Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Als we de bekerfinale hadden gewonnen, was ik nou failliet door alle thuiswedstrijden en on-tour wedstrijdjes. Stond hier een foto van Rogier, en waren we allemaal aan het doneren voor een standbeeld 

- Bottendaal
- Contacteer:
Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:10V Crooij is er net en Ogawa is afhankelijk van de vleugels en we hebben maar 1 goede vleugelspeler dat is Hansen maar die word nooit fit, dus is er gegokt op Onäl en Ouaissa dat kan wat worden maar niet voor dit seizoenBottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:29Ik denk dat Hansen, vCrooij en Ogawa dat niet zo aardig zullen vinden…Tyson schreef: ↑do 10 okt 2024, 23:33Voorin is het gokken op kkd spelers dat wist je van te voren maar dan nog word er te weinig uit de selectie gehaaldzoete aardbei schreef: ↑do 10 okt 2024, 12:14nee zeker niet alleen.Voorin is het te lief en niet rendabel en achterin kunnen we niet opbouwen.Polleke schreef: ↑wo 09 okt 2024, 19:48Jij denkt dat het puur mentaliteit is? Ik denk echt kwaliteit hoor.zoete aardbei schreef: ↑wo 09 okt 2024, 13:32Van Crooij heeft het gif waar het nu aan ontbreekt.De boel zit volledig op slot.Daar gaan de jonkies nu geen verandering in brengen.Deze selectie heeft van alles maar geen enkele klootzak,een type vd Doelen.Onze spits is zo gemakzuchtig als het maar kan en heeft constant een schop onder zijn reet nodig.Lasse is bezig aan zijn afscheidstournee en heeft als bankspeler gewoon het gezag niet meer.Proper is bij Jong Oranje soms aanvoerder maar dat is onvergelijkbaar.Bram is ongeloofwaardig door zijn zwakke spel.Sandler gaat bij ieder pijntje rustig revalideren.
Het is allemaal niet in balans qua mentale gesteldheid.Als het loopt hoeft dat geen probleem te zijn.Maar nu is een van Crooij meer dan welkom.
Maar dit team mist een leider.Ik zeg niet dat van Crooij dat is maar hij kan wel dat beetje extra brengen wat de rest niet kan.
Shiogai kan wat worden dat weet ik niet,maar gezien de speeltijd die hij krijgt is het ook een speler voor de toekomst!
Er is niet gegokt, er is beleid gevoerd. Minimaal 60min met deze 3 en evt. de laatste 20-30min met de talenten die kunnen rijpen…
Lastig he, iets van de positieve kant bekijken? Moet je helemaal voor omlopen.
Kijk maar terug wat ik geschreven heb over onze buitenspelers toen we aan het seizoen begonnen dat is toch aardig uitgekomen!Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:33Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:10V Crooij is er net en Ogawa is afhankelijk van de vleugels en we hebben maar 1 goede vleugelspeler dat is Hansen maar die word nooit fit, dus is er gegokt op Onäl en Ouaissa dat kan wat worden maar niet voor dit seizoenBottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:29Ik denk dat Hansen, vCrooij en Ogawa dat niet zo aardig zullen vinden…Tyson schreef: ↑do 10 okt 2024, 23:33Voorin is het gokken op kkd spelers dat wist je van te voren maar dan nog word er te weinig uit de selectie gehaaldzoete aardbei schreef: ↑do 10 okt 2024, 12:14nee zeker niet alleen.Voorin is het te lief en niet rendabel en achterin kunnen we niet opbouwen.
Maar dit team mist een leider.Ik zeg niet dat van Crooij dat is maar hij kan wel dat beetje extra brengen wat de rest niet kan.
Shiogai kan wat worden dat weet ik niet,maar gezien de speeltijd die hij krijgt is het ook een speler voor de toekomst!
Er is niet gegokt, er is beleid gevoerd. Minimaal 60min met deze 3 en evt. de laatste 20-30min met de talenten die kunnen rijpen…
Jij betrekt er iemand bij die een blauwe maandag bij de club is en waar sommige geen meerwaarde in zien omdat ie onze talenten in de weg zou staan

Je geeft een beoogde voorhoede....
