Geen idee hoe het precies werkt, misschien dat iemand het weet. Hij zat er 7 september 1 jaar. Maar moet je dan 365 kalenderdagen daar zijn geweest? Dat je tussendoor nog in NL is geweest, toen zijn vader 10 maanden geleden is overleden bijvoorbeeld.Bottendaal schreef: ↑do 19 sep 2024, 07:06Dat zal hij nu aan het doen zijn…DeFiscalist schreef: ↑wo 18 sep 2024, 23:00Binnen 1 jaar terugkeren zou betekenen 49,5% belasting over zijn volledige Saudi inkomen in Nederland - na 1 jaar zou dat met juiste onderbouwing volledig belastingvrij zijn (maar neem aan dat ie daar zo’n mooie fiscalist voor in de arm heeft genomen)E.B schreef: ↑wo 18 sep 2024, 17:29Zat te googlen en kwam dit tegen. Maar de belastingbom zal dan sowieso komen? Hij zat er 7 september 1 jaar.DeFiscalist schreef: ↑wo 18 sep 2024, 17:13Is ie inmiddels 1 jaar fysiek weg uit Nederland? Anders gok ik dat ie vanwege fiscale redenen nog een paar dagen bij onze Saudische vriendenzoete aardbei schreef: ↑wo 18 sep 2024, 16:12Dat gevoel bekruipt mij ook een beetje nu.
Vrijdag bevestigde notabene de immer zwijgzame Meijer,als het op transfers aankomt, al dat hij komt.
https://sporza.be/nl/2024/01/09/gevange ... 796694140/
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
je kan ook gewoon belasting betalen
“I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer”
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Nou een paar dagen zou ik wel snappen, maar een paar weken
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Als me dat een paar ton op zou leveren zou ik het doen. Sneller krijg je ze niet verdiend.Dirk Eijlander schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:05Nou een paar dagen zou ik wel snappen, maar een paar weken
- DeFiscalist
- Contacteer:
Lekker roepen vanaf de zijlijn, maar zeker weleens zwart betaald hebben of zwart betaald ontvangen hebben (aldus belastingontduiking nummer 1). Die regel is enkel een vangnet om bepaalde belastingontduiking tegen te gaan, dus ik snap hem heel goed dat ie denkt die paar ton wil ik graag zelf houden...E.B schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:19Als me dat een paar ton op zou leveren zou ik het doen. Sneller krijg je ze niet verdiend.Dirk Eijlander schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:05Nou een paar dagen zou ik wel snappen, maar een paar weken
- Bottendaal
- Contacteer:
Hooguit een paar ton, waar hebben we het over?DeFiscalist schreef: ↑do 19 sep 2024, 19:00Lekker roepen vanaf de zijlijn, maar zeker weleens zwart betaald hebben of zwart betaald ontvangen hebben (aldus belastingontduiking nummer 1). Die regel is enkel een vangnet om bepaalde belastingontduiking tegen te gaan, dus ik snap hem heel goed dat ie denkt die paar ton wil ik graag zelf houden...E.B schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:19Als me dat een paar ton op zou leveren zou ik het doen. Sneller krijg je ze niet verdiend.Dirk Eijlander schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:05Nou een paar dagen zou ik wel snappen, maar een paar weken
Er zijn dagen dat ik 't niet heb...Bottendaal schreef: ↑do 19 sep 2024, 22:26Hooguit een paar ton, waar hebben we het over?DeFiscalist schreef: ↑do 19 sep 2024, 19:00Lekker roepen vanaf de zijlijn, maar zeker weleens zwart betaald hebben of zwart betaald ontvangen hebben (aldus belastingontduiking nummer 1). Die regel is enkel een vangnet om bepaalde belastingontduiking tegen te gaan, dus ik snap hem heel goed dat ie denkt die paar ton wil ik graag zelf houden...E.B schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:19Als me dat een paar ton op zou leveren zou ik het doen. Sneller krijg je ze niet verdiend.Dirk Eijlander schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:05Nou een paar dagen zou ik wel snappen, maar een paar weken
We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Haha pauper.....*kijkt op bankrekening* ...oh wachtElwood schreef: ↑do 19 sep 2024, 23:33Er zijn dagen dat ik 't niet heb...Bottendaal schreef: ↑do 19 sep 2024, 22:26Hooguit een paar ton, waar hebben we het over?DeFiscalist schreef: ↑do 19 sep 2024, 19:00Lekker roepen vanaf de zijlijn, maar zeker weleens zwart betaald hebben of zwart betaald ontvangen hebben (aldus belastingontduiking nummer 1). Die regel is enkel een vangnet om bepaalde belastingontduiking tegen te gaan, dus ik snap hem heel goed dat ie denkt die paar ton wil ik graag zelf houden...E.B schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:19Als me dat een paar ton op zou leveren zou ik het doen. Sneller krijg je ze niet verdiend.Dirk Eijlander schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:05Nou een paar dagen zou ik wel snappen, maar een paar weken
