Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11643
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DJTEEF! »

RZG schreef:
jbnmgn schreef:Mensen dit was het dan. De transfermarkt zit op slot, wij hebben naast de pot gepist en moeten gaan roeien met de riemen die we hebben.
De komende 3 wedstrijden zullengaan bepalen of we het hiermee gaan redden (in ieder geval tot de winterstop).

Iedereen SUCCES !





Alles komt goed??

Whatever happens, stick together! :sjaal:
Ik ben bang dat dat na een aantal kut-wedstrijden zeker gaat gebeuren.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

RZG schreef:
CrazY schreef:Grap of serieus??


twitter van Nick vd Velden...
Nec gaat bombarda in het komende seizoen gebruiken als pinchhitter en als leermeester voor de jeugdige spitsen van de club
https://www.twitter.com/Nikinho23/statu ... 4317211648
Nick is waarschijnlijk knetter dronken...
Hoop het voor hem! :jestera:

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door ronnyguitar »

ik ben bang dat als wij morgen per ongeluk van zwolle winnen,dat dan de meesten hosanna zullen roepen en alles is weer goed, net zo als de roepers "ja maar wij zijn toch 8e geworden vorig seizoen ? (of niet sander)

dream on...............
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
gladiator
Berichten: 4544
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 00:40
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door gladiator »

Afbeelding
Liever niet degraderen dan twee pandaberen

Gebruikersavatar
jackkreta
Berichten: 16435
Lid geworden op: za 06 dec 2008, 00:30
Locatie: Ierapetra-Kreta
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jackkreta »

gladiator schreef:
jackameland schreef:Mag ik hier even mijn teleurstelling uitspreken?
ja hoor
Dank.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

ronnyguitar schreef:ik ben bang dat als wij morgen per ongeluk van zwolle winnen,dat dan de meesten hosanna zullen roepen en alles is weer goed,
net zo als de roepers "ja maar wij zijn toch 8e geworden vorig seizoen ? (of niet sander) dream on...............
laat ze eerst maar eens winnen van zwolle en dan zien daarna we wel weer verder of we aansluiting kunnen vinden om alsnog kampioen kunnen worden :wink:
Alles komt goed !!

Malle Pietje
Berichten: 1231
Lid geworden op: vr 30 jan 2009, 20:59
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Malle Pietje »

gladiator schreef:Afbeelding
Er is niets beloofd. Wel een intentie uitgesproken. Helaas niet gelukt. Mijn complimenten voor het moedige besluit. De mensen die hier het hardste klagen willen dus dat NEC zich verder in de schulden steekt, zodat ze straks kunnen nuilen dat NEC teveel geld uitgegeven heeft en failliet gaat.

Wij zijn nu juist een volksclub. Geen poenerig gesmijt met geld dat er niet is.

Gebruikersavatar
ronnyguitar
Berichten: 6229
Lid geworden op: ma 27 aug 2007, 19:20
Locatie: bad zwischenahn - duitsland
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door ronnyguitar »

mochten wij winnen morgen, schreeuwt iedereen hosanna en stinkt het lijk in de kast wat djteef bedoeld, nog meer........
als ik niet zo een enniesee mafkees zou zijn zou ik bijna (lees wel bijna) wensen dat wij morgen een draai om de oren krijgen, misschien worden dan een paar hoge heren van onze "volksclub"
- let op de haakjes ! - eens wakker........

slaap ze cu morgen......

ps. ik hoop wel dat wij voor de toekomst wat er ook gebeurd, zo eensgezind zijn als met het uitshirt en ons niet in verschillende zwart - wit kampen gaan verdelen........



edit - malle pietje je doet je naam eer aan............ volksclub ?? lol ..... een volksclub communiceert met de achterban :schater: :schater: :schater:
NU OKTOBER-AKTIE BIJ TJK !! KIJK BIJ REGELS EN MEDEDELINGEN ETC.

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

Malle Pietje schreef:
gladiator schreef:Afbeelding
Er is niets beloofd. Wel een intentie uitgesproken. Helaas niet gelukt. Mijn complimenten voor het moedige besluit.
De mensen die hier het hardste klagen willen dus dat NEC zich verder in de schulden steekt,
zodat ze straks kunnen nuilen dat NEC teveel geld uitgegeven heeft en failliet gaat.
:withstupid:
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
burp
Berichten: 22669
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 15:58
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door burp »

Hij kwam al niet maar Veselinovic is nu op huurbasis naar onze vrinden van Beerschot.

Ook ik ben wel een beetje teleurgesteld. Niet eens zo zeer over dat er geen spits bij komt maar wel over de manier waarop dat nu weer gegaan is. Met deze selectie zal het best wel goed komen dit seizoen, maar we hoeven zeker geen (play-offs voor) europees voetbal te verwachten.

Gebruikersavatar
dolle dries
Berichten: 1699
Lid geworden op: za 31 jan 2009, 09:57
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door dolle dries »

het minste wat we kunnen doen is met z'n allen achter deze selectie gaan staan en ze aanmoedigen als het even niet lekker loopt.
Er is kwaliteit genoeg, achter en in het midden wat meer dan voor maar wie weet compenseert zich dat wel.
Wat mij betreft scoren Sno en vd eiden bij de vleet, als er maar gescoord wordt

Blacks024
Berichten: 16
Lid geworden op: do 05 jul 2012, 14:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Blacks024 »

helemaal mee eens, ik weet ook heus wel dat we geen echt goede spits hebben. dat het allemaal niet is geworden wat we ervan hadden verwacht.
Maar laten we nu gewoon met z'n allen achter DEZE ploeg gaan staan, in welke formatie ze ook spelen.
FORZA N.E.C.!

Gebruikersavatar
Stefannec
Berichten: 12454
Lid geworden op: ma 04 jun 2007, 07:27
Locatie: Hengelo (gld)
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Stefannec »

Idd als een man achter de ploeg en als een man tegen Swart!!

Wat ik trouwens totaal niet begrijp wel een middenvelder huren (enigszins overbodig) en geen spits? Prioriteiten.
Jippiekajee motherfucker!!!

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bleum »

Wat ik vreemd vind is dat fouten nooit consequenties hebben en altijd aan anderen liggen. Niet alleen door NEC zelf, maar ook door supporters hier.

Geen spits gevonden? Ze wilden niet of waren te duur.
Geen beschikbare middelen? Ligt aan de gemeente.
Sponsors lopen weg? Komt door de crisis
Zeggen dat er nog 6 spelers bijkomen? Is een intentie geen belofte
Niet gelukt om versterking te vinden? We willen ons niet verder in de schulden steken en we moeten een pas op de plaats maken.

Is het zo moeilijk om fouten toe te geven? NEC had eerlijk moeten zijn en zeggen hoe de vlag er boor stond. Niet achteraf huilie huilie doen dat het niet gelukt is en allerlei oorzaken noemen vooral om eigen falen te camoufleren. Over die miljoenengaten die gedicht moeten worden hoor je de NEC directie niet. Dat een transfer van jasper en bram gebruikt moeten worden om gaten te dichten komt voor iedereen als een volslagen verrassing. Een spits aankopen was dus ook niet mogelijk de afgelopen maand want zelfs de transfer van bram maakt het niet mogelijk. Dan moet je niet op laatste dag deze kaarten op tafel gooien en gaan zwarte pieten.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
druten
Berichten: 1531
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 20:45
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door druten »

Gaten dichten is geen volslagen verassing, dat gebeurt al jaren en zal blijven gebeuren zolang NEC niet kan uitbreiden!

En dat is nu juist weer bittere noodzaak gebleken om iets te kunnen groeien.

Vergeet niet dat NEC een van de laagste begrotingen heeft (10 miljoen) in de eredivisie.

Een spits halen was alleen mogelijk als huurovereenkomst, maar dan moet die spits wel beter zijn dan wat je nu hebt anders had je eens moeten horen hier.

(en zoveel spitsen zijn er nu ook weer niet te huur met een beetje kwaliteit)

We zullen best een moeilijke eerste seizoenshelft tegemoet gaan maar dat is niets nieuws voor NEC, en in de winterstop is het makkelijker om iemand te huren die bij zijn club niet aan spelen toekomt.

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bleum »

Je eerste zin is bizar. Gaten hoor je niet structureel te dichten met spelerstransfers. Veel te risicovol en een gevaar voor het voortbestaan van de club. Je zult je uitgaven en inkomsten in evenwicht moeten brengen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Gebruikersavatar
De Kletskop
Berichten: 26828
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:46
Locatie: Beuningen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door De Kletskop »

vak Oost schreef:
Malle Pietje schreef:
gladiator schreef:Afbeelding
Er is niets beloofd. Wel een intentie uitgesproken. Helaas niet gelukt. Mijn complimenten voor het moedige besluit.
De mensen die hier het hardste klagen willen dus dat NEC zich verder in de schulden steekt,
zodat ze straks kunnen nuilen dat NEC teveel geld uitgegeven heeft en failliet gaat.
:withstupid:
:withstupid:

valkhof
Berichten: 8747
Lid geworden op: do 19 aug 2010, 15:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door valkhof »

Bleum schreef:Je eerste zin is bizar. Gaten hoor je niet structureel te dichten met spelerstransfers. Veel te risicovol en een gevaar voor het voortbestaan van de club. Je zult je uitgaven en inkomsten in evenwicht moeten brengen.
dan zal nec verder moeten gaan saneren, nog meer moeten bezuinigen opo salarisen, met een selectie van 20 man gaan werken.
alleen loop je dan wel het risico dat je degradeert.

reegio
Berichten: 127
Lid geworden op: vr 24 jul 2009, 18:25
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door reegio »

Bleum schreef:Je eerste zin is bizar. Gaten hoor je niet structureel te dichten met spelerstransfers. Veel te risicovol en een gevaar voor het voortbestaan van de club. Je zult je uitgaven en inkomsten in evenwicht moeten brengen.
:withstupid: Ze hebben gewoon zaken verzwegen en nu gebruiken ze het geld van de transfer van Bram voor een gat????
Ben benieuwd hoeveel lijken er in die kast liggen.

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Sjaakie »

Bleum schreef:Wat ik vreemd vind is dat fouten nooit consequenties hebben en altijd aan anderen liggen. Niet alleen door NEC zelf, maar ook door supporters hier.

Geen spits gevonden? Ze wilden niet of waren te duur.
Geen beschikbare middelen? Ligt aan de gemeente.
Sponsors lopen weg? Komt door de crisis
Zeggen dat er nog 6 spelers bijkomen? Is een intentie geen belofte
Niet gelukt om versterking te vinden? We willen ons niet verder in de schulden steken en we moeten een pas op de plaats maken.

Is het zo moeilijk om fouten toe te geven? NEC had eerlijk moeten zijn en zeggen hoe de vlag er boor stond. Niet achteraf huilie huilie doen dat het niet gelukt is en allerlei oorzaken noemen vooral om eigen falen te camoufleren. Over die miljoenengaten die gedicht moeten worden hoor je de NEC directie niet. Dat een transfer van jasper en bram gebruikt moeten worden om gaten te dichten komt voor iedereen als een volslagen verrassing. Een spits aankopen was dus ook niet mogelijk de afgelopen maand want zelfs de transfer van bram maakt het niet mogelijk. Dan moet je niet op laatste dag deze kaarten op tafel gooien en gaan zwarte pieten.
:withstupid:
Had 't niet beter kunnen verwoorden Bleumske

Bleum
Berichten: 10948
Lid geworden op: za 02 jun 2007, 18:50
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bleum »

valkhof schreef:
Bleum schreef:Je eerste zin is bizar. Gaten hoor je niet structureel te dichten met spelerstransfers. Veel te risicovol en een gevaar voor het voortbestaan van de club. Je zult je uitgaven en inkomsten in evenwicht moeten brengen.
dan zal nec verder moeten gaan saneren, nog meer moeten bezuinigen opo salarisen, met een selectie van 20 man gaan werken.
alleen loop je dan wel het risico dat je degradeert.
er is geen beleid. Stadiongroei zit er niet in, masr ze willen ook niet saneren en stap terug doen.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!

