Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

Gerard Lopez schreef:
vr 31 mei 2019, 15:42
Misschien kunnen we Bryan Smeets eens polsen
Of Philippe Hes maar eens faxen, een stapje hoger zal hem goed doen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

zuurpruim schreef:
ma 03 jun 2019, 13:01
Gijscoman schreef:
ma 03 jun 2019, 12:06
Ik heb slecht nieuws; ik was gisteren bij Sturm Graz - Rapid Wien en moet concluderen dat Boli Bolingoli waarschijnlijk toch niet de speler is die we nu nodig hebben. Hij speelde het grootste deel van de wedstrijd als linksbuiten en een klein gedeelte als linksback. Hij lijkt echter vooral een aanvallende back te zijn en minder geïnteresseerd in verdedigen. Wat dat betreft dus een type Labylle of Fomitschow. Nu is Fomitschow vanzelfsprekend een legendarische NEC-held, maar toch denk ik dat we beter een ander type back kunnen gebruiken.

Overigens was Jantscher ongeveer hetzelfde als bij ons: technisch een van de beste, maar ongelooflijk lui en vaak ook traag en daardoor meestal onzichtbaar.
Heb je ze bij Graz nog de hartelijke groeten gedaan van Der Peter?
Verdorie; niet aan gedacht. Werd toen ontslagen vanwege het behalen van Europa League voetbal. Nu werd het team na de wedstrijd ook massaal uitgefloten na het behalen van Europa League-voetbal. Het voelde toch ietwat apart met de situatie van NEC in je achterhoofd.

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Grasmatknuffelaar »

Gijscoman schreef:
ma 03 jun 2019, 13:34
zuurpruim schreef:
ma 03 jun 2019, 13:01
Gijscoman schreef:
ma 03 jun 2019, 12:06
Ik heb slecht nieuws; ik was gisteren bij Sturm Graz - Rapid Wien en moet concluderen dat Boli Bolingoli waarschijnlijk toch niet de speler is die we nu nodig hebben. Hij speelde het grootste deel van de wedstrijd als linksbuiten en een klein gedeelte als linksback. Hij lijkt echter vooral een aanvallende back te zijn en minder geïnteresseerd in verdedigen. Wat dat betreft dus een type Labylle of Fomitschow. Nu is Fomitschow vanzelfsprekend een legendarische NEC-held, maar toch denk ik dat we beter een ander type back kunnen gebruiken.

Overigens was Jantscher ongeveer hetzelfde als bij ons: technisch een van de beste, maar ongelooflijk lui en vaak ook traag en daardoor meestal onzichtbaar.
Heb je ze bij Graz nog de hartelijke groeten gedaan van Der Peter?
Verdorie; niet aan gedacht. Werd toen ontslagen vanwege het behalen van Europa League voetbal. Nu werd het team na de wedstrijd ook massaal uitgefloten na het behalen van Europa League-voetbal. Het voelde toch ietwat apart met de situatie van NEC in je achterhoofd.
Bedankt voor het scouten. Dan moeten we dat maar opgeven na 4 jaar.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32818
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

