Sandler is nu bij uitstek wel een Schreuder verdediger, de enige die in staat is snel een oplossing naar voren ziet en dan de kwaliteit heeft de bal op maat te geven. Ik denk dat Schreuder erg blij is met hem en niet zo dom is hem over de kling te jagen.zoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:44Polleke schreef: ↑di 22 apr 2025, 19:44We kunnen een streep gaan zetten door al deze discussies. Met Schreuder krijgen we een trainer die compleet anders tegen het voetbal aankijkt. En met zijn netwerk zal hij heus wel een wensenlijstje hebben. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier een handtekening zet zonder wat eisen qua spelers.
Ik denk dat de discussie over de huidige spelersgroep met name draait om een aantal dingen. Iemand als Proper kan ineens bij NEC een nieuwe ontwikkeling doormaken, terwijl hij onder Meijer stilstaat. Dat geldt ook voor bv Sontje Hansen, die onder deze trainer echt nog 3 extra stappen kan zetten. Dit is een aanvallende trainer die absolute fitheid eist. Voor iemand als Sandler is dat ineens wel een dingetje.
Er gaat zeker veel gebeuren bij NEC, dat is iets wat een zekerheidje is. De komende maanden worden heel leuk op dit forum.bij Hansen moet er ook echt mentaal een knop om. Schreuder kan hem echt verder brengen maar wil hij dit ook,kan hij het opbrengen?
Sandler,dat wordt niks natuurlijk. Die is de afgelopen tijden zo ontzien ,bv tijdens trainingen ,daar gaat Schreuder niet lang aan trekken.
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Dat de selectie naar zijn filosofie en systeem ingericht zal worden, dat er (eindelijk) eens afgeweken wordt van de 433.Zico schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:32Wat voor toezeggingen? Dat er versterkingen komen? Ja nogal wiedes.bertje schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:21Schreuder werd vorig seizoen nog als kandidaat bestempeld bij Ajax en Feyenoord en wordt door Aalbers bestempeld als “topkandidaat”. Ik denk dan echt wel dat ze bepaalde toezeggingen hebben gedaan bij de te vormen selectie..Zico schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:13Ik denk dat Schreuder dolblij moet zijn dat hij de kans krijgt bij NEC. Middenmoter op hoogte niveau met ambities en financiële middelen. Hij zal zijn wensen hebben uiteraard, maar eisen stellen lijkt me niet. Moeten Dickie ook niet groter maken dan hij is.Polleke schreef: ↑di 22 apr 2025, 19:44We kunnen een streep gaan zetten door al deze discussies. Met Schreuder krijgen we een trainer die compleet anders tegen het voetbal aankijkt. En met zijn netwerk zal hij heus wel een wensenlijstje hebben. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier een handtekening zet zonder wat eisen qua spelers.
Ik denk dat de discussie over de huidige spelersgroep met name draait om een aantal dingen. Iemand als Proper kan ineens bij NEC een nieuwe ontwikkeling doormaken, terwijl hij onder Meijer stilstaat. Dat geldt ook voor bv Sontje Hansen, die onder deze trainer echt nog 3 extra stappen kan zetten. Dit is een aanvallende trainer die absolute fitheid eist. Voor iemand als Sandler is dat ineens wel een dingetje.
Er gaat zeker veel gebeuren bij NEC, dat is iets wat een zekerheidje is. De komende maanden worden heel leuk op dit forum.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Onzin. Een Schreuder moet ook inzien dat Sandler goud is. Zeker als je ver van je goal af wilt verdedigen.zoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:44Polleke schreef: ↑di 22 apr 2025, 19:44We kunnen een streep gaan zetten door al deze discussies. Met Schreuder krijgen we een trainer die compleet anders tegen het voetbal aankijkt. En met zijn netwerk zal hij heus wel een wensenlijstje hebben. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier een handtekening zet zonder wat eisen qua spelers.
Er gaat zeker veel gebeuren bij NEC, dat is iets wat een zekerheidje is. De komende maanden worden heel leuk op dit forum.bij Hansen moet er ook echt mentaal een knop om. Schreuder kan hem echt verder brengen maar wil hij dit ook,kan hij het opbrengen?
Sandler,dat wordt niks natuurlijk. Die is de afgelopen tijden zo ontzien ,bv tijdens trainingen ,daar gaat Schreuder niet lang aan trekken.
-
- Contacteer:
Zico schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:51Sandler is nu bij uitstek wel een Schreuder verdediger, de enige die in staat is snel een oplossing naar voren ziet en dan de kwaliteit heeft de bal op maat te geven. Ik denk dat Schreuder erg blij is met hem en niet zo dom is hem over de kling te jagen.zoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:44Polleke schreef: ↑di 22 apr 2025, 19:44We kunnen een streep gaan zetten door al deze discussies. Met Schreuder krijgen we een trainer die compleet anders tegen het voetbal aankijkt. En met zijn netwerk zal hij heus wel een wensenlijstje hebben. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier een handtekening zet zonder wat eisen qua spelers.

Een Hansen gaat daar helemaal niet op wachten.zoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:44Polleke schreef: ↑di 22 apr 2025, 19:44We kunnen een streep gaan zetten door al deze discussies. Met Schreuder krijgen we een trainer die compleet anders tegen het voetbal aankijkt. En met zijn netwerk zal hij heus wel een wensenlijstje hebben. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier een handtekening zet zonder wat eisen qua spelers.
Die zit hier om hierna een goede financiële stap te maken.
Die wilde al weg en gaat heus niet nog een jaar wachten al kan het voor zijn ontwikkeling beter zijn.
Proper gaat denk ik ook niet wachten hierom. Die zal naast een andere coach ook een andere omgeving willen naast zijn contract situatie.
Sandler en Verdonk gaan wel een probleem worden met voor hen comfortabele lange contracten.
De eerste ga je niet weg krijgen maar zal buiten de boot gaan vallen.
De tweede kan het voetballend prima hebben, maar kan je niet op bouwen omdat hij al zovaak aangegeven heeft naar het buitenland te willen.
Ik denk dat Sandler het voorbeeld is van een verdediger onder Schreuder. Met fitheid houdt Schreuder echt wel rekening, het is geen Verbeek die met de botte bijl jongens rondjes laat lopen.VakkieM81! schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:49Hoewel Sandler natuurlijk wel de ultieme centrale verdediger is als je vanuit je eigen kracht wil voetballen (al laat hij de laatste tijd ook wel wat steekjes vallen). Maar het is de man van achteruit die altijd de voetballende oplossing zoekt en ook vaak een aanval opzet door een linie over te slaan.zoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:44Polleke schreef: ↑di 22 apr 2025, 19:44We kunnen een streep gaan zetten door al deze discussies. Met Schreuder krijgen we een trainer die compleet anders tegen het voetbal aankijkt. En met zijn netwerk zal hij heus wel een wensenlijstje hebben. Ik kan me niet voorstellen dat hij hier een handtekening zet zonder wat eisen qua spelers.
いつでも戦える
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Haha no way dat Schreuder Sandler op een zijspoor gaat zetten, dat wordt in zijn systeem denk ik met afstand de belangrijkste speler. Daar gaat Schreuder echt wel enigszins flexibel in zijn. En Verdonk zie ik ook nog wel beter worden omdat ik denk dat een positie als meest linker centrale verdediger in een 3-5-2 zijn allerbeste positie is.burp schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:54Sandler en Verdonk gaan wel een probleem worden met voor hen comfortabele lange contracten.
De tweede kan het voetballend prima hebben, maar kan je niet op bouwen omdat hij al zovaak aangegeven heeft naar het buitenland te willen.
'Justice knows every mans number'
-
- Contacteer:
Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:06Haha no way dat Schreuder Sandler op een zijspoor gaat zetten, dat wordt in zijn systeem denk ik met afstand de belangrijkste speler. Daar gaat Schreuder echt wel enigszins flexibel in zijn. En Verdonk zie ik ook nog wel beter worden omdat ik denk dat een positie als meest linker centrale verdediger in een 3-5-2 zijn allerbeste positie is.burp schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:54Sandler en Verdonk gaan wel een probleem worden met voor hen comfortabele lange contracten.

Verdonk en Sandler zijn de eerste spelers die Schreuder opstelt en belangrijk maakt. Naast de kwaliteiten van Sandler (die buiten kijf staan) is hij ook in de kleedkamer waanzinnig belangrijk. Dat zie je echt in alle filmpjes op de socials terug.
