Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26831
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door De Kletskop »

eniesee12 schreef:
wo 30 jan 2019, 12:37
bertje schreef:
wo 30 jan 2019, 10:11
Tiel schreef:
wo 30 jan 2019, 09:51
bertje schreef:
wo 30 jan 2019, 09:44
JBNMGN schreef:
wo 30 jan 2019, 09:21
flipsen schreef:
di 29 jan 2019, 23:19


Is hij gesignaleerd bij de goffert door iemand die zijn hond uitliet ?
Ja en die zag een geblindeerd busje :biggrin:
Zat voor 90% Rafael van der vaart in dat busje?
Oh ja, nog vergeten :biggrin: .
Even voor de goede orde, en om toch nog ergens om te kunnen lachen in deze bittere tijden. Pagina 1185 van dit topic:
jbnmgn schreef:
ma 05 jun 2017, 17:17
Wat ik nu weer hoor......en echt heel serieus schijnt het te zijn,,,,,

wie komt voor 90% zeker naar NEC? Rafael vd Vaart!
En....zaterdag om 13:00 uur schijnen er spelers in busjes de sluis ingereden te worden (waarschijnlijk om te testen of zo) want de bussluis wordt met zwarte doeken afgezet en de busjes zijn geblindeerd.

Ik weet niet wat ik er van moet denken maar degene die het mij vertelde net is wel iemand die veel inside information heeft.

Mocht het allemaal loos alarm zijn dan, tja ik heb het ook maar van horen zeggen.
:party: :bier:

:hail:
:jestera: dit is zo geniaal

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door OAFFERE »

Legendario schreef:
wo 30 jan 2019, 13:24
:jestera:

Het is jammer dat de zoekfunctie niet meer alles vindt. Er zijn wat pareltjes voorbij gekomen hier! Dat verhaal over Guidetti die later toch Bruins bleek te zijn, maar zijn haar blond gekleurd was door de zon in Nice, was ook een topverhaal!
En vergeet Boli Bolongoli niet

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

OAFFERE schreef:
wo 30 jan 2019, 14:29
Legendario schreef:
wo 30 jan 2019, 13:24
:jestera:

Het is jammer dat de zoekfunctie niet meer alles vindt. Er zijn wat pareltjes voorbij gekomen hier! Dat verhaal over Guidetti die later toch Bruins bleek te zijn, maar zijn haar blond gekleurd was door de zon in Nice, was ook een topverhaal!
En vergeet Boli Bolongoli niet
Leonardo, die heeft hier ook een stuk of 4-5 transferperiodes getekend..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

Is er hier iemand die inhoudelijk meer kan vertellen over de capaciteiten van Van Der Boomen?Hij is mij nog nooit echt opgevallen,bij Eindhoven prima,in de eredivisie min of meer mislukt al is dat geen schande natuurlijk.

Gebruikersavatar
OAFFERE
Berichten: 4993
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:42
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door OAFFERE »

zuurpruim schreef:
wo 30 jan 2019, 14:43
Is er hier iemand die inhoudelijk meer kan vertellen over de capaciteiten van Van Der Boomen?Hij is mij nog nooit echt opgevallen,bij Eindhoven prima,in de eredivisie min of meer mislukt al is dat geen schande natuurlijk.
Een van de sterkhouders van Eindhoven, vond hem ook bij Heerenveen niet slecht, speelde in het begin alles maar raakte toen geblesseerd en kwam niet meer aan zijn niveau. Altijd voetballend na voren, een goeie trap heeft overzicht kan aardig koppen.

