Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16449
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Legendario »

Strooper schreef:
vak Oost schreef:meneer ameland: zijn er nog talentjes te vinden bij OFI Crete ?
Schijnt een goede Spaanse rechtsback rond te lopen.

Overigens zijn ze van de week uit de competitie genomen.
Zit Machlas daar niet?
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
Curva
Berichten: 12640
Lid geworden op: vr 12 okt 2007, 11:47
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Curva »

Legendario schreef:
Strooper schreef:
vak Oost schreef:meneer ameland: zijn er nog talentjes te vinden bij OFI Crete ?
Schijnt een goede Spaanse rechtsback rond te lopen.

Overigens zijn ze van de week uit de competitie genomen.
Zit Machlas daar niet?
en bedankt, daar gaat m'n lunch....

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

die Spaanse vlegel had het zinkende schip op Kreta al een tijdje terug weer verlaten.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38469
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

vak Oost schreef:http://www.nu.nl/voetbal/4017032/overzi ... tract.html

een vijver waar ook in te vissen valt, spelers uit de eredivisie met aflopende contracten ...
Als Alireza vertrekt, Bakkali halen!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Paar dagen geleden een bericht geplaatst op een FC Utrecht forum dat twee jeugdspelers van N.E.C. daar zouden tekenen. Het zou gaan om Sow en Joosten. En nu roept Knipping ook al dat Joosten naar Utrecht gaat.
Zijn natuurlijk alles behalve betrouwbare bronnen, maar het is misschien wel iets om in de gaten te houden, omdat twee mensen het beweren.

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

sowieso is het frappant dat van die vijf talenten die ze begin februari een contract aangeboden hadden we alleen van Koen Muller (en nog erg snel ook) vernomen hebben dat hij er mee akkoord ging. Ging verder om Patrick Joosten, Chima Bosman, Kenny Elders en Nassim Amaarouk

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

burp schreef:sowieso is het frappant dat van die vijf talenten die ze begin februari een contract aangeboden hadden we alleen van Koen Muller (en nog erg snel ook) vernomen hebben dat hij er mee akkoord ging. Ging verder om Patrick Joosten, Chima Bosman, Kenny Elders en Nassim Amaarouk
Ik ging er eerlijk gezegd ook wel van uit dat de andere akkoord zijn gegaan. Vooral Joosten, die al heel blij is dat 'ie soms op de bank mag zitten en zelfs zo nu en dan mag invallen.

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4400
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nummer 11 »

Hier zal McCormick wel iets op te zeggen hebben :biggrin:

Goffert
Berichten: 4374
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:32
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Goffert »

Gijscoman schreef:Paar dagen geleden een bericht geplaatst op een FC Utrecht forum dat twee jeugdspelers van N.E.C. daar zouden tekenen. Het zou gaan om Sow en Joosten. En nu roept Knipping ook al dat Joosten naar Utrecht gaat.
Zijn natuurlijk alles behalve betrouwbare bronnen, maar het is misschien wel iets om in de gaten te houden, omdat twee mensen het beweren.
Dit kan ik bevestigen. Ze zullen aansluiten bij Jong Utrecht. Die paar 100 euro per maand die ze zouden kunnen krijgen vinden ze niet genoeg!

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Goffert schreef:
Gijscoman schreef:Paar dagen geleden een bericht geplaatst op een FC Utrecht forum dat twee jeugdspelers van N.E.C. daar zouden tekenen. Het zou gaan om Sow en Joosten. En nu roept Knipping ook al dat Joosten naar Utrecht gaat.
Zijn natuurlijk alles behalve betrouwbare bronnen, maar het is misschien wel iets om in de gaten te houden, omdat twee mensen het beweren.
Dit kan ik bevestigen. Ze zullen aansluiten bij Jong Utrecht. Die paar 100 euro per maand die ze zouden kunnen krijgen vinden ze niet genoeg!
Maar hoeveel extra kan Utrecht dan bieden?

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Nummer 11 schreef:Hier zal McCormick wel iets op te zeggen hebben :biggrin:
Ik vind het toch ook wel zonde hoor, zie je zo'n waalkens draven terwijl je ook Joosten zich had kunnen laten ontwikkelen..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11765
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DJTEEF! »

Als dat klopt, kunnen we onze jeugdopleiding wel opdoeken. Waalkens halen en opstellen was ook een verkeerd signaal.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31825
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

Gijscoman schreef:Maar hoeveel extra kan Utrecht dan bieden?
Als een fc utrecht of een andere club die jongens benaderen en ze denken dat ze elders meer speeltijd krijgen dan houdt je ze toch niet tegen.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Nummer 11
Berichten: 4400
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 08:10
Locatie: Nijmegen-Noord
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nummer 11 »

Zeker zonde. Vooral dit jaartje Juup hadden we meer gebruik moeten maken van onze jeugd. Er zijn wedstrijden genoeg geweest waar de stand het toeliet dat ze minuten hadden kunnen maken.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

bertje schreef:
Nummer 11 schreef:Hier zal McCormick wel iets op te zeggen hebben :biggrin:
Ik vind het toch ook wel zonde hoor, zie je zo'n waalkens draven terwijl je ook Joosten zich had kunnen laten ontwikkelen..
Mee eens; aan de andere kant kan Joosten ook wel inzien dat Waalkens volgend jaar waarschijnlijk niet meer bij N.E.C. speelt. Dan zou Joosten op de bank komen te zitten als eerste alternatief op de rechtervleugel achter Alireza (als die blijft). Nu kiest hij echter voor Jong FC Utrecht en je mag je oprecht afvragen, wat beter is voor je ontwikkeling. Vooral omdat FC Utrecht een apart Jong-elftal heeft, dat dus waarschijnlijk ook apart zal trainen en niet samen met de grote jongens, waarvan je veel meer kan leren (kijk bijvoorbeeld naar Celik, die aangeeft juist van Ars veel te leren met betrekking tot looplijnen van een spits e.d.).

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7340
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keizerstad1994 »

Krijg je ervan als je niets toevoegende spelers bij Fortuna Sittard weg gaat halen in plaats van je eigen talenten de kans te geven. Dan ben je verkeerd bezig. Nu maar hopen dat het grootste talent van allemaal(Celik) niet weggejaagd wordt. Krijgt ook te weinig kansen terwijl die veel meer voetbalvernuft heeft dan Waalkens.

Brood doet zat dingen goed, maar dit vind ik toch wel erg kwalijk. Dit soort jongens zijn je toekomst, dat je ze niet meteen brengt snap ik maar geef ze gewoon voldoende speeltijd zodra een wedstrijd beslist is, want dat is deze competitie vaak zat voorgekomen.
'Justice knows every mans number'

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Keizerstad1994 schreef:Krijg je ervan als je niets toevoegende spelers bij Fortuna Sittard weg gaat halen in plaats van je eigen talenten de kans te geven. Dan ben je verkeerd bezig. Nu maar hopen dat het grootste talent van allemaal(Celik) niet weggejaagd wordt. Krijgt ook te weinig kansen terwijl die veel meer voetbalvernuft heeft dan Waalkens.

Brood doet zat dingen goed, maar dit vind ik toch wel erg kwalijk. Dit soort jongens zijn je toekomst, dat je ze niet meteen brengt snap ik maar geef ze gewoon voldoende speeltijd zodra een wedstrijd beslist is, want dat is deze competitie vaak zat voorgekomen.
Met Celik had het toch te maken dat hij al 14 wedstrijden heeft meegespeeld en bij 15 niet meer bij Jong N.E.C. mag meedoen of heb ik dat verkeerd begrepen? Tevens is Waalkens niet echt een concurrent voor Celik, die hoofdzakelijk een 10 of een spits is.
Dat Joosten echter te weinig ingezet wordt, maar bijvoorbeeld ook dat Haitz niet eens meer op de bank mag zitten. Tevens zou het misschien ook verstandig zijn, om te kijken of Disveld anders te gebruiken is. Is een prima speler, maar te klein voor CV en Gravenbeek en Appiah zijn teveel concurrentie op RB. Maar misschien kan men hem omvormen, zoals met Bazoer, tot een verdedigende middenvelder. Echter lijkt Brood dat niet te willen. Het doel op de korte termijn, namelijk kampioen worden, haalt hij met gemak. Echter middellange termijn, volgend jaar een selectie overhouden, en de lange termijn, de jeugd, lijken door hem ofwel vergeten te worden, ofwel genegeerd.

Of Brood ziet juist een gebrek aan kwaliteit/potentie, dat wij niet waarnemen.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32899
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Nouja, een jongen van 18-20 kan zich nog flink ontwikkelen, een jongen van 26 zou op z'n hoogtepunt moeten zitten en als dat Fortuna is. Tsja..
McComrick draaft vaak wel wat door over de jeugd, maar je jeugdspelers helemaal negeren en links laten liggen is dan weer het andere uiterste en dat is wel wat zich een beetje voor doet op enkele invalbeurtjes van 10 minuten na. Dan kan je je jeugdopleiding inderdaad net zo goed opdoeken..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1788
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keezer »

Keizerstad1994 schreef:Krijg je ervan als je niets toevoegende spelers bij Fortuna Sittard weg gaat halen in plaats van je eigen talenten de kans te geven. Dan ben je verkeerd bezig. Nu maar hopen dat het grootste talent van allemaal(Celik) niet weggejaagd wordt. Krijgt ook te weinig kansen terwijl die veel meer voetbalvernuft heeft dan Waalkens.

