Clubgevoel is daarin niet lijdend het gaat om de kwaliteit van de speler en Chery schijnt aangegeven te hebben terug naar Nederland te willen vanwege zijn familieVannuilekumphuile schreef: ↑di 20 mei 2025, 11:51Interessante discussie over Chery. Terugkeer van Cillessen en Schone was natuurlijk fantastisch en passend. Zelfde voor Nuytinck uiteraard. Nu naast Jasper en Lasse ook Bram wel zal wegvallen is er wel ruimte voor een personality met echt clubgevoel. Ik weet niet of Chery dat heeft gezien de korte periode bij ons. Bovendien is het nu van Antwerp naar NEC voor zijn gevoel een stap terug. Dan denk ik dat hij kiest voor grote geld zandbak of probeert hoger te komen. Ik denk wel dat het iemand is die zijn keuze met hoofd en hart kan maken, dus als club en speler overtuigd zijn dat de juiste motivatie om het te doen aanwezig is dan natuurlijk van harte welkom. Kunnen wij denk ik moeilijk beoordelen. Ihattaren niet doen aub. Los van respect voor hem dat hij (eindelijk) een jaar heeft doorgeknokt en volgehouden, zal hij veel te veel negatieve aandacht blijven opeisen. Zelfs in die laatste pot toch weer belangrijker naar de camera te lopen dan respect te tonen naar publiek en trainer die hem hebben geholpen zichzelf weer op de kaart te zetten.zoete aardbei schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:08maar moet je zoveel geld uitgeven voor een,max 2 jaar?Henkiepenkie schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:07Dit seizoen 43 wedstrijden, 18 goals en 9 assists. Over motivatie gesproken. Chery is top fit en leeft voor het voetbal. Een voorbeeld voor velen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:02Loopt dood na de playoff-uitschakeling. In het geval van Chery ben ik daar niet rouwig om: zal er met zijn leeftijd een jaar later er niet beter en/of gemotiveerder op geworden zijn. Zitten met Linssen wat dat betreft al aan onze tax.
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Daarom tekende hij ook bij ons, juist vanwege zijn familieomstandigheden.
Hij zal wel naar Twente gaan, daar zit meer poen
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
- Super-Simr
- Contacteer:
Denk dat dit niet klopt; NEC (lees Boekhoorn) heeft meer poen, maar FC Twente is helaas voetballend van een hoger niveau....
Dit was ook het verhaal bij de transfer van Lammers afgelopen zomer.
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
-
- Contacteer:
Hier moest ik ook aan denken. Vanuit NEC was er een zeer lucratief voorstel neergelegd. Een bedrag dat Twente niet wilde betalen, maar toch koos hij voor Twente.Super-Simr schreef: ↑di 20 mei 2025, 13:17Denk dat dit niet klopt; NEC (lees Boekhoorn) heeft meer poen, maar FC Twente is helaas voetballend van een hoger niveau....
Dit was ook het verhaal bij de transfer van Lammers afgelopen zomer.
Denkend aan Holland, zie ik rood, zwart en groen.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Denk dat het voor een groot deel zal afhangen van wie de play-offs wint. Neem aan dat Chery nog een keertje Europees wilt.
-
- Contacteer:
Tuurlijk wel. Alleen als het om een actie van Boekhoorn gaat dan is Twente de mindere. Overall hebben ze meer te besteden natuurlijk.60 mln omzet dit jaar,ex transfers
PSV mag Babadi wel met fikse korting aan ons verkopen na de
0-3 in Amsterdam
0-3 in Amsterdam

- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
België is niet perse verder dan Nijmegen.Tyson schreef: ↑di 20 mei 2025, 11:58Clubgevoel is daarin niet lijdend het gaat om de kwaliteit van de speler en Chery schijnt aangegeven te hebben terug naar Nederland te willen vanwege zijn familieVannuilekumphuile schreef: ↑di 20 mei 2025, 11:51Interessante discussie over Chery. Terugkeer van Cillessen en Schone was natuurlijk fantastisch en passend. Zelfde voor Nuytinck uiteraard. Nu naast Jasper en Lasse ook Bram wel zal wegvallen is er wel ruimte voor een personality met echt clubgevoel. Ik weet niet of Chery dat heeft gezien de korte periode bij ons. Bovendien is het nu van Antwerp naar NEC voor zijn gevoel een stap terug. Dan denk ik dat hij kiest voor grote geld zandbak of probeert hoger te komen. Ik denk wel dat het iemand is die zijn keuze met hoofd en hart kan maken, dus als club en speler overtuigd zijn dat de juiste motivatie om het te doen aanwezig is dan natuurlijk van harte welkom. Kunnen wij denk ik moeilijk beoordelen. Ihattaren niet doen aub. Los van respect voor hem dat hij (eindelijk) een jaar heeft doorgeknokt en volgehouden, zal hij veel te veel negatieve aandacht blijven opeisen. Zelfs in die laatste pot toch weer belangrijker naar de camera te lopen dan respect te tonen naar publiek en trainer die hem hebben geholpen zichzelf weer op de kaart te zetten.zoete aardbei schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:08maar moet je zoveel geld uitgeven voor een,max 2 jaar?Henkiepenkie schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:07Dit seizoen 43 wedstrijden, 18 goals en 9 assists. Over motivatie gesproken. Chery is top fit en leeft voor het voetbal. Een voorbeeld voor velen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:02Loopt dood na de playoff-uitschakeling. In het geval van Chery ben ik daar niet rouwig om: zal er met zijn leeftijd een jaar later er niet beter en/of gemotiveerder op geworden zijn. Zitten met Linssen wat dat betreft al aan onze tax.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
- Tim Janssen
- Contacteer:
Schijnt dat we interesse in van burgering hebben
-
- Contacteer:
Byron Burgering zou in de gaten gehouden worden door N.E.C.
Bron?Necfanniels schreef: ↑di 20 mei 2025, 22:02Byron Burgering zou in de gaten gehouden worden door N.E.C.
Redelijke kkd speler , meer niet
Schreuder zat op de tribune bij Den Bosch - Telstar.
En Aalbers bij Ado-Telstar, dus dan is de kans groter dat ie uit Velsen komt.
Kivuvu is er ook ooit opgepikt.
Kivuvu is er ook ooit opgepikt.
Volgens Hans ging het vandaag niet om El Kachati. Verder zie ik bij Telstar weinig rondlopen waar we sterker van worden.
Pascal en Hans hadden het uitgebreid over Burgering en NEC. Laros van Den Bosch zou ik wel een goede optie vinden.
Noslin, Koswal en natuurlijk Rossen zijn de enige met de goede leeftijd en op plekken met vacatures.
Maar de stap van Telstar naar linkerrijtje Eredivisie is wel een flinke.
Maar de stap van Telstar naar linkerrijtje Eredivisie is wel een flinke.
-
- Contacteer:
Niemand maar dan ook helemaal niemand van beide clubs is iets voor nec. Ik denk dat Carlos kijkt of het nodig is om Rosssn terug te halen voor de breedte wellicht kan nec hen voor weinig terug nemen.
El kachati gaat naar Duitsland dus die sowieso niet
El kachati gaat naar Duitsland dus die sowieso niet
Als het niet teveel kost zou ik daar het risico wel mee durven nemen! Prima aanvulling op de selectieSuperSano schreef: ↑di 20 mei 2025, 22:06Bron?Necfanniels schreef: ↑di 20 mei 2025, 22:02Byron Burgering zou in de gaten gehouden worden door N.E.C.
Naar mijn mening heeft ons team meer aan Laros
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Er zit op dit moment geen enkele speler bij Den Bosch die bij ons mee zou kunnen, echt in de verste verte niet. Misschien voor de toekomst eentje maar Byron Burgering, hou op met me.
'Justice knows every mans number'
idd wat recente beelden gezien van de play-offs maar dat valt vies tegenKeizerstad1994 schreef: ↑di 20 mei 2025, 23:04Er zit op dit moment geen enkele speler bij Den Bosch die bij ons mee zou kunnen, echt in de verste verte niet.
Misschien voor de toekomst eentje maar Byron Burgering, hou op met me.
Alles komt goed !!
Die Burgering lijkt alleen snel. Verder de balbehandeling van een 3e klasser.vak Oost schreef: ↑wo 21 mei 2025, 05:15idd wat recente beelden gezien van de play-offs maar dat valt vies tegenKeizerstad1994 schreef: ↑di 20 mei 2025, 23:04Er zit op dit moment geen enkele speler bij Den Bosch die bij ons mee zou kunnen, echt in de verste verte niet.
Misschien voor de toekomst eentje maar Byron Burgering, hou op met me.
Burgering, is dat niet die protegé van Polleke?Keizerstad1994 schreef: ↑di 20 mei 2025, 23:04Er zit op dit moment geen enkele speler bij Den Bosch die bij ons mee zou kunnen, echt in de verste verte niet. Misschien voor de toekomst eentje maar Byron Burgering, hou op met me.