Als jij je voorgenonen hebt om elke post persoonlijk te maken stuur me dan even een pbE.B schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:21Volgens Hilversum heeft Aalbers ook geen goed verhaal. Daarom wist Vitesse ons af te troeven met Pinto. Dus overtuigen gaat Aalbers nooit lukken. Ondanks dat we andere clubs hebben afgetroefd met een Dost en nog enkele spelers, maar dat telt niet mee natuurlijk.Mcel schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:13Nee, het is gewoon een kwestie van logisch nadenken: een spits voor wie NEC een topclub is, hapt elk moment toe. Dus die kun je in de laatste week ook nog wel binnenhalen. Tot die tijd zoeken we naar een spits die minstens zo goed is als Koki. En zo eentje kan uiteraard uit meer clubs kiezen. Ook uit betere dan NEC. Dus die overtuig je niet zomaar. Zeker niet een maand voor de sluiting van de markt.FC Hilversum schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:03Jij zou td moeten worden! Jij weet precies hoe het allemaal werktbertje schreef: ↑zo 04 aug 2024, 10:55Tsja, en sommigen lopen dan te klagen dat die spits niet snel tekent. Maar dat kaliber waar we aan gelinkt worden kan je ook niet verwachten dat ze zich zomaar aan ons binden. Dan kunnen we wel roepen “graag of niet”, maar als je als club stappen wil zetten moet je wel zo beginnen. Ik ben heel benieuwd welke spits het uiteindelijk gaat worden!
Nieuwe spelers
-
- Contacteer:
Re: Nieuwe spelers
Neh. Ik vind dit leuker.FC Hilversum schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:04Als jij je voorgenonen hebt om elke post persoonlijk te maken stuur me dan even een pbE.B schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:21Volgens Hilversum heeft Aalbers ook geen goed verhaal. Daarom wist Vitesse ons af te troeven met Pinto. Dus overtuigen gaat Aalbers nooit lukken. Ondanks dat we andere clubs hebben afgetroefd met een Dost en nog enkele spelers, maar dat telt niet mee natuurlijk.Mcel schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:13Nee, het is gewoon een kwestie van logisch nadenken: een spits voor wie NEC een topclub is, hapt elk moment toe. Dus die kun je in de laatste week ook nog wel binnenhalen. Tot die tijd zoeken we naar een spits die minstens zo goed is als Koki. En zo eentje kan uiteraard uit meer clubs kiezen. Ook uit betere dan NEC. Dus die overtuig je niet zomaar. Zeker niet een maand voor de sluiting van de markt.FC Hilversum schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:03Jij zou td moeten worden! Jij weet precies hoe het allemaal werktbertje schreef: ↑zo 04 aug 2024, 10:55Tsja, en sommigen lopen dan te klagen dat die spits niet snel tekent. Maar dat kaliber waar we aan gelinkt worden kan je ook niet verwachten dat ze zich zomaar aan ons binden. Dan kunnen we wel roepen “graag of niet”, maar als je als club stappen wil zetten moet je wel zo beginnen. Ik ben heel benieuwd welke spits het uiteindelijk gaat worden!
Mogelijk speelt het iets mee, maar tegelijkertijd wel slechts beperkt. Transfermarkt lijkt toch vaak meer te kijken naar een soort inherente transferwaarde van een speler, ook losstaande van contractduur e.d. Misschien heeft de competitie wel degelijk een invloed, maar ik vermoed dat dat meevalt en dat deze speler nog altijd heel waardevol zou zijn in een andere competitie.
-
- Contacteer:
Je bedoeld dat je een lafaard bent?E.B schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:08Neh. Ik vind dit leuker.FC Hilversum schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:04Als jij je voorgenonen hebt om elke post persoonlijk te maken stuur me dan even een pbE.B schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:21Volgens Hilversum heeft Aalbers ook geen goed verhaal. Daarom wist Vitesse ons af te troeven met Pinto. Dus overtuigen gaat Aalbers nooit lukken. Ondanks dat we andere clubs hebben afgetroefd met een Dost en nog enkele spelers, maar dat telt niet mee natuurlijk.Mcel schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:13Nee, het is gewoon een kwestie van logisch nadenken: een spits voor wie NEC een topclub is, hapt elk moment toe. Dus die kun je in de laatste week ook nog wel binnenhalen. Tot die tijd zoeken we naar een spits die minstens zo goed is als Koki. En zo eentje kan uiteraard uit meer clubs kiezen. Ook uit betere dan NEC. Dus die overtuig je niet zomaar. Zeker niet een maand voor de sluiting van de markt.FC Hilversum schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:03Jij zou td moeten worden! Jij weet precies hoe het allemaal werktbertje schreef: ↑zo 04 aug 2024, 10:55Tsja, en sommigen lopen dan te klagen dat die spits niet snel tekent. Maar dat kaliber waar we aan gelinkt worden kan je ook niet verwachten dat ze zich zomaar aan ons binden. Dan kunnen we wel roepen “graag of niet”, maar als je als club stappen wil zetten moet je wel zo beginnen. Ik ben heel benieuwd welke spits het uiteindelijk gaat worden!
Publiek is toch juist minder laf dan prive?FC Hilversum schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:42Je bedoeld dat je een lafaard bent?E.B schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:08Neh. Ik vind dit leuker.FC Hilversum schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:04Als jij je voorgenonen hebt om elke post persoonlijk te maken stuur me dan even een pbE.B schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:21Volgens Hilversum heeft Aalbers ook geen goed verhaal. Daarom wist Vitesse ons af te troeven met Pinto. Dus overtuigen gaat Aalbers nooit lukken. Ondanks dat we andere clubs hebben afgetroefd met een Dost en nog enkele spelers, maar dat telt niet mee natuurlijk.Mcel schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:13Nee, het is gewoon een kwestie van logisch nadenken: een spits voor wie NEC een topclub is, hapt elk moment toe. Dus die kun je in de laatste week ook nog wel binnenhalen. Tot die tijd zoeken we naar een spits die minstens zo goed is als Koki. En zo eentje kan uiteraard uit meer clubs kiezen. Ook uit betere dan NEC. Dus die overtuig je niet zomaar. Zeker niet een maand voor de sluiting van de markt.FC Hilversum schreef: ↑zo 04 aug 2024, 11:03
Jij zou td moeten worden! Jij weet precies hoe het allemaal werkt
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
Denk het ook, de waarde op transfermarkt is trouwens 6 miljoen, dat is meestal wel realistisch. Die ruim 9 miljoen was de laatste transfersom, daar zit wel wat overdreven oliedollars bij lijkt me.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:36Mogelijk speelt het iets mee, maar tegelijkertijd wel slechts beperkt. Transfermarkt lijkt toch vaak meer te kijken naar een soort inherente transferwaarde van een speler, ook losstaande van contractduur e.d. Misschien heeft de competitie wel degelijk een invloed, maar ik vermoed dat dat meevalt en dat deze speler nog altijd heel waardevol zou zijn in een andere competitie.
Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
Volgens onderstaande tweet zitten vertegenwoordigers van NEC op de tribune voor de Poolse spits Wiktor Bogacz.
https://x.com/warzochakamil/status/1820 ... xAsmnjGMGA
https://www.transfermarkt.com/wiktor-bo ... ler/886501
juventus ook interesse dus..BoydNMGN schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:59Volgens onderstaande tweet zitten vertegenwoordigers van NEC op de tribune voor de Poolse spits Wiktor Bogacz.
Bonobo: Marcel vind ze leuk, maar eten wel veel bananen.Vak F schreef: ↑zo 04 aug 2024, 07:13Samenvatting:
Sam Lammers was rond, kwam aanvullende eis van zaakwaarnemer
Tannane; heeft hem gebeld, Marcel heeft gezegd je bent fantastisch, maar loopt te weinig
Chery; heeft Marcel al gebeld, dat die toch graag naar NEC wil komen alsnog, Marcel, ik heb Rober al gekocht sorry
Alireza is mee gesproken, komt alleen als Sontje verkocht wordt voor.
Verkoop Sontje moet tussen 4 a 5 mil
Momenteel bezig met 3 spitsen met wel naam, waarvan 1 pool van 1,98 m
Simic: Heeft een stout SMSje naar Marcel gestuurd, Marcel, sorry je bent te oud, maar was leuk schat.
Vraag is wel hoe concreet die interesse is. NEC kan daarin juist ook een beter traject kan aanbieden met meer kans op snel speeltijd.jallah schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:08juventus ook interesse dus..BoydNMGN schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:59Volgens onderstaande tweet zitten vertegenwoordigers van NEC op de tribune voor de Poolse spits Wiktor Bogacz.
Maar kennelijk willen zowel hij als de club liever dat hij nog blijft. Misschien dus ook een Ouaissa-transfer? Kopen en direct terug verhuren.
-
- Contacteer:
Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48Vraag is wel hoe concreet die interesse is. NEC kan daarin juist ook een beter traject kan aanbieden met meer kans op snel speeltijd.jallah schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:08juventus ook interesse dus..BoydNMGN schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:59Volgens onderstaande tweet zitten vertegenwoordigers van NEC op de tribune voor de Poolse spits Wiktor Bogacz.
Maar kennelijk willen zowel hij als de club liever dat hij nog blijft. Misschien dus ook een Ouaissa-transfer? Kopen en direct terug verhuren.
Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48Vraag is wel hoe concreet die interesse is. NEC kan daarin juist ook een beter traject kan aanbieden met meer kans op snel speeltijd.jallah schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:08juventus ook interesse dus..BoydNMGN schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:59Volgens onderstaande tweet zitten vertegenwoordigers van NEC op de tribune voor de Poolse spits Wiktor Bogacz.
- jackkreta
- Contacteer:
Nee, investering in de toekomst.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:45Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48Vraag is wel hoe concreet die interesse is. NEC kan daarin juist ook een beter traject kan aanbieden met meer kans op snel speeltijd.jallah schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:08juventus ook interesse dus..BoydNMGN schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:59Volgens onderstaande tweet zitten vertegenwoordigers van NEC op de tribune voor de Poolse spits Wiktor Bogacz.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Nee, dat begrijp ik Jack. Wij kunnen toch helemaal geen miljoen uitgeven voor een derde spits? Gezien er ook een eerste of tweede spits, een linkerverdediger en een aanvallende middenvelder gehaald moeten worden. Én er bovendien al veel uitgegeven is met het oog op de toekomst.jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:50Nee, investering in de toekomst.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:45Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48Vraag is wel hoe concreet die interesse is. NEC kan daarin juist ook een beter traject kan aanbieden met meer kans op snel speeltijd.jallah schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:08juventus ook interesse dus..BoydNMGN schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:59Volgens onderstaande tweet zitten vertegenwoordigers van NEC op de tribune voor de Poolse spits Wiktor Bogacz.
Hij wordt natuurlijk ook niet als derde spits gehaald, maar als toekomstig eerste spits. En dat is dan best een investering waard. Als je dan een tweede spits huurt, ben je klaar.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:58Nee, dat begrijp ik Jack. Wij kunnen toch helemaal geen miljoen uitgeven voor een derde spits? Gezien er ook een eerste of tweede spits, een linkerverdediger en een aanvallende middenvelder gehaald moeten worden. Én er bovendien al veel uitgegeven is met het oog op de toekomst.jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:50Nee, investering in de toekomst.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:45Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48Vraag is wel hoe concreet die interesse is. NEC kan daarin juist ook een beter traject kan aanbieden met meer kans op snel speeltijd.
En als dat die gast uit Saoedi arabie wordt dan ben je denk ik on-NEC's sterk vertegenwoordigd voorinGijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:01Hij wordt natuurlijk ook niet als derde spits gehaald, maar als toekomstig eerste spits. En dat is dan best een investering waard. Als je dan een tweede spits huurt, ben je klaar.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:58Nee, dat begrijp ik Jack. Wij kunnen toch helemaal geen miljoen uitgeven voor een derde spits? Gezien er ook een eerste of tweede spits, een linkerverdediger en een aanvallende middenvelder gehaald moeten worden. Én er bovendien al veel uitgegeven is met het oog op de toekomst.jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:50Nee, investering in de toekomst.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:45Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48
Vraag is wel hoe concreet die interesse is. NEC kan daarin juist ook een beter traject kan aanbieden met meer kans op snel speeltijd.
- jackkreta
- Contacteer:
Hij moet toch 4 ton kosten, geen miljoen?illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:58Nee, dat begrijp ik Jack. Wij kunnen toch helemaal geen miljoen uitgeven voor een derde spits? Gezien er ook een eerste of tweede spits, een linkerverdediger en een aanvallende middenvelder gehaald moeten worden. Én er bovendien al veel uitgegeven is met het oog op de toekomst.jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:50Nee, investering in de toekomst.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:45Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48Vraag is wel hoe concreet die interesse is. NEC kan daarin juist ook een beter traject kan aanbieden met meer kans op snel speeltijd.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
Een miljoen voor een derde spits, die dus amper aan spelen toekomt omdat hij er twee voor zich heeft, is absurd voor NEC begrippen. Volgen we dezelfde club?Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:01Hij wordt natuurlijk ook niet als derde spits gehaald, maar als toekomstig eerste spits. En dat is dan best een investering waard. Als je dan een tweede spits huurt, ben je klaar.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:58Nee, dat begrijp ik Jack. Wij kunnen toch helemaal geen miljoen uitgeven voor een derde spits? Gezien er ook een eerste of tweede spits, een linkerverdediger en een aanvallende middenvelder gehaald moeten worden. Én er bovendien al veel uitgegeven is met het oog op de toekomst.jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:50Nee, investering in de toekomst.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:45Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48
Vraag is wel hoe concreet die interesse is. NEC kan daarin juist ook een beter traject kan aanbieden met meer kans op snel speeltijd.
