Schone komt toch helemaal niet in de plannen voor op 10? Is toch 3e keus op de positie 6? Vind trouwens bij elke invalbeurt Schone het best verdienstelijk doen, mag van mij meer minuten krijgen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:02Kan je gewoon niet maken richting Schöne dit. Aalbers wilde hem er langer bij maar niet op een manier waarop zijn mooie carrière als een nachtkaars uit zou gaan. Precies wat dit seizoen juist wél gebeurt. Had hem gewoon 10 wedstrijden op 10 gezet, was echt wel beter geweest dan al die probeersels. Nu haal je een jeugdspeler die volgens Bosz alleen verhuurd mag worden met een garantie op veel speeltijd.vergadering schreef: ↑ma 13 jan 2025, 23:09Optie tot koop voor Babadi slaat echt nergens op. Zelfs 1.5 jaar huren zou ik al een stunt vinden, dit is ook voor een half jaar echt een uitstekende aanwinst![]()
Organiseer dan maar een mooi afscheid voor Schöne en stuur hem derest van het seizoen met verlof als je hm alleen maar soms de laatste 5 minuten in laat vallen.
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Veugel schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:57Schone komt toch helemaal niet in de plannen voor op 10? Is toch 3e keus op de positie 6? Vind trouwens bij elke invalbeurt Schone het best verdienstelijk doen, mag van mij meer minuten krijgen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:02Kan je gewoon niet maken richting Schöne dit. Aalbers wilde hem er langer bij maar niet op een manier waarop zijn mooie carrière als een nachtkaars uit zou gaan. Precies wat dit seizoen juist wél gebeurt. Had hem gewoon 10 wedstrijden op 10 gezet, was echt wel beter geweest dan al die probeersels. Nu haal je een jeugdspeler die volgens Bosz alleen verhuurd mag worden met een garantie op veel speeltijd.vergadering schreef: ↑ma 13 jan 2025, 23:09Optie tot koop voor Babadi slaat echt nergens op. Zelfs 1.5 jaar huren zou ik al een stunt vinden, dit is ook voor een half jaar echt een uitstekende aanwinst![]()
Organiseer dan maar een mooi afscheid voor Schöne en stuur hem derest van het seizoen met verlof als je hm alleen maar soms de laatste 5 minuten in laat vallen.

Met koop-optie zelfs. Gemiste kans wel. Had je half jaar kunnen laten wennen en dan pas beslissen. Behalve zijn lengte ook voetbaltechnisch gewoon een goede speler.Napoleon schreef: ↑di 14 jan 2025, 09:00Ja dat klopt, heel zonde. Was bij Volendam erg goed.E.B schreef: ↑di 14 jan 2025, 08:32https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... ercle.html
Hij zou toch hierheen komen maar dat ketste op het laatst af? Hier had hij meer speeltijd gehad en Parrot zit waarschijnlijk voorlopig nog wel bij AZ.
- De Kletskop
- Contacteer:
Vorig seizoen werden we juist met Schöne telkens overlopen.kdl schreef: ↑di 14 jan 2025, 11:05Veugel schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:57Schone komt toch helemaal niet in de plannen voor op 10? Is toch 3e keus op de positie 6? Vind trouwens bij elke invalbeurt Schone het best verdienstelijk doen, mag van mij meer minuten krijgen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:02Kan je gewoon niet maken richting Schöne dit. Aalbers wilde hem er langer bij maar niet op een manier waarop zijn mooie carrière als een nachtkaars uit zou gaan. Precies wat dit seizoen juist wél gebeurt. Had hem gewoon 10 wedstrijden op 10 gezet, was echt wel beter geweest dan al die probeersels. Nu haal je een jeugdspeler die volgens Bosz alleen verhuurd mag worden met een garantie op veel speeltijd.vergadering schreef: ↑ma 13 jan 2025, 23:09Optie tot koop voor Babadi slaat echt nergens op. Zelfs 1.5 jaar huren zou ik al een stunt vinden, dit is ook voor een half jaar echt een uitstekende aanwinst![]()
Organiseer dan maar een mooi afscheid voor Schöne en stuur hem derest van het seizoen met verlof als je hm alleen maar soms de laatste 5 minuten in laat vallen.juist de man met ervaring die op het middenveld de lijnen kan uitzetten wanneer we weer eens overlopen worden
Zag net kort filmpje op Facebook met masker van nijmegen.
Betekent dat misschien dat er een nieuwe speler gepresenteerd wordt?
Betekent dat misschien dat er een nieuwe speler gepresenteerd wordt?
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Is denk ik een oud filmpje. Op je tijdlijn komen soms ook oude berichten opeens weer tevoorschijn. Heeft volgens mij met het algoritme van Facebook te maken. Maar op de pagina zelf is er vandaag niet zo'n filmpje geplaatst. In ieder geval nog niet, maar hoop doet leven!

