Jeffry74 schreef: ↑zo 17 sep 2023, 20:41
MOD >> Misschien een slotje op tot aan de winter?
Dan hoef ik ook niet steeds te denken dat we een of ander exotisch transfervrij 'buitenkansje' aangetrokken hebben bij het zien van dit topic in de lijst.
Of hou het gewoon bij het onderwerp. Dat mag ook.
Naja, het is een topic waarin kritiek en opties worden geuit voor en op Aalbers. Dat moet gewoon kunnen. Persoonlijk snap ik zijn keuzes. Ik snap dat hij niks meer kon met Marquez, ik snap dat hij met Nuytinck een vervanger gevonden heeft. Dat hij met Ross een talentvolle backup vond.
Ik snap ook dat hij de extreme kwaliteiten van Sandler erkent. En dat je daarvoor niemand nieuw kan vinden. En dat die blessure een echte tegenvaller is.
Ik snap ook dat hij Kramer laat gaan, wat qua salaris een fikse borrel zal zijn op het salarishuis. We hebben het hier wel over een ex-AZ speler die nooit hier de basis haalde. Ik denk ook dat hij meerdere vervangers op het oog had, die uiteindelijk onhaalbaar waren.
Ik heb er ook respect voor dat hij daarna gezocht heeft, maar niet iemand wilde halen die niet aan die eisen voldoet van een betere speler. Dat hij dan zegt: dan gaan we door tot de winterstop. Ik haal alleen iets wat echt goed is.