-
- Contacteer:
.Die jongen is constant geblesseerd,denk je nou echt dat hij als een grote meneer in de kleedkamer wordt gezien?Ik denk vooral dat het een hele gezellige jongen is,net als de rest van de groep.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:11Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:06Haha no way dat Schreuder Sandler op een zijspoor gaat zetten, dat wordt in zijn systeem denk ik met afstand de belangrijkste speler. Daar gaat Schreuder echt wel enigszins flexibel in zijn. En Verdonk zie ik ook nog wel beter worden omdat ik denk dat een positie als meest linker centrale verdediger in een 3-5-2 zijn allerbeste positie is.burp schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:54Sandler en Verdonk gaan wel een probleem worden met voor hen comfortabele lange contracten.
De tweede kan het voetballend prima hebben, maar kan je niet op bouwen omdat hij al zovaak aangegeven heeft naar het buitenland te willen.![]()
Verdonk en Sandler zijn de eerste spelers die Schreuder opstelt en belangrijk maakt. Naast de kwaliteiten van Sandler (die buiten kijf staan) is hij ook in de kleedkamer waanzinnig belangrijk. Dat zie je echt in alle filmpjes op de socials terug.
En misschien moet ik wel zeggen,de rest van de club.
Ik zeg je,het gaan onweren en bliksemen boven de Goffert.
Van Leeuwen heeft de eerste zet tot professionalisering gegeven,laat Schreuder het maar doorzetten.
Sandler moet zich afvragen of hij echt wat wil met NEC en met zijn carrière. Als hij dat wil, wordt hij de eerste die Schreuder opstelt en de aanvoerder. Zo niet, dan kan het weleens snel over zijn.zoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:18.Die jongen is constant geblesseerd,denk je nou echt dat hij als een grote meneer in de kleedkamer wordt gezien?Ik denk vooral dat het een hele gezellige jongen is,net als de rest van de groep.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:11Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:06Haha no way dat Schreuder Sandler op een zijspoor gaat zetten, dat wordt in zijn systeem denk ik met afstand de belangrijkste speler. Daar gaat Schreuder echt wel enigszins flexibel in zijn. En Verdonk zie ik ook nog wel beter worden omdat ik denk dat een positie als meest linker centrale verdediger in een 3-5-2 zijn allerbeste positie is.burp schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:54Sandler en Verdonk gaan wel een probleem worden met voor hen comfortabele lange contracten.
De tweede kan het voetballend prima hebben, maar kan je niet op bouwen omdat hij al zovaak aangegeven heeft naar het buitenland te willen.![]()
Van Leeuwen heeft de eerste zet tot professionalisering gegeven,laat Schreuder het maar doorzetten.
Vraag het aan elke willekeurige speler en ze zeggen allemaal dat Sandler de beste is,dus hij zal best aanzien hebben binnen de selectie vanwege zijn kwaliteitenzoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:18.Die jongen is constant geblesseerd,denk je nou echt dat hij als een grote meneer in de kleedkamer wordt gezien?Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:11Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:06Haha no way dat Schreuder Sandler op een zijspoor gaat zetten, dat wordt in zijn systeem denk ik met afstand de belangrijkste speler. Daar gaat Schreuder echt wel enigszins flexibel in zijn. En Verdonk zie ik ook nog wel beter worden omdat ik denk dat een positie als meest linker centrale verdediger in een 3-5-2 zijn allerbeste positie is.burp schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:54Sandler en Verdonk gaan wel een probleem worden met voor hen comfortabele lange contracten.
Maar je kunt er niet op bouwen als trainer/selectie en dat begint een frustratie te worden
Eens. Vooral het niet ingrijpen. De daadkracht in de winter is voor ons lastig te beoordelen, ik heb een sterk vermoeden - lees een kleine inkijk - dat men het gemunt heeft op spelers die eigenlijk te goed zijn voor NEC en dat het voor de buitenwacht daarom lijkt of hij niet daadkrachtig is. Dit is overigens al meerdere transferwindows zo, maar ik kan nog niet beoordelen wat ik daar van moet vinden. Het idee is geweldig, de uitvoering tot nu minder.Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 10:15De verlenging van Meijer vond ik persoonlijk geen blunder, dat was met het oog op vorig seizoen en de continuïteit prima te rechtvaardigen. Het consequent niet willen ingrijpen als het overduidelijk niet blijkt te werken en het gebrek aan daadkracht tijdens de winterse transferperiode vind ik daarentegen wel zeer kwalijk.
