Jammer.FC Hilversum schreef: ↑do 08 jun 2023, 16:14Saito heeft bij Sparta helaas bijgetekend. Dat was pas een goede aankoop geweest
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
Hij speelt er ook pas sinds midden januari.Henkiepenkie schreef: ↑do 08 jun 2023, 18:52In Japan gescout voor een speler die in Portugal speelde dit seizoen. Oké.TM17 schreef: ↑do 08 jun 2023, 18:36Kyosuke Tagawa zou het kunnen zijn. Er is iig in Japan gescout dus.FC Hilversum schreef: ↑do 08 jun 2023, 16:14Saito heeft bij Sparta helaas bijgetekend. Dat was pas een goede aankoop geweest
-
- Contacteer:
“Gehoord op de Goffert”
-
- Contacteer:
Heeft wel eerder de verlenging van Kas de Wit en het aantrekken van Mees Hoedemakers voor de officiële aankondiging genoemd. Dus ik vertrouw wel dat dit oprecht is, zelfs als ik denk dat het scouten in Japan niet noodzakelijkerwijs om een en Japanner hoeft te gaan.
Daniel San?
-
- Contacteer:
Mike HavenaarGijscoman schreef: ↑do 08 jun 2023, 20:39Heeft wel eerder de verlenging van Kas de Wit en het aantrekken van Mees Hoedemakers voor de officiële aankondiging genoemd. Dus ik vertrouw wel dat dit oprecht is, zelfs als ik denk dat het scouten in Japan niet noodzakelijkerwijs om een en Japanner hoeft te gaan.
Dankjewel! Jullie zullen nog wel genoeg van mij horen, het lijstje met geruchten wordt elke week weer groter! ;)Gijscoman schreef: ↑do 08 jun 2023, 20:39Heeft wel eerder de verlenging van Kas de Wit en het aantrekken van Mees Hoedemakers voor de officiële aankondiging genoemd. Dus ik vertrouw wel dat dit oprecht is, zelfs als ik denk dat het scouten in Japan niet noodzakelijkerwijs om een en Japanner hoeft te gaan.
- Bottendaal
- Contacteer:
En aan de andere kant kleiner waarschijnlijkTM17 schreef: ↑do 08 jun 2023, 21:33Dankjewel! Jullie zullen nog wel genoeg van mij horen, het lijstje met geruchten wordt elke week weer groter! ;)Gijscoman schreef: ↑do 08 jun 2023, 20:39Heeft wel eerder de verlenging van Kas de Wit en het aantrekken van Mees Hoedemakers voor de officiële aankondiging genoemd. Dus ik vertrouw wel dat dit oprecht is, zelfs als ik denk dat het scouten in Japan niet noodzakelijkerwijs om een en Japanner hoeft te gaan.
Hopen dat het dan geen geruchten maar aanwinsten zijn!Bottendaal schreef: ↑do 08 jun 2023, 21:47En aan de andere kant kleiner waarschijnlijkTM17 schreef: ↑do 08 jun 2023, 21:33Dankjewel! Jullie zullen nog wel genoeg van mij horen, het lijstje met geruchten wordt elke week weer groter! ;)Gijscoman schreef: ↑do 08 jun 2023, 20:39Heeft wel eerder de verlenging van Kas de Wit en het aantrekken van Mees Hoedemakers voor de officiële aankondiging genoemd. Dus ik vertrouw wel dat dit oprecht is, zelfs als ik denk dat het scouten in Japan niet noodzakelijkerwijs om een en Japanner hoeft te gaan.