Janssen
Berichten: 3198
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Janssen »

Bleum schreef:Je eerste zin is bizar. Gaten hoor je niet structureel te dichten met spelerstransfers. Veel te risicovol en een gevaar voor het voortbestaan van de club. Je zult je uitgaven en inkomsten in evenwicht moeten brengen.
Dat zegt-ie toch ook niet?
Het is een constatering!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31646
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

valkhof schreef:
Bleum schreef:Je eerste zin is bizar. Gaten hoor je niet structureel te dichten met spelerstransfers.
Veel te risicovol en een gevaar voor het voortbestaan van de club. Je zult je uitgaven en inkomsten in evenwicht moeten brengen.
dan zal nec verder moeten gaan saneren, nog meer moeten bezuinigen opo salarisen,
met een selectie van 20 man gaan werken. alleen loop je dan wel het risico dat je degradeert.
verder saneren betekent tevens dieper in het rechterrijtje en ook meer kans om degradatie ... dat scenario zal ook niet door iedereen gepruimd worden ...
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
Sjaakie
Berichten: 3284
Lid geworden op: ma 12 apr 2010, 10:23

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Sjaakie »

gladiator schreef:Afbeelding
Je kan Aalbers verder weinig kwalijk nemen, ik denk zelfs dat hij er ook geen weet van had dat het er financieel zo slecht voorstaat dat hij zelfs het geld van een transfer niet kan herinvesteren. Nu staat hij voor lul met alle eerdere uitspraken over 5 à 6 versterkingen en alle posities dubbel bezet hebben maar daarvoor moet je bij Swart, de RvC en STAK zijn. Die hebben Aalbers echt in zijn hemd gezet, mocht blijken dat hij er wel weet van had dan was al die grootspraak een vals verwachtingspatroon creëren om seizoenkaarten te verkopen en zijn de supporters in de boot genomen wat absurd zou zijn. Maar ik denk oprecht dat Aalbers er geen weet van had dat we er zo beroerd voorstaan en dat hem beloftes van bovenaf zijn gegeven die niet waargemaakt konden worden.

Gebruikersavatar
Bottendaal
Berichten: 14451
Lid geworden op: vr 31 aug 2012, 09:26
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Bottendaal »

valkhof schreef:
Bleum schreef:Je eerste zin is bizar. Gaten hoor je niet structureel te dichten met spelerstransfers. Veel te risicovol en een gevaar voor het voortbestaan van de club. Je zult je uitgaven en inkomsten in evenwicht moeten brengen.
dan zal nec verder moeten gaan saneren, nog meer moeten bezuinigen opo salarisen, met een selectie van 20 man gaan werken.
alleen loop je dan wel het risico dat je degradeert.
Wat is er gebeurd met grootmoeders huishoudboekje?? Eerst kijken wat er binnen komt en vervolgens je uitgaven daar op aanpassen... snap best dat dat niet iets is wat van de een op de andere dag kan gebeuren, maar daar moet wel naar toe gewerkt worden. Klinkt allemaal heel simpel, en eigenlijk is het dat ook! Gewoon niet boven je stand leven, hooguit zo veel om elk jaar niet te degraderen, want ik snap best dat dat een doodslag voor de club kan betekenen. Maar als de club helemaal gezond is kun je gaan bouwen en zijn overheden ook eerder bereid om te ondersteunen.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben (voor het spel) erg blij met spelers als Sno, maar hij ging niet naar Roda omdat hij bij NEC zo veel meer kon verdienen... denk niet dat we zonder hem zouden degraderen, maarja NEC wil structureel om t linker rijtje mee doen, en daarvoor moet in de buidel getast worden... (iets wat eigenlijk niet kan). Dus gewoon terug naar waar we horen volgens de begroting, het huishoudboekje op orde, en dan kunnen we transferinkomsten wel uitgeven aan nieuwe spelers en kan er langzaam gebouwd worden aan een vergroting van de begroting... (NEC is net als de staat: een begrotingstekort, en daar zijn we met z'n alle wel achter dat dat geen fatsoenlijke manier van regeren is, dus ook niet voor NEC)
Hoe ga je dat thuis doen, als je een inkomen hebt van 2000 euro in de maand en je geeft er 2200 uit, dat kan simpelweg niet...!!!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Panucci en 34 gasten