Praat ook met Twente.N.E.C. schreef: ↑wo 18 jun 2025, 20:06Dus dan is dat akkoord wat gister op Twitter gemeld was bullshitHenkiepenkie schreef: ↑wo 18 jun 2025, 20:04Mbuyamba is voor één miljoen op te halen in Volendam aldus Patrick Busby bij ESPN.
Nieuwe spelers
-
- Contacteer:
Re: Nieuwe spelers
-
- Contacteer:
Beuningen23 schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:41N.E.C. schreef: ↑wo 18 jun 2025, 20:06Dus dan is dat akkoord wat gister op Twitter gemeld was bullshitHenkiepenkie schreef: ↑wo 18 jun 2025, 20:04Mbuyamba is voor één miljoen op te halen in Volendam aldus Patrick Busby bij ESPN.
Mattsson, Van Rooij, de Kadioglu-miljoenen, Cissoko, Musaba. Het valt wel mee, vooral als je bedenkt dat we drie seizoenen geleden KKD speelden.Beuningen23 schreef: ↑do 19 jun 2025, 23:28Bij NEC zijn er ook de nodige M verdampt. Onze transferinkomsten zijn echt niet goed al jaren.zoete aardbei schreef: ↑di 17 jun 2025, 13:06Nadat ze er jaren tientallen verdampt hebben ,vertel dan het hele verhaal.Beuningen23 schreef: ↑di 17 jun 2025, 13:04Daarvoor missen we nog een heel belangrijk onderdeel; ze verkopen daar voor meer dan 20M per jaar.SuperSano schreef: ↑zo 15 jun 2025, 22:44Ik juich er straks ook niet minder hard om, maar vraag me af of dit de weg is die je in wilt slaan als clubTheRealTricolores schreef: ↑zo 15 jun 2025, 22:41Boeit mij geen zak. Succes is te koopSuperSano schreef: ↑zo 15 jun 2025, 22:27Krijg een beetje Utrecht en van seumeren vibes van deze transferperiode. Salarissen die we betalen, spelers waar we aan gelinkt worden. Ik weet het niet zo goed, wil als club ook geen 'koopclub' worden die alles maar halen en belachelijke salarissen betalen om te halen wie ze willen
いつでも戦える
Hebben we die Kadioglu miljoenen eigenlijk ooit gehad? Is altijd gedoe met Turkse clubs.Nummer 9 schreef: ↑vr 20 jun 2025, 11:23Mattsson, Van Rooij, de Kadioglu-miljoenen, Cissoko, Musaba. Het valt wel mee, vooral als je bedenkt dat we drie seizoenen geleden KKD speelden.Beuningen23 schreef: ↑do 19 jun 2025, 23:28Bij NEC zijn er ook de nodige M verdampt. Onze transferinkomsten zijn echt niet goed al jaren.zoete aardbei schreef: ↑di 17 jun 2025, 13:06Nadat ze er jaren tientallen verdampt hebben ,vertel dan het hele verhaal.Beuningen23 schreef: ↑di 17 jun 2025, 13:04Daarvoor missen we nog een heel belangrijk onderdeel; ze verkopen daar voor meer dan 20M per jaar.
Hebben ze geen eigen scoutingBeuningen23 schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:41Praat ook met Twente.N.E.C. schreef: ↑wo 18 jun 2025, 20:06Dus dan is dat akkoord wat gister op Twitter gemeld was bullshitHenkiepenkie schreef: ↑wo 18 jun 2025, 20:04Mbuyamba is voor één miljoen op te halen in Volendam aldus Patrick Busby bij ESPN.

Misschien eens onderzoek doen naar de geldstromen van Carlos. Sowieso een maffia-naam.Panucci schreef: ↑vr 20 jun 2025, 13:42Hebben ze geen eigen scoutingBeuningen23 schreef: ↑vr 20 jun 2025, 10:41Praat ook met Twente.N.E.C. schreef: ↑wo 18 jun 2025, 20:06Dus dan is dat akkoord wat gister op Twitter gemeld was bullshitHenkiepenkie schreef: ↑wo 18 jun 2025, 20:04Mbuyamba is voor één miljoen op te halen in Volendam aldus Patrick Busby bij ESPN.![]()
Misschien heb ik het niet aandachtig genoeg geluisterd, maar ik begrijp dus dat we niet meer dan een miljoen voor spelers hebben uitgegeven. Dan zou Gonzalez het verhaal over 1,2 miljoen voor Gonzalez dus niet kloppen?
