Heinloth was dat. Wel in de periode dat Paderborn twee keer achter elkaar degradeerde.
Nieuwe spelers
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Re: Nieuwe spelers
En als Heinloth nog een jaar langer gebleven was, zouden ze 3x op rij gedegradeerd zijn.....
When Wilco talks, people listen!
Brackelmann is 22 cm langer dan Verdonk. Dus als centrumverdediger veel geschikter dan Verdonk.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:49Kan ik me niet voorstellen omdat de plek links centraal Verdonk op het lijf geschreven is en Schreuder in zijn systeem met extreem aanvallende wingbacks, vaak zijn het gewoon vleugelaanvallers, speelt. Ik verwacht met de selectie zoals ie er nu staat Misidjan als vleugelspeler op de linkerkant en Verdonk als LCV die door kan dekken op de buitenspeler van de tegenstander en dan in feite een soort linksback wordt.SuperSano schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:39Of dat ze voor verdonk mss ook wel een plekje op de linkerkant zien?Keizerstad1994 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:36Is linksbenig volgens Transfermarkt, dus zou in een 3-mansverdediging dan in aanmerking komen voor de positie van Verdonk (LCV) en eventueel die van Sandler (middelste CV). Weet niet hoeveel hij moet kosten maar er flink voor betalen terwijl hij geen basisspeler zal worden zie ik ook niet 1,2,3 zitten. Misschien dat ze hem voor een relatief gunstige prijs over kunnen nemen om zo de selectie te verbreden of dat een vertrek van Verdonk aanstaande/waarschijnlijk is (al zijn er voor dat laatste op dit moment weinig aanwijzingen).SuperSano schreef: ↑ma 23 jun 2025, 19:19Calvin Brackelmann is in high demand!
Brøndby IF and NEC Nijmegen want him! It's now a three-way battle for Brackelmann. So far, Nijmegen is said to be offering the highest financial package. FC, along with head coach Lukas Kwasniok, will try to convince him to return to Geissbockheim. From 2017 to 2020, he played for Cologne's U19 and U21 teams, before moving to Schalke. @bild
Centrale verdediger van paderborn, marktwaarde 1.5 miljoen
Dat is het voordeel van dat we centrale verdedigers zoeken, dat je alleen naar lengte hoeft te kijkenmschr schreef: ↑di 24 jun 2025, 06:58Brackelmann is 22 cm langer dan Verdonk. Dus als centrumverdediger veel geschikter dan Verdonk.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:49Kan ik me niet voorstellen omdat de plek links centraal Verdonk op het lijf geschreven is en Schreuder in zijn systeem met extreem aanvallende wingbacks, vaak zijn het gewoon vleugelaanvallers, speelt. Ik verwacht met de selectie zoals ie er nu staat Misidjan als vleugelspeler op de linkerkant en Verdonk als LCV die door kan dekken op de buitenspeler van de tegenstander en dan in feite een soort linksback wordt.SuperSano schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:39Of dat ze voor verdonk mss ook wel een plekje op de linkerkant zien?Keizerstad1994 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:36Is linksbenig volgens Transfermarkt, dus zou in een 3-mansverdediging dan in aanmerking komen voor de positie van Verdonk (LCV) en eventueel die van Sandler (middelste CV). Weet niet hoeveel hij moet kosten maar er flink voor betalen terwijl hij geen basisspeler zal worden zie ik ook niet 1,2,3 zitten. Misschien dat ze hem voor een relatief gunstige prijs over kunnen nemen om zo de selectie te verbreden of dat een vertrek van Verdonk aanstaande/waarschijnlijk is (al zijn er voor dat laatste op dit moment weinig aanwijzingen).SuperSano schreef: ↑ma 23 jun 2025, 19:19Calvin Brackelmann is in high demand!
Brøndby IF and NEC Nijmegen want him! It's now a three-way battle for Brackelmann. So far, Nijmegen is said to be offering the highest financial package. FC, along with head coach Lukas Kwasniok, will try to convince him to return to Geissbockheim. From 2017 to 2020, he played for Cologne's U19 and U21 teams, before moving to Schalke. @bild
Misschien ben jíj wel de poppenkast
Het zou mooi zijn wanneer ze dan ook oog hebben voor snelheid, wendbaarheid, inzicht en kopkracht.Ayub schreef: ↑di 24 jun 2025, 07:04Dat is het voordeel van dat we centrale verdedigers zoeken, dat je alleen naar lengte hoeft te kijkenmschr schreef: ↑di 24 jun 2025, 06:58Brackelmann is 22 cm langer dan Verdonk. Dus als centrumverdediger veel geschikter dan Verdonk.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:49Kan ik me niet voorstellen omdat de plek links centraal Verdonk op het lijf geschreven is en Schreuder in zijn systeem met extreem aanvallende wingbacks, vaak zijn het gewoon vleugelaanvallers, speelt. Ik verwacht met de selectie zoals ie er nu staat Misidjan als vleugelspeler op de linkerkant en Verdonk als LCV die door kan dekken op de buitenspeler van de tegenstander en dan in feite een soort linksback wordt.SuperSano schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:39Of dat ze voor verdonk mss ook wel een plekje op de linkerkant zien?Keizerstad1994 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:36Is linksbenig volgens Transfermarkt, dus zou in een 3-mansverdediging dan in aanmerking komen voor de positie van Verdonk (LCV) en eventueel die van Sandler (middelste CV). Weet niet hoeveel hij moet kosten maar er flink voor betalen terwijl hij geen basisspeler zal worden zie ik ook niet 1,2,3 zitten. Misschien dat ze hem voor een relatief gunstige prijs over kunnen nemen om zo de selectie te verbreden of dat een vertrek van Verdonk aanstaande/waarschijnlijk is (al zijn er voor dat laatste op dit moment weinig aanwijzingen).SuperSano schreef: ↑ma 23 jun 2025, 19:19Calvin Brackelmann is in high demand!
Verder is strijdlust ( inclusief logo kussen) ook een pre
Zou je ook wat kunnen verdienen met alleen het logo kussen?Jota schreef: ↑di 24 jun 2025, 07:18Het zou mooi zijn wanneer ze dan ook oog hebben voor snelheid, wendbaarheid, inzicht en kopkracht.Ayub schreef: ↑di 24 jun 2025, 07:04Dat is het voordeel van dat we centrale verdedigers zoeken, dat je alleen naar lengte hoeft te kijkenmschr schreef: ↑di 24 jun 2025, 06:58Brackelmann is 22 cm langer dan Verdonk. Dus als centrumverdediger veel geschikter dan Verdonk.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:49Kan ik me niet voorstellen omdat de plek links centraal Verdonk op het lijf geschreven is en Schreuder in zijn systeem met extreem aanvallende wingbacks, vaak zijn het gewoon vleugelaanvallers, speelt. Ik verwacht met de selectie zoals ie er nu staat Misidjan als vleugelspeler op de linkerkant en Verdonk als LCV die door kan dekken op de buitenspeler van de tegenstander en dan in feite een soort linksback wordt.SuperSano schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:39Of dat ze voor verdonk mss ook wel een plekje op de linkerkant zien?Keizerstad1994 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:36
Is linksbenig volgens Transfermarkt, dus zou in een 3-mansverdediging dan in aanmerking komen voor de positie van Verdonk (LCV) en eventueel die van Sandler (middelste CV). Weet niet hoeveel hij moet kosten maar er flink voor betalen terwijl hij geen basisspeler zal worden zie ik ook niet 1,2,3 zitten. Misschien dat ze hem voor een relatief gunstige prijs over kunnen nemen om zo de selectie te verbreden of dat een vertrek van Verdonk aanstaande/waarschijnlijk is (al zijn er voor dat laatste op dit moment weinig aanwijzingen).
Ik ben zeer geoefend daarin. Ik doe het dagelijks al 53 jaar lang
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Zal het onderhand wel versleten zijngladiator schreef: ↑di 24 jun 2025, 07:39Zou je ook wat kunnen verdienen met alleen het logo kussen?Jota schreef: ↑di 24 jun 2025, 07:18Het zou mooi zijn wanneer ze dan ook oog hebben voor snelheid, wendbaarheid, inzicht en kopkracht.Ayub schreef: ↑di 24 jun 2025, 07:04Dat is het voordeel van dat we centrale verdedigers zoeken, dat je alleen naar lengte hoeft te kijkenmschr schreef: ↑di 24 jun 2025, 06:58Brackelmann is 22 cm langer dan Verdonk. Dus als centrumverdediger veel geschikter dan Verdonk.Keizerstad1994 schreef: ↑ma 23 jun 2025, 20:49Kan ik me niet voorstellen omdat de plek links centraal Verdonk op het lijf geschreven is en Schreuder in zijn systeem met extreem aanvallende wingbacks, vaak zijn het gewoon vleugelaanvallers, speelt. Ik verwacht met de selectie zoals ie er nu staat Misidjan als vleugelspeler op de linkerkant en Verdonk als LCV die door kan dekken op de buitenspeler van de tegenstander en dan in feite een soort linksback wordt.
Ik ben zeer geoefend daarin. Ik doe het dagelijks al 53 jaar lang

En....dan ben je al een flink aantal keren van "logo partner" gewisseld

2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Was bij Groningen en Heracles al niet meer vooruit te branden. Alleen maar om het linkje Castellón?
Ook al een oudje

Ik zou graag wat meer jong talent willen zien - zoals bv zo’n Mbuyamba
Laatst gewijzigd door Panucci op di 24 jun 2025, 11:16, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
https://www.soccernews.nl/news/nec-bere ... rnational/
Wist niet dat hij bij Castellon zat eigenlijk..
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Prima opvulling, sterke gozer die prima als back-up kan dienen!
Dus backup voor Verdonk op die positie, neem ik aan
Heb je wel 2 opties op links met een gigantisch goede voorzet, dat dan weer wel. Neem aan dat Schreuder Willems wel op een niveau heeft gekregen dat hij mee kan in zijn gewenste intensiteit, dat is dan wel weer een voordeel. En je hij heeft zeker in zijn tijd bij PSV een gigantisch goede klik gehad met de Jong, daar had hij toen meer dan 10 assists op in 1 seizoen oid toch?
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Veel geblesseerd (geweest). Naar mijn idee niet echt op te bouwen.
Aalbers lijkt nu wat door te slaan naar ervaring. Zal prima in spel Schreuder passen natuurlijk, maar vertegenwoordigd totaal geen waarde op het veld en geen doorverkooppotentieel.
Laatste 3 seizoenen niet meer dan 20-25 wedstrijden per jaar gespeeld..
Laatst gewijzigd door Panucci op di 24 jun 2025, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Keizerstad1994
- Contacteer:

Laatst gewijzigd door Keizerstad1994 op di 24 jun 2025, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
'Justice knows every mans number'
Al het geld is in Chery gaan zitten en voor de opvulling moeten we bij de Lidl shoppen?
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Keizerstad1994 schreef: ↑di 24 jun 2025, 11:21Prima transfer, ben op de een of andere manier altijd zeer gecharmeerd van hem geweest. Had in z'n goeie tijd (die natuurlijk wel al even achter hem ligt) een geweldige voorzet in huis. Voor de breedte is dit prima.

https://www.transfermarkt.nl/jetro-will ... ler/146258 Zie veelal rechtcentraal op transfermarkt als je op wedstrijdniveau kijkt en 1x rechtsback..