Brood doet zat dingen goed, maar dit vind ik toch wel erg kwalijk. Dit soort jongens zijn je toekomst, dat je ze niet meteen brengt snap ik maar geef ze gewoon voldoende speeltijd zodra een wedstrijd beslist is, want dat is deze competitie vaak zat voorgekomen.
:withstupid:
Dat is ook mijn enige puntje van kritiek op Brood. Geef die jongens bij een 3-0 voorsprong nog effe 10 minuten speeltijd. Vooral Celik zou ik graag nog minuten zien maken. Als het waar is dat die jongens naar Utrecht gaan is dat wel echt heel pijnlijk en kan de discussie over of de jeugdopleiding rendabel is nu wel beëindigd worden...

Nedzo
Berichten: 100
Lid geworden op: za 25 jan 2014, 14:32
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nedzo »

Wat ik heb gehoord is dat NEC deze "talenten" een contract hebben aangeboden van €600 per maand..
Dit is toch te triest voor woorden, hoe kun je je talenten zoiets aanbieden en dat als profclub achja ik hoop in ieder geval dat ze blijven en dat NEC nog wel moeite neemt om deze jongens binnen te houden andere zie je en Joosten over een paar jaar een stap maken van Utrecht naar een AZ of iets dergelijks

Nedzo
Berichten: 100
Lid geworden op: za 25 jan 2014, 14:32
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nedzo »

mschr schreef:
vak Oost schreef:http://www.nu.nl/voetbal/4017032/overzi ... tract.html

een vijver waar ook in te vissen valt, spelers uit de eredivisie met aflopende contracten ...
Als Alireza vertrekt, Bakkali halen!
...

Gebruikersavatar
Keezer
Berichten: 1788
Lid geworden op: di 05 jun 2007, 09:19
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keezer »

Nedzo schreef:Wat ik heb gehoord is dat NEC deze "talenten" een contract hebben aangeboden van €600 per maand..
Dit is toch te triest voor woorden, hoe kun je je talenten zoiets aanbieden en dat als profclub achja ik hoop in ieder geval dat ze blijven en dat NEC nog wel moeite neemt om deze jongens binnen te houden andere zie je en Joosten over een paar jaar een stap maken van Utrecht naar een AZ of iets dergelijks
Tenzij NEC ze niet meer waard vindt... Ik ken de spelers niet goed genoeg om te weten of het echt potentiële basisspelers zijn, al vond ik Joosten veelbelovend in de paar minuten die hij gemaakt heeft. Als het écht talenten zijn hebben ze een hele domme fout gemaakt maar dan zou je ook zeggen dat ze een fatsoenlijk contract voorgelegd hebben...

Gebruikersavatar
McCormick
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 14 mei 2014, 17:39
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door McCormick »

Eindelijk wakker ?
Dit mag Bart zich persoonlijk aanrekenen met zn technisch hart !

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 10604
Lid geworden op: za 19 jul 2014, 21:21
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gijscoman »

Keezer schreef:
Nedzo schreef:Wat ik heb gehoord is dat NEC deze "talenten" een contract hebben aangeboden van €600 per maand..
Dit is toch te triest voor woorden, hoe kun je je talenten zoiets aanbieden en dat als profclub achja ik hoop in ieder geval dat ze blijven en dat NEC nog wel moeite neemt om deze jongens binnen te houden andere zie je en Joosten over een paar jaar een stap maken van Utrecht naar een AZ of iets dergelijks
Tenzij NEC ze niet meer waard vindt... Ik ken de spelers niet goed genoeg om te weten of het echt potentiële basisspelers zijn, al vond ik Joosten veelbelovend in de paar minuten die hij gemaakt heeft. Als het écht talenten zijn hebben ze een hele domme fout gemaakt maar dan zou je ook zeggen dat ze een fatsoenlijk contract voorgelegd hebben...
Wat is eigenlijk een fatsoenlijk salaris voor een jeugdspeler? 600 lijkt me een mooi bedrag.

Gebruikersavatar
McCormick
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 14 mei 2014, 17:39
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door McCormick »

Gijscoman schreef:
Keezer schreef:
Nedzo schreef:Wat ik heb gehoord is dat NEC deze "talenten" een contract hebben aangeboden van €600 per maand..
Dit is toch te triest voor woorden, hoe kun je je talenten zoiets aanbieden en dat als profclub achja ik hoop in ieder geval dat ze blijven en dat NEC nog wel moeite neemt om deze jongens binnen te houden andere zie je en Joosten over een paar jaar een stap maken van Utrecht naar een AZ of iets dergelijks
Tenzij NEC ze niet meer waard vindt... Ik ken de spelers niet goed genoeg om te weten of het echt potentiële basisspelers zijn, al vond ik Joosten veelbelovend in de paar minuten die hij gemaakt heeft. Als het écht talenten zijn hebben ze een hele domme fout gemaakt maar dan zou je ook zeggen dat ze een fatsoenlijk contract voorgelegd hebben...
Wat is eigenlijk een fatsoenlijk salaris voor een jeugdspeler? 600 lijkt me een mooi bedrag.
Denk je dat Limbombe ook voor 600 euro staat te ballen?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 52 gasten