3 ons vibrerende eieren toch ook niet?vak Oost schreef: ↑vr 17 mei 2024, 08:35Easytoys verkoop nog iets tastbaars, doe mij 3 ons nexperia.. Dat bekt toch niet.Demtsjenko schreef: ↑do 16 mei 2024, 16:26En inderdaad… nieuwe hoofdsponsor en nieuw uit-shirt…Demtsjenko schreef: ↑do 16 mei 2024, 15:57Ik vermoed dat het verschillende nieuwtjes zijn anders pak je als club niet zo uit…
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
- Dirk Eijlander
- Contacteer:
jallah schreef: ↑vr 17 mei 2024, 09:303 ons vibrerende eieren toch ook niet?vak Oost schreef: ↑vr 17 mei 2024, 08:35Easytoys verkoop nog iets tastbaars, doe mij 3 ons nexperia.. Dat bekt toch niet.Demtsjenko schreef: ↑do 16 mei 2024, 16:26En inderdaad… nieuwe hoofdsponsor en nieuw uit-shirt…Demtsjenko schreef: ↑do 16 mei 2024, 15:57Ik vermoed dat het verschillende nieuwtjes zijn anders pak je als club niet zo uit…

Al is mijn naam Dirk of Dick, NEC's beste spits ooit, dat ben ik!
- Marcelinho04
- Contacteer:
Opties voor linkervleugelverdediger als back-up/vervanger Verdonk?:
- Isak Dybvik Määttä, FC Groningen; 22 jaar (Noorwegen)
- Koen Jansen, jong PSV; 20 jaar (Nederland)
- Boy Kemper, NAC Breda; 24 jaar (Nederland)
- John Hilton, FC Dordrecht; 22 jaar (Verenigde Staten)
- Artur Zagré, Excelsior; 22 jaar (Frankrijk)
- Mees de Wit, AZ Alkmaar; 26 jaar (Nederland)
Edit: zie nu dat Mees de Wit laatste tijd basis stond bij AZ.
- Isak Dybvik Määttä, FC Groningen; 22 jaar (Noorwegen)
- Koen Jansen, jong PSV; 20 jaar (Nederland)
- Boy Kemper, NAC Breda; 24 jaar (Nederland)
- John Hilton, FC Dordrecht; 22 jaar (Verenigde Staten)
- Artur Zagré, Excelsior; 22 jaar (Frankrijk)
- Mees de Wit, AZ Alkmaar; 26 jaar (Nederland)
Edit: zie nu dat Mees de Wit laatste tijd basis stond bij AZ.
-
- Contacteer:
Alleen Hilton en Zagré zijn opties van dit lijstje. De rest is max kkd niveau
mees de wit kkd niveau?Nijmeguhhh schreef: ↑za 18 mei 2024, 17:24Alleen Hilton en Zagré zijn opties van dit lijstje. De rest is max kkd niveau
Blijf die Onal van de Graafschap wel een speler voor ons vinden
Zonder NEC geen Nijmegen!
shiloh 't zand is een goede! maar gaat voor zijn kans bij feyenoord ben ik bang
Ik hoop dat Aalbers ook wel wat Nederlandse spelers haalt.
-
- Contacteer:
Er wordt gerept over een Scandinavische verdediger en een Japanse aanvallende speler. Voor wat het waard is.
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.
Dat is een Limburger dus dat telt niet

rise and rise again until lambs become lions
- jackkreta
- Contacteer:
Wie is de repper?Glorie-NEC schreef: ↑zo 19 mei 2024, 15:44Er wordt gerept over een Scandinavische verdediger en een Japanse aanvallende speler. Voor wat het waard is.
Ierapetra, de meest zuidelijke stad van Europa.
-
- Contacteer:
Mc. Bronjackkreta schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:58Wie is de repper?Glorie-NEC schreef: ↑zo 19 mei 2024, 15:44Er wordt gerept over een Scandinavische verdediger en een Japanse aanvallende speler. Voor wat het waard is.
Nijmegen, al vele jaren ver weg maar in mijn hart altijd dichtbij. Vak Z.
- Bottendaal
- Contacteer:
Pzkpjackkreta schreef: ↑zo 19 mei 2024, 16:58Wie is de repper?Glorie-NEC schreef: ↑zo 19 mei 2024, 15:44Er wordt gerept over een Scandinavische verdediger en een Japanse aanvallende speler. Voor wat het waard is.
- Marcelinho04
- Contacteer:
geen idee maar als je ze beide kan huren zou ik dat zeker doen..
- Sandertjuh85
- Contacteer:
Zullen we eerst eens kijken of we zelf spelers vast kunnen leggen voordat we gaan huren.jallah schreef: ↑zo 19 mei 2024, 22:12geen idee maar als je ze beide kan huren zou ik dat zeker doen..![]()
Sandertjuh85 schreef: ↑ma 20 mei 2024, 09:16Zullen we eerst eens kijken of we zelf spelers vast kunnen leggen voordat we gaan huren.jallah schreef: ↑zo 19 mei 2024, 22:12geen idee maar als je ze beide kan huren zou ik dat zeker doen..![]()

