Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Twente heeft een 33 jarige Braziliaan van het derde niveau uit Engeland. Daar gaat Rens dus zeker niet heen.
Nuilen: Je kunt het leren, waar je mee omgaat raak je mee besmet.
-
- Contacteer:
Die Braziliaan is een linksback, van Eijden een centrale verdediger.
Die 2 hebben dus niks met elkaar van doen.
Verder wel bizar dat Twente een speler haalt die minimaal 422.000 euro aan salaris opstrijkt.
- Legendario
- Contacteer:
Heeft een Zweeds paspoort.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 01 aug 2018, 16:28Die Braziliaan is een linksback, van Eijden een centrale verdediger.
Verder wel bizar dat Twente een speler haalt die minimaal 422.000 euro aan salaris opstrijkt.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Heeft ook Zweedse nationaliteit blijkbaarNijmegen0413 schreef: ↑wo 01 aug 2018, 16:28Die Braziliaan is een linksback, van Eijden een centrale verdediger.
Maar komt circus Rens nou nog.
Of wordt dit zo'n Boli Bolognoli verhaal
Of wordt dit zo'n Boli Bolognoli verhaal
16.00 de presentatie samen met de vleugelspeler van Vitesse .... ohh nee wacht
Risus abundat in ore stultorum
Circus Rens

Was die bijnaam even vergeten. Gelukkig heeft Rens 1,5 seizoen goed gevoetbald en leiderschap getoond, waardoor iedereen nu hem als Messias ziet.
Ik ben overigens gematigd positief over zijn komst aangezien ik niet weet wel niveau hij nu heeft. Ik heb ook jarenlang mezelf lopen ergeren aan circus Rens. Dat neemt niet weg dat zijn laatste 2 seizoenen goed waren.
Als ik zou willen dat je het begreep, had ik het wel beter uitgelegd.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Mark Ariaans schreef: ↑wo 01 aug 2018, 18:06Maar in tegenstelling tot jou weet ik wel waar ik over praat![]()

Jbnmgn?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Rens net gespot bij sanadome..
begint erg lang te duren dit
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ondanks dat je zoveel vrije tijd lijkt te hebben, heb ik je de tijd toch bespaard: kijk hier maar eens op, zal je goed doen.
https://www.google.nl/amp/s/sochicken.n ... zoeken/amp
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
Hennie-C schreef: ↑wo 01 aug 2018, 14:24Keezer schreef: ↑wo 01 aug 2018, 13:36Mensen die twijfelen over Rens begrijp ik niet. Enerzijds omdat hij heeft laten zien dat het een fantastische verdediger is. Beter dan hem gaat hier voorlopig niet tekenen, het is verdomme eerste divisie!
Daarnaast zijn er mensen zijn die liever een ‘talent’ zien... we hebben gezien wat je met een selectie met alleen maar talenten bereikt. Niks. Je hebt jongens nodig die de talenten (Sturing, Hoogveld, Sabak, Rommeny, Oratmangoen, die nieuwe jongen van Ajax, etc.) beter kunnen maken en begeleiden. Ik denk daarom dat het een gouden greep is om jongens als vd Berg en Rens te halen. Dat zijn ook jongens die talentjes af en toe met beide benen op de grond kunnen zetten en de bloedkuul mentaliteit kunnen uitleggen.
Rens en vd Berg zijn wat mij betreft dus juist ook een investering in talent. Hoop dat Rens ook snel tekent.![]()

Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
Ja maar, kansloos reageren op een forum staat er niet bij! Wat nu??Glorie-NEC schreef: ↑wo 01 aug 2018, 20:50Ondanks dat je zoveel vrije tijd lijkt te hebben, heb ik je de tijd toch bespaard: kijk hier maar eens op, zal je goed doen.
https://www.google.nl/amp/s/sochicken.n ... zoeken/amp
Alles komt goed !!
Ik zie nog niks