Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
pjottr
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

:withstupid:

Die ga je niet houden deze zomer.
Vrees dat dat ook geldt voor Roefs en Sano.

Wijchenunited
Contacteer:

Bericht door Wijchenunited »

zoete aardbei schreef:
wo 14 mei 2025, 15:39
Nijmegen0413 schreef:
di 13 mei 2025, 23:17
zoete aardbei schreef:
di 13 mei 2025, 22:42
Boer Janssen schreef:
di 13 mei 2025, 18:35
FC Hilversum schreef:
di 13 mei 2025, 15:36
Sandertjuh85 schreef:
di 13 mei 2025, 15:23

Die is niet te betalen vrees ik. Maar mocht je die samen met Sandler een heel seizoen achterin hebben staan dan eindig je sowieso al in het linker rijtje.
Zou een een hele goede cv zijn.

Ik denk dat we niet heel veel nieuwe spelers nodig hebben. Het ontbreekt vooral aan kwaliteit op het middenveld. Dat moet technischer en defensief steviger. Daarnaast moeten er een of twee kwaliteits CV's bij komen. Met de huidige voorwaartsen zou het moeten lukken om in het linker rijtje te eindigen. Het probleem is nu vooral stabiliteit, dynamiek en slagkracht op het middenveld. Met bijvoorbeeld de onderstaande drie nieuwelingen zouden we al een heel eind zijn.

---------------------------------------------Shogai/Koki/Linssen------------------------------------

------------Önal/van Crooij-----------------------------------------------Hansen/Ouaissa---------

---------Sano----------------Fosso ------------- van de Belt------------------Pereira/Sbai---------

------------Verdonk-----------------------------Mbuyamba --------------------Sandler------------

------------------------------------------------------Roefs-------------------------------------------------
Ik denk dat Koki, Verdonk en Hansen hier volgend jaar niet meer spelen.
Koki en Hansen zou ik niet rouwig om zijn. Verdonk in het Schreuder systeem moet je kostte wat kost aan boord houden.
:withstupid: Maar Verdonk zal ook wel een keer een stap willen zetten.Hoe is die transfer van Salah edinne naar AS Roma in godsnaam toch te verklaren? En Verdonk is minstens gelijkwaardig aan El Karouani.

Ik weet niet of er dingen spelen rondom die jongen maar ik blijf me verbazen dat Calvin hier nog speelt.
Die heeft gewoon echt een goed contract bij nec en zou denk ik alleen weggaan voor een concrete basisplaats bij een club die Europa speelt.

Bernd
Contacteer:

Bericht door Bernd »

Wijchenunited schreef:
wo 14 mei 2025, 16:53
zoete aardbei schreef:
wo 14 mei 2025, 15:39
Nijmegen0413 schreef:
di 13 mei 2025, 23:17
zoete aardbei schreef:
di 13 mei 2025, 22:42
Boer Janssen schreef:
di 13 mei 2025, 18:35
FC Hilversum schreef:
di 13 mei 2025, 15:36

Zou een een hele goede cv zijn.

Ik denk dat we niet heel veel nieuwe spelers nodig hebben. Het ontbreekt vooral aan kwaliteit op het middenveld. Dat moet technischer en defensief steviger. Daarnaast moeten er een of twee kwaliteits CV's bij komen. Met de huidige voorwaartsen zou het moeten lukken om in het linker rijtje te eindigen. Het probleem is nu vooral stabiliteit, dynamiek en slagkracht op het middenveld. Met bijvoorbeeld de onderstaande drie nieuwelingen zouden we al een heel eind zijn.

---------------------------------------------Shogai/Koki/Linssen------------------------------------

------------Önal/van Crooij-----------------------------------------------Hansen/Ouaissa---------

---------Sano----------------Fosso ------------- van de Belt------------------Pereira/Sbai---------

------------Verdonk-----------------------------Mbuyamba --------------------Sandler------------

------------------------------------------------------Roefs-------------------------------------------------
Ik denk dat Koki, Verdonk en Hansen hier volgend jaar niet meer spelen.
Koki en Hansen zou ik niet rouwig om zijn. Verdonk in het Schreuder systeem moet je kostte wat kost aan boord houden.
:withstupid: Maar Verdonk zal ook wel een keer een stap willen zetten.Hoe is die transfer van Salah edinne naar AS Roma in godsnaam toch te verklaren? En Verdonk is minstens gelijkwaardig aan El Karouani.

Ik weet niet of er dingen spelen rondom die jongen maar ik blijf me verbazen dat Calvin hier nog speelt.
Die heeft gewoon echt een goed contract bij nec en zou denk ik alleen weggaan voor een concrete basisplaats bij een club die Europa speelt.
Verdonk is een topactie van Aalbers. Die heeft zo’n lang contract dat - mocht er iemand komen - je echt dik gaat vangen.

də 'kʁitikʏs
Contacteer:

Bericht door də 'kʁitikʏs »

PSV stopt met een blik jeugdspelers, moet er in ieder geval toch wel eentje voor ons tussenzitten die zich bij ons vanuit de bank kan gaan ontwikkelen en bewijzen?
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst

Nijmegen0413
Contacteer:

Bericht door Nijmegen0413 »

də 'kʁitikʏs schreef:
vr 16 mei 2025, 19:41
PSV stopt met een blik jeugdspelers, moet er in ieder geval toch wel eentje voor ons tussenzitten die zich bij ons vanuit de bank kan gaan ontwikkelen en bewijzen?
https://www.transfermarkt.nl/emmanuel-v ... ler/738481
Past perfect in het Schreuder systeem als centrale verdediger met snelheid en ervaring als back.

Nimma1
Contacteer:

Bericht door Nimma1 »

Pauwels van Cambuur? Prima speler. En Diemers voor erbij zou ik ook niet erg vinden.

eniesee12
Contacteer:

Bericht door eniesee12 »

Nimma1 schreef:
vr 16 mei 2025, 21:27
Pauwels van Cambuur? Prima speler. En Diemers voor erbij zou ik ook niet erg vinden.
Omdat ze nu tegen de lamme en de blinde leuk voetballen of volg jij die 2 heel het seizoen al ? FCDB is dramatisch totaal geen graadmeter
Laatst gewijzigd door eniesee12 op za 17 mei 2025, 09:43, 2 keer totaal gewijzigd.

JdB
Contacteer:

Bericht door JdB »

vd Blaak dat was nog een van de toppers, debuut op jonge leeftijd al.
Die zou misschien wel interessant kunnen zijn. Emir Bars en Enzo Geerts ook, maar ze zullen vast de kkd al goed bekeken hebben.

zoete aardbei
Contacteer:

Bericht door zoete aardbei »

eniesee12 schreef:
vr 16 mei 2025, 21:33
:lol: i
Nimma1 schreef:
Omdat ze nu tegen de lamme en de blinde leuk voetballen of volg jij die 2 heel het seizoen al ? FCDB is dramatisch totaal geen graadmeter
:withstupid: Diemers is veel en veel te traag geworden voor de eredivisie .Krijgt vandaag alle ruimte,passlijn wordt totaal niet afgedekt.
Dat Den Bosch heeft 60 minuten in de eigen 16 meter gehangen.
De hier ook weleens genoemde Burgering,totaal onzichtbaar.

Nimma1
Contacteer:

Bericht door Nimma1 »

Van Crooij is echt niet sneller hoor.

Nimma1
Contacteer:

Bericht door Nimma1 »

eniesee12 schreef:
:lol: i
Nimma1 schreef:
Nee, Pauwels speelt al langer goed.

SuperSano
Contacteer:

Bericht door SuperSano »

Als we dan toch iemand uit deze wedstrijd willen halen, laros van den Bosch is een hele interessante middenvelder. Speelt t hele seizoen al erg goed

Henkiepenkie
Contacteer:

Bericht door Henkiepenkie »

Nimma1 schreef:
Je ziet ons graag weer op vrijdagavond voetballen?

necnmgn
Contacteer:

Bericht door necnmgn »

JdB schreef:
Die zou misschien wel interessant kunnen zijn. Emir Bars en Enzo Geerts ook, maar ze zullen vast de kkd al goed bekeken hebben.
Die vd Blaak was jong erg goed, maar na een zware blessure echt nooit meer op niveau gekomen. Wekelijks één van de minderen bij jong PSV.

zoete aardbei
Contacteer:

necnmgn schreef:
vr 16 mei 2025, 22:49
JdB schreef:
Die vd Blaak was jong erg goed, maar na een zware blessure echt nooit meer op niveau gekomen. Wekelijks één van de minderen bij jong PSV.
En dat Jong PSV was me een partij slecht dit jaar.

svenniessee
Contacteer:

Bericht door svenniessee »

Nijmegen0413 schreef:
vr 16 mei 2025, 21:17
də 'kʁitikʏs schreef:
vr 16 mei 2025, 19:41
https://www.transfermarkt.nl/emmanuel-v ... ler/738481
Past perfect in het Schreuder systeem als centrale verdediger met snelheid en ervaring als back.
De nieuwe Suently Alberto?

SuperSano
Contacteer:

Bericht door SuperSano »

Twente bereidt een bod voor op van den Belt.
Wordt lastig om m te halen als twente m wilt kopen

WijchenNEC
Contacteer:

Bericht door WijchenNEC »

Lance Duijvestijn is transfervrij als ik het goed heb, zeer aardige statistieken afgelopen seizoen.

SuperSano
Contacteer:

Bericht door SuperSano »

WijchenNEC schreef:
za 17 mei 2025, 13:54
Lance Duijvestijn is transfervrij als ik het goed heb, zeer aardige statistieken afgelopen seizoen.
En oud speler van ons. Wel een speler die qua type en profiel perfect als buitenspeler/10 in het systeem van schreuder past

zoete aardbei
Contacteer:

WijchenNEC schreef:
za 17 mei 2025, 13:54
Vond Lance bij ons wat ondergewaardeerd.Maar vindt het wel een typische KKD speler,hij is niet echt wendbaar en ook aan de trage kant.Lekker bij Excelsior blijven,mooi evenwicht tussen al die zaalvoetballertjes daar.

Boer Janssen
Contacteer:

Bericht door Boer Janssen »

SuperSano schreef:
za 17 mei 2025, 13:38
Met Sam Lammers zaten wij vergeleken met Twente financieel aan de goede kant, alleen Sam wilde niet. Mogelijk ligt dat bij van de Belt anders. Misschien helpt ons ook de bestaande relatie tussen hem en Schreuder.

Boer Janssen
Contacteer:

Bericht door Boer Janssen »

Nimma1 schreef:
Diemers? Volgens mij hebben we al genoeg 30-plussers. Kwam op mij gisteren tegen Den Bosch ook uitgeblust en vermoeid over.

SuperSano
Contacteer:

Bericht door SuperSano »

Boer Janssen schreef:
za 17 mei 2025, 14:46
SuperSano schreef:
Met Sam Lammers zaten wij vergeleken met Twente financieel aan de goede kant, alleen Sam wilde niet. Mogelijk ligt dat bij van de Belt anders. Misschien helpt ons ook de bestaande relatie tussen hem en Schreuder.
Maar denk dat feyenoord m wil verkopen, weet niet of wij dat kunnen betalen

nijmeguhh
Contacteer:

Bericht door nijmeguhh »

SuperSano schreef:
za 17 mei 2025, 15:16
Boer Janssen schreef:
za 17 mei 2025, 14:46
SuperSano schreef:
Maar denk dat feyenoord m wil verkopen, weet niet of wij dat kunnen betalen

Als wij Europees gaan dan Twente hebben wij de betere kaart in handen.

Gerard Lopez
Contacteer:

Bericht door Gerard Lopez »

SuperSano schreef:
Als het bij voorbereiden blijft valt de schade mee. Weet niet hoe lang ze nodig hebben om voor te bereiden en wat voor onzin daar allemaal bij komt kijken maar als wij dan echt een bod doen dan hebben we hem misschien alsnog.
When Wilco talks, people listen!

Plaats reactie