

Juul schreef:
wo 28 aug 2019, 19:47
...immatuur?

Venema lijkt mij meer het type Braken, maar dan iets beter. NEC heeft een balvast aanspeelpunt nodig, dus jammer maar geen ramp.
NEC heeft er een spits nodig die er 25 in schiet.
Het zal me aan me reet roesten of hij 2 meter groot is of 1.20.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Juul »

BennyT schreef:
wo 28 aug 2019, 19:49
...We moeten de komende jaren gewoon uitzitten met deze mensen en dan maar verder zien.
Geldt ook voor het oeverloze nietszeggende gewauwel van jou vrees ik.

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16538
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jackkreta »

Toch treurig dat spelers als Van de Boomen en Venema aan onze neus voorbij gaan.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1786
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keezer »

Gewoon mooi schoon schip maken dit seizoen. Effe een stap terug en jonge gasten de kans geven. Tot nu toe doen Musaba en Odenthal het al meer dan prima. Laat anderen maar volgen. Gezond worden en daarna doorbouwen. Geen rare sprongen maken nu. Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat van Schaijk onze grote vriend Druijf nog haalt als die alsnog voor een zacht prijsje gehuurd kan worden.

Juul
Berichten: 4661
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 14:00

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Juul »

Nijmegen0413 schreef:
wo 28 aug 2019, 19:58
Juul schreef:
wo 28 aug 2019, 19:47
...immatuur?

Venema lijkt mij meer het type Braken, maar dan iets beter. NEC heeft een balvast aanspeelpunt nodig, dus jammer maar geen ramp.
NEC heeft er een spits nodig die er 25 in schiet.
Het zal me aan me reet roesten of hij 2 meter groot is of 1.20.
Bij Utrecht vinden ze hem nog lang niet rijp voor het grotere werk, vragen ze zich af hoe hij het 90 minuten volhoudt, wellicht dat Wilco dat aan het twijfelen bracht.

DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

gladiator schreef:
wo 28 aug 2019, 18:39
Vd boomen weet dat er 2 teams rechtstreeks promoveren en dat het heel raar moet lopen als hij volgend jaar met de graafschap geen eredivisie speelt
Bij nec speelt hij om dezelfde plaatsen als met eindhoven
Vd Boomen is een prima speler maar alleen als hij goed gebruikt wordt, maw als het elftal in dienst van hem speelt. Ik weet niet of de Graafschap dat ook gaat doen. Bovendien zal ieder KKD team een mannetje op hem gaan zetten om het voetbal onmogelijk te maken. Verder overschat je de Graafschap schromelijk. Er zijn 8 a 9 teams (excl beloftes) die om de promotieplekken gaan spelen en NEC hoort daar bij.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Keezer schreef:
wo 28 aug 2019, 20:04
Gewoon mooi schoon schip maken dit seizoen. Effe een stap terug en jonge gasten de kans geven. Tot nu toe doen Musaba en Odenthal het al meer dan prima. Laat anderen maar volgen. Gezond worden en daarna doorbouwen. Geen rare sprongen maken nu. Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat van Schaijk onze grote vriend Druijf nog haalt als die alsnog voor een zacht prijsje gehuurd kan worden.
AZ gaat Druiff nu echt niet verhuren.Die hebben het slim gedaan door zijn contract te verlengen en hem te vertellen dat hij een eerlijke kans zou krijgen.terwijl iedereen wist dat Boadu de onbetwiste nr 1 was. Druiff komt pas in beeld als die jongen opnieuw geblesseerd raakt.Denk dat ze Druiff dit seizoen houden en daarna verkopen.

Nijmegen0413
Berichten: 10698
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nijmegen0413 »

zuurpruim schreef:
wo 28 aug 2019, 20:54
Keezer schreef:
wo 28 aug 2019, 20:04
Gewoon mooi schoon schip maken dit seizoen. Effe een stap terug en jonge gasten de kans geven. Tot nu toe doen Musaba en Odenthal het al meer dan prima. Laat anderen maar volgen. Gezond worden en daarna doorbouwen. Geen rare sprongen maken nu. Het enige wat ik me nog kan voorstellen is dat van Schaijk onze grote vriend Druijf nog haalt als die alsnog voor een zacht prijsje gehuurd kan worden.
AZ gaat Druiff nu echt niet verhuren.Die hebben het slim gedaan door zijn contract te verlengen en hem te vertellen dat hij een eerlijke kans zou krijgen.terwijl iedereen wist dat Boadu de onbetwiste nr 1 was. Druiff komt pas in beeld als die jongen opnieuw geblesseerd raakt.Denk dat ze Druiff dit seizoen houden en daarna verkopen.
Druijf gaat gewoon erg veel wedstrijden spelen hoor.
Is naast Boadu de enige spits die ze hebben.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

