We missen Sano zeg je dus?Panucci schreef: ↑do 13 mar 2025, 07:56https://www.vvv-venlo.nl/nieuws/vvv-ven ... n-selectie
En deze dan: Saddiki. Zeer gewaardeerd bij Fortuna en Willem II. Gewoon een eredivisiespeler die we erg goed zouden kunnen gebruiken. Longen als een paard en gaan: precies wat we nodig hebben op het middenveld. Kracht en volle bak inzet. Gemiste kans
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Sano heeft geen krachtDR schreef: ↑do 13 mar 2025, 10:44We missen Sano zeg je dus?Panucci schreef: ↑do 13 mar 2025, 07:56https://www.vvv-venlo.nl/nieuws/vvv-ven ... n-selectie
En deze dan: Saddiki. Zeer gewaardeerd bij Fortuna en Willem II. Gewoon een eredivisiespeler die we erg goed zouden kunnen gebruiken. Longen als een paard en gaan: precies wat we nodig hebben op het middenveld. Kracht en volle bak inzet. Gemiste kans
Tja...hij tekent nu bij de nummer 16 van de KKD...dan hebben er wel heel veel zitten slapen dus? Speelde zijn laatste wedstrijd in 2023.Panucci schreef: ↑do 13 mar 2025, 12:34Sano heeft geen krachtDR schreef: ↑do 13 mar 2025, 10:44We missen Sano zeg je dus?Panucci schreef: ↑do 13 mar 2025, 07:56https://www.vvv-venlo.nl/nieuws/vvv-ven ... n-selectie
Over VVV gesproken: misschien #33 Gabin Blancquart maar eens in de gaten houden. Dat is best een aardige speler.
Als wij op een van die mplekken uitkomen heeft het niks te maken met de kwaliteit van de selectie.Bernd schreef: ↑wo 12 mar 2025, 10:35Allebei niet. 16e plek is reëel.Polleke schreef: ↑wo 12 mar 2025, 01:59Almere: nee, RKC: mogelijk.jetipo schreef: ↑di 11 mar 2025, 22:58Dus jouw antwoord is 'nee'?mschr schreef: ↑di 11 mar 2025, 22:33Denk je nu werkelijk dat RKC of Almere ons gaat passeren op de ranglijst?![]()
-
- Contacteer:
laten we,als van Bommel komt dit soort spelers maar snel vergeten.En zeker weer een miljoen gaan neerleggen?
Weet je wat ik als TD zou doen nu?Eens een bakkie koffie gaan drinken met Alex Kroes.Er gaan volgend jaar een paar grote talenten doorstromen vanuit Jong en die zullen lang niet allemaal veel gaan spelen. Zeker niet onder ti ta tovenaar Farioli.
Probeer er daar maar een van te huren.
Laten we asjeblieft vooral proberen te kopen ipv talenten voor Ajax op te leidenzoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:40laten we,als van Bommel komt dit soort spelers maar snel vergeten.En zeker weer een miljoen gaan neerleggen?
Weet je wat ik als TD zou doen nu?Eens een bakkie koffie gaan drinken met Alex Kroes.Er gaan volgend jaar een paar grote talenten doorstromen vanuit Jong en die zullen lang niet allemaal veel gaan spelen. Zeker niet onder ti ta tovenaar Farioli.
-
- Contacteer:
Juist onder Farioli gaan die gasten wél minuten krijgen. Die Mokio is net 17 hé?zoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:40laten we,als van Bommel komt dit soort spelers maar snel vergeten.En zeker weer een miljoen gaan neerleggen?
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Is inderdaad heel verstandig. In maart al kijken of je spelers kan gaan huren voor volgend jaar.zoete aardbei schreef: ↑vr 14 mar 2025, 14:40laten we,als van Bommel komt dit soort spelers maar snel vergeten.En zeker weer een miljoen gaan neerleggen?
Mo Ihataren kunnen we vergeten, zijn huidige werkgever licht optie.
Alles komt goed !!
- jackkreta
- Contacteer:
- Me..Goal
- Contacteer:
Tuurlijk lichten ze de optie.
Maar als ze degraderen gaat hij daar echt niet meer voetballen. Dan moet hij een stap maken naar een leuke club die tegen de subtop aanschuurt.
I love it when a plan comes together. 

-
- Contacteer:
Gelukkig maar! NEC moet normaal blijven doen, dat werkt altijd het beste. Waarom excentriekelingen aantrekken als je voor relatief weinig geld ook een stoet nuchtere, energieke en zeer getalenteerde Scandinaviërs kunt kopen?
-
- Contacteer:
Ik vind alles best, zo lang wij die 'leuke club die tegen de subtop aanschuurt' maar niet zijn.
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Helemaal eens, geef LOL maar gewoon eens de kans op zn nieuwe positie op t middenveld.Boer Janssen schreef: ↑vr 21 mar 2025, 17:56Gelukkig maar! NEC moet normaal blijven doen, dat werkt altijd het beste. Waarom excentriekelingen aantrekken als je voor relatief weinig geld ook een stoet nuchtere, energieke en zeer getalenteerde Scandinaviërs kunt kopen?
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Dat doet hij toch best wel dit seizoen?Boer Janssen schreef: ↑vr 21 mar 2025, 18:01Mo moet doen wat hij niet laten kan, zolang hij maar niet hier komt! We willen spelers die opvallen door hun prestaties op het veld. We zijn geen rariteitenkabinet!
Halen!WijchenNEC schreef: ↑vr 21 mar 2025, 18:22Dat doet hij toch best wel dit seizoen?Boer Janssen schreef: ↑vr 21 mar 2025, 18:01Mo moet doen wat hij niet laten kan, zolang hij maar niet hier komt! We willen spelers die opvallen door hun prestaties op het veld. We zijn geen rariteitenkabinet!
-
- Contacteer:
Hij heeft zeker talent en laat dat ook wel zien, maar het gaat mij om het hele plaatje. Hij heeft een gecompliceerd karakter en een gecompliceerde achtergrond. Dat dit niet zo storend zichtbaar is dit seizoen zegt me niet veel. Dat kan zomaar weer opspelen en dat weet iedereen die eerlijk durft te kijken naar het dossier 'Ihattaren'.WijchenNEC schreef: ↑vr 21 mar 2025, 18:22Dat doet hij toch best wel dit seizoen?Boer Janssen schreef: ↑vr 21 mar 2025, 18:01Mo moet doen wat hij niet laten kan, zolang hij maar niet hier komt! We willen spelers die opvallen door hun prestaties op het veld. We zijn geen rariteitenkabinet!
-
- Contacteer:
Dat hadden tannane en cherry ook en dat waren nou precies 2 spelers waar iedereen voor naar het stadion kwamBoer Janssen schreef: ↑vr 21 mar 2025, 18:43Hij heeft zeker talent en laat dat ook wel zien, maar het gaat mij om het hele plaatje. Hij heeft een gecompliceerd karakter en een gecompliceerde achtergrond. Dat dit niet zo storend zichtbaar is dit seizoen zegt me niet veel. Dat kan zomaar weer opspelen en dat weet iedereen die eerlijk durft te kijken naar het dossier 'Ihattaren'.WijchenNEC schreef: ↑vr 21 mar 2025, 18:22Dat doet hij toch best wel dit seizoen?Boer Janssen schreef: ↑vr 21 mar 2025, 18:01Mo moet doen wat hij niet laten kan, zolang hij maar niet hier komt! We willen spelers die opvallen door hun prestaties op het veld. We zijn geen rariteitenkabinet!
Vooral Tanane, wat een geweldige voetballer!
-
- Contacteer:

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Amusementswaarde 100% hoger dan dit seizoen!
Wat willen jullie nou, kampioen worden?
Voor zo’n bescheiden clubje als de onze zijn 9 van de 10 seizoenen gewoon tegenvallend, ik heb van hem genoten dat jaar….basta
Wat willen jullie nou, kampioen worden?
Voor zo’n bescheiden clubje als de onze zijn 9 van de 10 seizoenen gewoon tegenvallend, ik heb van hem genoten dat jaar….basta