Je 1,2 miljoen voor Gonzalez betaald die vorig jaar goede cijfers overlegde als buitenspeler. Je hebt een miljoen voor Ouissa betaald die op het punt staat door te breken. En dan wil je nog meer geld uitgeven aan een derde rechtsbuiten?E.B schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:38Ik ben het er mee eens dat je met een mooi bod hem zeker moet laten gaan. Maar dan wel een vervanger.beeros schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:28Los daarvan. Als je miljoenen kan verdienen aan een speler die nooit fit is dan moet je dat altijd doen. Wie zegt ons dat hij fysiek stappen kan maken om week in week uit 90 minuten te vlammen.E.B schreef: ↑vr 24 jan 2025, 17:21Maar wel een vervanger halen. We zijn veel te steriel voorin anders.beeros schreef: ↑vr 24 jan 2025, 16:44Als er een mooi bod komt voor sontje. Strik eromheen en laten gaan.DR schreef: ↑vr 24 jan 2025, 16:42Hansen speelde het liefste vanaf links. En daar stellen ze nu liever middenvelders als Sano op ipv de enige echte linksbuiten Onal.Zico schreef: ↑vr 24 jan 2025, 15:36
Als er een speler is waar we geen vervanger voor hoeven te halen dan is het wel Sontje. Gewoon Ouissa laten staan en vertrouwen geven. Daarachter heb je nog Gonzales, die als rechtsbuiten best redelijk heeft gedaan. Met Sontje zitten we in een luxepositie, lekker tegen elkaar op laten bieden met de wetenschap dat je de vervanger al in huis hebt.
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Wacht, waar werd Brobby racistisch bejegend? Waar zat Satudarah in het supperterscafé? Allemaal tekenen van een club waar de gemiddelde supporter een IQ van 67 heeft. Goed dat deze jongen het nog eens komt demonstreren.də 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:49Zegt iemand met Wout Brama als clubicoon, mooi!JankertjeFCT schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:04Bart van Rooij belichaamt jullie hele club en stad. Kleurloos, karakterloos en een koorknaap eerste klas.
NEC doet trouwens al niet meer mee om Hylnson. Gaat tussen GAE en Twente. Denk dat Alex Kroes in de lach schoot toen ze een belletje ontvingen vanuit Nijmegen. Hij moest eerst even opzoeken wat NEC Nijmegen precies inhield.
Die Tukkers zijn zo'n mooi volkje. Altijd, ongeacht wat dan ook, afgeven op alles uit het ontwikkelde westen. Ga stoer karbietschieten vanuit je zuipschuur kerel, kunnen jullie elkaar daar mooi erkennen in jullie bubbeltje en jezelf daarmee beschermen tegen de werkelijkheidEn als je nog één arm over hebt (getuige het typwerk), pas op met vuurwerk hè!
En dat voor een IJslander waar niemand op zit te wachten. En dan te bedenken dat Lammers net zo veel scoort als onze Japanner, maar dan in een beter team. Blij dat wij hem niet voor een godsvermogen hebben binnengehaald.

いつでも戦える
Tja en over kleurloos gesproken..... je wil nog niet dood gevonden worden in Enschededə 'kʁitikʏs schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:49Zegt iemand met Wout Brama als clubicoon, mooi!JankertjeFCT schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:04Bart van Rooij belichaamt jullie hele club en stad. Kleurloos, karakterloos en een koorknaap eerste klas.
NEC doet trouwens al niet meer mee om Hylnson. Gaat tussen GAE en Twente. Denk dat Alex Kroes in de lach schoot toen ze een belletje ontvingen vanuit Nijmegen. Hij moest eerst even opzoeken wat NEC Nijmegen precies inhield.
Die Tukkers zijn zo'n mooi volkje. Altijd, ongeacht wat dan ook, afgeven op alles uit het ontwikkelde westen. Ga stoer karbietschieten vanuit je zuipschuur kerel, kunnen jullie elkaar daar mooi erkennen in jullie bubbeltje en jezelf daarmee beschermen tegen de werkelijkheidEn als je nog één arm over hebt (getuige het typwerk), pas op met vuurwerk hè!
Wat zou iemand uit Enschede nu bezielen om te gaan stoken op het forum van NEC.
Kleurloos dit, zielloos dat en jezelf op de borst kloppen.
Ik heb meer respect voor een supporter van telstar als een supporter van ajax, maar ja als je met een paar honderd man naar Riga reist is dat ook weer mooi.
Support your local team en doe aub een beetje normaal.
Gekkies genoeg in deze maatschappij
Ik heb meer respect voor een supporter van telstar als een supporter van ajax, maar ja als je met een paar honderd man naar Riga reist is dat ook weer mooi.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Autistische kneus. Is ook op X zeer actief.gladiator schreef: ↑vr 24 jan 2025, 20:30Wat zou iemand uit Enschede nu bezielen om te gaan stoken op het forum van NEC.
Haha op een vrijdagavond lekker op een forum van een andere voetbalclub lopen zuigen… dan ben je wel echt one in a million…
*het.... pakt altijd de middelste deur waar het kan. heeft een plek maar 2 deuren, krijg je dit...Pieros schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:40Ach, laat hem (of haar) gaan. Hoe meer aandacht hij/zij krijgt, hoe leuker hij/zij het vindt.Cupfighter schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:38Jullie hadden niet meer mogen bestaanJankertjeFCT schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:04Bart van Rooij belichaamt jullie hele club en stad. Kleurloos, karakterloos en een koorknaap eerste klas.
FC Fraude
- Bottendaal
- Contacteer:
Mejus schreef: ↑vr 24 jan 2025, 18:34Laat lekker gaan. Als hij zou voorlezen wat hij schrijft zouden we hem niet eens kunnen verstaan. Lekker laten toeteren.illestyl schreef: ↑vr 24 jan 2025, 18:27Haha daar hebben we onze reserve Duitser met calimero syndroom weer.TukkertjuhFCT schreef: ↑vr 24 jan 2025, 18:05Lijkt me erg vervelend om als klein provinciaal clubje telkens ernaast te vissen. Zoals ik hier ook vertelde over Bart van Rooij, kom ik jullie weer waarschuwen omtrent Hylnson.
Het kleine Nijmegen heeft geen verhaal. Hylnson heeft nog nooit van een NEC gehoord. Die komt gewoon lekker naar FC Twente.
De clowns van Nijmegen denken weer even mee te kunnen doen zodra de transferwindow open gaat. Staan jullie inmiddels al boven de degradatie streep of..? We horen niet zoveel van jullie grijze club. Groetjes uit Enschede.
Je zou toch maar fan zijn van FC Fraude en in zo'n vreselijke uithoek van Nederland wonen, met als klap op de vuurpijl (no pun intended) een achterlijke tongval. Wij wonen in een prachtige, levendige en karaktervolle stad. Waar onze mooie club in een minstens zo mooie bosrijke omgeving is gesitueerd. Zet dat eens even af tegen die bebouwde parkeerplaats daar in West-Duitsland.
![]()

Ik woon zelf al vele jaren in Enschede en als er 1 dorp is dat volledig verpauperd is, dan is het Enschede en zijn originele inwoners.JankertjeFCT schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:04Bart van Rooij belichaamt jullie hele club en stad. Kleurloos, karakterloos en een koorknaap eerste klas.
Ik kan dat zeggen, want ik zie het dagelijks. Het (lelijke) centrum van Enschede en het kleine broertje Hengelo zijn spookdorpjes met vele leegstaande winkelpanden. Kortom, niemand wil daar zijn of zijn geld in steken.
Ik las trouwens gisteren een artikel en je voldoet geheel aan het beeld dat jouw geliefde Tubantia gisteren heeft geschetst over jongvolwassenen zoals jij.
Sterkte!

Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Het zegt genoeg dat de Kluizenaar zo'n artikel schrijftJeffry74 schreef: ↑vr 24 jan 2025, 22:41Ik woon zelf al vele jaren in Enschede en als er 1 dorp is dat volledig verpauperd is, dan is het Enschede en zijn originele inwoners.JankertjeFCT schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:04Bart van Rooij belichaamt jullie hele club en stad. Kleurloos, karakterloos en een koorknaap eerste klas.
Ik kan dat zeggen, want ik zie het dagelijks. Het (lelijke) centrum van Enschede en het kleine broertje Hengelo zijn spookdorpjes met vele leegstaande winkelpanden. Kortom, niemand wil daar zijn of zijn geld in steken.
Ik las trouwens gisteren een artikel en je voldoet geheel aan het beeld dat jouw geliefde Tubantia gisteren heeft geschetst over jongvolwassenen zoals jij.
Sterkte!
![]()
-
- Contacteer:
Ben ik de enige die altijd volledig in de lach schiet als zo’n tukker begint te praten? Provinciale boertjes die iets overstaanbaars brabbelen meer is het niet……necnmgn schreef: ↑vr 24 jan 2025, 23:14Het zegt genoeg dat de Kluizenaar zo'n artikel schrijftJeffry74 schreef: ↑vr 24 jan 2025, 22:41Ik woon zelf al vele jaren in Enschede en als er 1 dorp is dat volledig verpauperd is, dan is het Enschede en zijn originele inwoners.JankertjeFCT schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:04Bart van Rooij belichaamt jullie hele club en stad. Kleurloos, karakterloos en een koorknaap eerste klas.
Sterkte!
![]()
Aankopen Twente:
Ugalde 4 miljoen
Lammers 2 miljoen
Vlap 2 miljoen
Sadilek 1,5 miljoen
Ltaief 1,5 miljoen
Taha 1,2 miljoen
Cerny 1 miljoen
Eiting 1 miljoen
Van Bergen 1 miljoen
Sallah -Eddine 1 miljoen
- Bottendaal
- Contacteer:
Rogier was wel duidelijk toch? Er gaat niks meer gebeuren tenzij er iemand weg gaat en kan me daar wel in vinden tenzij zich echt een buitenkans voordoet
- De Kletskop
- Contacteer:
Zouden er wel eens mensen, vriendengroepen, stelletjes een weekendje Enschede doen? Dat komt serieus nog niet in me op.Jeffry74 schreef: ↑vr 24 jan 2025, 22:41Ik woon zelf al vele jaren in Enschede en als er 1 dorp is dat volledig verpauperd is, dan is het Enschede en zijn originele inwoners.JankertjeFCT schreef: ↑vr 24 jan 2025, 19:04Bart van Rooij belichaamt jullie hele club en stad. Kleurloos, karakterloos en een koorknaap eerste klas.
Sterkte!
![]()
Bottendaal schreef: ↑za 25 jan 2025, 21:23Waar staat het karakter?

P. schreef: ↑vr 24 jan 2025, 22:26Mejus schreef: ↑vr 24 jan 2025, 18:34Laat lekker gaan. Als hij zou voorlezen wat hij schrijft zouden we hem niet eens kunnen verstaan. Lekker laten toeteren.illestyl schreef: ↑vr 24 jan 2025, 18:27Haha daar hebben we onze reserve Duitser met calimero syndroom weer.TukkertjuhFCT schreef: ↑vr 24 jan 2025, 18:05Lijkt me erg vervelend om als klein provinciaal clubje telkens ernaast te vissen. Zoals ik hier ook vertelde over Bart van Rooij, kom ik jullie weer waarschuwen omtrent Hylnson.
Het kleine Nijmegen heeft geen verhaal. Hylnson heeft nog nooit van een NEC gehoord. Die komt gewoon lekker naar FC Twente.
De clowns van Nijmegen denken weer even mee te kunnen doen zodra de transferwindow open gaat. Staan jullie inmiddels al boven de degradatie streep of..? We horen niet zoveel van jullie grijze club. Groetjes uit Enschede.
Je zou toch maar fan zijn van FC Fraude en in zo'n vreselijke uithoek van Nederland wonen, met als klap op de vuurpijl (no pun intended) een achterlijke tongval. Wij wonen in een prachtige, levendige en karaktervolle stad. Waar onze mooie club in een minstens zo mooie bosrijke omgeving is gesitueerd. Zet dat eens even af tegen die bebouwde parkeerplaats daar in West-Duitsland.
![]()
![]()

Als Hansen verkocht wordt dan is er ruimte voor een nieuwe no. 10
En anders gaan we met deze selectie zeker nog stijgen op de ranglijst.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
als karakter niet te koop is, waarom haal je dan voor 16 miljoen spelers? Zijn dat spelers zonder karakter?Bottendaal schreef: ↑za 25 jan 2025, 21:23Waar staat het karakter?
Jules schreef: ↑zo 26 jan 2025, 13:39als karakter niet te koop is, waarom haal je dan voor 16 miljoen spelers? Zijn dat spelers zonder karakter?Bottendaal schreef: ↑za 25 jan 2025, 21:23Waar staat het karakter?

Om dan weer tot de conclusie te komen dat iedereen een 10 zoekt, een spits zoekt, een buitenspeler zoekt.
Nu moet je handelen om in de zomer die plekken bezet te hebben
Liever niet degraderen dan twee pandaberen