Wat denk je zelf? En ja, ik begrijp dat je op Transfermarkt hebt gekeken.jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:08Hij moet toch 4 ton kosten, geen miljoen?illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:58Nee, dat begrijp ik Jack. Wij kunnen toch helemaal geen miljoen uitgeven voor een derde spits? Gezien er ook een eerste of tweede spits, een linkerverdediger en een aanvallende middenvelder gehaald moeten worden. Én er bovendien al veel uitgegeven is met het oog op de toekomst.jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:50Nee, investering in de toekomst.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:45Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48
Laatst gewijzigd door illestyl op zo 04 aug 2024, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
https://x.com/WarzochaKamil/status/1820 ... vxidA&s=19jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:08Hij moet toch 4 ton kosten, geen miljoen?illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:58Nee, dat begrijp ik Jack. Wij kunnen toch helemaal geen miljoen uitgeven voor een derde spits? Gezien er ook een eerste of tweede spits, een linkerverdediger en een aanvallende middenvelder gehaald moeten worden. Én er bovendien al veel uitgegeven is met het oog op de toekomst.jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:50Nee, investering in de toekomst.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:45Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48
Heeft ook nog een heel lang contract
-
- Contacteer:
Dat is vrij fors inderdaad.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:45Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:48Vraag is wel hoe concreet die interesse is. NEC kan daarin juist ook een beter traject kan aanbieden met meer kans op snel speeltijd.jallah schreef: ↑zo 04 aug 2024, 13:08juventus ook interesse dus..BoydNMGN schreef: ↑zo 04 aug 2024, 12:59Volgens onderstaande tweet zitten vertegenwoordigers van NEC op de tribune voor de Poolse spits Wiktor Bogacz.
Ik zie het ook niet snel gebeuren, maar je slaat het nu ook wel heel erg plat. Clubs van het niveau dat NEC nastreeft investeren flink in spelers die er niet direct staan, maar die net staan voor het punt dat ze onbetaalbaar worden. Uiteindelijk hebben we ook een miljoen uitgegeven voor Önal en Ouaissa, terwijl die ook vermoedelijk geen eerste keuze zullen zijn op de vleugels. Natuurlijk zijn er ook verschillen, maar het principe is vooral dat je niet per se geld uitgeeft om de selectie direct te versterken, maar ook om dat op langere termijn te doen.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:08Een miljoen voor een derde spits, die dus amper aan spelen toekomt omdat hij er twee voor zich heeft, is absurd voor NEC begrippen. Volgen we dezelfde club?Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:01Hij wordt natuurlijk ook niet als derde spits gehaald, maar als toekomstig eerste spits. En dat is dan best een investering waard. Als je dan een tweede spits huurt, ben je klaar.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:58Nee, dat begrijp ik Jack. Wij kunnen toch helemaal geen miljoen uitgeven voor een derde spits? Gezien er ook een eerste of tweede spits, een linkerverdediger en een aanvallende middenvelder gehaald moeten worden. Én er bovendien al veel uitgegeven is met het oog op de toekomst.jackkreta schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:50Nee, investering in de toekomst.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:45Een derde spits die meer dan een miljoen moet kosten, is dat niet een beetje overdreven?Nijmegen0413 schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:39
Deze jongen past wellicht in het profiel van 3e spits die in de luwte kan wennen.
De voorbeelden die je geeft gaan veel minuten maken en zitten veel dichter tegen en basisplaats aan dan een derde spits. Die gaan zich dus ontwikkelen. En bovendien, daar hebben we met het oog op de toekomst al flink wat centjes aan uitgegeven. Net als in een investeringsportfolio moet je je diversifiëren. Je kunt niet alleen maar 'gokken' op potentie en de Just Eat Takeaways van deze wereld, je moet ook een Microsoft hebben die direct levert en zekerheid biedt.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:18Ik zie het ook niet snel gebeuren, maar je slaat het nu ook wel heel erg plat. Clubs van het niveau dat NEC nastreeft investeren flink in spelers die er niet direct staan, maar die net staan voor het punt dat ze onbetaalbaar worden. Uiteindelijk hebben we ook een miljoen uitgegeven voor Önal en Ouaissa, terwijl die ook vermoedelijk geen eerste keuze zullen zijn op de vleugels. Natuurlijk zijn er ook verschillen, maar het principe is vooral dat je niet per se geld uitgeeft om de selectie direct te versterken, maar ook om dat op langere termijn te doen.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:08Een miljoen voor een derde spits, die dus amper aan spelen toekomt omdat hij er twee voor zich heeft, is absurd voor NEC begrippen. Volgen we dezelfde club?Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:01Hij wordt natuurlijk ook niet als derde spits gehaald, maar als toekomstig eerste spits. En dat is dan best een investering waard. Als je dan een tweede spits huurt, ben je klaar.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:58Nee, dat begrijp ik Jack. Wij kunnen toch helemaal geen miljoen uitgeven voor een derde spits? Gezien er ook een eerste of tweede spits, een linkerverdediger en een aanvallende middenvelder gehaald moeten worden. Én er bovendien al veel uitgegeven is met het oog op de toekomst.
Daarnaast, hebben we ooit een derde spits gehad überhaupt? Laat staan eentje van een miljoen, terwijl we een negatieve begroting hebben. Als die Pool komt, dan is dat als tweede spits.
Het is volslagen absurd. Wij zijn NEC.
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Maaruh waarom zou die jongen het niet gewoon samen met Koki uit kunnen vechten? Misschien die al wel gewoon goed genoeg.
-
- Contacteer:
Het ligt er een beetje aan hoe serieus de geruchten van die Saudische spits zijn. Als het om een professionaliseringsprogramma gaat (en gezien ze daar gigantisch rijk zijn), kan ik mij best voorstellen dat NEC helemaal niets hoeft te betalen voor de huur. Deze pool haal je dan voor het bedrag wat je uit zou geven aan een talentvolle jongen die als 2e optie is gehaald voor dit seizoen (net zoals Sami en Önal). Dan is de miljoen vrij realistisch.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:26De voorbeelden die je geeft gaan veel minuten maken en zitten veel dichter tegen en basisplaats aan dan een derde spits. Die gaan zich dus ontwikkelen. En bovendien, daar hebben we met het oog op de toekomst al flink wat centjes aan uitgegeven. Net als in een investeringsportfolio moet je je diversifiëren. Je kunt niet alleen maar 'gokken' op potentie en de Just Eat Takeaways van deze wereld, je moet ook een Microsoft hebben die direct levert en zekerheid biedt.Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:18Ik zie het ook niet snel gebeuren, maar je slaat het nu ook wel heel erg plat. Clubs van het niveau dat NEC nastreeft investeren flink in spelers die er niet direct staan, maar die net staan voor het punt dat ze onbetaalbaar worden. Uiteindelijk hebben we ook een miljoen uitgegeven voor Önal en Ouaissa, terwijl die ook vermoedelijk geen eerste keuze zullen zijn op de vleugels. Natuurlijk zijn er ook verschillen, maar het principe is vooral dat je niet per se geld uitgeeft om de selectie direct te versterken, maar ook om dat op langere termijn te doen.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:08Een miljoen voor een derde spits, die dus amper aan spelen toekomt omdat hij er twee voor zich heeft, is absurd voor NEC begrippen. Volgen we dezelfde club?Gijscoman schreef: ↑zo 04 aug 2024, 15:01Hij wordt natuurlijk ook niet als derde spits gehaald, maar als toekomstig eerste spits. En dat is dan best een investering waard. Als je dan een tweede spits huurt, ben je klaar.illestyl schreef: ↑zo 04 aug 2024, 14:58Nee, dat begrijp ik Jack. Wij kunnen toch helemaal geen miljoen uitgeven voor een derde spits? Gezien er ook een eerste of tweede spits, een linkerverdediger en een aanvallende middenvelder gehaald moeten worden. Én er bovendien al veel uitgegeven is met het oog op de toekomst.
Daarnaast, hebben we ooit een derde spits gehad überhaupt? Laat staan eentje van een miljoen, terwijl we een negatieve begroting hebben. Als die Pool komt, dan is dat als tweede spits.
Het is volslagen absurd. Wij zijn NEC.