burp schreef:
za 01 jun 2019, 17:16
mschr schreef:
za 01 jun 2019, 10:42
Brabander schreef:
za 01 jun 2019, 09:13
Breinburg was wel een prima speler als hij het naar zijn zin had. Als hij echter een transfer miste speelde hij daarna zeker 10 wedstrijden als een lamzak!
O, je vond in die 10 wedstrijden Dijkstra of Bikel beter spelen? Ga toch weg! Breinburg was ondanks zijn ups en downs altijd onze beste middenvelder. We zijn er flink wat op achteruitgegaan met een Joey of Labylle op het middenveld.
In z'n laatste seizoen heeft Breinburg wel heel erg lopen verzaken.
En ook het seizoen daarvoor was hij na elke transferperiode nog twee maanden ongesteld.
Maar eerlijk, je had Breinburg (wat gewoon een huis-, tuin- en keukenvoetballertje is) gewoon moeten laten gaan als zo'n L.A. komt aankloppen. Daar kon hij o.a. met Steven Gerard op het middenveld spelen, leven in een wereldstad. Als je dan toch zo'n matige voetballer bent snap ik dat dat een behoorlijke klap is mocht je dat ontnomen worden.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
di 04 jun 2019, 10:14
burp schreef:
za 01 jun 2019, 17:16
mschr schreef:
za 01 jun 2019, 10:42
Brabander schreef:
za 01 jun 2019, 09:13
Breinburg was wel een prima speler als hij het naar zijn zin had. Als hij echter een transfer miste speelde hij daarna zeker 10 wedstrijden als een lamzak!
O, je vond in die 10 wedstrijden Dijkstra of Bikel beter spelen? Ga toch weg! Breinburg was ondanks zijn ups en downs altijd onze beste middenvelder. We zijn er flink wat op achteruitgegaan met een Joey of Labylle op het middenveld.
In z'n laatste seizoen heeft Breinburg wel heel erg lopen verzaken.
En ook het seizoen daarvoor was hij na elke transferperiode nog twee maanden ongesteld.
Maar eerlijk, je had Breinburg (wat gewoon een huis-, tuin- en keukenvoetballertje is) gewoon moeten laten gaan als zo'n L.A. komt aankloppen. Daar kon hij o.a. met Steven Gerard op het middenveld spelen, leven in een wereldstad. Als je dan toch zo'n matige voetballer bent snap ik dat dat een behoorlijke klap is mocht je dat ontnomen worden.
Voetballers als Breinburg worden te belangrijk gemaakt.Gewoon een waterdragertje,daar grossieren we altijd in.Ik hoop dat Jordy Bruijn de ogen van Wilco hebben geopend.Dit soort spelers zijn de toekomst.Weg met de Breinburgs,Dijkstra's en Von Haacke's van deze voetbalwereld.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

zuurpruim schreef:
di 04 jun 2019, 10:27
bertje schreef:
di 04 jun 2019, 10:14
burp schreef:
za 01 jun 2019, 17:16
mschr schreef:
za 01 jun 2019, 10:42
Brabander schreef:
za 01 jun 2019, 09:13
Breinburg was wel een prima speler als hij het naar zijn zin had. Als hij echter een transfer miste speelde hij daarna zeker 10 wedstrijden als een lamzak!
O, je vond in die 10 wedstrijden Dijkstra of Bikel beter spelen? Ga toch weg! Breinburg was ondanks zijn ups en downs altijd onze beste middenvelder. We zijn er flink wat op achteruitgegaan met een Joey of Labylle op het middenveld.
In z'n laatste seizoen heeft Breinburg wel heel erg lopen verzaken.
En ook het seizoen daarvoor was hij na elke transferperiode nog twee maanden ongesteld.
Maar eerlijk, je had Breinburg (wat gewoon een huis-, tuin- en keukenvoetballertje is) gewoon moeten laten gaan als zo'n L.A. komt aankloppen. Daar kon hij o.a. met Steven Gerard op het middenveld spelen, leven in een wereldstad. Als je dan toch zo'n matige voetballer bent snap ik dat dat een behoorlijke klap is mocht je dat ontnomen worden.
Voetballers als Breinburg worden te belangrijk gemaakt.Gewoon een waterdragertje,daar grossieren we altijd in.Ik hoop dat Jordy Bruijn de ogen van Wilco hebben geopend.Dit soort spelers zijn de toekomst.Weg met de Breinburgs,Dijkstra's en Von Haacke's van deze voetbalwereld.
Breinburg >> Dijkstra.

Gebruikersavatar
harold
Berichten: 12258
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:31
Locatie: Druten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door harold »

Gijscoman schreef:
ma 03 jun 2019, 12:06
Ik heb slecht nieuws; ik was gisteren bij Sturm Graz - Rapid Wien en moet concluderen dat Boli Bolingoli waarschijnlijk toch niet de speler is die we nu nodig hebben. Hij speelde het grootste deel van de wedstrijd als linksbuiten en een klein gedeelte als linksback. Hij lijkt echter vooral een aanvallende back te zijn en minder geïnteresseerd in verdedigen. Wat dat betreft dus een type Labylle of Fomitschow. Nu is Fomitschow vanzelfsprekend een legendarische NEC-held, maar toch denk ik dat we beter een ander type back kunnen gebruiken.

Overigens was Jantscher ongeveer hetzelfde als bij ons: technisch een van de beste, maar ongelooflijk lui en vaak ook traag en daardoor meestal onzichtbaar.
Brrrr, Jantscher...

Wil jij voortaan eerst even van te voren waarschuwen dat jouw post dergelijke gruwelijke namen bevat. Dan lees ik hem niet..

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10590
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

harold schreef:
wo 05 jun 2019, 06:00
Gijscoman schreef:
ma 03 jun 2019, 12:06
Ik heb slecht nieuws; ik was gisteren bij Sturm Graz - Rapid Wien en moet concluderen dat Boli Bolingoli waarschijnlijk toch niet de speler is die we nu nodig hebben. Hij speelde het grootste deel van de wedstrijd als linksbuiten en een klein gedeelte als linksback. Hij lijkt echter vooral een aanvallende back te zijn en minder geïnteresseerd in verdedigen. Wat dat betreft dus een type Labylle of Fomitschow. Nu is Fomitschow vanzelfsprekend een legendarische NEC-held, maar toch denk ik dat we beter een ander type back kunnen gebruiken.

Overigens was Jantscher ongeveer hetzelfde als bij ons: technisch een van de beste, maar ongelooflijk lui en vaak ook traag en daardoor meestal onzichtbaar.
Brrrr, Jantscher...

Wil jij voortaan eerst even van te voren waarschuwen dat jouw post dergelijke gruwelijke namen bevat. Dan lees ik hem niet..
Stel je niet aan; ik moest in totaal vijf uur reizen om hem twee helften te aanschouwen.

Gebruikersavatar
Grasmatknuffelaar
Berichten: 289
Lid geworden op: ma 27 aug 2012, 17:11
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Grasmatknuffelaar »

Is Yohan Boli misschien iets voor ons? Redelijke spits. Contract loopt af eind van volgend voetbaljaar.

https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... ler/280700

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4393
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nummer 11 »

Grasmatknuffelaar schreef:
wo 05 jun 2019, 13:20
Is Yohan Boli misschien iets voor ons? Redelijke spits. Contract loopt af eind van volgend voetbaljaar.

https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... ler/280700
Er is maar één echte Boli!

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mark Ariaans »

Laten we nou maar eerst eens op de defensie (backs) en het middenveld focussen. Een spits is momenteel geen prioriteit. Hebben we er al genoeg van (Braken, Romeny, Ndayishimiye). We kunnen elke cent maar één keer uitgeven.

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16438
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Legendario »

Nummer 11 schreef:
wo 05 jun 2019, 14:28
Grasmatknuffelaar schreef:
wo 05 jun 2019, 13:20
Is Yohan Boli misschien iets voor ons? Redelijke spits. Contract loopt af eind van volgend voetbaljaar.

https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... ler/280700
Er is maar één echte Boli!
:withstupid: :biggrin:
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22789
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

Nummer 11 schreef:
wo 05 jun 2019, 14:28
Grasmatknuffelaar schreef:
wo 05 jun 2019, 13:20
Is Yohan Boli misschien iets voor ons? Redelijke spits. Contract loopt af eind van volgend voetbaljaar.

https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... ler/280700
Er is maar één echte Boli!
Basile Boli!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

Grasmatknuffelaar schreef:
wo 05 jun 2019, 13:20
Is Yohan Boli misschien iets voor ons? Redelijke spits. Contract loopt af eind van volgend voetbaljaar.

https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... ler/280700
Een spelert van buiten de EU met een straatwaarde van de gehele selectie bij elkaar :lol:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3203
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nummer 9 »

vak Oost schreef:
wo 05 jun 2019, 17:53
Grasmatknuffelaar schreef:
wo 05 jun 2019, 13:20
Is Yohan Boli misschien iets voor ons? Redelijke spits. Contract loopt af eind van volgend voetbaljaar.

https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... ler/280700
Een spelert van buiten de EU met een straatwaarde van de gehele selectie bij elkaar :lol:
Dus hij is gratis op te halen? :wink:
いつでも戦える

Gebruikersavatar
Midas
Berichten: 1603
Lid geworden op: vr 21 aug 2015, 00:01
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Midas »

zuurpruim schreef:
di 04 jun 2019, 10:27
Voetballers als Breinburg worden te belangrijk gemaakt.Gewoon een waterdragertje,daar grossieren we altijd in.Ik hoop dat Jordy Bruijn de ogen van Wilco hebben geopend.Dit soort spelers zijn de toekomst.Weg met de Breinburgs,Dijkstra's en Von Haacke's van deze voetbalwereld.
Waarschijnlijk ben ik gek maar ik vond Von Haacke niet eens verkeerd.
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

Nummer 9 schreef:
wo 05 jun 2019, 18:12
vak Oost schreef:
wo 05 jun 2019, 17:53
Grasmatknuffelaar schreef:
wo 05 jun 2019, 13:20
Is Yohan Boli misschien iets voor ons? Redelijke spits. Contract loopt af eind van volgend voetbaljaar.

https://www.transfermarkt.nl/yohan-boli ... ler/280700
Een spelert van buiten de EU met een straatwaarde van de gehele selectie bij elkaar :lol:
Dus hij is gratis op te halen? :wink:
Het is een flink eind fietsen naar Ivoorkust :biggrin:
Alles komt goed !!

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Koen »

Nijmegen0413 schreef:
wo 29 mei 2019, 21:04
Transfervrije interessant spelers;

Ninos Gouriye, goede voetballer met een matige mentaliteit. Afgezwakt naar de amateurs dacht ik, dan liever eigen jeugd
Ralf Seuntjes, prima voetballer. Prima speler, alleen niet complementair aan de huidige middenvelders qua kwaliteiten. Mochten deze (lees; Dijkstra / Overtoom / vd Berg vertrekken, dan is hij een optie!!).

Roland Alberg, altijd een goede voetballer gevonden. Was een leuke speler, echter al bijna 29 en al vanaf januari transfervrij zegt mijn informatie.. Is hij dus nog fit?

Marvin Emnes, aardig complete spits voor de KKD. Is / was een goede speler, echter clubloos vanaf januari en is al op leeftijd

Leroy George, vaardige buitenspeler die de club kent (bij vertrekt Okita als mentor Musaba).
Pelle van Amersfoort, zal helaas onhaalbaar zijn denk ik. Onhaalbaar, wil naar het buitenland

Finn Stokkers, erg bruikbare spits voor ons en pas 23. Eens! Is het ook een 4-3-3 spits welke als aanspeelpunt kan fungeren? Of is het meer een 'lopende spits' voor bijv. een 4-4-2.

Caner Cavlan, zal vast hogerop kunnen maar is al eerder aan ons gelinkt. Onhaalbaar, o.a. Utrecht / Real Betis hebben interesse

Bilal Ould-Chik, als je die toch aan het voetballer krijgt en in het gareel houdt.. Nee dankje...

Henk Dijkhuizen, altijd een steady rechtsback gevonden. Hm, een net niet speler vind ik. Een hoop enthousiasme, maar weinig kwaliteit vind ik.
Mitchel Paulissen, prima dynamische middenvelder. Is naar Cambuur, was een leuke aanvulling (indien niet te duur)


Damon Mirani, goede centrale verdediger van Almere. Heeft bijgetekend bij Almere


Teun Bijleveld, erg technische en jonge middenvelder (wie kent hem nog? :wink: ) Prima, laat maar komen


Augustin Loof, erg fysieke en snelle verdediger. Ken ik niet... Eindhoven toch? Volgens mij geen constante factor en redelijk vaak bij fouten betrokken is het 1e wat in mij opkomt. Kan zijn dat ik de verkeerde voor me heb hoor..


Gino Bosz, moderne voetballende verdediger. Niks bijzonders en niet beter dan hetgeen we nu hebben.


Paco van Moorsel, voetballende middenvelder met scorend vermogen.Paco, goed om erbij te hebben. Maar is ook redelijk blessuregevoelig

Van de huidige selectie zal ik sowieso proberen kwijt te raken:
- Bossaerts / Darri / Braken / vd Berg / Overtoom en misschien ook wel Labylle (evt. Dijkstra).

Wolters hoeft niet weg, echter kan ook vertrekken. Voldoende alternatieven op links met Sjimmie en Ole.



Met een aantal bovenstaande zou je de selectie al aardig op kunnen vullen;

Linksbuiten; Tresor + Wolters
Spits: Stokkers + Romeny
Rechtsbuiten: Okita/Georga + Musaba
Aanvallende middenvelders: Sabak + Oratmangoen + Alberg/Paulissen
Centrale middenvelders: Dijkstra + vd Berg + Bijleveld
Linksbacks: Labylle + aankoop
Centrale verdedigers: Kvida + van Eijden + Bossaerts + Mirani/Loof/Bosz.
Rechtsbacks: Dijkhuizen + Van Rooij
Keepers: Brandenhorst + Alblas + Roefs

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
wo 05 jun 2019, 14:41
Laten we nou maar eerst eens op de defensie (backs) en het middenveld focussen. Een spits is momenteel geen prioriteit. Hebben we er al genoeg van (Braken, Romeny, Ndayishimiye). We kunnen elke cent maar één keer uitgeven.
Inderdaad. Krijg de defensie op orde en een middenveld in balans en je wordt kampioen van de eerste divisie. Goede aanvallers hebben we genoeg. Nieuwe hoeven we niet te halen.

Gerd
Berichten: 2754
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 21:34
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerd »

Koen schreef:
wo 05 jun 2019, 19:47
Nijmegen0413 schreef:
wo 29 mei 2019, 21:04
Transfervrije interessant spelers;

Ninos Gouriye, goede voetballer met een matige mentaliteit. Afgezwakt naar de amateurs dacht ik, dan liever eigen jeugd
Ralf Seuntjes, prima voetballer. Prima speler, alleen niet complementair aan de huidige middenvelders qua kwaliteiten. Mochten deze (lees; Dijkstra / Overtoom / vd Berg vertrekken, dan is hij een optie!!).

Roland Alberg, altijd een goede voetballer gevonden. Was een leuke speler, echter al bijna 29 en al vanaf januari transfervrij zegt mijn informatie.. Is hij dus nog fit?

Marvin Emnes, aardig complete spits voor de KKD. Is / was een goede speler, echter clubloos vanaf januari en is al op leeftijd

Leroy George, vaardige buitenspeler die de club kent (bij vertrekt Okita als mentor Musaba).
Pelle van Amersfoort, zal helaas onhaalbaar zijn denk ik. Onhaalbaar, wil naar het buitenland

Finn Stokkers, erg bruikbare spits voor ons en pas 23. Eens! Is het ook een 4-3-3 spits welke als aanspeelpunt kan fungeren? Of is het meer een 'lopende spits' voor bijv. een 4-4-2.

Caner Cavlan, zal vast hogerop kunnen maar is al eerder aan ons gelinkt. Onhaalbaar, o.a. Utrecht / Real Betis hebben interesse

Bilal Ould-Chik, als je die toch aan het voetballer krijgt en in het gareel houdt.. Nee dankje...

Henk Dijkhuizen, altijd een steady rechtsback gevonden. Hm, een net niet speler vind ik. Een hoop enthousiasme, maar weinig kwaliteit vind ik.
Mitchel Paulissen, prima dynamische middenvelder. Is naar Cambuur, was een leuke aanvulling (indien niet te duur)


Damon Mirani, goede centrale verdediger van Almere. Heeft bijgetekend bij Almere


Teun Bijleveld, erg technische en jonge middenvelder (wie kent hem nog? :wink: ) Prima, laat maar komen


Augustin Loof, erg fysieke en snelle verdediger. Ken ik niet... Eindhoven toch? Volgens mij geen constante factor en redelijk vaak bij fouten betrokken is het 1e wat in mij opkomt. Kan zijn dat ik de verkeerde voor me heb hoor..


Gino Bosz, moderne voetballende verdediger. Niks bijzonders en niet beter dan hetgeen we nu hebben.


Paco van Moorsel, voetballende middenvelder met scorend vermogen.Paco, goed om erbij te hebben. Maar is ook redelijk blessuregevoelig

Van de huidige selectie zal ik sowieso proberen kwijt te raken:
- Bossaerts / Darri / Braken / vd Berg / Overtoom en misschien ook wel Labylle (evt. Dijkstra).

Dijkstra sowieso direct wegdoen; wat een slechte voetballer. :angryfire:

Wolters hoeft niet weg, echter kan ook vertrekken. Voldoende alternatieven op links met Sjimmie en Ole.



Met een aantal bovenstaande zou je de selectie al aardig op kunnen vullen;

Linksbuiten; Tresor + Wolters
Spits: Stokkers + Romeny
Rechtsbuiten: Okita/Georga + Musaba
Aanvallende middenvelders: Sabak + Oratmangoen + Alberg/Paulissen
Centrale middenvelders: Dijkstra + vd Berg + Bijleveld
Linksbacks: Labylle + aankoop
Centrale verdedigers: Kvida + van Eijden + Bossaerts + Mirani/Loof/Bosz.
Rechtsbacks: Dijkhuizen + Van Rooij
Keepers: Brandenhorst + Alblas + Roefs
Paco van Moorsel, voetballende middenvelder met scorend vermogen.Paco, goed om erbij te hebben. Maar is ook redelijk blessuregevoelig

Van de huidige selectie zal ik sowieso proberen kwijt te raken:
- Bossaerts / Darri / Braken / vd Berg / Overtoom en misschien ook wel Labylle (evt. Dijkstra).

Dijkstra sowieso direct wegdoen; wat een slechte voetballer. :angryfire:

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

NEC heeft een dynamische middenvelder nodig en gelukkig zoekt NEC zo'n type. Indien we er eentje op de kop kunnen tikken, dan kan een van de drie (Joey, Dijkstra, man met kleine benen) verkocht worden. Matusiwa zou ik prima vinden.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

mschr schreef:
vr 07 jun 2019, 07:30
NEC heeft een dynamische middenvelder nodig en gelukkig zoekt NEC zo'n type. Indien we er eentje op de kop kunnen tikken, dan kan een van de drie (Joey, Dijkstra, man met kleine benen) verkocht worden. Matusiwa zou ik prima vinden.
he he ,je bent overstag?Nooit meer Von Haacke en Breinburgs,goed zo.

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20553
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mark Ariaans »

mschr schreef:
vr 07 jun 2019, 07:30
NEC heeft een dynamische middenvelder nodig en gelukkig zoekt NEC zo'n type. Indien we er eentje op de kop kunnen tikken, dan kan een van de drie (Joey, Dijkstra, man met kleine benen) verkocht worden. Matusiwa zou ik prima vinden.
Kan Oratmangoen dat niet? hopelijk dat Sabak zich een beetje doorontwikkeld onder een nieuwe trainer.

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Koen »

mschr schreef:
vr 07 jun 2019, 07:30
NEC heeft een dynamische middenvelder nodig en gelukkig zoekt NEC zo'n type. Indien we er eentje op de kop kunnen tikken, dan kan een van de drie (Joey, Dijkstra, man met kleine benen) verkocht worden. Matusiwa zou ik prima vinden.
Matusiwa gaat naar Groningen.
Maar inderdaad, een dynamische middenvelder hebben we nodig.
Daarnaast zie ik volgend seizoen graag een opstelling met 3 (echte) middenvelders, dus niet meer een type Achabar of Sjimmie op 10.

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Koen »

Mark Ariaans schreef:
vr 07 jun 2019, 10:36
mschr schreef:
vr 07 jun 2019, 07:30
NEC heeft een dynamische middenvelder nodig en gelukkig zoekt NEC zo'n type. Indien we er eentje op de kop kunnen tikken, dan kan een van de drie (Joey, Dijkstra, man met kleine benen) verkocht worden. Matusiwa zou ik prima vinden.
Kan Oratmangoen dat niet? hopelijk dat Sabak zich een beetje doorontwikkeld onder een nieuwe trainer.
Heb geen idee. Te matig in de omschakeling is hetgeen vaak over hem werd gezegd voordat hij naar Oss ging. Rendeerde natuurlijk prima om Dogan heen met voldoende defensieve zekerheid achter hem met het 5-3-2 / 3-5-2 systeem van Oss afgelopen jaar.

Ik denk dat Oratmangoen prima mee kan als (hangende) buitenspeler. Is een jongen die vertrouwen nodig heeft. Vond hem vorig jaar in de voorbereiding (erg) sterk spelen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: tunjelth en 74 gasten