Voorlooig heb je niks aan Shiogai,Onäl en Ouaissa
- Bottendaal
- Contacteer:
Die 3 zijn toch onderdeel van de selectie? Die heeft Carlos toch gewoon gecontracteerd? Dat noemen ze beleid…Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:40Kijk maar terug wat ik geschreven heb over onze buitenspelers toen we aan het seizoen begonnen dat is toch aardig uitgekomen!Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:33Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:10V Crooij is er net en Ogawa is afhankelijk van de vleugels en we hebben maar 1 goede vleugelspeler dat is Hansen maar die word nooit fit, dus is er gegokt op Onäl en Ouaissa dat kan wat worden maar niet voor dit seizoenBottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:29Ik denk dat Hansen, vCrooij en Ogawa dat niet zo aardig zullen vinden…Tyson schreef: ↑do 10 okt 2024, 23:33Voorin is het gokken op kkd spelers dat wist je van te voren maar dan nog word er te weinig uit de selectie gehaaldzoete aardbei schreef: ↑do 10 okt 2024, 12:14
nee zeker niet alleen.Voorin is het te lief en niet rendabel en achterin kunnen we niet opbouwen.
Jij betrekt er iemand bij die een blauwe maandag bij de club is en waar sommige geen meerwaarde in zien omdat ie onze talenten in de weg zou staan![]()
Een basis die zich bewezen heeft, van minimaal voldoende niveau, en daarachter talenten om te rijpen en voor de toekomst. Dat is toch de huidige situatie? Of heb ik iets verzonnen?
Of is het omdat er mensen vCrooij geen meerwaarde vinden dat hij niet bij de selectie gerekend mag worden?
Je merkt wel, ik stel veel vragen, omdat ik naar een spoortje logica in jouw reacties/brein opzoek ben.
Waarom is Van Crooij nog gehaald?Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:46Die 3 zijn toch onderdeel van de selectie? Die heeft Carlos toch gewoon gecontracteerd? Dat noemen ze beleid…Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:40Kijk maar terug wat ik geschreven heb over onze buitenspelers toen we aan het seizoen begonnen dat is toch aardig uitgekomen!Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:33Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:10V Crooij is er net en Ogawa is afhankelijk van de vleugels en we hebben maar 1 goede vleugelspeler dat is Hansen maar die word nooit fit, dus is er gegokt op Onäl en Ouaissa dat kan wat worden maar niet voor dit seizoenBottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:29Ik denk dat Hansen, vCrooij en Ogawa dat niet zo aardig zullen vinden…
Jij betrekt er iemand bij die een blauwe maandag bij de club is en waar sommige geen meerwaarde in zien omdat ie onze talenten in de weg zou staan![]()
Een basis die zich bewezen heeft, van minimaal voldoende niveau, en daarachter talenten om te rijpen en voor de toekomst. Dat is toch de huidige situatie? Of heb ik iets verzonnen?
Of is het omdat er mensen vCrooij geen meerwaarde vinden dat hij niet bij de selectie gerekend mag worden?
Je merkt wel, ik stel veel vragen, omdat ik naar een spoortje logica in jouw reacties/brein opzoek ben.
Omdat onze buitenspelers het niveau al hebben of omdat het voorin achteraf te matig blijkt zijn?
Daarom roep ik vanaf het begin al er is gegokt op te veel kkd (talenten)
Luister naar de podcast van DG naar Jan Peters die leest met me mee denk ik

We hebben Tyson wel nodig, hoe menig mens zich na een dag of 2/3 weer positief voelt over de volgende wedstrijd. Kan Tyson zich 3 weken lang druk maken om een verloren wedstrijd, en als de punten tegenvallen zet hij er druk opTyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:40Kijk maar terug wat ik geschreven heb over onze buitenspelers toen we aan het seizoen begonnen dat is toch aardig uitgekomen!Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:33Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:10V Crooij is er net en Ogawa is afhankelijk van de vleugels en we hebben maar 1 goede vleugelspeler dat is Hansen maar die word nooit fit, dus is er gegokt op Onäl en Ouaissa dat kan wat worden maar niet voor dit seizoenBottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:29Ik denk dat Hansen, vCrooij en Ogawa dat niet zo aardig zullen vinden…Tyson schreef: ↑do 10 okt 2024, 23:33Voorin is het gokken op kkd spelers dat wist je van te voren maar dan nog word er te weinig uit de selectie gehaaldzoete aardbei schreef: ↑do 10 okt 2024, 12:14
nee zeker niet alleen.Voorin is het te lief en niet rendabel en achterin kunnen we niet opbouwen.
Jij betrekt er iemand bij die een blauwe maandag bij de club is en waar sommige geen meerwaarde in zien omdat ie onze talenten in de weg zou staan

Ik vind ook dat we voorin heel veel geld hebben besteed, iets van 4 miljoen? Het loopt voor geen meter. Wel hebben we voldoende kwaliteit om er wat van te maken, vind ik.
Is het ongebruikelijk dat een TD een rechter hand heeft? Anders neem iemand aan, wie al zijn tijd in competities stopt waar Carlos geen tijd voor heeft maar wel aantrekkelijk zijn. Of roep ik nou iets doms?
- Marcelinho04
- Contacteer:
Een Fred Rutten?DRS schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:52We hebben Tyson wel nodig, hoe menig mens zich na een dag of 2/3 weer positief voelt over de volgende wedstrijd. Kan Tyson zich 3 weken lang druk maken om een verloren wedstrijd, en als de punten tegenvallen zet hij er druk opHij is negatief, maar wel eerlijk.
Ik vind ook dat we voorin heel veel geld hebben besteed, iets van 4 miljoen? Het loopt voor geen meter. Wel hebben we voldoende kwaliteit om er wat van te maken, vind ik.
Is het ongebruikelijk dat een TD een rechter hand heeft? Anders neem iemand aan, wie al zijn tijd in competities stopt waar Carlos geen tijd voor heeft maar wel aantrekkelijk zijn. Of roep ik nou iets doms?
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Je kan toch moeilijk zeggen dat Van Crooy al in de zomer als beoogd basisspeler van NEC gold. Het is wel degelijk zo dat minimaal 1 van de 2 (Onal en Ouaissa) als basis gehaald was. En Van Crooy kwam pas als buitenkansje in beeld toen die 2 niet voldoende bleken.Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:46Die 3 zijn toch onderdeel van de selectie? Die heeft Carlos toch gewoon gecontracteerd? Dat noemen ze beleid…Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:40Kijk maar terug wat ik geschreven heb over onze buitenspelers toen we aan het seizoen begonnen dat is toch aardig uitgekomen!Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:33Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:10V Crooij is er net en Ogawa is afhankelijk van de vleugels en we hebben maar 1 goede vleugelspeler dat is Hansen maar die word nooit fit, dus is er gegokt op Onäl en Ouaissa dat kan wat worden maar niet voor dit seizoenBottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:29Ik denk dat Hansen, vCrooij en Ogawa dat niet zo aardig zullen vinden…
When Wilco talks, people listen!
Precies dit!Gerard Lopez schreef: ↑vr 11 okt 2024, 22:12Je kan toch moeilijk zeggen dat Van Crooy al in de zomer als beoogd basisspeler van NEC gold. Het is wel degelijk zo dat minimaal 1 van de 2 (Onal en Ouaissa) als basis gehaald was. En Van Crooy kwam pas als buitenkansje in beeld toen die 2 niet voldoende bleken.Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:46Die 3 zijn toch onderdeel van de selectie? Die heeft Carlos toch gewoon gecontracteerd? Dat noemen ze beleid…Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:40Kijk maar terug wat ik geschreven heb over onze buitenspelers toen we aan het seizoen begonnen dat is toch aardig uitgekomen!Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:33Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:10V Crooij is er net en Ogawa is afhankelijk van de vleugels en we hebben maar 1 goede vleugelspeler dat is Hansen maar die word nooit fit, dus is er gegokt op Onäl en Ouaissa dat kan wat worden maar niet voor dit seizoenBottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:29
Ik denk dat Hansen, vCrooij en Ogawa dat niet zo aardig zullen vinden…
Daarom ben ik ook blij met de komst van V Crooij
- Bottendaal
- Contacteer:
Als jullie denken dat dit een paniekaankoop is, prima. Ik denk dat Carlos de hele zomer bezig is geweest om de vleugels dubbel te bezetten. Dat hem dat pas na de deadline lukt doet niks aan het beleid af. Maar voor jullie is een transfer pas actueel als deze rond is. Veel verder kunnen sommige hun brein niet rekken.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 22:15Precies dit!Gerard Lopez schreef: ↑vr 11 okt 2024, 22:12Je kan toch moeilijk zeggen dat Van Crooy al in de zomer als beoogd basisspeler van NEC gold. Het is wel degelijk zo dat minimaal 1 van de 2 (Onal en Ouaissa) als basis gehaald was. En Van Crooy kwam pas als buitenkansje in beeld toen die 2 niet voldoende bleken.Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:46Die 3 zijn toch onderdeel van de selectie? Die heeft Carlos toch gewoon gecontracteerd? Dat noemen ze beleid…Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:40Kijk maar terug wat ik geschreven heb over onze buitenspelers toen we aan het seizoen begonnen dat is toch aardig uitgekomen!Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:33Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:10
V Crooij is er net en Ogawa is afhankelijk van de vleugels en we hebben maar 1 goede vleugelspeler dat is Hansen maar die word nooit fit, dus is er gegokt op Onäl en Ouaissa dat kan wat worden maar niet voor dit seizoen
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Die waren ook dubbel bezet, tot Olden Larsen wegging.Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 23:27Als jullie denken dat dit een paniekaankoop is, prima. Ik denk dat Carlos de hele zomer bezig is geweest om de vleugels dubbel te bezetten. Dat hem dat pas na de deadline lukt doet niks aan het beleid af. Maar voor jullie is een transfer pas actueel als deze rond is. Veel verder kunnen sommige hun brein niet rekken.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 22:15Precies dit!Gerard Lopez schreef: ↑vr 11 okt 2024, 22:12Je kan toch moeilijk zeggen dat Van Crooy al in de zomer als beoogd basisspeler van NEC gold. Het is wel degelijk zo dat minimaal 1 van de 2 (Onal en Ouaissa) als basis gehaald was. En Van Crooy kwam pas als buitenkansje in beeld toen die 2 niet voldoende bleken.Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:46Die 3 zijn toch onderdeel van de selectie? Die heeft Carlos toch gewoon gecontracteerd? Dat noemen ze beleid…Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:40Kijk maar terug wat ik geschreven heb over onze buitenspelers toen we aan het seizoen begonnen dat is toch aardig uitgekomen!Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:33
Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
vooraf dit seizoen leek het allemaal goed, mede door blessures en hopeloze vorm is het minder maar het elftal klopt niet, er mist iets
Je mist creativiteit combi's en een klootzak. Het zijn allemaal lievertjes.lentselucht schreef: ↑vr 11 okt 2024, 23:52vooraf dit seizoen leek het allemaal goed, mede door blessures en hopeloze vorm is het minder maar het elftal klopt niet, er mist iets
Radja Nainggolan zo er een kunnen zijn. maar of hij het waard is geld/niveau.
Dat zijn nieuwelingen. Erger is dat je niks hebt aan Ogawa en Rober. Meijer moet sleutelen aan de basiself.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:40Kijk maar terug wat ik geschreven heb over onze buitenspelers toen we aan het seizoen begonnen dat is toch aardig uitgekomen!Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:33Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:10V Crooij is er net en Ogawa is afhankelijk van de vleugels en we hebben maar 1 goede vleugelspeler dat is Hansen maar die word nooit fit, dus is er gegokt op Onäl en Ouaissa dat kan wat worden maar niet voor dit seizoenBottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:29Ik denk dat Hansen, vCrooij en Ogawa dat niet zo aardig zullen vinden…Tyson schreef: ↑do 10 okt 2024, 23:33Voorin is het gokken op kkd spelers dat wist je van te voren maar dan nog word er te weinig uit de selectie gehaaldzoete aardbei schreef: ↑do 10 okt 2024, 12:14
Met Van Crooij krijgen we een basiself die we nog niet gezien hebben.mschr schreef: ↑za 12 okt 2024, 10:26Dat zijn nieuwelingen. Erger is dat je niks hebt aan Ogawa en Rober. Meijer moet sleutelen aan de basiself.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:40Kijk maar terug wat ik geschreven heb over onze buitenspelers toen we aan het seizoen begonnen dat is toch aardig uitgekomen!Bottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 21:33Ik geef je de voorhoede die beoogd minimaal 2/3e van de minuten gaat maken, en jij komt weer met gegokt aanzetten.Tyson schreef: ↑vr 11 okt 2024, 20:10V Crooij is er net en Ogawa is afhankelijk van de vleugels en we hebben maar 1 goede vleugelspeler dat is Hansen maar die word nooit fit, dus is er gegokt op Onäl en Ouaissa dat kan wat worden maar niet voor dit seizoenBottendaal schreef: ↑vr 11 okt 2024, 19:29Ik denk dat Hansen, vCrooij en Ogawa dat niet zo aardig zullen vinden…
Ogawa moet bediend worden in de 16. Anders speel je met 10 man.
Dan moeten Sano en Hoedemakers dieper spelen. Dat gebeurt niet omdat de onzichtbare Rober op de aanvallendemiddenvelderspositie speelt. Even knutselen en er rolt een veel betere opstelling uit.
Klopt. 2 man vanaf de zijkanten, 2 man achter Koki.
Van Crooij - Ouaissa - Sano - Hansen
Ik zou ook verbaasd staan als Meijer dat zou doen, hoor. Maar met een man minder voorin wordt Ogawa én bij de opbouw betrokken én hij moet het eindstation zijn. Het is nu hinken op 2 gedachten: hij moet aanspeelbaar zijn rond de middenlijn én hij moet in de 16 opduiken om het af te maken. Je komt aanvallend gewoon een mannetje tekort.
Een puike observatie. Je komt dus Mattsson tekort.Mcel schreef: ↑za 12 okt 2024, 11:21Ik zou ook verbaasd staan als Meijer dat zou doen, hoor. Maar met een man minder voorin wordt Ogawa én bij de opbouw betrokken én hij moet het eindstation zijn. Het is nu hinken op 2 gedachten: hij moet aanspeelbaar zijn rond de middenlijn én hij moet in de 16 opduiken om het af te maken. Je komt aanvallend gewoon een mannetje tekort.
Gehaald zijn o.a:mschr schreef: ↑za 12 okt 2024, 12:52Een puike observatie. Je komt dus Mattsson tekort.Mcel schreef: ↑za 12 okt 2024, 11:21Ik zou ook verbaasd staan als Meijer dat zou doen, hoor. Maar met een man minder voorin wordt Ogawa én bij de opbouw betrokken én hij moet het eindstation zijn. Het is nu hinken op 2 gedachten: hij moet aanspeelbaar zijn rond de middenlijn én hij moet in de 16 opduiken om het af te maken. Je komt aanvallend gewoon een mannetje tekort.
Argyris Darelas
Rober González
Luc Nieuwenhuijs
Basar Önal
Sami Ouaissa
Thomas Ouwejan
Kento Shiogai
Vito van Crooij
... en geen van hen is geschikt voor die positie, terwijl andere posities dubbel/driedubbel bezet zijn.
Prima... maar waar haal je een betaalbare Matsson/Chery vandaan?Jules schreef: ↑za 12 okt 2024, 13:42Gehaald zijn o.a:mschr schreef: ↑za 12 okt 2024, 12:52Een puike observatie. Je komt dus Mattsson tekort.Mcel schreef: ↑za 12 okt 2024, 11:21Ik zou ook verbaasd staan als Meijer dat zou doen, hoor. Maar met een man minder voorin wordt Ogawa én bij de opbouw betrokken én hij moet het eindstation zijn. Het is nu hinken op 2 gedachten: hij moet aanspeelbaar zijn rond de middenlijn én hij moet in de 16 opduiken om het af te maken. Je komt aanvallend gewoon een mannetje tekort.
Argyris Darelas
Rober González
Luc Nieuwenhuijs
Basar Önal
Sami Ouaissa
Thomas Ouwejan
Kento Shiogai
Vito van Crooij
... en geen van hen is geschikt voor die positie, terwijl andere posities dubbel/driedubbel bezet zijn.
Als je hem niet kunt vinden, dan moet je niet spelen alsof ie wel meedoet. 433 met punt naar voren is gekkenwerk met deze selectie.Polleke schreef: ↑za 12 okt 2024, 20:09Prima... maar waar haal je een betaalbare Matsson/Chery vandaan?Jules schreef: ↑za 12 okt 2024, 13:42Gehaald zijn o.a:mschr schreef: ↑za 12 okt 2024, 12:52Een puike observatie. Je komt dus Mattsson tekort.Mcel schreef: ↑za 12 okt 2024, 11:21Ik zou ook verbaasd staan als Meijer dat zou doen, hoor. Maar met een man minder voorin wordt Ogawa én bij de opbouw betrokken én hij moet het eindstation zijn. Het is nu hinken op 2 gedachten: hij moet aanspeelbaar zijn rond de middenlijn én hij moet in de 16 opduiken om het af te maken. Je komt aanvallend gewoon een mannetje tekort.
Argyris Darelas
Rober González
Luc Nieuwenhuijs
Basar Önal
Sami Ouaissa
Thomas Ouwejan
Kento Shiogai
Vito van Crooij