Hij heeft het over "rond het miljoen", daar reken ik persoonlijk 1,2 ook nog bij. Maar ik hoef die 2 ton niet af te tikken

-
- Contacteer:
rond de miljoen en het was duidelijk dat hij daarbij Onal en Sammi,iets wat door sommigen werd betwijfeld.Ik blijf dat voor die twee( vooral Onal) toch veel geld vinden.
Ter vergelijk,RKC vraagt nu 8 ton voor Margaret die er toch al bijna 60 wedstrijden in de eredivisie op heeft zitten.
Mbuyamba,waarvan niemand twijfelt over zijn capaciteiten mag voor iets meer dan een miljoen weg.
Hillen gaat voor enkele tonnen naar NAC.
Hij zegt dat rond de miljoen de categorie is waar ze nu in kijken. 1 miljoen is de max die vorig jaar betaald is volgens aalbers. Dus gonzalez 1.2 kan idd niet kloppen, maar die kan goed alsnog een miljoen hebben gekostzoete aardbei schreef: ↑vr 20 jun 2025, 14:54rond de miljoen en het was duidelijk dat hij daarbij Onal en Sammi,iets wat door sommigen werd betwijfeld.Ik blijf dat voor die twee( vooral Onal) toch veel geld vinden.
Ter vergelijk,RKC vraagt nu 8 ton voor Margaret die er toch al bijna 60 wedstrijden in de eredivisie op heeft zitten.
Mbuyamba,waarvan niemand twijfelt over zijn capaciteiten mag voor iets meer dan een miljoen weg.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Die Margaret heeft al 60 wedstrijden laten zien dat het geen topper is.zoete aardbei schreef: ↑vr 20 jun 2025, 14:54rond de miljoen en het was duidelijk dat hij daarbij Onal en Sammi,iets wat door sommigen werd betwijfeld.Ik blijf dat voor die twee( vooral Onal) toch veel geld vinden.
Die miljoen voor Onal is nu gezien nogal veel geweest maar dat kan nog veranderen. Maar zoals het er nu naar uit ziet is Ouaissa voor een miljoen een koopje geweest. Een speler uit de KKD halen is altijd een risico maar die moet je als NEC zijnde soms gewoon nemen. Want een speler die al bewezen heeft een topper te zijn in de eredivisie kunnen wij over het algemeen niet betalen.
Volgens mij heeft Margaret prima wedstrijden gespeeld dit jaar, alleen aan het einde zakte hij wat weg. Lijkt me nu geen speler voor NEC, maar als club ergens uit het rechter rijtje in de eredivisie zou ik hem wel durven halen voor die 8 ton.Sandertjuh85 schreef: ↑vr 20 jun 2025, 15:23Die Margaret heeft al 60 wedstrijden laten zien dat het geen topper is.zoete aardbei schreef: ↑vr 20 jun 2025, 14:54rond de miljoen en het was duidelijk dat hij daarbij Onal en Sammi,iets wat door sommigen werd betwijfeld.Ik blijf dat voor die twee( vooral Onal) toch veel geld vinden.
Die miljoen voor Onal is nu gezien nogal veel geweest maar dat kan nog veranderen. Maar zoals het er nu naar uit ziet is Ouaissa voor een miljoen een koopje geweest. Een speler uit de KKD halen is altijd een risico maar die moet je als NEC zijnde soms gewoon nemen. Want een speler die al bewezen heeft een topper te zijn in de eredivisie kunnen wij over het algemeen niet betalen.
- Legendario
- Contacteer:
Dat was de hoogte van de optie die in de Spaanse media genoemd werd. Zoals hier bijvoorbeeld:
https://www.marca.com/futbol/betis/2024 ... b45c7.html
Maar dat mag je hier niet zeggen.
-
- Contacteer:
Je vergelijkt (in jouw eigen voordeel) appels met peren. En als je twijfelt aan de investering in Ouaissa ben je goed de weg kwijt.zoete aardbei schreef: ↑vr 20 jun 2025, 14:54rond de miljoen en het was duidelijk dat hij daarbij Onal en Sammi,iets wat door sommigen werd betwijfeld.Ik blijf dat voor die twee( vooral Onal) toch veel geld vinden.
- Super-Simr
- Contacteer:
Voor wat het waard is:
https://x.com/transfersnnl/status/19361 ... ZuCJj8gyvA
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
'NEC gaat voorlopig niet doorpakken voor de komst van Xavier Mbuyamba (FC Volendam).'Super-Simr schreef: ↑vr 20 jun 2025, 21:06Voor wat het waard is:
Gaat niet doorpakken.
Voor de komst.
Maar na de komst.
Gaan ze doorpakken.
Voorlopig.
-
- Contacteer:
Nijmegen0413 schreef: ↑vr 20 jun 2025, 16:01Je vergelijkt (in jouw eigen voordeel) appels met peren. En als je twijfelt aan de investering in Ouaissa ben je goed de weg kwijt.zoete aardbei schreef: ↑vr 20 jun 2025, 14:54rond de miljoen en het was duidelijk dat hij daarbij Onal en Sammi,iets wat door sommigen werd betwijfeld.Ik blijf dat voor die twee( vooral Onal) toch veel geld vinden.

Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.
-
- Contacteer:
Zeer goede speler. Puike fysieke voorwaarden, slimme speler en een hoog plafond. En zal niet de hoofdprijs hoeven te kosten. Halen!BoydNMGN schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:07NEC heeft interesse in Tim Braem van VVV.
https://archive.ph/NnCfy
-
- Contacteer:
nog nooit van gehoord.Maar alweer een middenvelder,waar moet die dan gaan spelen?Nijmegen0413 schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:16Zeer goede speler. Puike fysieke voorwaarden, slimme speler en een hoog plafond. En zal niet de hoofdprijs hoeven te kosten. Halen!BoydNMGN schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:07NEC heeft interesse in Tim Braem van VVV.
-
- Contacteer:
Alweer een middenvelder? Hebben met Sano, Proper en Hoedemakers 3 spelers voor 2 posities. Of verwacht jij een voorbereidings masterclass van Olden Larsen en/of Darelas?zoete aardbei schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:19nog nooit van gehoord.Maar alweer een middenvelder,waar moet die dan gaan spelen?Nijmegen0413 schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:16Zeer goede speler. Puike fysieke voorwaarden, slimme speler en een hoog plafond. En zal niet de hoofdprijs hoeven te kosten. Halen!BoydNMGN schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:07NEC heeft interesse in Tim Braem van VVV.
Nijmegen0413 schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:23Alweer een middenvelder? Hebben met Sano, Proper en Hoedemakers 3 spelers voor 2 posities. Of verwacht jij een voorbereidings masterclass van Olden Larsen en/of Darelas?zoete aardbei schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:19nog nooit van gehoord.Maar alweer een middenvelder,waar moet die dan gaan spelen?Nijmegen0413 schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:16Zeer goede speler. Puike fysieke voorwaarden, slimme speler en een hoog plafond. En zal niet de hoofdprijs hoeven te kosten. Halen!BoydNMGN schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:07NEC heeft interesse in Tim Braem van VVV.

Dit is toch precies wat het nieuwe beleid is?! Puik plan en halen die gast voordat AZ ermee aan de haal gaatNijmegen0413 schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:16Zeer goede speler. Puike fysieke voorwaarden, slimme speler en een hoog plafond. En zal niet de hoofdprijs hoeven te kosten. Halen!BoydNMGN schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:07NEC heeft interesse in Tim Braem van VVV.
Laats bij de Tekengeld podcast hadden ze het erover dat dit zo'n groot talent is. Ik ken hem niet maar op zich is het een slim beleid om zo'n talent te halen. Wellicht heb je nog een voorsprong omdat hij lekker dicht bij huis kan blijven.kdl schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:41Dit is toch precies wat het nieuwe beleid is?! Puik plan en halen die gast voordat AZ ermee aan de haal gaatNijmegen0413 schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:16Zeer goede speler. Puike fysieke voorwaarden, slimme speler en een hoog plafond. En zal niet de hoofdprijs hoeven te kosten. Halen!BoydNMGN schreef: ↑za 21 jun 2025, 13:07NEC heeft interesse in Tim Braem van VVV.