Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Babadi staat open voor verhuur.
Zou dat iets voor ons zijn?
Zou dat iets voor ons zijn?
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Halen!
Kristian Hlynsson iets voor NEC? Aanvallende middenvelder, huren van Ajax.
Al 66 NEC’er in hart en nieren
- Demtsjenko
- Contacteer:
Ik zit nu groningen willem II te kijken… die valente op 10 bij groningen is wel de lopende 10 die we nu missen… wat een werk verzet die gast en dan vaak nog gevaarlijk ook…
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Tja, in de Goffert speelde die als een natte krant. Ik zou het nog niet aandurven met hem, zeker niet als je waarschijnlijk meerdere miljoenen voor hem moet betalen. Want wij kunnen niet zomaar even iemand voor een prikkie bij Groningen ophalen.Demtsjenko schreef: ↑za 30 nov 2024, 20:02Ik zit nu groningen willem II te kijken… die valente op 10 bij groningen is wel de lopende 10 die we nu missen… wat een werk verzet die gast en dan vaak nog gevaarlijk ook…
When Wilco talks, people listen!
- jackkreta
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Jong PSV speelt dit jaar echt heel slecht en Babadi kan daar het verschil in de potjes dat hij mee speelde ook niet echt maken.
Ik vond die hele verlenging soap wel op die van Sontje lijken bij Ajax.Je proefde aan alles dat Ajax dat puur deed om hem alsnog te kunnen verkopen.
Babadi had ook zijn biezen moeten pakken.
Helemaal mee eens. Laat Utrecht hem maar halenGerard Lopez schreef: ↑za 30 nov 2024, 21:13Tja, in de Goffert speelde die als een natte krant. Ik zou het nog niet aandurven met hem, zeker niet als je waarschijnlijk meerdere miljoenen voor hem moet betalen. Want wij kunnen niet zomaar even iemand voor een prikkie bij Groningen ophalen.Demtsjenko schreef: ↑za 30 nov 2024, 20:02Ik zit nu groningen willem II te kijken… die valente op 10 bij groningen is wel de lopende 10 die we nu missen… wat een werk verzet die gast en dan vaak nog gevaarlijk ook…
- Super-Simr
- Contacteer:
Als je een optie tot koop zou kunnen bedingen, dan zou het een grandioze aanwinst zijn. Helaas gaat PSV dat nooit doen.
Alleen huren voor een half seizoen zou een gok zijn. Die jongen is nog niet bepalend genoeg (zie bijvoorbeeld wedstrijd Jong PSV vrijdag). Je bent hem dan alleen aan het opleiden voor de toekomst (van PSV).
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
-
- Contacteer:
daar kan na vandaag ook een streep door,het kan verkeren....
Ben je in de war met Saibari? Of wat bedoel je?zoete aardbei schreef: ↑zo 01 dec 2024, 13:49daar kan na vandaag ook een streep door,het kan verkeren....
ik snap m ook niet geloof ik...E.B schreef: ↑zo 01 dec 2024, 14:03Ben je in de war met Saibari? Of wat bedoel je?zoete aardbei schreef: ↑zo 01 dec 2024, 13:49daar kan na vandaag ook een streep door,het kan verkeren....
- Bottendaal
- Contacteer:
Dat is duidelijk.E.B schreef: ↑zo 01 dec 2024, 14:03Ben je in de war met Saibari? Of wat bedoel je?zoete aardbei schreef: ↑zo 01 dec 2024, 13:49daar kan na vandaag ook een streep door,het kan verkeren....
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... gezet.html
Iets voor ons of niet de speler die wij zoeken?
Te duur en die zal echt niet naar ons willen.LH7 schreef: ↑wo 04 dec 2024, 18:24https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... gezet.html
Zonder NEC geen Nijmegen!
-
- Contacteer:
Sterker nog, een betere ga je niet vinden. Garantie op 10 goals en meer over mijn lijk mentaliteit. Echter voetballend wel écht erg matig.LH7 schreef: ↑wo 04 dec 2024, 18:24https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... gezet.html