We hebben Ouwejan, die is toch ook minimaal 45 of zo?beeros schreef: ↑ma 19 mei 2025, 09:03Daarnaast stopt Lasse, en heb je alleen met Bram een echte senior in de selectie. In dat opzicht juich ik de komst can Chery toe.Keezer schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:52necnmgn schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:46Alles op alles is wellicht wat overdreven. Maar alleen vanwege de leeftijd niet doen is kortzichtig. Zeker omdat hij ook voor de groep, als "mentor" volgens mij behoorlijk belangrijk was afgelopen jaarKeizerstad1994 schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:41Hele jaar roepen dat we een nummer 10 missen, is er een mogelijkheid om er eentje te halen die dit seizoen in België bij bijna 30(!!!) doelpunten betrokken is en dan is het opeens ''niet opnieuw aan beginnen''. Hou alsjeblieft op met me, als je Chery kan halen dan moet je daar toch alles op alles voor zetten? Wordt steeds gekker hier.![]()
![]()
Nieuwe spelers
- Legendario
- Contacteer:
Re: Nieuwe spelers
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Bram kan ook een streep doorheen ben ik bang, lijkt me sterk dat ie nog terugkomt op niveau en zo'n afscheid gun je niemand en zeker Bram niet!beeros schreef: ↑ma 19 mei 2025, 09:03Daarnaast stopt Lasse, en heb je alleen met Bram een echte senior in de selectie. In dat opzicht juich ik de komst can Chery toe.Keezer schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:52necnmgn schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:46Alles op alles is wellicht wat overdreven. Maar alleen vanwege de leeftijd niet doen is kortzichtig. Zeker omdat hij ook voor de groep, als "mentor" volgens mij behoorlijk belangrijk was afgelopen jaarKeizerstad1994 schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:41Hele jaar roepen dat we een nummer 10 missen, is er een mogelijkheid om er eentje te halen die dit seizoen in België bij bijna 30(!!!) doelpunten betrokken is en dan is het opeens ''niet opnieuw aan beginnen''. Hou alsjeblieft op met me, als je Chery kan halen dan moet je daar toch alles op alles voor zetten? Wordt steeds gekker hier.![]()
![]()
Geen idee of je serieus bent, maar hij is 28Legendario schreef: ↑ma 19 mei 2025, 11:25We hebben Ouwejan, die is toch ook minimaal 45 of zo?beeros schreef: ↑ma 19 mei 2025, 09:03Daarnaast stopt Lasse, en heb je alleen met Bram een echte senior in de selectie. In dat opzicht juich ik de komst can Chery toe.Keezer schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:52necnmgn schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:46Alles op alles is wellicht wat overdreven. Maar alleen vanwege de leeftijd niet doen is kortzichtig. Zeker omdat hij ook voor de groep, als "mentor" volgens mij behoorlijk belangrijk was afgelopen jaarKeizerstad1994 schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:41Hele jaar roepen dat we een nummer 10 missen, is er een mogelijkheid om er eentje te halen die dit seizoen in België bij bijna 30(!!!) doelpunten betrokken is en dan is het opeens ''niet opnieuw aan beginnen''. Hou alsjeblieft op met me, als je Chery kan halen dan moet je daar toch alles op alles voor zetten? Wordt steeds gekker hier.![]()
![]()
Zonder NEC geen Nijmegen!
- De Kletskop
- Contacteer:
Legendario schreef: ↑ma 19 mei 2025, 11:25We hebben Ouwejan, die is toch ook minimaal 45 of zo?beeros schreef: ↑ma 19 mei 2025, 09:03Daarnaast stopt Lasse, en heb je alleen met Bram een echte senior in de selectie. In dat opzicht juich ik de komst can Chery toe.Keezer schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:52necnmgn schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:46Alles op alles is wellicht wat overdreven. Maar alleen vanwege de leeftijd niet doen is kortzichtig. Zeker omdat hij ook voor de groep, als "mentor" volgens mij behoorlijk belangrijk was afgelopen jaarKeizerstad1994 schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:41Hele jaar roepen dat we een nummer 10 missen, is er een mogelijkheid om er eentje te halen die dit seizoen in België bij bijna 30(!!!) doelpunten betrokken is en dan is het opeens ''niet opnieuw aan beginnen''. Hou alsjeblieft op met me, als je Chery kan halen dan moet je daar toch alles op alles voor zetten? Wordt steeds gekker hier.![]()
![]()

Hij ziet eruit en loopt alsof ie de pensioengerechtigde leeftijd nadert.Necnmegen schreef: ↑ma 19 mei 2025, 11:30Geen idee of je serieus bent, maar hij is 28Legendario schreef: ↑ma 19 mei 2025, 11:25We hebben Ouwejan, die is toch ook minimaal 45 of zo?beeros schreef: ↑ma 19 mei 2025, 09:03Daarnaast stopt Lasse, en heb je alleen met Bram een echte senior in de selectie. In dat opzicht juich ik de komst can Chery toe.Keezer schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:52necnmgn schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:46Alles op alles is wellicht wat overdreven. Maar alleen vanwege de leeftijd niet doen is kortzichtig. Zeker omdat hij ook voor de groep, als "mentor" volgens mij behoorlijk belangrijk was afgelopen jaarKeizerstad1994 schreef: ↑ma 19 mei 2025, 08:41
Hele jaar roepen dat we een nummer 10 missen, is er een mogelijkheid om er eentje te halen die dit seizoen in België bij bijna 30(!!!) doelpunten betrokken is en dan is het opeens ''niet opnieuw aan beginnen''. Hou alsjeblieft op met me, als je Chery kan halen dan moet je daar toch alles op alles voor zetten? Wordt steeds gekker hier.![]()
![]()
Hij heet niet voor niets Ouwe Jan.mschr schreef: ↑ma 19 mei 2025, 12:12Hij ziet eruit en loopt alsof ie de pensioengerechtigde leeftijd nadert.Necnmegen schreef: ↑ma 19 mei 2025, 11:30Geen idee of je serieus bent, maar hij is 28Legendario schreef: ↑ma 19 mei 2025, 11:25We hebben Ouwejan, die is toch ook minimaal 45 of zo?
Jonge Jan was niet haalbaar.
Haha wat een leuk grapje zeg, wat ben jij een grappig mens!mschr schreef: ↑ma 19 mei 2025, 12:12Hij ziet eruit en loopt alsof ie de pensioengerechtigde leeftijd nadert.Necnmegen schreef: ↑ma 19 mei 2025, 11:30Geen idee of je serieus bent, maar hij is 28Legendario schreef: ↑ma 19 mei 2025, 11:25We hebben Ouwejan, die is toch ook minimaal 45 of zo?
- Legendario
- Contacteer:
Jawel, maar die kon alleen heel schoon springen en voor geen meter voetballen.burp schreef: ↑ma 19 mei 2025, 12:40Hij heet niet voor niets Ouwe Jan.
Maar dat mag je hier niet zeggen.
Edwin jongejans met zijn knappe zusLegendario schreef: ↑ma 19 mei 2025, 12:44Jawel, maar die kon alleen heel schoon springen en voor geen meter voetballen.burp schreef: ↑ma 19 mei 2025, 12:40Hij heet niet voor niets Ouwe Jan.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Heb net de Jarda Podcast geluisterd en daarin word er gezegd dat Boekhoorn al met Chery heeft gezeten en dat NEC/Schreuder ook Vd Belt net als Twente wil hebben, ben benieuwd hoe het allemaal afloopt 

Kalende mannen moeten gewoon de tondeuse ertegenaan gooien, kaal kan best klasse zijn - getekend volle bos
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Loopt dood na de playoff-uitschakeling. In het geval van Chery ben ik daar niet rouwig om: zal er met zijn leeftijd een jaar later er niet beter en/of gemotiveerder op geworden zijn. Zitten met Linssen wat dat betreft al aan onze tax.
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
-
- Contacteer:
Dit seizoen 43 wedstrijden, 18 goals en 9 assists. Over motivatie gesproken. Chery is top fit en leeft voor het voetbal. Een voorbeeld voor velen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:02Loopt dood na de playoff-uitschakeling. In het geval van Chery ben ik daar niet rouwig om: zal er met zijn leeftijd een jaar later er niet beter en/of gemotiveerder op geworden zijn. Zitten met Linssen wat dat betreft al aan onze tax.
-
- Contacteer:
maar moet je zoveel geld uitgeven voor een,max 2 jaar?Henkiepenkie schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:07Dit seizoen 43 wedstrijden, 18 goals en 9 assists. Over motivatie gesproken. Chery is top fit en leeft voor het voetbal. Een voorbeeld voor velen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:02Loopt dood na de playoff-uitschakeling. In het geval van Chery ben ik daar niet rouwig om: zal er met zijn leeftijd een jaar later er niet beter en/of gemotiveerder op geworden zijn. Zitten met Linssen wat dat betreft al aan onze tax.
Boadu ophalen!!
Dat is toch ook geen beleid 

- Bottendaal
- Contacteer:
Een zogenaamde zware jongenPoort5 schreef: ↑zo 18 mei 2025, 23:51Hij is volgens mij nog steeds aan de zware kant.Boer Janssen schreef: ↑zo 18 mei 2025, 22:20Dat wordt dus AZ of Twente of nog hoger .....?![]()
Ach, ik vind alles best, zolang hij maar niet hier komt.
Dani de Wit waarschijnlijk ook naar Utrecht. Die hebben dit jaar weer een selectie van 50 man 

いつでも戦える
-
- Contacteer:
Interessante discussie over Chery. Terugkeer van Cillessen en Schone was natuurlijk fantastisch en passend. Zelfde voor Nuytinck uiteraard. Nu naast Jasper en Lasse ook Bram wel zal wegvallen is er wel ruimte voor een personality met echt clubgevoel. Ik weet niet of Chery dat heeft gezien de korte periode bij ons. Bovendien is het nu van Antwerp naar NEC voor zijn gevoel een stap terug. Dan denk ik dat hij kiest voor grote geld zandbak of probeert hoger te komen. Ik denk wel dat het iemand is die zijn keuze met hoofd en hart kan maken, dus als club en speler overtuigd zijn dat de juiste motivatie om het te doen aanwezig is dan natuurlijk van harte welkom. Kunnen wij denk ik moeilijk beoordelen. Ihattaren niet doen aub. Los van respect voor hem dat hij (eindelijk) een jaar heeft doorgeknokt en volgehouden, zal hij veel te veel negatieve aandacht blijven opeisen. Zelfs in die laatste pot toch weer belangrijker naar de camera te lopen dan respect te tonen naar publiek en trainer die hem hebben geholpen zichzelf weer op de kaart te zetten.zoete aardbei schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:08maar moet je zoveel geld uitgeven voor een,max 2 jaar?Henkiepenkie schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:07Dit seizoen 43 wedstrijden, 18 goals en 9 assists. Over motivatie gesproken. Chery is top fit en leeft voor het voetbal. Een voorbeeld voor velen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:02Loopt dood na de playoff-uitschakeling. In het geval van Chery ben ik daar niet rouwig om: zal er met zijn leeftijd een jaar later er niet beter en/of gemotiveerder op geworden zijn. Zitten met Linssen wat dat betreft al aan onze tax.
Ligt er aan hoe het met zijn kind gaat. Ik hoop hartstikke goed anders zal hij in Nederland/Belgie blijven.Vannuilekumphuile schreef: ↑di 20 mei 2025, 11:51Interessante discussie over Chery. Terugkeer van Cillessen en Schone was natuurlijk fantastisch en passend. Zelfde voor Nuytinck uiteraard. Nu naast Jasper en Lasse ook Bram wel zal wegvallen is er wel ruimte voor een personality met echt clubgevoel. Ik weet niet of Chery dat heeft gezien de korte periode bij ons. Bovendien is het nu van Antwerp naar NEC voor zijn gevoel een stap terug. Dan denk ik dat hij kiest voor grote geld zandbak of probeert hoger te komen. Ik denk wel dat het iemand is die zijn keuze met hoofd en hart kan maken, dus als club en speler overtuigd zijn dat de juiste motivatie om het te doen aanwezig is dan natuurlijk van harte welkom. Kunnen wij denk ik moeilijk beoordelen. Ihattaren niet doen aub. Los van respect voor hem dat hij (eindelijk) een jaar heeft doorgeknokt en volgehouden, zal hij veel te veel negatieve aandacht blijven opeisen. Zelfs in die laatste pot toch weer belangrijker naar de camera te lopen dan respect te tonen naar publiek en trainer die hem hebben geholpen zichzelf weer op de kaart te zetten.zoete aardbei schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:08maar moet je zoveel geld uitgeven voor een,max 2 jaar?Henkiepenkie schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:07Dit seizoen 43 wedstrijden, 18 goals en 9 assists. Over motivatie gesproken. Chery is top fit en leeft voor het voetbal. Een voorbeeld voor velen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑ma 19 mei 2025, 20:02Loopt dood na de playoff-uitschakeling. In het geval van Chery ben ik daar niet rouwig om: zal er met zijn leeftijd een jaar later er niet beter en/of gemotiveerder op geworden zijn. Zitten met Linssen wat dat betreft al aan onze tax.
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)