We? Ik denk dat B.A.S. dat bepalen, wij bepalen niets en hebben geen geld.Sandertjuh85 schreef: ↑ma 20 mei 2024, 09:16Zullen we eerst eens kijken of we zelf spelers vast kunnen leggen voordat we gaan huren.jallah schreef: ↑zo 19 mei 2024, 22:12geen idee maar als je ze beide kan huren zou ik dat zeker doen..![]()
#incarloswetrust
"I was raised outta steel, here in the swamps of Nijmegen.’ (Springsteen 2024)
je mag van mij kijken of je die kwaliteit kan kopen op moment, maar daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan vrees ik.. 't zand is echt een goede nr 10, in mijn ogen perfect om chery te vervangen.. of tsungui de plek van sandler op kan vullen mocht hij weg gaan, weet ik zo niet. pakt wel erg veel kaarten.. maar is zeker een goede speler. debk dat je komend seizoen nog niet helemaal onder huren uitkomt. je moet vooral zo goed mogelijk op sterkte blijven...Sandertjuh85 schreef: ↑ma 20 mei 2024, 09:16Zullen we eerst eens kijken of we zelf spelers vast kunnen leggen voordat we gaan huren.jallah schreef: ↑zo 19 mei 2024, 22:12geen idee maar als je ze beide kan huren zou ik dat zeker doen..![]()
-
- Contacteer:
‘t Zand is geen nummer 10. Is een 8 ala Timber. Kilometervreter.jallah schreef: ↑ma 20 mei 2024, 10:41je mag van mij kijken of je die kwaliteit kan kopen op moment, maar daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan vrees ik.. 't zand is echt een goede nr 10, in mijn ogen perfect om chery te vervangen.. of tsungui de plek van sandler op kan vullen mocht hij weg gaan, weet ik zo niet. pakt wel erg veel kaarten.. maar is zeker een goede speler. debk dat je komend seizoen nog niet helemaal onder huren uitkomt. je moet vooral zo goed mogelijk op sterkte blijven...Sandertjuh85 schreef: ↑ma 20 mei 2024, 09:16Zullen we eerst eens kijken of we zelf spelers vast kunnen leggen voordat we gaan huren.jallah schreef: ↑zo 19 mei 2024, 22:12geen idee maar als je ze beide kan huren zou ik dat zeker doen..![]()
lijkt in zijn spel idd veel op timber maar kan weldegelijk ook op 10.. deze "kilometervreter" vult de 10 positie misschien meer in als mattsson.. scoort ook makkelijk en leverd zijn assists..Nijmegen0413 schreef: ↑ma 20 mei 2024, 13:40‘t Zand is geen nummer 10. Is een 8 ala Timber. Kilometervreter.jallah schreef: ↑ma 20 mei 2024, 10:41je mag van mij kijken of je die kwaliteit kan kopen op moment, maar daar hangt een behoorlijk prijskaartje aan vrees ik.. 't zand is echt een goede nr 10, in mijn ogen perfect om chery te vervangen.. of tsungui de plek van sandler op kan vullen mocht hij weg gaan, weet ik zo niet. pakt wel erg veel kaarten.. maar is zeker een goede speler. debk dat je komend seizoen nog niet helemaal onder huren uitkomt. je moet vooral zo goed mogelijk op sterkte blijven...Sandertjuh85 schreef: ↑ma 20 mei 2024, 09:16Zullen we eerst eens kijken of we zelf spelers vast kunnen leggen voordat we gaan huren.jallah schreef: ↑zo 19 mei 2024, 22:12geen idee maar als je ze beide kan huren zou ik dat zeker doen..![]()
Ik zou sowieso Ross en Baas vastleggen. Beide met potentie.