Nieuwe spelers

Discussies over spelers, trainers, tactiek etc.
zoete aardbei
Berichten: 7885
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zoete aardbei »

Gerard Lopez schreef:
vr 02 jun 2023, 17:39
zoete aardbei schreef:
vr 02 jun 2023, 14:20
prima speler zonder restwaarde helaas.Ik denk dat dat het beleid niet meer gaat worden.
Waarom niet dan? Je laat een Schone toch ook bijtekenen zonder restwaarde. Is in feite toch zelfde principe als een transfervrije speler....
Dat had van mij ook niet gehoeven.
Ik denk echt dat Aalbers de opdracht heeft jonge spelers te halen.

En dat is allemaal prima maar dan moet je ze wel op tijd verkopen of verlengen.

Gebruikersavatar
Nummer 9
Berichten: 3203
Lid geworden op: wo 11 jan 2017, 12:48
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Nummer 9 »

eniesee12 schreef:
vr 02 jun 2023, 20:35
Nummer 9 schreef:
vr 02 jun 2023, 19:43
eniesee12 schreef:
vr 02 jun 2023, 19:39
Nummer 9 schreef:
vr 02 jun 2023, 19:22
Kom op zeg, Kuwas. Die jongen speelt in een veel mindere competitie, is ouder en heeft nog zwakkere cijfers dan Mattsson. Mensen hebben hier (terecht) kritiek op onze aanvallers, maar komen dan met nog grotere miskleunen aanzetten.
Tja.. welke speler van kwaliteit wil bij nec speler?
Sontje Hansen. Aalbers laat al zien dat die wel wat beters kan vinden dan een zakkenvuller die al jaren niets meer presteert.

Sontje WIE ? Heb jij hem weleens zien spelen? De ajax supporters zijn niet al te positief over sontjes😅🤣
Ach, die zijn gewoon op hun pik getrapt dat die gratis de deur uitloopt, net zoals sommige supporters dat met onze spelers doen. Sontje heeft meer talent in z’n grote teen dan Kuwas in zijn hele lichaam.

Ik vind het zo’n onzin om te zeggen: “Welke speler met kwaliteit wil hier spelen?” We zijn een middenmoter in de zevende competitie van de wereld. Tuurlijk komt hier geen Mbappe spelen, maar met goed scouten zijn er genoeg spelers te vinden met talent en dat heeft Carlos in het verleden ruimschoots bewezen. Hansen kon ook gewoon naar de Bundesliga.

En hij is in ieder geval beter dan een speler die tig jaar geleden bij Heracles een keer een leuk seizoentje had en daarna (terecht) heeft lopen zakkenvullen in de zandbak, omdat die wist dat die toch niet beter kan. Kuwas mag blij zijn als die volgens haar bij een NAC of Cambuur kan ballen.
いつでも戦える

zoete aardbei
Berichten: 7885
Lid geworden op: do 03 sep 2020, 10:35
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door zoete aardbei »

Nummer 9 schreef:
vr 02 jun 2023, 21:44
eniesee12 schreef:
vr 02 jun 2023, 20:35
Nummer 9 schreef:
vr 02 jun 2023, 19:43
eniesee12 schreef:
vr 02 jun 2023, 19:39
Nummer 9 schreef:
vr 02 jun 2023, 19:22
Kom op zeg, Kuwas. Die jongen speelt in een veel mindere competitie, is ouder en heeft nog zwakkere cijfers dan Mattsson. Mensen hebben hier (terecht) kritiek op onze aanvallers, maar komen dan met nog grotere miskleunen aanzetten.
Tja.. welke speler van kwaliteit wil bij nec speler?
Sontje Hansen. Aalbers laat al zien dat die wel wat beters kan vinden dan een zakkenvuller die al jaren niets meer presteert.

Sontje WIE ? Heb jij hem weleens zien spelen? De ajax supporters zijn niet al te positief over sontjes😅🤣
Ach, die zijn gewoon op hun pik getrapt dat die gratis de deur uitloopt, net zoals sommige supporters dat met onze spelers doen. Sontje heeft meer talent in z’n grote teen dan Kuwas in zijn hele lichaam.

Ik vind het zo’n onzin om te zeggen: “Welke speler met kwaliteit wil hier spelen?” We zijn een middenmoter in de zevende competitie van de wereld. Tuurlijk komt hier geen Mbappe spelen, maar met goed scouten zijn er genoeg spelers te vinden met talent en dat heeft Carlos in het verleden ruimschoots bewezen. Hansen kon ook gewoon naar de Bundesliga.

En hij is in ieder geval beter dan een speler die tig jaar geleden bij Heracles een keer een leuk seizoentje had en daarna (terecht) heeft lopen zakkenvullen in de zandbak, omdat die wist dat die toch niet beter kan. Kuwas mag blij zijn als die volgens haar bij een NAC of Cambuur kan ballen.
Nou ja,onzin.We slagen er al jaren niet in een fatsoenlijke spits aan te trekken....
En jij weet ook,hoe langer dat gaat duren straks hoe groter de kans op wederom een huurspeler in de spits.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

We hadden geen fatsoenlijke spits? Wat hadden Vitesse, RKC, Eagles, Volendam, Cambuur, Sittard, Excelsior, Emmen dan? De midvoor van die clubs scoorden nog minder. Om een plek in het linkerrijtje te bemachtigen heb je geen goeie midvoor nodig.

jallah
Berichten: 2623
Lid geworden op: wo 28 jan 2009, 18:59
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door jallah »

mschr schreef:
za 03 jun 2023, 07:49
We hadden geen fatsoenlijke spits? Wat hadden Vitesse, RKC, Eagles, Volendam, Cambuur, Sittard, Excelsior, Emmen dan? De midvoor van die clubs scoorden nog minder. Om een plek in het linkerrijtje te bemachtigen heb je geen goeie midvoor nodig.
alle clubs die je op noemt zijn buiten de top 8 geëindigd, waar wij als club zo graag heen willen.....

Necfanniels
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 01 mei 2022, 12:49
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Necfanniels »

Het schijnt dat Pedro Marques gaat vertrekken. Of het om verhuur of verkoop gaat is onbekend.

bbq
Berichten: 1355
Lid geworden op: wo 09 okt 2019, 20:28
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bbq »

Verhuur lijkt me uitgesloten, hij heeft bewezen een prima invaller te zijn zonder drama.

Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 32819
Lid geworden op: do 17 jan 2008, 12:27
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door bertje »

Sandertjuh85 schreef:
vr 02 jun 2023, 13:22
Bernd schreef:
vr 02 jun 2023, 13:19
Polleke schreef:
vr 02 jun 2023, 01:32
Keezer schreef:
do 01 jun 2023, 23:07
Janssen schreef:
do 01 jun 2023, 22:54
Oh wacht ff. Ik had het over Tavsan. Verkeerd gelezen. Maar ook Tannane mag (vooral) zijn attitude veranderen maar daar zeg ik denk ik niets nieuws mee....
Ik dacht al… Voor minder zou ik Tavsan ook laten gaan. In potentie een goede speler maar dat gaat ‘m hier inderdaad niet meer worden.
Even terug naar Tannane… Ondanks dat hij een beetje gek in zijn hoofd is vind ik het een geweldenaar.
Tannane is een topspeler als het piuur aankomt op voetbalkwaliteiten. Maar hij is het niet. In het huidige voetbal is kwaliteit hebben niet genoeg. Hij heeft geen enkele rem op boosheid bij (in zijn ogen) verkeerde beslissingen. Hij heeft een soort trots waar je niet aan moet komen. En voetbaltechnisch gezien vertikt hij het te werken.

Tavsan idem: hij is populair en succesvol geweest met een simpel truukje... afwachten, bal krijgen, binnendoor en uithalen. Dat was KKD. Inmiddels weet elke trainer wat zijn kwaliteiten zijn. En hij leert niks bij, hij oogt zelfs zielig soms.

Beide zijn extreem goede voetballers. Beide zetten nooit een stap. En nu ga ik iets neerzetten waarvan ik waarschijnlijk een PB ga krijgen van forumbeheer: dit is cultuur. Trots zijn, niet kunnen tegen kritiek, niet de wil hebben om te leren. Ik heb ooit gezegd: als deze voetballers Nederlanders zijn, dan hadden we deze discussie niet.
Oj. Kramer (RKC) of vroeger van der lem, of zoveel andere autochtone Nederlanders. Cultuurverhaal slaat nergens op. Gewoon een winnaar die zichzelf af en toe niet in de hand heeft. Ibrahimovic is ook niet altijd even lekker, maar briljant. Tannane graag nog 5 jaar hier. Sublieme voetballer.
Ik zeg niet dat iets goed of slecht is maar als je geen verschil ziet tussen het gedrag/mentaliteit van nederlandse of marrokaanse spelers dan moet je echt even naar de oogarts.
Ik heb het gezien het afgelopen WK ja. Daar kan ik de Nederlanders als af en toe ondeugende koorknaapjes omschrijven en de Marokkanen als een collectief met een over m’n lijk mentaliteit die voor elkaar door het vuur gingen.
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9901
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door E.B »

bertje schreef:
za 03 jun 2023, 09:28
Sandertjuh85 schreef:
vr 02 jun 2023, 13:22
Bernd schreef:
vr 02 jun 2023, 13:19
Polleke schreef:
vr 02 jun 2023, 01:32
Keezer schreef:
do 01 jun 2023, 23:07
Janssen schreef:
do 01 jun 2023, 22:54
Oh wacht ff. Ik had het over Tavsan. Verkeerd gelezen. Maar ook Tannane mag (vooral) zijn attitude veranderen maar daar zeg ik denk ik niets nieuws mee....
Ik dacht al… Voor minder zou ik Tavsan ook laten gaan. In potentie een goede speler maar dat gaat ‘m hier inderdaad niet meer worden.
Even terug naar Tannane… Ondanks dat hij een beetje gek in zijn hoofd is vind ik het een geweldenaar.
Tannane is een topspeler als het piuur aankomt op voetbalkwaliteiten. Maar hij is het niet. In het huidige voetbal is kwaliteit hebben niet genoeg. Hij heeft geen enkele rem op boosheid bij (in zijn ogen) verkeerde beslissingen. Hij heeft een soort trots waar je niet aan moet komen. En voetbaltechnisch gezien vertikt hij het te werken.

Tavsan idem: hij is populair en succesvol geweest met een simpel truukje... afwachten, bal krijgen, binnendoor en uithalen. Dat was KKD. Inmiddels weet elke trainer wat zijn kwaliteiten zijn. En hij leert niks bij, hij oogt zelfs zielig soms.

Beide zijn extreem goede voetballers. Beide zetten nooit een stap. En nu ga ik iets neerzetten waarvan ik waarschijnlijk een PB ga krijgen van forumbeheer: dit is cultuur. Trots zijn, niet kunnen tegen kritiek, niet de wil hebben om te leren. Ik heb ooit gezegd: als deze voetballers Nederlanders zijn, dan hadden we deze discussie niet.
Oj. Kramer (RKC) of vroeger van der lem, of zoveel andere autochtone Nederlanders. Cultuurverhaal slaat nergens op. Gewoon een winnaar die zichzelf af en toe niet in de hand heeft. Ibrahimovic is ook niet altijd even lekker, maar briljant. Tannane graag nog 5 jaar hier. Sublieme voetballer.
Ik zeg niet dat iets goed of slecht is maar als je geen verschil ziet tussen het gedrag/mentaliteit van nederlandse of marrokaanse spelers dan moet je echt even naar de oogarts.
Ik heb het gezien het afgelopen WK ja. Daar kan ik de Nederlanders als af en toe ondeugende koorknaapjes omschrijven en de Marokkanen als een collectief met een over m’n lijk mentaliteit die voor elkaar door het vuur gingen.
:withstupid:

Gebruikersavatar
BertNEC
Berichten: 1829
Lid geworden op: do 28 apr 2011, 07:03
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door BertNEC »

E.B schreef:
za 03 jun 2023, 09:43
bertje schreef:
za 03 jun 2023, 09:28
Sandertjuh85 schreef:
vr 02 jun 2023, 13:22
Bernd schreef:
vr 02 jun 2023, 13:19
Polleke schreef:
vr 02 jun 2023, 01:32
Keezer schreef:
do 01 jun 2023, 23:07


Ik dacht al… Voor minder zou ik Tavsan ook laten gaan. In potentie een goede speler maar dat gaat ‘m hier inderdaad niet meer worden.
Even terug naar Tannane… Ondanks dat hij een beetje gek in zijn hoofd is vind ik het een geweldenaar.
Tannane is een topspeler als het piuur aankomt op voetbalkwaliteiten. Maar hij is het niet. In het huidige voetbal is kwaliteit hebben niet genoeg. Hij heeft geen enkele rem op boosheid bij (in zijn ogen) verkeerde beslissingen. Hij heeft een soort trots waar je niet aan moet komen. En voetbaltechnisch gezien vertikt hij het te werken.

Tavsan idem: hij is populair en succesvol geweest met een simpel truukje... afwachten, bal krijgen, binnendoor en uithalen. Dat was KKD. Inmiddels weet elke trainer wat zijn kwaliteiten zijn. En hij leert niks bij, hij oogt zelfs zielig soms.

Beide zijn extreem goede voetballers. Beide zetten nooit een stap. En nu ga ik iets neerzetten waarvan ik waarschijnlijk een PB ga krijgen van forumbeheer: dit is cultuur. Trots zijn, niet kunnen tegen kritiek, niet de wil hebben om te leren. Ik heb ooit gezegd: als deze voetballers Nederlanders zijn, dan hadden we deze discussie niet.
Oj. Kramer (RKC) of vroeger van der lem, of zoveel andere autochtone Nederlanders. Cultuurverhaal slaat nergens op. Gewoon een winnaar die zichzelf af en toe niet in de hand heeft. Ibrahimovic is ook niet altijd even lekker, maar briljant. Tannane graag nog 5 jaar hier. Sublieme voetballer.
Ik zeg niet dat iets goed of slecht is maar als je geen verschil ziet tussen het gedrag/mentaliteit van nederlandse of marrokaanse spelers dan moet je echt even naar de oogarts.
Ik heb het gezien het afgelopen WK ja. Daar kan ik de Nederlanders als af en toe ondeugende koorknaapjes omschrijven en de Marokkanen als een collectief met een over m’n lijk mentaliteit die voor elkaar door het vuur gingen.
:withstupid:
:withstupid:
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

Koorknaapjes? De Nederlandse spelers gedroegen zich schandalig tijdens de wedstrijd en de penaltyserie. Het was onsportiviteit wat de klok sloeg.

Koen
Berichten: 831
Lid geworden op: za 21 jul 2007, 11:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Koen »

Necfanniels schreef:
za 03 jun 2023, 08:46
Het schijnt dat Pedro Marques gaat vertrekken. Of het om verhuur of verkoop gaat is onbekend.
Waar haal je deze info vandaan?
Overigens is dat een 'goed teken', dat betekent dat er 2 nieuwe centrumspitsen zullen komen. :sjaal:

Tyson
Berichten: 4650
Lid geworden op: vr 19 aug 2022, 20:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Tyson »

Word weer eens tijd voor positief inkomend transfernieuws!

Gebruikersavatar
vak Oost
Berichten: 31806
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 18:21
Locatie: Novio Magus
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door vak Oost »

Tyson schreef:
za 03 jun 2023, 11:07
Word weer eens tijd voor positief inkomend transfernieuws!
De spelers winkel is open van 12 jun. 2023 t/m 31 aug. 2023.
Alles komt goed !!