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26831
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door De Kletskop »

bertje schreef:
wo 30 jan 2019, 14:37
OAFFERE schreef:
wo 30 jan 2019, 14:29
Legendario schreef:
wo 30 jan 2019, 13:24
:jestera:

Het is jammer dat de zoekfunctie niet meer alles vindt. Er zijn wat pareltjes voorbij gekomen hier! Dat verhaal over Guidetti die later toch Bruins bleek te zijn, maar zijn haar blond gekleurd was door de zon in Nice, was ook een topverhaal!
En vergeet Boli Bolongoli niet
Leonardo, die heeft hier ook een stuk of 4-5 transferperiodes getekend..
Lucas Andersen ook.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

OAFFERE schreef:
wo 30 jan 2019, 14:51
zuurpruim schreef:
wo 30 jan 2019, 14:43
Is er hier iemand die inhoudelijk meer kan vertellen over de capaciteiten van Van Der Boomen?Hij is mij nog nooit echt opgevallen,bij Eindhoven prima,in de eredivisie min of meer mislukt al is dat geen schande natuurlijk.
Een van de sterkhouders van Eindhoven, vond hem ook bij Heerenveen niet slecht, speelde in het begin alles maar raakte toen geblesseerd en kwam niet meer aan zijn niveau. Altijd voetballend na voren, een goeie trap heeft overzicht kan aardig koppen.
:tu: en heeft hij het vermogen om de ruimtes te belopen?Dat is naar mijn mening het grootste manco van onze ploeg.Iemand die de gaten dicht kan lopen,een dynamische speler.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32438
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

zuurpruim schreef:
wo 30 jan 2019, 14:43
Is er hier iemand die inhoudelijk meer kan vertellen over de capaciteiten van Van Der Boomen?Hij is mij nog nooit echt opgevallen,bij Eindhoven prima,in de eredivisie min of meer mislukt al is dat geen schande natuurlijk.
Bij FM 2-3 jaar geleden haalde ik hem standaard op bij Eindhoven, daar was het altijd een vaste waarde die er voor een paar miljoen uit ging. Ik zeg doen! :tu:
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

zuurpruim
Berichten: 12559
Lid geworden op: do 23 sep 2010, 22:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zuurpruim »

bertje schreef:
wo 30 jan 2019, 15:41
zuurpruim schreef:
wo 30 jan 2019, 14:43
Is er hier iemand die inhoudelijk meer kan vertellen over de capaciteiten van Van Der Boomen?Hij is mij nog nooit echt opgevallen,bij Eindhoven prima,in de eredivisie min of meer mislukt al is dat geen schande natuurlijk.
Bij FM 2-3 jaar geleden haalde ik hem standaard op bij Eindhoven, daar was het altijd een vaste waarde die er voor een paar miljoen uit ging. Ik zeg doen! :tu:
:tu:

Gebruikersavatar
Ron Delgado
Berichten: 4436
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:33
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Ron Delgado »

Legendario schreef:
wo 30 jan 2019, 13:24
:jestera:
Het is jammer dat de zoekfunctie niet meer alles vindt. Er zijn wat pareltjes voorbij gekomen hier!
De komst van Niedzielan hield het forum dagenlang koortsachtig bezig met als hoogtepunt zijn autorit in de sneeuw. De benen hingen in de persruimte buiten bij zijn presentatie korte tijd later.
Get up! Stay on the scene.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3627
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

bertje schreef:
wo 30 jan 2019, 15:41
zuurpruim schreef:
wo 30 jan 2019, 14:43
Is er hier iemand die inhoudelijk meer kan vertellen over de capaciteiten van Van Der Boomen?Hij is mij nog nooit echt opgevallen,bij Eindhoven prima,in de eredivisie min of meer mislukt al is dat geen schande natuurlijk.
Bij FM 2-3 jaar geleden haalde ik hem standaard op bij Eindhoven, daar was het altijd een vaste waarde die er voor een paar miljoen uit ging. Ik zeg doen! :tu:
Van der Boomen is een topspeler voor 1e divisie en die hebben we nodig. Eredivisie spelers zijn niet per definitie goede 1e divisie voetballers

