Die ga je niet houden deze zomer.
Vrees dat dat ook geldt voor Roefs en Sano.
Die heeft gewoon echt een goed contract bij nec en zou denk ik alleen weggaan voor een concrete basisplaats bij een club die Europa speelt.zoete aardbei schreef: ↑wo 14 mei 2025, 15:39Nijmegen0413 schreef: ↑di 13 mei 2025, 23:17Koki en Hansen zou ik niet rouwig om zijn. Verdonk in het Schreuder systeem moet je kostte wat kost aan boord houden.zoete aardbei schreef: ↑di 13 mei 2025, 22:42Ik denk dat Koki, Verdonk en Hansen hier volgend jaar niet meer spelen.Boer Janssen schreef: ↑di 13 mei 2025, 18:35FC Hilversum schreef: ↑di 13 mei 2025, 15:36Zou een een hele goede cv zijn.Sandertjuh85 schreef: ↑di 13 mei 2025, 15:23
Die is niet te betalen vrees ik. Maar mocht je die samen met Sandler een heel seizoen achterin hebben staan dan eindig je sowieso al in het linker rijtje.
Ik denk dat we niet heel veel nieuwe spelers nodig hebben. Het ontbreekt vooral aan kwaliteit op het middenveld. Dat moet technischer en defensief steviger. Daarnaast moeten er een of twee kwaliteits CV's bij komen. Met de huidige voorwaartsen zou het moeten lukken om in het linker rijtje te eindigen. Het probleem is nu vooral stabiliteit, dynamiek en slagkracht op het middenveld. Met bijvoorbeeld de onderstaande drie nieuwelingen zouden we al een heel eind zijn.
---------------------------------------------Shogai/Koki/Linssen------------------------------------
------------Önal/van Crooij-----------------------------------------------Hansen/Ouaissa---------
---------Sano----------------Fosso ------------- van de Belt------------------Pereira/Sbai---------
------------Verdonk-----------------------------Mbuyamba --------------------Sandler------------
------------------------------------------------------Roefs-------------------------------------------------Maar Verdonk zal ook wel een keer een stap willen zetten.Hoe is die transfer van Salah edinne naar AS Roma in godsnaam toch te verklaren? En Verdonk is minstens gelijkwaardig aan El Karouani.
Ik weet niet of er dingen spelen rondom die jongen maar ik blijf me verbazen dat Calvin hier nog speelt.
Verdonk is een topactie van Aalbers. Die heeft zo’n lang contract dat - mocht er iemand komen - je echt dik gaat vangen.Wijchenunited schreef: ↑wo 14 mei 2025, 16:53Die heeft gewoon echt een goed contract bij nec en zou denk ik alleen weggaan voor een concrete basisplaats bij een club die Europa speelt.zoete aardbei schreef: ↑wo 14 mei 2025, 15:39Nijmegen0413 schreef: ↑di 13 mei 2025, 23:17Koki en Hansen zou ik niet rouwig om zijn. Verdonk in het Schreuder systeem moet je kostte wat kost aan boord houden.zoete aardbei schreef: ↑di 13 mei 2025, 22:42Ik denk dat Koki, Verdonk en Hansen hier volgend jaar niet meer spelen.Boer Janssen schreef: ↑di 13 mei 2025, 18:35
Ik denk dat we niet heel veel nieuwe spelers nodig hebben. Het ontbreekt vooral aan kwaliteit op het middenveld. Dat moet technischer en defensief steviger. Daarnaast moeten er een of twee kwaliteits CV's bij komen. Met de huidige voorwaartsen zou het moeten lukken om in het linker rijtje te eindigen. Het probleem is nu vooral stabiliteit, dynamiek en slagkracht op het middenveld. Met bijvoorbeeld de onderstaande drie nieuwelingen zouden we al een heel eind zijn.
---------------------------------------------Shogai/Koki/Linssen------------------------------------
------------Önal/van Crooij-----------------------------------------------Hansen/Ouaissa---------
---------Sano----------------Fosso ------------- van de Belt------------------Pereira/Sbai---------
------------Verdonk-----------------------------Mbuyamba --------------------Sandler------------
------------------------------------------------------Roefs-------------------------------------------------Maar Verdonk zal ook wel een keer een stap willen zetten.Hoe is die transfer van Salah edinne naar AS Roma in godsnaam toch te verklaren? En Verdonk is minstens gelijkwaardig aan El Karouani.
Ik weet niet of er dingen spelen rondom die jongen maar ik blijf me verbazen dat Calvin hier nog speelt.
https://www.transfermarkt.nl/emmanuel-v ... ler/738481də 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 16 mei 2025, 19:41PSV stopt met een blik jeugdspelers, moet er in ieder geval toch wel eentje voor ons tussenzitten die zich bij ons vanuit de bank kan gaan ontwikkelen en bewijzen?
Omdat ze nu tegen de lamme en de blinde leuk voetballen of volg jij die 2 heel het seizoen al ? FCDB is dramatisch totaal geen graadmeter
Die vd Blaak was jong erg goed, maar na een zware blessure echt nooit meer op niveau gekomen. Wekelijks één van de minderen bij jong PSV.
De nieuwe Suently Alberto?Nijmegen0413 schreef: ↑vr 16 mei 2025, 21:17https://www.transfermarkt.nl/emmanuel-v ... ler/738481də 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 16 mei 2025, 19:41PSV stopt met een blik jeugdspelers, moet er in ieder geval toch wel eentje voor ons tussenzitten die zich bij ons vanuit de bank kan gaan ontwikkelen en bewijzen?
Past perfect in het Schreuder systeem als centrale verdediger met snelheid en ervaring als back.
En oud speler van ons. Wel een speler die qua type en profiel perfect als buitenspeler/10 in het systeem van schreuder pastWijchenNEC schreef: ↑za 17 mei 2025, 13:54Lance Duijvestijn is transfervrij als ik het goed heb, zeer aardige statistieken afgelopen seizoen.
Vond Lance bij ons wat ondergewaardeerd.Maar vindt het wel een typische KKD speler,hij is niet echt wendbaar en ook aan de trage kant.Lekker bij Excelsior blijven,mooi evenwicht tussen al die zaalvoetballertjes daar.WijchenNEC schreef: ↑za 17 mei 2025, 13:54Lance Duijvestijn is transfervrij als ik het goed heb, zeer aardige statistieken afgelopen seizoen.
Met Sam Lammers zaten wij vergeleken met Twente financieel aan de goede kant, alleen Sam wilde niet. Mogelijk ligt dat bij van de Belt anders. Misschien helpt ons ook de bestaande relatie tussen hem en Schreuder.
Maar denk dat feyenoord m wil verkopen, weet niet of wij dat kunnen betalenBoer Janssen schreef: ↑za 17 mei 2025, 14:46Met Sam Lammers zaten wij vergeleken met Twente financieel aan de goede kant, alleen Sam wilde niet. Mogelijk ligt dat bij van de Belt anders. Misschien helpt ons ook de bestaande relatie tussen hem en Schreuder.
SuperSano schreef: ↑za 17 mei 2025, 15:16Maar denk dat feyenoord m wil verkopen, weet niet of wij dat kunnen betalenBoer Janssen schreef: ↑za 17 mei 2025, 14:46Met Sam Lammers zaten wij vergeleken met Twente financieel aan de goede kant, alleen Sam wilde niet. Mogelijk ligt dat bij van de Belt anders. Misschien helpt ons ook de bestaande relatie tussen hem en Schreuder.
Als het bij voorbereiden blijft valt de schade mee. Weet niet hoe lang ze nodig hebben om voor te bereiden en wat voor onzin daar allemaal bij komt kijken maar als wij dan echt een bod doen dan hebben we hem misschien alsnog.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten