Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
En er is er nog een in de selfie stand genomen (dus dat je de auto achter je ziet). Door iemand anders. Neem aan dat die foto's dus kloppen.
En bronnen hadden al gemeld dat de keuring goed is gegaan. Keuring was zaterdag.
En bronnen hadden al gemeld dat de keuring goed is gegaan. Keuring was zaterdag.
-
- Contacteer:
Misidjan is toch voor ons een meer dan oké speler?
Toen hij bij Twente speelde, heeft hij vier keer tegen NEC gescoord. Dat is toch een criterium van mschr om een goede aanwinst te zijn?

Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
-
- Contacteer:
Ik heb Misidjan altijd wel een goede speler gevonden. Twijfel zit hem meer in dat hij dit jaar geen minuut heeft gespeeld.
Zelfs ongeveer heel 2025 niet in de selectie. Dan speelt er mogelijk toch meer. Ik las ook ergens een wat ouder bericht over priveproblemen. En hij had zich schijnbaar deze winter zelf aangeboden aan Twente.Henkiepenkie schreef: ↑di 10 jun 2025, 12:44Ik heb Misidjan altijd wel een goede speler gevonden. Twijfel zit hem meer in dat hij dit jaar geen minuut heeft gespeeld.
Henkiepenkie schreef: ↑di 10 jun 2025, 12:44Ik heb Misidjan altijd wel een goede speler gevonden. Twijfel zit hem meer in dat hij dit jaar geen minuut heeft gespeeld.

Miskoopjan
-
- Contacteer:
Ik denk meer WAS.
Maar ik zie uberhaupt de connectie met het spel van Schreuder niet,verdedigt voor geen meter mee.
En hij zal verre van topfit zijn.
Ook nog een vrij lastig karakter.
Een hele vreemde transfer en ik vraag mij af uit wiens koker die komt.
Het lijkt er meer op dat zijn zaakwaarnemer met hem aan het leuren is en NEC er in is getrapt.
Feit is dat je al jaren weinig spelers hebt met diepgang.
En een van de weinige (Sontje) gaat waarschijnlijk ook nog weg.
Ben vooral benieuwd wat ie nog kan brengen, want laatste jaar bij Twente was wel echt heel goed (maar ook 2 jaar terug...)
En een van de weinige (Sontje) gaat waarschijnlijk ook nog weg.
Ben vooral benieuwd wat ie nog kan brengen, want laatste jaar bij Twente was wel echt heel goed (maar ook 2 jaar terug...)
-
- Contacteer:
Een jaar geleden;
Aalbers bij de presentatie van Nieuwenhuijs,HET toptalent van Vitesse;
Luc is een hele talentvolle buitenspeler en is erg creatief.Veel clubs toonden de laatste maanden interesse.
We zijn heel blij dat hij voor ons plan heeft gekozen.
Die zal dus na nog geen jaar wel zijn heil elders gaan zoeken.
Luc is een hele talentvolle buitenspeler en is erg creatief.Veel clubs toonden de laatste maanden interesse.
Is nog altijd maar net 18. Heb 'm nooit zien spelen, maar wellicht zit er nog wat in?zoete aardbei schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:19Een jaar geleden;
Heeft het lastig gehad aan het begin van het seizoen. Richting het einde van het seizoen een steeds bepalendere en belangrijkere speler geworden in de o19. Maar echt nog niet ready voor het eersteTT schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:21Is nog altijd maar net 18. Heb 'm nooit zien spelen, maar wellicht zit er nog wat in?zoete aardbei schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:19Een jaar geleden;
lijkt me ook een goede speler voor ons.. schreuder krijgt hem wel fit als hij dat nog niet is..Henkiepenkie schreef: ↑di 10 jun 2025, 12:44Ik heb Misidjan altijd wel een goede speler gevonden. Twijfel zit hem meer in dat hij dit jaar geen minuut heeft gespeeld.
Die gast heeft één redelijk seizoen bij Twente gehad, verder matige cijfers ala aanvaller bij de andere clubs. Is ook al 31. Niet doen zoiets.jallah schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:30lijkt me ook een goede speler voor ons.. schreuder krijgt hem wel fit als hij dat nog niet is..Henkiepenkie schreef: ↑di 10 jun 2025, 12:44Ik heb Misidjan altijd wel een goede speler gevonden. Twijfel zit hem meer in dat hij dit jaar geen minuut heeft gespeeld.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
jallah schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:30lijkt me ook een goede speler voor ons.. schreuder krijgt hem wel fit als hij dat nog niet is..Henkiepenkie schreef: ↑di 10 jun 2025, 12:44Ik heb Misidjan altijd wel een goede speler gevonden. Twijfel zit hem meer in dat hij dit jaar geen minuut heeft gespeeld.

En als je hem nu al binnenhaalt draait hij de volledige voorbereiding mee.
-
- Contacteer:
SuperSano schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:30Heeft het lastig gehad aan het begin van het seizoen. Richting het einde van het seizoen een steeds bepalendere en belangrijkere speler geworden in de o19. Maar echt nog niet ready voor het eersteTT schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:21Is nog altijd maar net 18. Heb 'm nooit zien spelen, maar wellicht zit er nog wat in?zoete aardbei schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:19Een jaar geleden;

Zou me niet verbazen als hij een verassing wordt onder Schreuder. Heeft met name écht een goede voorzet.
daarnaast is schreuder er niet vies van om de jeugd een kans te geven. ben ook benieuwd naar sbai volgend jaarNijmegen0413 schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:57SuperSano schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:30Heeft het lastig gehad aan het begin van het seizoen. Richting het einde van het seizoen een steeds bepalendere en belangrijkere speler geworden in de o19. Maar echt nog niet ready voor het eersteTT schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:21Is nog altijd maar net 18. Heb 'm nooit zien spelen, maar wellicht zit er nog wat in?zoete aardbei schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:19Een jaar geleden;
Die zal dus na nog geen jaar wel zijn heil elders gaan zoeken.![]()
Zou me niet verbazen als hij een verassing wordt onder Schreuder. Heeft met name écht een goede voorzet.
-
- Contacteer:
heeft nooit in de O19 gespeeld.SuperSano schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:30Heeft het lastig gehad aan het begin van het seizoen. Richting het einde van het seizoen een steeds bepalendere en belangrijkere speler geworden in de o19. Maar echt nog niet ready voor het eersteTT schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:21Is nog altijd maar net 18. Heb 'm nooit zien spelen, maar wellicht zit er nog wat in?zoete aardbei schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:19Een jaar geleden;
Daar hebben we er al één, nauwelijks goede voorzetten van gezien en veel te langzaamNijmegen0413 schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:57SuperSano schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:30Heeft het lastig gehad aan het begin van het seizoen. Richting het einde van het seizoen een steeds bepalendere en belangrijkere speler geworden in de o19. Maar echt nog niet ready voor het eersteTT schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:21Is nog altijd maar net 18. Heb 'm nooit zien spelen, maar wellicht zit er nog wat in?zoete aardbei schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:19Een jaar geleden;
Die zal dus na nog geen jaar wel zijn heil elders gaan zoeken.![]()
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Ik zei het eigenlijk met een soort knipoogNecnmegen schreef: ↑di 10 jun 2025, 12:06Dat is in het geval van Chery niet heel moeilijkE.B schreef: ↑di 10 jun 2025, 12:00Toch knap dat mensen weten in welke auto hij rijdt...bertje schreef: ↑di 10 jun 2025, 11:59Die is op meerdere plekken in Nijmegen gespot. Dat zal echt wel rond gaan komen en dezer dagen.zoete aardbei schreef: ↑di 10 jun 2025, 11:53eerst maar eens afwachten, vooralsnog niets officieels.Laten we eens beginnen met Chery,snap niet waarom dat zo lang moet duren als alles is afgerondt.Jeffry74 schreef: ↑di 10 jun 2025, 10:44Is toch helemaal geen speler met de kwaliteiten als wingback?
We zijn gedoemd!! Marcel en Carlos zijn doorgedraaid en halen nu alles wat beweegt. We zijn een tweede Utrecht geworden en verspelen zo alle goodwill die we tussen januari en mei 2024 hebben opgebouwd. Flats, doorgespoeld, alles weg!![]()
![]()
https://x.com/batsbak_024/status/193129 ... 79/photo/1

zeker wel, laatste tweede seizoenshelft met name in de 019 zijn wedstrijden gespeeldzoete aardbei schreef: ↑di 10 jun 2025, 14:04heeft nooit in de O19 gespeeld.SuperSano schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:30Heeft het lastig gehad aan het begin van het seizoen. Richting het einde van het seizoen een steeds bepalendere en belangrijkere speler geworden in de o19. Maar echt nog niet ready voor het eersteTT schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:21Is nog altijd maar net 18. Heb 'm nooit zien spelen, maar wellicht zit er nog wat in?zoete aardbei schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:19Een jaar geleden;
Hij komt volgens jou toch niet? (maar daarmee zit je er wel naastJohnny schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:53Die gast heeft één redelijk seizoen bij Twente gehad, verder matige cijfers ala aanvaller bij de andere clubs. Is ook al 31. Niet doen zoiets.jallah schreef: ↑di 10 jun 2025, 13:30lijkt me ook een goede speler voor ons.. schreuder krijgt hem wel fit als hij dat nog niet is..Henkiepenkie schreef: ↑di 10 jun 2025, 12:44Ik heb Misidjan altijd wel een goede speler gevonden. Twijfel zit hem meer in dat hij dit jaar geen minuut heeft gespeeld.

Zou El Kachati nog doorgaan nu?
- Super-Simr
- Contacteer: