Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Ookak
Berichten: 611
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Ookak »

Als de evaluatie teveel tijd in beslag neemt zijn de opties op de transfermarkt al grotendeels voorzien van een nieuwe club.
We moeten wel een selectie krijgen die meedoet voor de 1e plek. Doen we dat niet dan zakt alles als een plumpudding in elkaar. Een jaar 2e elftallen, Almere en Achilles is lang genoeg. Ik hoop dat we weer perspectief krijgen voor komend seizoen, linksom of rechtsom. Als iedereen de degradatie en het chagrijnige gevoel heeft verwerkt moeten de positieve kriebels terugkomen....en dat betekent wel een kansrijke selectie. Als ze ophof wegsturen maakt dat de kansen voor zijn opvolger minimaal. Tijd is Eigenlijk niet.....

Gebruikersavatar
NEC kampioen
Berichten: 118
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 14:30
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door NEC kampioen »

jetipo schreef:
Dave schreef:
jetipo schreef:Youri Loen komt zeker niet terug.
Waarom niet?
Is al in onderhandeling met andere clubs en deze onderhandelingen zijn vergevorderd en serieus.
Onzin

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32811
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Tim Janssen schreef:laat ik een duit in het zakje doen

Dean koolhof dat zou hier een groeibriljantje zijn op de 10 positie, heb dat al meerdere keren aangegeven.
Leon de kogel als die weg mag bij Utrecht zou ik die proberen te halen type NEC spits (al zie ik zelf liever een lopende spits).
op rechtsback gewoon disveld de kans geven.
Verder een centrale verdediger misschien Ted van der pavert die ik voor jaren terug een talent vond bij de graafschap.

en op de flanken pfff ligt eraan of Ali of hemlein blijven
Van de Pavert is cult, ik zeg doen!
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
bulletje
Berichten: 229
Lid geworden op: do 06 jan 2011, 13:40
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bulletje »

Zie ik nou echt arnhepse middelvinger struijk voorbij komen?? Moet niet gekker worden.

DaaNEC
Berichten: 315
Lid geworden op: di 07 okt 2008, 20:12
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DaaNEC »

Normaal vond ik dit een leuk topic om te lezen...de namen die ik nu zie daar wordt ik niet vrolijk van...moet het echt??

Gebruikersavatar
Bernd
Berichten: 4986
Lid geworden op: zo 29 jul 2007, 13:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bernd »

De namen vliegen me weer om de oren. Prachtig. Ik hoop dat NEC eerst twee centrale vragen gaat beantwoorden:

1. Willen we meteen kampioen worden (of volstaan we voorlopig met mikken op een periode)?
2. Wat wordt onze speelwijze (blijven we bij de huisstijl of niet)?

1. Als we meteen kampioen willen worden, dan moeten we een selectie hebben die dit ook af gaat dwingen (zeg maar niveau dat zich kan handhaven in de Eredivisie, Cambuurniveau). In dat geval moet de volledige selectie worden vervangen, een enkele uitzondering daargelaten. Dat betekent eerst dumpen per dozijn en daarna in dezelfde hoeveelheden herinvesteren. Lijkt me praktisch onhaalbaar, maar oké.

2. Als we de huisstijl blijven hanteren, dan moeten er in elk geval èchte buitenspelers worden gehaald. Daarvan hebben we er nu precies 0.

Het antwoord op vraag 1 wordt bepaald door financiële (on)mogelijkheden, het antwoord op vraag 2 moeten afkomen van onze technische leiding, die zich zonder twijfel zal verdiepen in het voetbal op Eerstedivsieniveau.

Don Corleone
Berichten: 7263
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:05
Locatie: Gennep
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Don Corleone »

daar zijn dus 3 avonden voor belegd door de investeerders denk ik.

daarom is er denk ik ook geen persconferentie geweest van de week, eea zal op papier hebben gestaan, maar denk dat men (investeerders) toch nog een keer achter de oren krabt over de gevolgen.
"I'll Give Him An Offer He Can't Refuse"

Gebruikersavatar
Legendario
Berichten: 16437
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 20:31
Locatie: Málaga
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Legendario »

Don Corleone schreef:daar zijn dus 3 avonden voor belegd door de investeerders denk ik.

daarom is er denk ik ook geen persconferentie geweest van de week, eea zal op papier hebben gestaan, maar denk dat men (investeerders) toch nog een keer achter de oren krabt over de gevolgen.
Van Ingen zal in al zijn wijsheid meteen na de wedstrijd er wel een persbericht uitgeslingerd hebben dat er een persconferentie komt. En toen heeft men bedacht dat het toch handiger is eerst na te denken over de gevolgen.
Maar dat mag je hier niet zeggen.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15938
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

Bart moet eerst eens nadenken voordat die wat doet.
Het is niet de eerste keer dat hij de keutel moet intrekken.

hupie
Berichten: 1674
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 15:05
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door hupie »

Het wordt moeilijk voor wie dan ook die de technische positie bij NEC bekleed om redelijk goede en aantrekkelijke spelers aan te trekken. Die namen die hier genoemd worden zullen geen trek hebben in de Jl met een onkundig bestuur en een zwalkende nietszeggende trainer bij een club die moet bezuinigen. Van de scouting heb ik niet echt een hoge pet op dus daar kun je ook niet al te veel van verwachten. Wordt een tussenjaar ergens in de middenmoot met hopelijk een periodetiteltje.

Gebruikersavatar
nec4n
Berichten: 1579
Lid geworden op: vr 14 jun 2013, 14:55
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door nec4n »

Wat doen we met Navarone? Leuk spelertje voor JL denk ik, staat dan in een (naar verhouding goed team dus zal dan wel weer vertrouwen krijgen als hij speelt??
ENIESEE NIJMEGEN

Gebruikersavatar
Paddock
Berichten: 569
Lid geworden op: vr 13 feb 2009, 22:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Paddock »

Je ziet Will denken, "volgend jaar gewoon maar weer NEC, doe mij maar dïe degradantenvergoeding...

http://www.gelderlander.nl/algemeen/spo ... -1.4357731

Gebruikersavatar
Mark Ariaans
Beheerder
Berichten: 20552
Lid geworden op: do 28 aug 2008, 21:52
Locatie: Sheffield
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mark Ariaans »

Paddock schreef:Je ziet Will denken, "volgend jaar gewoon maar weer NEC, doe mij maar dïe degradantenvergoeding...
Mag wat mij betreft meteen terugkomen, zou dit jaar een van onze beste spelers geweest zijn.

Gebruikersavatar
LvB
Berichten: 1643
Lid geworden op: di 19 jun 2007, 10:45
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LvB »

Mark Ariaans schreef:
Paddock schreef:Je ziet Will denken, "volgend jaar gewoon maar weer NEC, doe mij maar dïe degradantenvergoeding...
Mag wat mij betreft meteen terugkomen, zou dit jaar een van onze beste spelers geweest zijn.
Ik heb nooit goed begrepen waarom hij moest vertrekken...

Gebruikersavatar
Tim Janssen
Berichten: 4916
Lid geworden op: do 26 jun 2008, 16:22
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tim Janssen »

na het nieuws van vandaag zullen de thijsjes Hendriksen van de wereld komen
Is dat wat mark :biggrin:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15938
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

nooit een back in hem gezien, had prima uit de voeten gekund als middenvelder.
het echte verdedigen kan hij niet, maar op het middenveld is dat ook niet nodig.
echter wel snel en prima om mee op te komen.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38421
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Mark Ariaans schreef:
Paddock schreef:Je ziet Will denken, "volgend jaar gewoon maar weer NEC, doe mij maar dïe degradantenvergoeding...
Mag wat mij betreft meteen terugkomen, zou dit jaar een van onze beste spelers geweest zijn.
COmpleet mee eens! En dan te bedenken dat Pastoor een Bovenberg beter vond...

Gebruikersavatar
LT
Berichten: 16382
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:49
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door LT »

Mark Ariaans schreef:
Paddock schreef:Je ziet Will denken, "volgend jaar gewoon maar weer NEC, doe mij maar dïe degradantenvergoeding...
Mag wat mij betreft meteen terugkomen, zou dit jaar een van onze beste spelers geweest zijn.
:withstupid:

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15938
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

:withstupid:


maar niet als back. graag op het middenveld.

Dave
Berichten: 1324
Lid geworden op: zo 08 nov 2009, 14:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Dave »

Hebben we het hier over Nathaniel WIll? De man bij wie iedere tegenstander binnendoor en buitenom zonder problemen door kon lopen. Hij mag de veters van Vermijl nog niet eens strikken.

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15938
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

maar Vermijl zal niet blijven.
daarnaast heb ik het over de middenvelder Will, niet de verdediger Will.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

pjottr schreef:maar Vermijl zal niet blijven.
daarnaast heb ik het over de middenvelder Will, niet de verdediger Will.
Will als rechtsback is een aanwinst in de Jupiler. Je kan twisten over zijn functioneren in de eredivisie (alhoewel ik tevreden over hem was, geen hoogvlieger, maar voldeed). Ik denk dat Will het merendeel van de wedstrijden de baas is en aanvallend een grote rol kan spelen.
Dan zou hij de rol van routinier moeten hebben. Anders graag een leuk aanvallend backje met potentie

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15938
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

al die spelers met potentie heb ik nou wel gehad.
we hebben gezien wat al die toptalenten ons gebracht hebben dit jaar.
doe mij maar een bak ervaring.

Gebruikersavatar
Jota
Berichten: 3631
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:54
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Jota »

pjottr schreef:al die spelers met potentie heb ik nou wel gehad.
we hebben gezien wat al die toptalenten ons gebracht hebben dit jaar.
doe mij maar een bak ervaring.
Het gaat allemaal om de balans in een team. In principe waren Breuer, vdEijden, Leiwa, Koolwijk, Conboy, Rieks en Higdon spelers met ruim voldoende ervaring. Alleen op mentaal vlak waren Leiwa (beperkte linksback) en Conboy ruim voldoende. Higdon later in het seizoen ook. Ik denk dat de selectie onvoldoende op mentaliteit is gescout/samengesteld. In tegenstelling tot ADO, waar alleen maar op mentaal vlak gescout lijkt te zijn. Daar lopen alleen maar beesten rond.

Gebruikersavatar
Sandertjuh85
Berichten: 7087
Lid geworden op: wo 07 okt 2009, 10:54
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Sandertjuh85 »

Jota schreef:
pjottr schreef:al die spelers met potentie heb ik nou wel gehad.
we hebben gezien wat al die toptalenten ons gebracht hebben dit jaar.
doe mij maar een bak ervaring.
Het gaat allemaal om de balans in een team. In principe waren Breuer, vdEijden, Leiwa, Koolwijk, Conboy, Rieks en Higdon spelers met ruim voldoende ervaring. Alleen op mentaal vlak waren Leiwa (beperkte linksback) en Conboy ruim voldoende. Higdon later in het seizoen ook. Ik denk dat de selectie onvoldoende op mentaliteit is gescout/samengesteld. In tegenstelling tot ADO, waar alleen maar op mentaal vlak gescout lijkt te zijn. Daar lopen alleen maar beesten rond.
Allemaal makkelijk lullen achteraf bij ADO. Het is dat ze een trainer hadden die ineens het licht had gezien.
Als ze geen geld hadden om Steyn te ontslaan dan waren ze 18de geworden.
We hebben ADO allemaal twee keer tegen NEC zien spelen. En toen konden ze er helemaal niks van. Wat zou er toen over die selectie werden gezegd??

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 38 gasten