Teef, ook jij gaat nog wel van Aalbers houden. Op zeker.
Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:06Haha no way dat Schreuder Sandler op een zijspoor gaat zetten, dat wordt in zijn systeem denk ik met afstand de belangrijkste speler. Daar gaat Schreuder echt wel enigszins flexibel in zijn. En Verdonk zie ik ook nog wel beter worden omdat ik denk dat een positie als meest linker centrale verdediger in een 3-5-2 zijn allerbeste positie is.burp schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:54Sandler en Verdonk gaan wel een probleem worden met voor hen comfortabele lange contracten.

Ik weet niet wat je de laatste tijd eet of rookt Burp...
Ik hoop het serieus!illestyl schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:34Eens. Vooral het niet ingrijpen. De daadkracht in de winter is voor ons lastig te beoordelen, ik heb een sterk vermoeden - lees een kleine inkijk - dat men het gemunt heeft op spelers die eigenlijk te goed zijn voor NEC en dat het voor de buitenwacht daarom lijkt of hij niet daadkrachtig is. Dit is overigens al meerdere transferwindows zo, maar ik kan nog niet beoordelen wat ik daar van moet vinden. Het idee is geweldig, de uitvoering tot nu minder.Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 10:15De verlenging van Meijer vond ik persoonlijk geen blunder, dat was met het oog op vorig seizoen en de continuïteit prima te rechtvaardigen. Het consequent niet willen ingrijpen als het overduidelijk niet blijkt te werken en het gebrek aan daadkracht tijdens de winterse transferperiode vind ik daarentegen wel zeer kwalijk.
Teef, ook jij gaat nog wel van Aalbers houden. Op zeker.
We hebben in elk geval veel nieuwe spelers nodig.
Alleen Roefs, Sandler, Verdonk, Sano, Proper, Shiogai, Hansen en Ogawa hebben het niveau wat je na moet streven als je serieus voor Europees voetbal mee wilt doen, en ik vermoed dat Proper en Hansen zullen vertrekken.
Pereira, Ouwejan, Önal, Ouaissa, Linssen en van Crooij zijn bruikbare invallers, lijkt me.
Alleen Roefs, Sandler, Verdonk, Sano, Proper, Shiogai, Hansen en Ogawa hebben het niveau wat je na moet streven als je serieus voor Europees voetbal mee wilt doen, en ik vermoed dat Proper en Hansen zullen vertrekken.
Pereira, Ouwejan, Önal, Ouaissa, Linssen en van Crooij zijn bruikbare invallers, lijkt me.
Wow.... dat is ff hoog van de toren blazen. Kan me slechts voor een deel in je rijtje vinden. Voor mij zijn Roefs, Verdonk, Sano, Proper, Shiogai, Hansen en Ogawa zekerheidjes voor deze nieuwe trainer, even los van of spelers gaan of niet. Maar daar horen Onal en Ouissa ook bij. Je kan die spelers niet afschrijven na een jaar eredicisie onder Meijer. En Sandler...... ik zie deze trainer niet 'rekening houden' met die fitheid van Sandler.DJTEEF! schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:47We hebben in elk geval veel nieuwe spelers nodig.
Het word aanhaken of afhaken je moet als club ook doorPolleke schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:08DJTEEF! schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:47We hebben in elk geval veel nieuwe spelers nodig.
En Sandler...... ik zie deze trainer niet 'rekening houden' met die fitheid van Sandler.
-
- Contacteer:
Sandler leidt NEC volgend seizoen als aanvoerder en absolute uitblinker naar Europees voetbal, mark my words.DJTEEF! schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:27Sandler moet zich afvragen of hij echt wat wil met NEC en met zijn carrière. Als hij dat wil, wordt hij de eerste die Schreuder opstelt en de aanvoerder. Zo niet, dan kan het weleens snel over zijn.zoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:18.Die jongen is constant geblesseerd,denk je nou echt dat hij als een grote meneer in de kleedkamer wordt gezien?Ik denk vooral dat het een hele gezellige jongen is,net als de rest van de groep.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:11Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:06Haha no way dat Schreuder Sandler op een zijspoor gaat zetten, dat wordt in zijn systeem denk ik met afstand de belangrijkste speler. Daar gaat Schreuder echt wel enigszins flexibel in zijn. En Verdonk zie ik ook nog wel beter worden omdat ik denk dat een positie als meest linker centrale verdediger in een 3-5-2 zijn allerbeste positie is.burp schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:54Sandler en Verdonk gaan wel een probleem worden met voor hen comfortabele lange contracten.
Aleen als hij 100% fit isNijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:30Sandler leidt NEC volgend seizoen als aanvoerder en absolute uitblinker naar Europees voetbal, mark my words.DJTEEF! schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:27Sandler moet zich afvragen of hij echt wat wil met NEC en met zijn carrière. Als hij dat wil, wordt hij de eerste die Schreuder opstelt en de aanvoerder. Zo niet, dan kan het weleens snel over zijn.zoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:18.Die jongen is constant geblesseerd,denk je nou echt dat hij als een grote meneer in de kleedkamer wordt gezien?Ik denk vooral dat het een hele gezellige jongen is,net als de rest van de groep.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:11Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:06Haha no way dat Schreuder Sandler op een zijspoor gaat zetten, dat wordt in zijn systeem denk ik met afstand de belangrijkste speler. Daar gaat Schreuder echt wel enigszins flexibel in zijn. En Verdonk zie ik ook nog wel beter worden omdat ik denk dat een positie als meest linker centrale verdediger in een 3-5-2 zijn allerbeste positie is.burp schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:54Sandler en Verdonk gaan wel een probleem worden met voor hen comfortabele lange contracten.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Aanhaken doe je niet door met afstand je beste speler ernaast te zetten omdat ie niet altijd fit is. Eerder ga je als trainer keihard aan de slag om hem zo fit mogelijk te maken en zorg je dat je hem in de speelwijze optimaal benut. Een uitblinkende Sandler is namelijk de weg om aan te haken.
Maar Schreuder lijkt me niet het type om te pamperen daarom is het ook aanhaken of afhaken,hij is een trainer die 100% van zijn spelers verwacht en dat mag nu ook wel na de jaren onder MeijerKeizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:50Aanhaken doe je niet door met afstand je beste speler ernaast te zetten omdat ie niet altijd fit is. Eerder ga je als trainer keihard aan de slag om hem zo fit mogelijk te maken en zorg je dat je hem in de speelwijze optimaal benut. Een uitblinkende Sandler is namelijk de weg om aan te haken.
Sandler zijn kwaliteiten staan buiten kijf maar er komt meer bij kijken
Volgens Van Polen gaat Sandler het geweldig vinden onder Schreuder dus laten we hopen dat we zowel als club en als Sandler een stap kunnen zetten

Laatst gewijzigd door Tyson op wo 23 apr 2025, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat kun je vergeten een seizoen lang...Polleke schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:33Aleen als hij 100% fit isNijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:30Sandler leidt NEC volgend seizoen als aanvoerder en absolute uitblinker naar Europees voetbal, mark my words.DJTEEF! schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:27Sandler moet zich afvragen of hij echt wat wil met NEC en met zijn carrière. Als hij dat wil, wordt hij de eerste die Schreuder opstelt en de aanvoerder. Zo niet, dan kan het weleens snel over zijn.zoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:18.Die jongen is constant geblesseerd,denk je nou echt dat hij als een grote meneer in de kleedkamer wordt gezien?Ik denk vooral dat het een hele gezellige jongen is,net als de rest van de groep.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:11Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:06
Haha no way dat Schreuder Sandler op een zijspoor gaat zetten, dat wordt in zijn systeem denk ik met afstand de belangrijkste speler. Daar gaat Schreuder echt wel enigszins flexibel in zijn. En Verdonk zie ik ook nog wel beter worden omdat ik denk dat een positie als meest linker centrale verdediger in een 3-5-2 zijn allerbeste positie is.![]()
-
- Contacteer:
Uit:
- Proper: verkopen
- Hansen: verkopen
- Marquez: terug naar Duitsland
- Schöne: met pensioen
- Lyratzis: terug naar Griekenland
- Hoedemakers: verkopen
- Olden Larsen: verkopen
- Linssen: contract ontbinden
- Nuytinck: laatste Italiaanse avontuur gunnen
Hou je over:
Aanvallers: Önal, Kento, Ouaissa, van Crooij, Ogawa.
Middenvelders: Sano
Verdedigers: Ouwejan, Pereira, Verdonk, Sandler.
Keepers: Roefs, van Gassel, Janse.
In (voor de basis):
Mbuyamba
Elijah Dijkstra
Saito
Aitor Cantalapiedra
Van de Belt
Opstelling:
——————-Saito - Ogawa - Aitor—————-
—-—————————v/d Belt—————————
—Ouwejan ————- Sano ————- Dijkstra-
—-——-Verdonk - Sandler - Mbuyamba——-
———-———————-Roefs———————————
- Proper: verkopen
- Hansen: verkopen
- Marquez: terug naar Duitsland
- Schöne: met pensioen
- Lyratzis: terug naar Griekenland
- Hoedemakers: verkopen
- Olden Larsen: verkopen
- Linssen: contract ontbinden
- Nuytinck: laatste Italiaanse avontuur gunnen
Hou je over:
Aanvallers: Önal, Kento, Ouaissa, van Crooij, Ogawa.
Middenvelders: Sano
Verdedigers: Ouwejan, Pereira, Verdonk, Sandler.
Keepers: Roefs, van Gassel, Janse.
In (voor de basis):
Mbuyamba
Elijah Dijkstra
Saito
Aitor Cantalapiedra
Van de Belt
Opstelling:
——————-Saito - Ogawa - Aitor—————-
—-—————————v/d Belt—————————
—Ouwejan ————- Sano ————- Dijkstra-
—-——-Verdonk - Sandler - Mbuyamba——-
———-———————-Roefs———————————
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ik zie Ouwejan in een 5-3-2 nog wel zeer nuttig zijn. Idem voor Van Crooij als je daar een plekje voor kan vinden waar hij niet teveel mee hoeft te voetballen maar wel veel voor de goal kan komen (bijvoorbeeld als 2e spits). Ouissa zit nog steeds veel talent in. Onal gaat het moeilijk krijgen denk ik, daar zie ik niet 1,2,3 een positie voor. Pereira zal je erbij moeten houden voor de breedte en ik denk dat voor Linssen hetzelfde geldt, die kan je prima als pinchitter gebruiken.DJTEEF! schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:47We hebben in elk geval veel nieuwe spelers nodig.
Prioriteit moet liggen bij tenminste 2 centrale verdedigers, een rechtsback/rechtsmidden met veel drang naar voren en een nummer 10 wat het creatieve middelpunt van je elftal moet worden (dat ga je in een 5-3-2 hard nodig hebben). Krijg je dat een beetje voor elkaar valt de rest denk ik wel in elkaar en kan je altijd nog je ogen openhouden voor meer versterkingen.
Sandler gaat nooit helemaal fit worden - helaas. Hij heeft nog nooit meer dan 30 wedstrijden gespeeld, dat zit niet alleen in zijn lijf maar ook in zijn hoofd.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 23:30Sandler leidt NEC volgend seizoen als aanvoerder en absolute uitblinker naar Europees voetbal, mark my words.DJTEEF! schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:27Sandler moet zich afvragen of hij echt wat wil met NEC en met zijn carrière. Als hij dat wil, wordt hij de eerste die Schreuder opstelt en de aanvoerder. Zo niet, dan kan het weleens snel over zijn.zoete aardbei schreef: ↑di 22 apr 2025, 22:18.Die jongen is constant geblesseerd,denk je nou echt dat hij als een grote meneer in de kleedkamer wordt gezien?Ik denk vooral dat het een hele gezellige jongen is,net als de rest van de groep.Nijmegen0413 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:11Keizerstad1994 schreef: ↑di 22 apr 2025, 21:06Haha no way dat Schreuder Sandler op een zijspoor gaat zetten, dat wordt in zijn systeem denk ik met afstand de belangrijkste speler. Daar gaat Schreuder echt wel enigszins flexibel in zijn. En Verdonk zie ik ook nog wel beter worden omdat ik denk dat een positie als meest linker centrale verdediger in een 3-5-2 zijn allerbeste positie is.burp schreef: ↑di 22 apr 2025, 20:54Sandler en Verdonk gaan wel een probleem worden met voor hen comfortabele lange contracten.
Eens dat als hij dat wel wordt het een fenomeen is.