Waar blijven die versterkingen de week is om.....
Nieuwe spelers
-
- Contacteer:
Re: Nieuwe spelers
We zullen zien. Ik zie van Gassel hier wel eerste keeper worden.zoete aardbei schreef: ↑di 18 jun 2024, 15:21sorry maar wat een onzin Bleum.Van Gassel is debet aan de degradatie,die heeft een drama jaar achter de rug.Wat voor hem spreekt dat hij daarvoor prima keepte.Maar hem en Roefs op een lijn zetten,hoe verzin je het.Bleum schreef: ↑ma 17 jun 2024, 20:55RJ schreef: ↑ma 17 jun 2024, 18:52Precies. En wellicht voelde Jasper het zelf wel aan.Tyson schreef: ↑ma 17 jun 2024, 18:40vak Oost schreef: ↑ma 17 jun 2024, 17:37Het zou kapitaal vernietiging zijn om Roefs voor aankomend seizoen te laten banken.Tim Janssen schreef: ↑ma 17 jun 2024, 17:07Als 2de keeper prima maar neem aan dat roefs nu de kans krijgt![]()
En daarbij heeft Roefs aangegeven te willen keepen die neemt geen genoegen meer met een plek op de bank en wie weet is dit ook in samen spraak met Jasper gegaan, zo van Roefs klopt op de deur we kunnen je geen garantie geven dat je 1e keeper bent/blijft dan neem je nu ook op een nette manier afscheid van Jasper
Dan verkies je een 2-jarig contract in Spanje boven een 1-jarig contract hier.
Hij zal er toch niet aan moeten denken om op de bank afscheid te nemen van NEC...![]()
![]()
![]()
Jasper zou never op de bank komen. Roefs is ook minder dan hem. Van Gassel en Roefs vind ik redelijk gelijkwaardig. Ben benieuwd wie er gaat keepen.
Van Gastel is wellicht iets beter op de lijn,kan niet meevoetballen en heeft geen lengte.Waardoor hij,net als Cillessen de goal niet uitkomt bij corners en vrije trappen.
Als Roefs de druk aankan is hij hier nog wel enkele seizoenen de eerste keeper.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!
Overigens hoor ik in het geruchtencircuit ook steeds weer de naam van van hooijdonk voorbij komen. Voor wat het waard is.
AGAINST MODERN FOOTBALL (fanculture)!!!
- Keizerstad1994
- Contacteer:
En hoe zie je dat dan voor je mbt Koki, die lekker laten banken ofzo? En als je Sydney op de bank zet krijg je 100 % gezeik met hem en die griezel van een Pierre erbij die dan live op tv Koki, Meijer of Aalbers gaat lopen afzeiken. Nooit aan beginnen.
En buiten dat zou ik graag een wat snellere spits zien als aanvulling op Koki. Zo’n Ohio die genoemd werd lijkt me om meerdere redenen veel geschikter.
'Justice knows every mans number'
Keizerstad1994 schreef: ↑zo 23 jun 2024, 18:21En hoe zie je dat dan voor je mbt Koki, die lekker laten banken ofzo? En als je Sydney op de bank zet krijg je 100 % gezeik met hem en die griezel van een Pierre erbij die dan live op tv Koki, Meijer of Aalbers gaat lopen afzeiken. Nooit aan beginnen.
En buiten dat zou ik graag een wat snellere spits zien als aanvulling op Koki. Zo’n Ohio die genoemd werd lijkt me om meerdere redenen veel geschikter.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Koki? Verkopen! In de belangrijkste wedstrijden is ie ondermaats.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 23 jun 2024, 18:21En hoe zie je dat dan voor je mbt Koki, die lekker laten banken ofzo? En als je Sydney op de bank zet krijg je 100 % gezeik met hem en die griezel van een Pierre erbij die dan live op tv Koki, Meijer of Aalbers gaat lopen afzeiken. Nooit aan beginnen.
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Koki speelt tenminste belangrijke wedstrijdenmschr schreef: ↑zo 23 jun 2024, 18:51Koki? Verkopen! In de belangrijkste wedstrijden is ie ondermaats.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 23 jun 2024, 18:21En hoe zie je dat dan voor je mbt Koki, die lekker laten banken ofzo? En als je Sydney op de bank zet krijg je 100 % gezeik met hem en die griezel van een Pierre erbij die dan live op tv Koki, Meijer of Aalbers gaat lopen afzeiken. Nooit aan beginnen.

Je kan toch veel beter Janga halen mschr? Ik vind jouw verraad aan zijn adres eigenlijk misselijkmakend..mschr schreef: ↑zo 23 jun 2024, 18:51Koki? Verkopen! In de belangrijkste wedstrijden is ie ondermaats.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 23 jun 2024, 18:21En hoe zie je dat dan voor je mbt Koki, die lekker laten banken ofzo? En als je Sydney op de bank zet krijg je 100 % gezeik met hem en die griezel van een Pierre erbij die dan live op tv Koki, Meijer of Aalbers gaat lopen afzeiken. Nooit aan beginnen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Ohio en van Hooijdonk lijken me beiden buitencategorie voor ons. Ik ben altijd voorstander van het principe ‘de beste speelt’. Of het nou om Roefs vs v Gastel gaat of over een Japans international die stevige concurrentie krijgt. Van Hooijdonk heeft de potentie om topscorer van de eredivisie te worden in mijn ogen dus als de mogelijkheid zich voordoet zou ik hem zeker halen. Maar zoals gezegd, Ohio lijkt me ook een héle goede optie.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 23 jun 2024, 18:21En hoe zie je dat dan voor je mbt Koki, die lekker laten banken ofzo? En als je Sydney op de bank zet krijg je 100 % gezeik met hem en die griezel van een Pierre erbij die dan live op tv Koki, Meijer of Aalbers gaat lopen afzeiken. Nooit aan beginnen.
Nec haalde ook gewoon een Bas Dost waardoor Koki moest banken
Liever niet degraderen dan twee pandaberen
Zolang hij maar voorbij komt en vooral niet binnen.
2023-2024 wordt het seizoen van het linker rijtje.
Dost had een waarde van 1.3 miljoen toen hij naar NEC kwam, van Hooydonk junior heeft nu een waarde van 4.0 miljoen. [transfermarkt]
Verders loopt Sydney volgend seizoen uit zijn contract bij Bologna en Marco Antonio De Marchi is zijn bevriende zaakwaarnemert.
Alles komt goed !!
- Keizerstad1994
- Contacteer:
Ja maar laten we wel wezen dat er toen na 0 uit 2 ook wel een klein beetje paniek in de tent was en dan is zo’n Dost natuurlijk lekker om erbij te hebben. Puur beleidstechnisch was het natuurlijk een beetje vreemd omdat Dost en Koki min of meer hetzelfde type spits waren. Plus Koki was toen nog een huurling en is nu contractspeler. Zijn allemaal dingen die meespelen. Wil je echt een uitgebalanceerde selectie hebben moet je er een ander type spits dan Koki bij krijgen die er qua niveau een beetje bij in de buurt komt.
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik Koki en Dost als dezelfde types zie. Ze hebben wat overeenkomsten, dat is een feit. Maar ze verschillen ook in heel veel dingen.Keizerstad1994 schreef: ↑zo 23 jun 2024, 22:50Ja maar laten we wel wezen dat er toen na 0 uit 2 ook wel een klein beetje paniek in de tent was en dan is zo’n Dost natuurlijk lekker om erbij te hebben. Puur beleidstechnisch was het natuurlijk een beetje vreemd omdat Dost en Koki min of meer hetzelfde type spits waren. Plus Koki was toen nog een huurling en is nu contractspeler. Zijn allemaal dingen die meespelen. Wil je echt een uitgebalanceerde selectie hebben moet je er een ander type spits dan Koki bij krijgen die er qua niveau een beetje bij in de buurt komt.
Ik denk dat ze voor de goal meer in de buurt komen van elkaar. Beide kopsterk, echte afmakers, sterk in het kiezen van positie.
Maar er zitten ook verschillen. Als je op de eigen helft vast staat is Dost meer een puur aanspeelpunt, sterk aanspeelpunt op power. Koki is meer een beweger, sterker daarin, zwakker als aanspeelpunt. Het is niet zo dat de een echt sterker is dan de ander.
Je kan zeggen van Sow, hij mistte wat kwaliteiten, maar je zoekt wel dat type speler. Meer diepgang etc.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Er was geen paniek in de tent. Waarom werden Wilco en Carlos anders zo boos op "Jeroentje paniek"?Keizerstad1994 schreef: ↑zo 23 jun 2024, 22:50Ja maar laten we wel wezen dat er toen na 0 uit 2 ook wel een klein beetje paniek in de tent was en dan is zo’n Dost natuurlijk lekker om erbij te hebben. Puur beleidstechnisch was het natuurlijk een beetje vreemd omdat Dost en Koki min of meer hetzelfde type spits waren. Plus Koki was toen nog een huurling en is nu contractspeler. Zijn allemaal dingen die meespelen. Wil je echt een uitgebalanceerde selectie hebben moet je er een ander type spits dan Koki bij krijgen die er qua niveau een beetje bij in de buurt komt.
When Wilco talks, people listen!
-
- Contacteer:
Luc Nieuwenhuis van Vitesse. Jongen komt uit Houten .
Welkom!
Welkom!
Bron?dannnmanvt schreef: ↑ma 24 jun 2024, 06:53Luc Nieuwenhuis van Vitesse. Jongen komt uit Houten .
Welkom!
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
Maakt niet uit. Die jongen speelde '22/'23 in de Onder 16....Johnny schreef: ↑ma 24 jun 2024, 07:27Bron?dannnmanvt schreef: ↑ma 24 jun 2024, 06:53Luc Nieuwenhuis van Vitesse. Jongen komt uit Houten .
Welkom!
En doorrrrrrrr.....
-
- Contacteer:
Eigen netwerk, is echt een groot talen !
- Marcelinho04
- Contacteer:
Tygo Land halen als opvolger van/naast Proper?
Wil contact bij PSV niet verlengen, wel in de picture bij Ajax maar zou hij daar wel al een kans krijgen en niet dezelfde te horen krijgen als bij psv? (te weinig perspectief op korte termijn, lijkt me dat dat de boodschap is vanuit eindhoven).
Wil contact bij PSV niet verlengen, wel in de picture bij Ajax maar zou hij daar wel al een kans krijgen en niet dezelfde te horen krijgen als bij psv? (te weinig perspectief op korte termijn, lijkt me dat dat de boodschap is vanuit eindhoven).