DR schreef:
wo 28 aug 2019, 20:50
gladiator schreef:
wo 28 aug 2019, 18:39
Vd boomen weet dat er 2 teams rechtstreeks promoveren en dat het heel raar moet lopen als hij volgend jaar met de graafschap geen eredivisie speelt
Bij nec speelt hij om dezelfde plaatsen als met eindhoven
Vd Boomen is een prima speler maar alleen als hij goed gebruikt wordt, maw als het elftal in dienst van hem speelt. Ik weet niet of de Graafschap dat ook gaat doen. Bovendien zal ieder KKD team een mannetje op hem gaan zetten om het voetbal onmogelijk te maken. Verder overschat je de Graafschap schromelijk. Er zijn 8 a 9 teams (excl beloftes) die om de promotieplekken gaan spelen en NEC hoort daar bij.
Ik denk dat vd Boomen de ideale nummer 10 was geweest!

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32794
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Jota schreef:
wo 28 aug 2019, 21:01
DR schreef:
wo 28 aug 2019, 20:50
gladiator schreef:
wo 28 aug 2019, 18:39
Vd boomen weet dat er 2 teams rechtstreeks promoveren en dat het heel raar moet lopen als hij volgend jaar met de graafschap geen eredivisie speelt
Bij nec speelt hij om dezelfde plaatsen als met eindhoven
Vd Boomen is een prima speler maar alleen als hij goed gebruikt wordt, maw als het elftal in dienst van hem speelt. Ik weet niet of de Graafschap dat ook gaat doen. Bovendien zal ieder KKD team een mannetje op hem gaan zetten om het voetbal onmogelijk te maken. Verder overschat je de Graafschap schromelijk. Er zijn 8 a 9 teams (excl beloftes) die om de promotieplekken gaan spelen en NEC hoort daar bij.
Ik denk dat vd Boomen de ideale nummer 10 was geweest!
Ik vind van den Boomen nog steeds geen 10, meer een box to box.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

https://www.twenteinsite.nl/boere-heeft ... illen.html

Die mag van mij nog steeds wel komen :tu:

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4915
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tim Janssen »

er komt niks meer bij

N.E.C.
Berichten: 1156
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 22:19
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door N.E.C. »

Tim Janssen schreef:
do 29 aug 2019, 01:27
er komt niks meer bij
wanbeleid

DR
Berichten: 4802
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 06:29
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DR »

N.E.C. schreef:
do 29 aug 2019, 01:48
Tim Janssen schreef:
do 29 aug 2019, 01:27
er komt niks meer bij
wanbeleid
Dit seizoen draait alles om bezuinigingen, we moeten het er maar mee doen.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

Tim Janssen schreef:
do 29 aug 2019, 01:27
er komt niks meer bij
Heb je een bron of dat denk je?

Gebruikersavatar
BennyT
Berichten: 3791
Lid geworden op: ma 24 sep 2018, 12:13

Re: Nieuwe spelers

Bericht door BennyT »

N.E.C. schreef:
do 29 aug 2019, 01:48
Tim Janssen schreef:
do 29 aug 2019, 01:27
er komt niks meer bij
wanbeleid
erger nog, er gaat niets meer weg!!!!

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

BennyT schreef:
do 29 aug 2019, 06:24
N.E.C. schreef:
do 29 aug 2019, 01:48
Tim Janssen schreef:
do 29 aug 2019, 01:27
er komt niks meer bij
wanbeleid
erger nog, er gaat niets meer weg!!!!
Ah ok, topic kunnen we sluiten tot de winterstop :tu: :slot:

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mcel »

Kanchelskis schreef:
do 29 aug 2019, 08:59
BennyT schreef:
do 29 aug 2019, 06:24
N.E.C. schreef:
do 29 aug 2019, 01:48
Tim Janssen schreef:
do 29 aug 2019, 01:27
er komt niks meer bij
wanbeleid
erger nog, er gaat niets meer weg!!!!
Ah ok, topic kunnen we sluiten tot de winterstop :tu: :slot:
:tu: Ideaal hoor, al die goed ingevoerde mensen hier.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten