ik ben het eens aangaande Ouissa,die zie ik nog wel beter worden. .Onal vind ik echt te beperkt,niet verrassend.Linssen,daar moet je als het kan afscheid van nemen,die is voetballend zo beperkt al is het wel een harde werker.We gaan veel meer in de 16 komen en daar is Koki op zijn best.En dan moet hij ook vaker met het hoofd gezocht worden.Kento moet hem volgend seizoen in de nek gaan hijgen,de druk moet er volop.Want een aanvallend NEC is beter voor Koki en al helemaal voor NEC als hij echt gaat scoren.Als hij nu niet scoort heb je er geen reet aan.Zico schreef: ↑wo 23 apr 2025, 15:24We zitten goed in de aanvallers inderdaad. Kento en Koki twee verschillende types, waar de eerste echt een heel groot talent is die vooral minuten moet maken. In Ouissa heb ik alle vertrouwen, speelt de laatste tijd weinig maar na Ogawa en van Crooij clubtopscorer, goede trap en techniek. Die is over 2 jaar verder dan Sontje nu is. Van Crooij bizar rendement voor een club als NEC, met Onal kun je snelheid brengen en Linssen is gewoon een sluwe spits die ook zal opbloeien aangezien het voetbal van Schreuder er op gericht is met veel man in de 16 te komen.Gijscoman schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:25Vraag is vooral of het een verstandige investering is, gezien zijn leeftijd en de mogelijke alternatieven op die positie. Sowieso lijkt het me geen transfer die past bij Aalbers.Nijmegen0413 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:21In fucking Cyprus. Als we Lammers +/- 1 miljoen kunnen betalen kunnen we vast en zeker een speler uit Cyprus losweken.zoete aardbei schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:17Aitor lijkt mij onhaalbaar.Die zal op Cyprus een leuk salaris hebben en speelt daar nu de pannen van het dak.En is transfervrij,zet daar maar een streep door.
De versterkingen zullen achterin en op middenveld moeten komen. Het enige dat redelijk vast staat is Schreuders voorkeur voor 3 CV’s. Een paar gerichte aankopen is voldoende, onder voorwaarde dat het echte versterkingen zijn natuurlijk. Aanvallende middenvelder en opbouwende CV met snelheid prio nummer 1.
Nieuwe spelers
-
- Contacteer:
Re: Nieuwe spelers
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ik zie Kento en Koki ook wel samen in een 3-5-2 in de spits spelen, Kento is zich nu op een dermate manier aan het ontwikkelen dat je hem bijna niet meer op de bank kan houden.zoete aardbei schreef: ↑wo 23 apr 2025, 16:08ik ben het eens aangaande Ouissa,die zie ik nog wel beter worden. .Onal vind ik echt te beperkt,niet verrassend.Linssen,daar moet je als het kan afscheid van nemen,die is voetballend zo beperkt al is het wel een harde werker.We gaan veel meer in de 16 komen en daar is Koki op zijn best.En dan moet hij ook vaker met het hoofd gezocht worden.Kento moet hem volgend seizoen in de nek gaan hijgen,de druk moet er volop.Want een aanvallend NEC is beter voor Koki en al helemaal voor NEC als hij echt gaat scoren.Als hij nu niet scoort heb je er geen reet aan.
'Justice knows every mans number'
Darelas is niet veel minder dan een vd Belt.Ayub schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:30Ik denk dat Jeffrey hem wel wil overnemenNijmegen0413 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:20Verhip, verhuren!Legendario schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:59We hebben Darelas ook nog.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:58Uit:
- Proper: verkopen
- Hansen: verkopen
- Marquez: terug naar Duitsland
- Schöne: met pensioen
- Lyratzis: terug naar Griekenland
- Hoedemakers: verkopen
- Olden Larsen: verkopen
- Linssen: contract ontbinden
- Nuytinck: laatste Italiaanse avontuur gunnen
Hou je over:
Aanvallers: Önal, Kento, Ouaissa, van Crooij, Ogawa.
Middenvelders: Sano
Verdedigers: Ouwejan, Pereira, Verdonk, Sandler.
Keepers: Roefs, van Gassel, Janse.
In (voor de basis):
Mbuyamba
Elijah Dijkstra
Saito
Aitor Cantalapiedra
Van de Belt
Opstelling:
——————-Saito - Ogawa - Aitor—————-
—-—————————v/d Belt—————————
—Ouwejan ————- Sano ————- Dijkstra-
—-——-Verdonk - Sandler - Mbuyamba——-
———-———————-Roefs———————————
Daar komt Schreuder hopelijk ook snel achter.
Beiden vind ik trouwens het best tot hun recht komen als nummer 8.
in een 442 of een aanvallende 352.
Niet als de man achter de spitsen.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Ik vind het mooi dat je vertrouwen in hem hebt, en ik hoop dat je gelijk hebt, maar dit kun je toch niet daadwerkelijk met een stalen gezicht zeggen op basis van wat hij heeft laten zien?Jeffry74 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 16:13Darelas is niet veel minder dan een vd Belt.Ayub schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:30Ik denk dat Jeffrey hem wel wil overnemenNijmegen0413 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:20Verhip, verhuren!Legendario schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:59We hebben Darelas ook nog.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:58Uit:
Hou je over:
In (voor de basis):
Mbuyamba
Elijah Dijkstra
Saito
Aitor Cantalapiedra
Van de Belt
Opstelling:
-
- Contacteer:
Ja maar Kento heeft de tijd nog wel .En ik denk dat de transferwaarde van Koki onder Schreuders stijl flink omhoog kan gaan. Dat afwachtende, behoudende spel van Meijer ,dat doet Koki geen goed. Met ballen van achteruit kan hij niks,een bal vasthouden voor aansluiting, dat lukt hem ook niet.Het is een typische 16 meter spits.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 16:12Ik zie Kento en Koki ook wel samen in een 3-5-2 in de spits spelen, Kento is zich nu op een dermate manier aan het ontwikkelen dat je hem bijna niet meer op de bank kan houden.zoete aardbei schreef: ↑wo 23 apr 2025, 16:08ik ben het eens aangaande Ouissa,die zie ik nog wel beter worden. .Onal vind ik echt te beperkt,niet verrassend.Linssen,daar moet je als het kan afscheid van nemen,die is voetballend zo beperkt al is het wel een harde werker.We gaan veel meer in de 16 komen en daar is Koki op zijn best.En dan moet hij ook vaker met het hoofd gezocht worden.Kento moet hem volgend seizoen in de nek gaan hijgen,de druk moet er volop.Want een aanvallend NEC is beter voor Koki en al helemaal voor NEC als hij echt gaat scoren.Als hij nu niet scoort heb je er geen reet aan.
Eens dat hij vooral een afmaker is, maar ik vind Koki een minder slecht aanspeelpunt dan jij.zoete aardbei schreef: ↑wo 23 apr 2025, 16:31Ja maar Kento heeft de tijd nog wel .En ik denk dat de transferwaarde van Koki onder Schreuders stijl flink omhoog kan gaan. Dat afwachtende, behoudende spel van Meijer ,dat doet Koki geen goed. Met ballen van achteruit kan hij niks,een bal vasthouden voor aansluiting, dat lukt hem ook niet.Het is een typische 16 meter spits.Keizerstad1994 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 16:12Ik zie Kento en Koki ook wel samen in een 3-5-2 in de spits spelen, Kento is zich nu op een dermate manier aan het ontwikkelen dat je hem bijna niet meer op de bank kan houden.zoete aardbei schreef: ↑wo 23 apr 2025, 16:08ik ben het eens aangaande Ouissa,die zie ik nog wel beter worden. .Onal vind ik echt te beperkt,niet verrassend.Linssen,daar moet je als het kan afscheid van nemen,die is voetballend zo beperkt al is het wel een harde werker.We gaan veel meer in de 16 komen en daar is Koki op zijn best.En dan moet hij ook vaker met het hoofd gezocht worden.Kento moet hem volgend seizoen in de nek gaan hijgen,de druk moet er volop.Want een aanvallend NEC is beter voor Koki en al helemaal voor NEC als hij echt gaat scoren.Als hij nu niet scoort heb je er geen reet aan.
-
- Contacteer:
Als rechtsback zou ik Deron Payne halen van Volendam.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:58Uit:
Hou je over:
In (voor de basis):
Mbuyamba
Elijah Dijkstra
Saito
Aitor Cantalapiedra
Van de Belt
Opstelling:
Ik zou van de Berg van PEC halen voor de 10 positie.
-
- Contacteer:
laten we niet meer gaan gokken voor die o zo belangrijke 10 positie.Daar is Aalbers al mee op zijn bek gegaan.Wijchenunited schreef: ↑wo 23 apr 2025, 18:07Als rechtsback zou ik Deron Payne halen van Volendam.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:58Uit:
Hou je over:
In (voor de basis):
Mbuyamba
Elijah Dijkstra
Saito
Aitor Cantalapiedra
Van de Belt
Opstelling:
Ik zou van de Berg van PEC halen voor de 10 positie.
En vd Berg speelde op LB onder Schreuder bij PEC.
Sinds de crash die ik meegemaakt heb in 2014 zeker wel.Ayub schreef: ↑wo 23 apr 2025, 16:20Ik vind het mooi dat je vertrouwen in hem hebt, en ik hoop dat je gelijk hebt, maar dit kun je toch niet daadwerkelijk met een stalen gezicht zeggen op basis van wat hij heeft laten zien?Jeffry74 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 16:13Darelas is niet veel minder dan een vd Belt.Ayub schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:30Ik denk dat Jeffrey hem wel wil overnemenNijmegen0413 schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:20Verhip, verhuren!Legendario schreef: ↑wo 23 apr 2025, 09:59We hebben Darelas ook nog.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:58Uit:
Hou je over:
In (voor de basis):
Mbuyamba
Elijah Dijkstra
Saito
Aitor Cantalapiedra
Van de Belt
Opstelling:
Het is mijn gevoel op basis van een aantal invalbeurten. Ik geef toe dat het weinig is, maar ik kijk ook anders naar spelers dan anderen getuige mijn kruistocht tegen de samenstelling van het huidige team met zoveel kleine spelers in de basis en op bepaalde posities.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
Roefs
Payne Sandler Mbuyamba Verdonk
Proper Chery Sano
Sami Koki saito
Proper Chery Sano
Sami Koki saito
-
- Contacteer:
0,0% kans dat Schreuder standaard 433 gaat spelen. En Ouaissa komt te kort voor een basisplek.Wijchenunited schreef: ↑do 24 apr 2025, 12:44Roefs
Proper Chery Sano
Sami Koki saito
-
- Contacteer:
https://www.transfermarkt.nl/vincent-ch ... ler/906458
Word op X gelinkt aan diverse Portugese en Nederlandse club. Qua profiel passend bij ons. Fysiek sterke middenvelder.
Word op X gelinkt aan diverse Portugese en Nederlandse club. Qua profiel passend bij ons. Fysiek sterke middenvelder.
Komt NOG te kortNijmegen0413 schreef: ↑do 24 apr 2025, 13:310,0% kans dat Schreuder standaard 433 gaat spelen. En Ouaissa komt te kort voor een basisplek.Wijchenunited schreef: ↑do 24 apr 2025, 12:44Roefs
Proper Chery Sano
Sami Koki saito
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
-
- Contacteer:
Johnny schreef: ↑do 24 apr 2025, 13:55Komt NOG te kortNijmegen0413 schreef: ↑do 24 apr 2025, 13:310,0% kans dat Schreuder standaard 433 gaat spelen. En Ouaissa komt te kort voor een basisplek.Wijchenunited schreef: ↑do 24 apr 2025, 12:44Roefs
Proper Chery Sano
Sami Koki saito

-
- Contacteer:
https://www.transfermarkt.nl/junior-kad ... ler/585958
Zie ik graag komen. Vergelijkbaar profiel als zijn voorganger (Catheline).
We gaan t meemaken.
Met 3 vervangers voor Schone, Marquez en Lyratzis
1 of 2 uitgaande transfers en 1 of 2 spelers die verhuurd gaan worden of mogen vertrekken dan denk ik dat we minimaal 6 nieuwe spelers in de selectie krijgen.
Worden spannende maanden.
Met 3 vervangers voor Schone, Marquez en Lyratzis
1 of 2 uitgaande transfers en 1 of 2 spelers die verhuurd gaan worden of mogen vertrekken dan denk ik dat we minimaal 6 nieuwe spelers in de selectie krijgen.
Worden spannende maanden.
Pfff, Franse voetballers, passen die bij ons qua cultuur? Nog weinig (geen) succesvolle Franse voetballers bij ons gezien (of mis ik iemand).Nijmegen0413 schreef: ↑do 24 apr 2025, 14:43https://www.transfermarkt.nl/junior-kad ... ler/585958
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
remy amieux..Johnny schreef: ↑do 24 apr 2025, 15:05Pfff, Franse voetballers, passen die bij ons qua cultuur? Nog weinig (geen) succesvolle Franse voetballers bij ons gezien (of mis ik iemand).Nijmegen0413 schreef: ↑do 24 apr 2025, 14:43https://www.transfermarkt.nl/junior-kad ... ler/585958
- Gerard Lopez
- Contacteer:
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Aitor hadden we alleen kunnen halen als we Ted nog haddenzoete aardbei schreef: ↑wo 23 apr 2025, 10:17Aitor lijkt mij onhaalbaar.Die zal op Cyprus een leuk salaris hebben en speelt daar nu de pannen van het dak.En is transfervrij,zet daar maar een streep door.
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
Van den Belt zo goed als rond. Vervanger van Proper volgend seizoen
- Bottendaal
- Contacteer:
Waar gaat Dirk heen?Nijmeguhhh schreef: ↑zo 27 apr 2025, 17:06Van den Belt zo goed als rond. Vervanger van Proper volgend seizoen
Top Oss als hij zo doorgaat denk ikBottendaal schreef: ↑zo 27 apr 2025, 21:59Waar gaat Dirk heen?Nijmeguhhh schreef: ↑zo 27 apr 2025, 17:06Van den Belt zo goed als rond. Vervanger van Proper volgend seizoen