Ok niet op de datum gelet, thxGijscoman schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:36Is denk ik een oud filmpje. Op je tijdlijn komen soms ook oude berichten opeens weer tevoorschijn. Heeft volgens mij met het algoritme van Facebook te maken. Maar op de pagina zelf is er vandaag niet zo'n filmpje geplaatst. In ieder geval nog niet, maar hoop doet leven!![]()
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
- də 'kʁitikʏs
- Contacteer:
Net zoveel Telkens als met Gonzales en consorten op die positie dit seizoen? Lijkt me sterk.De Kletskop schreef: ↑di 14 jan 2025, 13:06Vorig seizoen werden we juist met Schöne telkens overlopen.kdl schreef: ↑di 14 jan 2025, 11:05Veugel schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:57Schone komt toch helemaal niet in de plannen voor op 10? Is toch 3e keus op de positie 6? Vind trouwens bij elke invalbeurt Schone het best verdienstelijk doen, mag van mij meer minuten krijgen.də 'kʁitikʏs schreef: ↑di 14 jan 2025, 10:02Kan je gewoon niet maken richting Schöne dit. Aalbers wilde hem er langer bij maar niet op een manier waarop zijn mooie carrière als een nachtkaars uit zou gaan. Precies wat dit seizoen juist wél gebeurt. Had hem gewoon 10 wedstrijden op 10 gezet, was echt wel beter geweest dan al die probeersels. Nu haal je een jeugdspeler die volgens Bosz alleen verhuurd mag worden met een garantie op veel speeltijd.vergadering schreef: ↑ma 13 jan 2025, 23:09Optie tot koop voor Babadi slaat echt nergens op. Zelfs 1.5 jaar huren zou ik al een stunt vinden, dit is ook voor een half jaar echt een uitstekende aanwinst![]()
Organiseer dan maar een mooi afscheid voor Schöne en stuur hem derest van het seizoen met verlof als je hm alleen maar soms de laatste 5 minuten in laat vallen.juist de man met ervaring die op het middenveld de lijnen kan uitzetten wanneer we weer eens overlopen worden
Been mijn nostalgie, Schöne mijn evergeen, Otten de toekomst
-
- Contacteer:
Babadi heeft overigens in zijn prille carrière vaker als linksbuiten gespeeld dan als nummer 10.
We hebben geen intresse in Babadi volgens ene Rengers in de Jarda Podcast en hij zegt ook dat een vertrek van Hansen aannemelijk is
-
- Contacteer:
Bij dat Excelsior zitten echt een aantal mega interessante spelers. Naujoks, Hatenboer en Zagre draaien allemaal moeiteloos mee bij dit NEC.
-
- Contacteer:
Zagre is al vaker geopperd. Bizar dat Monaco 4 a 5 jaar geleden 10 miljoen voor hem betaald heeft (aan PSG) en Excelsior hem gratis heeft ingelijfd na een huurperiode.Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Bij dat Excelsior zitten echt een aantal mega interessante spelers. Naujoks, Hatenboer en Zagre draaien allemaal moeiteloos mee bij dit NEC.
Vind het interessante speler.E.B schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:31Zagre is al vaker geopperd. Bizar dat Monaco 4 a 5 jaar geleden 10 miljoen voor hem betaald heeft (aan PSG) en Excelsior hem gratis heeft ingelijfd na een huurperiode.Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Bij dat Excelsior zitten echt een aantal mega interessante spelers. Naujoks, Hatenboer en Zagre draaien allemaal moeiteloos mee bij dit NEC.
Die Hatenboer is echt een hele goede voetballer! Volgens mij in de jeugd daar wel wat blessureleed achter de rug. Hoorde Kraaij Jr. er ook al over tijdens het schakelprogramma van de KKD.Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Bij dat Excelsior zitten echt een aantal mega interessante spelers. Naujoks, Hatenboer en Zagre draaien allemaal moeiteloos mee bij dit NEC.
Ja inderdaad!Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Ik vind Rik Elfrink een betrouwbaardere bron als Jeroen Rengers.
- Marcelinho04
- Contacteer:
Ruben den Uil ook een interessante optie?Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Bij dat Excelsior zitten echt een aantal mega interessante spelers. Naujoks, Hatenboer en Zagre draaien allemaal moeiteloos mee bij dit NEC.

#waanvandedag?
Hatenboer een soort wieffer. Komt uit jeugd van excelsior. Wel meer een echte 6 dan wieffer is, maar komt graag tussen de laatste linies de bal ophalen. Echt een bizarre ontwikkeling heeft hij doorgemaakt.Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Bij dat Excelsior zitten echt een aantal mega interessante spelers. Naujoks, Hatenboer en Zagre draaien allemaal moeiteloos mee bij dit NEC.
Daarnaast naujoks ook vanuit jeugd van feyenoord, een mooie, voetballende 10. Lijken me helaas allebei onhaalbaar.
Waar zoeken versterking?
Nee 1.2 miljoen betalen voor roberSuperSano schreef: ↑di 14 jan 2025, 23:50Hatenboer een soort wieffer. Komt uit jeugd van excelsior. Wel meer een echte 6 dan wieffer is, maar komt graag tussen de laatste linies de bal ophalen. Echt een bizarre ontwikkeling heeft hij doorgemaakt.Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Bij dat Excelsior zitten echt een aantal mega interessante spelers. Naujoks, Hatenboer en Zagre draaien allemaal moeiteloos mee bij dit NEC.
Daarnaast naujoks ook vanuit jeugd van feyenoord, een mooie, voetballende 10. Lijken me helaas allebei onhaalbaar.
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Hatenboer met nog 1,5 jaar contract + cluboptie 1 jaar ga je ook niet krijgen voor minder dan een miljoen. En volgens mij was jij het die riep dat je Hassan voor 1/10e van het bedrag van Onal kan krijgen. Nu heb je Hatenboer een leuk potje zien voetballen en zou dat wel logisch zijn? Om dat soort bedragen te betalen?gladiator schreef: ↑wo 15 jan 2025, 00:57Nee 1.2 miljoen betalen voor roberSuperSano schreef: ↑di 14 jan 2025, 23:50Hatenboer een soort wieffer. Komt uit jeugd van excelsior. Wel meer een echte 6 dan wieffer is, maar komt graag tussen de laatste linies de bal ophalen. Echt een bizarre ontwikkeling heeft hij doorgemaakt.Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Bij dat Excelsior zitten echt een aantal mega interessante spelers. Naujoks, Hatenboer en Zagre draaien allemaal moeiteloos mee bij dit NEC.
Op basis van zijn prestaties vorig jaar best te motiveren. Maar niet als je hem vervolgens misbruikt op een positie (10), waar hij het jaar ervoor helemaal niet gespeeld heeft. Gewoon beetje dom van Aalbers om spelers de 10 positie op de leggen (net als Ouaissa), in plaats van verder te zoeken naar een echte 10.gladiator schreef: ↑wo 15 jan 2025, 00:57Nee 1.2 miljoen betalen voor roberSuperSano schreef: ↑di 14 jan 2025, 23:50Hatenboer een soort wieffer. Komt uit jeugd van excelsior. Wel meer een echte 6 dan wieffer is, maar komt graag tussen de laatste linies de bal ophalen. Echt een bizarre ontwikkeling heeft hij doorgemaakt.Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Bij dat Excelsior zitten echt een aantal mega interessante spelers. Naujoks, Hatenboer en Zagre draaien allemaal moeiteloos mee bij dit NEC.
Vond Rober als 8 tegen Sparta, een van zn eerste wedstrijden, overigens ook erg goed. Maar rechtsbuiten is toch gewoon zijn voorkeurspositie?
Als men vorig seizoen Rober (alleen) had zien spelen tegen Dest was Rober minimaal 5 miljoen waard geweest. De KNVB beker is leuk hoor, je ziet soms spelers die je eigenlijk nooit ziet voetballen. Maar er worden soms ook meteen namen genoemd.. Als de spits van IJsselmeervogels het 1 wedstrijd op de heupen heeft tegen een profclub is het voor ons een aanwinst. Had Aalbers deze spits gehaald zonder de wedstrijd waarin hij gezien is zou het forum te klein zijn. We zijn soms wel heel opportunistisch over zogenaamde aanwinsten.Panucci schreef: ↑wo 15 jan 2025, 07:01Op basis van zijn prestaties vorig jaar best te motiveren. Maar niet als je hem vervolgens misbruikt op een positie (10), waar hij het jaar ervoor helemaal niet gespeeld heeft. Gewoon beetje dom van Aalbers om spelers de 10 positie op de leggen (net als Ouaissa), in plaats van verder te zoeken naar een echte 10.gladiator schreef: ↑wo 15 jan 2025, 00:57Nee 1.2 miljoen betalen voor roberSuperSano schreef: ↑di 14 jan 2025, 23:50Hatenboer een soort wieffer. Komt uit jeugd van excelsior. Wel meer een echte 6 dan wieffer is, maar komt graag tussen de laatste linies de bal ophalen. Echt een bizarre ontwikkeling heeft hij doorgemaakt.Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Bij dat Excelsior zitten echt een aantal mega interessante spelers. Naujoks, Hatenboer en Zagre draaien allemaal moeiteloos mee bij dit NEC.
Vond Rober als 8 tegen Sparta, een van zn eerste wedstrijden, overigens ook erg goed. Maar rechtsbuiten is toch gewoon zijn voorkeurspositie?
Ik niet in deze.Tyson schreef: ↑di 14 jan 2025, 23:10Ja inderdaad!Nijmegen0413 schreef: ↑di 14 jan 2025, 22:25Ik vind Rik Elfrink een betrouwbaardere bron als Jeroen Rengers.