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Vanuit de voetballer zou ik het wel snappen, maar niet vanuit nec, stel je voor dat dit nog weken duurt krijg je straks weer een speler die waarschijnlijk niet optimaal fit is en niet of nauwelijks ritme heeft.E.B schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:19Als me dat een paar ton op zou leveren zou ik het doen. Sneller krijg je ze niet verdiend.Dirk Eijlander schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:05Nou een paar dagen zou ik wel snappen, maar een paar weken
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Als ze hem voor langere periode vastleggen is het geen probleem. Die jongen heeft eind augustus nog minuten gemaakt. Die is zo fit en andere geef het even de tijd.Dirk Eijlander schreef: ↑vr 20 sep 2024, 09:43Vanuit de voetballer zou ik het wel snappen, maar niet vanuit nec, stel je voor dat dit nog weken duurt krijg je straks weer een speler die waarschijnlijk niet optimaal fit is en niet of nauwelijks ritme heeft.E.B schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:19Als me dat een paar ton op zou leveren zou ik het doen. Sneller krijg je ze niet verdiend.Dirk Eijlander schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:05Nou een paar dagen zou ik wel snappen, maar een paar weken
-
- Contacteer:
Denk je dat NEC met hem de afspraak maakt "Joh kijk ff hoe lang het duurt en wij zien je wel verschijnen" NEC weet echt wel wanneer van Crooij zich bij de club meld en dat ze daar op hebben willen wachten zodat hij voor zichzelf persoonlijk en financieel alles goed geregeld heeft.Dirk Eijlander schreef: ↑vr 20 sep 2024, 09:43Vanuit de voetballer zou ik het wel snappen, maar niet vanuit nec, stel je voor dat dit nog weken duurt krijg je straks weer een speler die waarschijnlijk niet optimaal fit is en niet of nauwelijks ritme heeft.E.B schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:19Als me dat een paar ton op zou leveren zou ik het doen. Sneller krijg je ze niet verdiend.Dirk Eijlander schreef: ↑do 19 sep 2024, 14:05Nou een paar dagen zou ik wel snappen, maar een paar weken
- Super-Simr
- Contacteer:
Waar slaat dat bericht van NEC over Alireza op de socials op?
“Alireza, twee clubs één speler” doelend op NEC vs Feyenoord en dan als “Highlight” een goal als NECer tegen die andere club in de Eredivisie (AZ) waarvoor hij speelde????
“Alireza, twee clubs één speler” doelend op NEC vs Feyenoord en dan als “Highlight” een goal als NECer tegen die andere club in de Eredivisie (AZ) waarvoor hij speelde????
Nijmegen, Nijmegen, altijd zon en nooit eens regen!
De post is weggehaald.Super-Simr schreef: ↑wo 25 sep 2024, 18:01Waar slaat dat bericht van NEC over Alireza op de socials op?
Staat nog steeds op XE.B schreef: ↑wo 25 sep 2024, 19:26De post is weggehaald.Super-Simr schreef: ↑wo 25 sep 2024, 18:01Waar slaat dat bericht van NEC over Alireza op de socials op?
Ik denk dat Carlos 'm in de rust op de middenstip presenteert.Tyson schreef: ↑wo 25 sep 2024, 20:15Staat nog steeds op XE.B schreef: ↑wo 25 sep 2024, 19:26De post is weggehaald.Super-Simr schreef: ↑wo 25 sep 2024, 18:01Waar slaat dat bericht van NEC over Alireza op de socials op?
En gelijk zijn excuses aanbiedt dat Vito niet meer komt.Mcel schreef: ↑wo 25 sep 2024, 20:43Ik denk dat Carlos 'm in de rust op de middenstip presenteert.Tyson schreef: ↑wo 25 sep 2024, 20:15Staat nog steeds op XE.B schreef: ↑wo 25 sep 2024, 19:26De post is weggehaald.Super-Simr schreef: ↑wo 25 sep 2024, 18:01Waar slaat dat bericht van NEC over Alireza op de socials op?
Ik zie hem op Instagram en X niet meer?Tyson schreef: ↑wo 25 sep 2024, 20:15Staat nog steeds op XE.B schreef: ↑wo 25 sep 2024, 19:26De post is weggehaald.Super-Simr schreef: ↑wo 25 sep 2024, 18:01Waar slaat dat bericht van NEC over Alireza op de socials op?
Waar is Ali eigenlijk gebleven, heeft hij nu al een club.
- Legendario
- Contacteer:
Ik denk dat je je vergist hebt en dit bericht voor je bevriende zaakwaarnemers bedoeld was?
Maar dat mag je hier niet zeggen.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Toch wel opmerkelijk dat hij nog nergens getekend heeft. Genoeg interesse, competities zijn alweer begonnen. Moet wel toeval zijn wil er dan nu wél een club komen die hem wil aantrekken omdat het nodig is. De rest van de clubs waren blijkbaar niet interessant genoeg?
E.B schreef: ↑do 26 sep 2024, 19:21Toch wel opmerkelijk dat hij nog nergens getekend heeft. Genoeg interesse, competities zijn alweer begonnen. Moet wel toeval zijn wil er dan nu wél een club komen die hem wil aantrekken omdat het nodig is. De rest van de clubs waren blijkbaar niet interessant genoeg?
Van crooij al onderweg?