Ja, januari 2022....TM17 schreef: ↑do 08 jun 2023, 18:59Hij speelt er ook pas sinds midden januari.Henkiepenkie schreef: ↑do 08 jun 2023, 18:52In Japan gescout voor een speler die in Portugal speelde dit seizoen. Oké.TM17 schreef: ↑do 08 jun 2023, 18:36Kyosuke Tagawa zou het kunnen zijn. Er is iig in Japan gescout dus.FC Hilversum schreef: ↑do 08 jun 2023, 16:14Saito heeft bij Sparta helaas bijgetekend. Dat was pas een goede aankoop geweest
Oh ja, ik zie het. Nouja, hij kan het alsnog zijn. Zijn naam wordt iig genoemd. We gaan ‘t zien.RJ schreef: ↑do 08 jun 2023, 21:56Ja, januari 2022....TM17 schreef: ↑do 08 jun 2023, 18:59Hij speelt er ook pas sinds midden januari.Henkiepenkie schreef: ↑do 08 jun 2023, 18:52In Japan gescout voor een speler die in Portugal speelde dit seizoen. Oké.TM17 schreef: ↑do 08 jun 2023, 18:36Kyosuke Tagawa zou het kunnen zijn. Er is iig in Japan gescout dus.FC Hilversum schreef: ↑do 08 jun 2023, 16:14Saito heeft bij Sparta helaas bijgetekend. Dat was pas een goede aankoop geweest
-
- Contacteer:
Ik hoop het. Ben wel weer klaar voor een nieuwe aanwinst of een ander uitgaande transfers.Gijscoman schreef: ↑do 08 jun 2023, 20:39Heeft wel eerder de verlenging van Kas de Wit en het aantrekken van Mees Hoedemakers voor de officiële aankondiging genoemd. Dus ik vertrouw wel dat dit oprecht is, zelfs als ik denk dat het scouten in Japan niet noodzakelijkerwijs om een en Japanner hoeft te gaan.
- Gerard Lopez
- Contacteer:
Die Japanner schijnt om deze te gaan: https://www.transfermarkt.com/kazuyoshi ... ler/112589
Spits met de nodige ervaring, precies wat we nodig hebben om ons leeftijdsgemiddelde wat op te krikken.
Spits met de nodige ervaring, precies wat we nodig hebben om ons leeftijdsgemiddelde wat op te krikken.
When Wilco talks, people listen!
- De Kletskop
- Contacteer:
Die Japanner heb je in ieder geval goed.TM17 schreef: ↑do 08 jun 2023, 21:33Dankjewel! Jullie zullen nog wel genoeg van mij horen, het lijstje met geruchten wordt elke week weer groter! ;)Gijscoman schreef: ↑do 08 jun 2023, 20:39Heeft wel eerder de verlenging van Kas de Wit en het aantrekken van Mees Hoedemakers voor de officiële aankondiging genoemd. Dus ik vertrouw wel dat dit oprecht is, zelfs als ik denk dat het scouten in Japan niet noodzakelijkerwijs om een en Japanner hoeft te gaan.
Ca een maand geleden is er een delegatie van NEC die kant op geweest.
Nu maak je me nieuwsgierig..De Kletskop schreef: ↑vr 09 jun 2023, 08:14Die Japanner heb je in ieder geval goed.TM17 schreef: ↑do 08 jun 2023, 21:33Dankjewel! Jullie zullen nog wel genoeg van mij horen, het lijstje met geruchten wordt elke week weer groter! ;)Gijscoman schreef: ↑do 08 jun 2023, 20:39Heeft wel eerder de verlenging van Kas de Wit en het aantrekken van Mees Hoedemakers voor de officiële aankondiging genoemd. Dus ik vertrouw wel dat dit oprecht is, zelfs als ik denk dat het scouten in Japan niet noodzakelijkerwijs om een en Japanner hoeft te gaan.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Is niet de veel scorende spits waar we naar op zoek zijn lijkt me. Op basis waarvan komen ze bij zo’n man uit?
Is het wellicht commercieel gezien interessant?
Ja wist ik ook ja! Ben benieuwd wat eruit komt.De Kletskop schreef: ↑vr 09 jun 2023, 08:14Die Japanner heb je in ieder geval goed.TM17 schreef: ↑do 08 jun 2023, 21:33Dankjewel! Jullie zullen nog wel genoeg van mij horen, het lijstje met geruchten wordt elke week weer groter! ;)Gijscoman schreef: ↑do 08 jun 2023, 20:39Heeft wel eerder de verlenging van Kas de Wit en het aantrekken van Mees Hoedemakers voor de officiële aankondiging genoemd. Dus ik vertrouw wel dat dit oprecht is, zelfs als ik denk dat het scouten in Japan niet noodzakelijkerwijs om een en Japanner hoeft te gaan.
-
- Contacteer:
inderdaad zijn statistieken zijn niet al te best.D. Fernández Artola schreef: ↑vr 09 jun 2023, 09:05Is niet de veel scorende spits waar we naar op zoek zijn lijkt me. Op basis waarvan komen ze bij zo’n man uit?
-
- Contacteer:
Ziet er een beetje oud uit voor iemand van 56. Lijkt eerder een speler van 76+. Maar ja, grote staat van dienst, dat dan weer wel...Gerard Lopez schreef: ↑vr 09 jun 2023, 02:00Die Japanner schijnt om deze te gaan: https://www.transfermarkt.com/kazuyoshi ... ler/112589