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

Er gaat nog eerder iemand weg dan dat er nog iemand bij komt

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38248
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Jota schreef:
wo 30 jan 2019, 18:05
bertje schreef:
wo 30 jan 2019, 15:41
zuurpruim schreef:
wo 30 jan 2019, 14:43
Is er hier iemand die inhoudelijk meer kan vertellen over de capaciteiten van Van Der Boomen?Hij is mij nog nooit echt opgevallen,bij Eindhoven prima,in de eredivisie min of meer mislukt al is dat geen schande natuurlijk.
Bij FM 2-3 jaar geleden haalde ik hem standaard op bij Eindhoven, daar was het altijd een vaste waarde die er voor een paar miljoen uit ging. Ik zeg doen! :tu:
Van der Boomen is een topspeler voor 1e divisie en die hebben we nodig. Eredivisie spelers zijn niet per definitie goede 1e divisie voetballers
Overtoom en Okita leken vorig jaar ook zulke puike eerstedivisiespelers, maar bij ons zijn ze brandhout.

Gerher
Berichten: 1342
Lid geworden op: zo 04 mei 2014, 21:15
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerher »

Nooit gedacht, maar helaas helemaal waar. Ik was zelf helemaal voor het aantrekken van Okita bijvoorbeeld. Onvoorstelbaar hoe wij het voor elkaar krijgen dat ze er niets meer van kunnen. Okita komt amper nog een lantaarnpaal voorbij en Overtoom is na een uur op. Echt niet te filmen.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10354
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Gerher schreef:
wo 30 jan 2019, 19:07
Nooit gedacht, maar helaas helemaal waar. Ik was zelf helemaal voor het aantrekken van Okita bijvoorbeeld. Onvoorstelbaar hoe wij het voor elkaar krijgen dat ze er niets meer van kunnen. Okita komt amper nog een lantaarnpaal voorbij en Overtoom is na een uur op. Echt niet te filmen.
Dat komt doordat ze hier op een volledig verkeerde wijze gebruikt worden. Okita heeft ruimte voor zich nodig en kan dan spelers uitspelen om vervolgens te scoren. Nu wordt hij op kleine ruimtes gebruikt. Dat werkt niet.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11648
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DJTEEF! »

Gijscoman schreef:
wo 30 jan 2019, 19:43
Gerher schreef:
wo 30 jan 2019, 19:07
Nooit gedacht, maar helaas helemaal waar. Ik was zelf helemaal voor het aantrekken van Okita bijvoorbeeld. Onvoorstelbaar hoe wij het voor elkaar krijgen dat ze er niets meer van kunnen. Okita komt amper nog een lantaarnpaal voorbij en Overtoom is na een uur op. Echt niet te filmen.
Dat komt doordat ze hier op een volledig verkeerde wijze gebruikt worden. Okita heeft ruimte voor zich nodig en kan dan spelers uitspelen om vervolgens te scoren. Nu wordt hij op kleine ruimtes gebruikt. Dat werkt niet.
:withstupid:

Okita is een speler voor de omschakeling. Net als bijvoorbeeld Sjimmie en Wolters. Achahbar, Darri en Romeny (als vleugelspeler) daarentegen zijn spelers voor positiespel. Er zit totaal geen idee achter de selectie. Oversier en/of investeerders: bedankt!

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door albatros »

Er is van alles met een beetje naam aangetrokken zonder idee hoe dat allemaal in een collectief past. Het middenveld is bijvoorbeeld onderdacht samengesteld. Het heeft totaal geen loopvermogen. Telkens weer wordt het overlopen. En dat was de 2e helft van vorig seizoen al toen ze tegen hun natuur in pressung moesten spelen. Nee die Oversier en de investeerders hebben op namen geselecteerd in plaats van op het collectief. Voeg daarbij een trainer die geen inzicht heeft en het resultaat is daar. Een plek in het rechterrijtje.

Heumen
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 17 jun 2018, 12:02
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Heumen »

Bij N.E.C is geen omschakeling te zien. Onder de Gier weten de spelers niet wat ze moeten doen lijkt het wel. Met balbezit win je geen wedstrijden. :pukeface: tikkie breed.

Gebruikersavatar
eniesee-elst
Berichten: 5078
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 12:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door eniesee-elst »

albatros schreef:
wo 30 jan 2019, 20:00
Er is van alles met een beetje naam aangetrokken zonder idee hoe dat allemaal in een collectief past. Het middenveld is bijvoorbeeld onderdacht samengesteld. Het heeft totaal geen loopvermogen. Telkens weer wordt het overlopen. En dat was de 2e helft van vorig seizoen al toen ze tegen hun natuur in pressung moesten spelen. Nee die Oversier en de investeerders hebben op namen geselecteerd in plaats van op het collectief. Voeg daarbij een trainer die geen inzicht heeft en het resultaat is daar. Een plek in het rechterrijtje.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Polleke
Berichten: 9217
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 03:11
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Polleke »

Ondertussen is het saldo nu: keeper kwijt door blessure (groot talent), keeper erbij. Topscorer Braken weg (huur), Druijff erbij (huur). Darri weg (geen vervanger). Achabar uit de selectie. Geen versterking voor de verdediging of middenveld. Ik heb het idee dat we vooral verzwakt zijn.

Ik vraag me soms wel eens af of we niet een tikkie naar het verleden kunnen kijken. Is bv Kadioglu te huren voor een half jaar. Hij speelt daar amper en is precies de middenvelder met creativiteit die we zoeken. Misschien nog verder gezocht: Krisztian Vadocz, speelt in Hong Kong momenteel. Zoiets.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door albatros »

Hoe oud is Vadocz? 38?

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10354
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Polleke schreef:
wo 30 jan 2019, 20:35
Ondertussen is het saldo nu: keeper kwijt door blessure (groot talent), keeper erbij. Topscorer Braken weg (huur), Druijff erbij (huur). Darri weg (geen vervanger). Achabar uit de selectie. Geen versterking voor de verdediging of middenveld. Ik heb het idee dat we vooral verzwakt zijn.

Ik vraag me soms wel eens af of we niet een tikkie naar het verleden kunnen kijken. Is bv Kadioglu te huren voor een half jaar. Hij speelt daar amper en is precies de middenvelder met creativiteit die we zoeken. Misschien nog verder gezocht: Krisztian Vadocz, speelt in Hong Kong momenteel. Zoiets.
Darri weg (Wolters terug van blessure)

Daarbij zie ik in Sabak de juiste speler voor creativiteit. Dat hij niet speelt kan ik echt niet bevatten.

albatros
Berichten: 267
Lid geworden op: wo 23 mar 2016, 21:11
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door albatros »

Alleen de supporters vinden het raar dat Sabak niet speelt en Dijkstra altijd.

Kanchelskis
Berichten: 12356
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:36

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Kanchelskis »

bertje schreef:
wo 30 jan 2019, 09:44
JBNMGN schreef:
wo 30 jan 2019, 09:21
flipsen schreef:
di 29 jan 2019, 23:19
albatros schreef:
di 29 jan 2019, 22:58
Van Den Boomen:er is geen bron. Het zijn geruchten op basis van wensdenken
Is hij gesignaleerd bij de goffert door iemand die zijn hond uitliet ?
Ja en die zag een geblindeerd busje :biggrin:
Zat voor 90% Rafael van der vaart in dat busje?
Scheelt toch meteen zo'n 9 kilo 👍

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26831
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door De Kletskop »

Polleke schreef:
wo 30 jan 2019, 20:35
Ik vraag me soms wel eens af of we niet een tikkie naar het verleden kunnen kijken. Is bv Kadioglu te huren voor een half jaar. Hij speelt daar amper en is precies de middenvelder met creativiteit die we zoeken.
Halen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten