Het betere giswerk van Bijma en co.
Men weet helemaal niets, dus het blijft bij nietszeggende stukjes.
Mag ik zeggen dat ik het een beetje raar vind dat je als journalist in het speculatieve gaat zitten? Wellicht heeft NEC te lang op een paard gewed, wellicht zijn ze nu met meerdere spelers in gesprek, wellicht komt er niemand meer bij etc. etc. Heeft toch totaal geen toegevoegde waarde of journalistieke relevantie om dat op te schrijven? Als je als journalist informatie hebt dat NEC te lang op een speler heeft ingezet prima maar zet dat dan ook zo neer. Nu klinkt Bijma een beetje als wat van die maffe voetbalwappies van wiens intellectuele creaties we hier al zo enorm van mogen genieten.
Keizerstad1994 schreef: ↑za 03 aug 2024, 15:46Mag ik zeggen dat ik het een beetje raar vind dat je als journalist in het speculatieve gaat zitten? Wellicht heeft NEC te lang op een paard gewed, wellicht zijn ze nu met meerdere spelers in gesprek, wellicht komt er niemand meer bij etc. etc. Heeft toch totaal geen toegevoegde waarde of journalistieke relevantie om dat op te schrijven? Als je als journalist informatie hebt dat NEC te lang op een speler heeft ingezet prima maar zet dat dan ook zo neer. Nu klinkt Bijma een beetje als wat van die maffe voetbalwappies van wiens intellectuele creaties we hier al zo enorm van mogen genieten.
Als je hansen voor 4 kan verkopen moet je blind saito kopen voor 4 miljoen. Minimaal net zo goed en ook nog eens 100x betrouwbaarder fysiek gezien!
Zeker voor Hansen voor 5/6 miljoen verkopen, heeft contract tot 2027… en dan Saito voor 4 miljoen Kopen … win win situatie en saito brengt in de toekomst die 4 miljoen zeker op en Hansen wordt niet meer waard … althans dat denk ik gezien zijn gesteldheidFC Hilversum schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:26Als je hansen voor 4 kan verkopen moet je blind saito kopen voor 4 miljoen. Minimaal net zo goed en ook nog eens 100x betrouwbaarder fysiek gezien!
Maar wat zeggen de zaakwaarnemers?Pkzp schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:46Zeker voor Hansen voor 5/6 miljoen verkopen, heeft contract tot 2027… en dan Saito voor 4 miljoen Kopen … win win situatie en saito brengt in de toekomst die 4 miljoen zeker op en Hansen wordt niet meer waard … althans dat denk ik gezien zijn gesteldheidFC Hilversum schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:26Als je hansen voor 4 kan verkopen moet je blind saito kopen voor 4 miljoen. Minimaal net zo goed en ook nog eens 100x betrouwbaarder fysiek gezien!
Dat wil ik ook graag weten.Bottendaal schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:52Maar wat zeggen de zaakwaarnemers?Pkzp schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:46Zeker voor Hansen voor 5/6 miljoen verkopen, heeft contract tot 2027… en dan Saito voor 4 miljoen Kopen … win win situatie en saito brengt in de toekomst die 4 miljoen zeker op en Hansen wordt niet meer waard … althans dat denk ik gezien zijn gesteldheidFC Hilversum schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:26Als je hansen voor 4 kan verkopen moet je blind saito kopen voor 4 miljoen. Minimaal net zo goed en ook nog eens 100x betrouwbaarder fysiek gezien!
Dat ie moet wachten op een grotere club. Zoals PSV die ook al interesse hadden getoond.Bottendaal schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:52Maar wat zeggen de zaakwaarnemers?Pkzp schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:46Zeker voor Hansen voor 5/6 miljoen verkopen, heeft contract tot 2027… en dan Saito voor 4 miljoen Kopen … win win situatie en saito brengt in de toekomst die 4 miljoen zeker op en Hansen wordt niet meer waard … althans dat denk ik gezien zijn gesteldheidFC Hilversum schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:26Als je hansen voor 4 kan verkopen moet je blind saito kopen voor 4 miljoen. Minimaal net zo goed en ook nog eens 100x betrouwbaarder fysiek gezien!
Die zeggen Romeny als noodgreep volgende weekHenkiepenkie schreef: ↑za 03 aug 2024, 18:06Dat wil ik ook graag weten.Bottendaal schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:52Maar wat zeggen de zaakwaarnemers?Pkzp schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:46Zeker voor Hansen voor 5/6 miljoen verkopen, heeft contract tot 2027… en dan Saito voor 4 miljoen Kopen … win win situatie en saito brengt in de toekomst die 4 miljoen zeker op en Hansen wordt niet meer waard … althans dat denk ik gezien zijn gesteldheidFC Hilversum schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:26Als je hansen voor 4 kan verkopen moet je blind saito kopen voor 4 miljoen. Minimaal net zo goed en ook nog eens 100x betrouwbaarder fysiek gezien!
Romeny heeft een goede voorbereiding bij utrecht, vraag me af hij nog wel zou willen.Pkzp schreef: ↑za 03 aug 2024, 20:33Die zeggen Romeny als noodgreep volgende weekHenkiepenkie schreef: ↑za 03 aug 2024, 18:06Dat wil ik ook graag weten.Bottendaal schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:52Maar wat zeggen de zaakwaarnemers?Pkzp schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:46Zeker voor Hansen voor 5/6 miljoen verkopen, heeft contract tot 2027… en dan Saito voor 4 miljoen Kopen … win win situatie en saito brengt in de toekomst die 4 miljoen zeker op en Hansen wordt niet meer waard … althans dat denk ik gezien zijn gesteldheidFC Hilversum schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:26Als je hansen voor 4 kan verkopen moet je blind saito kopen voor 4 miljoen. Minimaal net zo goed en ook nog eens 100x betrouwbaarder fysiek gezien!
Ik mag hopen van nietJohnny schreef: ↑za 03 aug 2024, 20:54Romeny heeft een goede voorbereiding bij utrecht, vraag me af hij nog wel zou willen.Pkzp schreef: ↑za 03 aug 2024, 20:33Die zeggen Romeny als noodgreep volgende weekHenkiepenkie schreef: ↑za 03 aug 2024, 18:06Dat wil ik ook graag weten.Bottendaal schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:52Maar wat zeggen de zaakwaarnemers?Pkzp schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:46Zeker voor Hansen voor 5/6 miljoen verkopen, heeft contract tot 2027… en dan Saito voor 4 miljoen Kopen … win win situatie en saito brengt in de toekomst die 4 miljoen zeker op en Hansen wordt niet meer waard … althans dat denk ik gezien zijn gesteldheidFC Hilversum schreef: ↑za 03 aug 2024, 17:26
Als je hansen voor 4 kan verkopen moet je blind saito kopen voor 4 miljoen. Minimaal net zo goed en ook nog eens 100x betrouwbaarder fysiek gezien!
Welke?De Kletskop schreef: ↑za 03 aug 2024, 21:12Die kan de hele rechterkant belopen toch…stellen we mooi 2 spitsen extra op.
Staat continue buitenspel, heb je weinig aan.
bij hoeveel doelpunten hij betrokken was per 90 minuten.. je weet niet eens waar je op reageerd.. assists horen daar wel degelijk bij..betrokken bij een doelpunt bij feyenoord om de 3.2 wedstrijden gemiddeld.. waarbij hij dus ook vaak invaller was.. 183 eredivisie wedstrijden met invalbeurten, omgerekend 125 x 90 minuten (totate speelminuten : 90min).. 48 doelpunten.. 43 assists..illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:38Beetje raar natuurlijk om assists te betrekken in een goals per 90 minuten ratio. En volgens mij spelen wij geen Champions League of Europa League aankomend seizoen, maar ik kan het verkeerd hebben.NMGN schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:34Hoewel ik ook denk dat het geen geen succes wordt is het beetje raar natuurlijk dat je de doelpunten in andere competities achterwege laat, net zoals zijn assists. Hoewel ik vind dat we wel wat ervaring voorin kunnen gebruiken zou Alireza dus ook niet mijn keuze zijn.illestyl schreef: ↑za 03 aug 2024, 13:23Afgelopen seizoen 16 wedstrijden, 450 minuten en 0 doelpunten. Dat is 0 goals per 90 minuten. Het seizoen ervoor 5 goals. Waarvan 4 als invaller in het slotdeel van de wedstrijd, spelend voor de kampioen die de tegenstander tegen het einde van de wedstrijd keer op keer kapot had gespeeld en veel goals maakte in de laatste fase.jallah schreef: ↑za 03 aug 2024, 12:42wat een dom gelul.. kijk maar eens bij hoeveel doelpunten hij betrokken is geweest per 90 minuten. top speler voor ons..
Wat een dom gelul, inderdaad. Alireza wordt een regelrecht fiasco. Nooit meer aan beginnen.
Ligt die op pool-positie? Kom op Transfersom niet echt een Poolse speler tegen die aan het profiel voor NEC doet. Misschien een Mateusz Kowalski. Maar dat is nog een onervaren schaduwspits van 1.97.Vak F schreef: ↑zo 04 aug 2024, 07:13Samenvatting:
Sam Lammers was rond, kwam aanvullende eis van zaakwaarnemer
Tannane; heeft hem gebeld, Marcel heeft gezegd je bent fantastisch, maar loopt te weinig
Chery; heeft Marcel al gebeld, dat die toch graag naar NEC wil komen alsnog, Marcel, ik heb Rober al gekocht sorry
Alireza is mee gesproken, komt alleen als Sontje verkocht wordt voor.
Verkoop Sontje moet tussen 4 a 5 mil
Momenteel bezig met 3 spitsen met wel naam, waarvan 1 pool van 1,98 m
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten