Genoeg voor een definitieve ban lijkt me zoBoer Janssen schreef: ↑do 01 aug 2024, 18:47Degraderen is het ergste niet. Verdwijnen als club: dat is pas erg....
Even serieus : ik hoop echt dat de buren aan de Rijn blijven bestaan. Al is het alleen maar voor die duizenden supporters/voetballiefhebber in de stad en de regio. Die kunnen er toch ook niks aan doen.
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Boer Janssen schreef: ↑do 01 aug 2024, 18:47Degraderen is het ergste niet. Verdwijnen als club: dat is pas erg....
Even serieus : ik hoop echt dat de buren aan de Rijn blijven bestaan. Al is het alleen maar voor die duizenden supporters/voetballiefhebber in de stad en de regio. Die kunnen er toch ook niks aan doen.

Maar ff serieus, omdat de supporters er niks aan kunnen doen moet de club maar blijven bestaan?
Dus ongeacht de puinzooi die gemaakt is, ongeacht alle list en bedrog, ongeacht de competitie-vervalsing, ongeacht het feit dat ze weeer niet voordoen aan de voorwaarden en eisen die er gesteld worden aan BVO?
Lekker makkelijk dan, mag voortaan iedereen maar aanklooien, als je supporters hebt - ga je niet naar de klote. Ze kunnen er niks aan doen nee, maar kunnen nooit de reden zijn dat een club blijft bestaan.
Wat besteden wij NEC supporters toch veel aandacht aan die nepclub aan de overkant. Laten we ons aub met onszelf bezighouden. En nu nieuwe spelers graag!!!

gladiator schreef: ↑do 01 aug 2024, 19:45Genoeg voor een definitieve ban lijkt me zoBoer Janssen schreef: ↑do 01 aug 2024, 18:47Degraderen is het ergste niet. Verdwijnen als club: dat is pas erg....
rgz75 schreef: ↑do 01 aug 2024, 20:26
gladiator schreef: ↑do 01 aug 2024, 19:45Genoeg voor een definitieve ban lijkt me zoBoer Janssen schreef: ↑do 01 aug 2024, 18:47Degraderen is het ergste niet. Verdwijnen als club: dat is pas erg....

"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Nou, ik niet, wat een onzinjasper491 schreef: ↑do 01 aug 2024, 20:46rgz75 schreef: ↑do 01 aug 2024, 20:26
Even serieus : ik hoop echt dat de buren aan de Rijn blijven bestaan. Al is het alleen maar voor die duizenden supporters/voetballiefhebber in de stad en de regio. Die kunnen er toch ook niks aan doen.![]()
Boer Janssen schreef: ↑do 01 aug 2024, 18:47Degraderen is het ergste niet. Verdwijnen als club: dat is pas erg....

Het blijft toch je club.
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
Je moet maar zo denken dat als Vitesse zou verdwijnen er straks nog arnhemmers naar onze club komen kijken.
vroeger duwde de Britten alles wat ze niet wilden hebben naar Australië, ze zagen ze liever ver weg in een eigen land dan in Engeland.
Dus wij zien Arnhemmers veel liever in Arnhem! red V*tesse
vroeger duwde de Britten alles wat ze niet wilden hebben naar Australië, ze zagen ze liever ver weg in een eigen land dan in Engeland.
Voormalig East side, voormalig vak K
tegenwoordig vanaf mijn PC, vanuit West-Vlaanderen
tegenwoordig vanaf mijn PC, vanuit West-Vlaanderen
laat die club lekker kapot vallen..DC schreef: ↑do 01 aug 2024, 21:42Je moet maar zo denken dat als Vitesse zou verdwijnen er straks nog arnhemmers naar onze club komen kijken.
-
- Contacteer:
Ik zou het met boerke eens zijn als ze zich aan de Rijn niet zo bizar arrogant hadden (en hebben) opgesteld. En nou juist daar steekt het zo enorm. Ze hebben de grootheidswaanzin als sponzen opgezogen en zo gedragen ze zich ook. Enige bescheidenheid zou ze sieren maar daarentegen besluiten ze zich met hand en tand te verdedigen tegen de algemene opinie en dan is mijn verdict simpel; opdoeken die handel. Als er bescheidenheid is en de tering naar de nering gezet kan worden, hoop ik van harte dat ze in die hoedanigheid na een bepaalde periode terugkeren in de eredivisie.karlo schreef: ↑do 01 aug 2024, 21:34Boer Janssen schreef: ↑do 01 aug 2024, 18:47Degraderen is het ergste niet. Verdwijnen als club: dat is pas erg....
Even serieus : ik hoop echt dat de buren aan de Rijn blijven bestaan. Al is het alleen maar voor die duizenden supporters/voetballiefhebber in de stad en de regio. Die kunnen er toch ook niks aan doen.![]()
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.

Vroeger werd je verbrand als je behekst was.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
Er lekt ook niks uit he..... zo benieuwd waar ze mee bezig zijn.
Ik zal je nog sterker vertellen, er komt helemaal geen spits meer

-
- Contacteer:
Heerenveen pakt gewoon ruim 8 miljoen met een talentvolle buitenspeler
Kunnen ze nu mooi hansen halen!
Liever LOLFC Hilversum schreef: ↑vr 02 aug 2024, 00:31Heerenveen pakt gewoon ruim 8 miljoen met een talentvolle buitenspeler
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Carlos ligt lekker op het strand, hij wordt al aardig bruin! Over 2,5 week als ie terug is eens rustig kijken of er nog restjes over zijn op de transfermarkt
When Wilco talks, people listen!
Ik geef hem groot gelijk. Waarom nu druk maken? De beste spelers haal je in de laatste twee weken van de transferperiode.Gerard Lopez schreef: ↑vr 02 aug 2024, 01:09Carlos ligt lekker op het strand, hij wordt al aardig bruin! Over 2,5 week als ie terug is eens rustig kijken of er nog restjes over zijn op de transfermarkt
#incarloswetrust
Ik heb gisteren in de wandelgangen vernomen dat die door jouw oeverloze gezeik bewust niks doet om jou er minder als een idioot voor de dag te laten komen. Sociale vent die Carlos. Heeft oog voor alle "supporters"

- Bottendaal
- Contacteer:
Jij bent echt niet helemaal goed in je paasei he?!
Als je geen grappen maakt, zou ik een vrijwillige opname adviseren.
Had het niet beter kunnen verwoordenBottendaal schreef: ↑vr 02 aug 2024, 06:08Jij bent echt niet helemaal goed in je paasei he?!
Als je geen grappen maakt, zou ik een vrijwillige opname adviseren.

Zonder NEC geen Nijmegen!
En waarom niet, twente, az en psv, drie uit de top 5, zijn toch ingecalculeerde verliezen.