Gebruikersavatar
E.B
Berichten: 9901
Lid geworden op: za 20 aug 2022, 17:37
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door E.B »

mschr schreef:
za 03 jun 2023, 10:38
Koorknaapjes? De Nederlandse spelers gedroegen zich schandalig tijdens de wedstrijd en de penaltyserie. Het was onsportiviteit wat de klok sloeg.
Alleen tijdens de penaltyserie. Wanneer je het niet hoeft te doen. Tekent de domheid van de koorknaapjes.

Gebruikersavatar
mschr
Berichten: 38429
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 17:14
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door mschr »

E.B schreef:
za 03 jun 2023, 12:06
mschr schreef:
za 03 jun 2023, 10:38
Koorknaapjes? De Nederlandse spelers gedroegen zich schandalig tijdens de wedstrijd en de penaltyserie. Het was onsportiviteit wat de klok sloeg.
Alleen tijdens de penaltyserie. Wanneer je het niet hoeft te doen. Tekent de domheid van de koorknaapjes.
Akkoord. Wij zijn slecht in onsportiviteit. Wij doen het, maar op de verkeerde momenten waardoor we in de eigen voet schieten.

Gebruikersavatar
DJTEEF!
Berichten: 11732
Lid geworden op: ma 09 mei 2011, 18:43
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door DJTEEF! »

Necfanniels schreef:
za 03 jun 2023, 08:46
Het schijnt dat Pedro Marques gaat vertrekken. Of het om verhuur of verkoop gaat is onbekend.
Zou mooi zijn. Prima gast, maar niet goed genoeg als eerste spits en niet jong- en talentvol genoeg als tweede spits.

Gebruikersavatar
Keizerstad1994
Berichten: 7331
Lid geworden op: wo 06 jul 2011, 21:08
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Keizerstad1994 »

Koen schreef:
za 03 jun 2023, 10:38
Necfanniels schreef:
za 03 jun 2023, 08:46
Het schijnt dat Pedro Marques gaat vertrekken. Of het om verhuur of verkoop gaat is onbekend.
Waar haal je deze info vandaan?
Overigens is dat een 'goed teken', dat betekent dat er 2 nieuwe centrumspitsen zullen komen. :sjaal:
Zou er niet heel rouwig om zijn ondanks dat er bij Marques wel veel meer energie inzit dan bij een Dimata of Tavsan. Kabangu van Willem II zou m.i. dan een goede vervanger zijn, spits met veel diepte en snelheid en kan eventueel ook als buitenspeler uit de voeten. Niet voor de basis maar wel om wat meer breedte in je selectie te krijgen.
'Justice knows every mans number'

FC Hilversum
Berichten: 2198
Lid geworden op: wo 18 aug 2021, 12:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door FC Hilversum »

Zou heel goed nieuws zIjn. Komt te kort en is ook als invaller niet voldoende werkt wel altijd hard maar dat moet niet de enige reden zijn. Als de club omhoog wilt zul je afscheid moeten nemen van spelers met deze kwaliteiten. Van Bronkhorst het zelfde lekker verkopen of verhuren aan een club in de kkd en een goede rechtsback halen. Dan heeft Bart ook meteen een uitdaging.

Mcel
Berichten: 3973
Lid geworden op: ma 26 nov 2007, 12:23
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Mcel »

FC Hilversum schreef:
za 03 jun 2023, 13:07
Zou heel goed nieuws zIjn. Komt te kort en is ook als invaller niet voldoende werkt wel altijd hard maar dat moet niet de enige reden zijn. Als de club omhoog wilt zul je afscheid moeten nemen van spelers met deze kwaliteiten. Van Bronkhorst het zelfde lekker verkopen of verhuren aan een club in de kkd en een goede rechtsback halen. Dan heeft Bart ook meteen een uitdaging.
Zou Bronkhorst daar intrappen nu hij transfervrij is? Zou geweldig zijn natuurlijk!

Voorwaarts
Berichten: 4184
Lid geworden op: di 18 sep 2012, 16:50
Locatie: nmgn
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Voorwaarts »

DJTEEF! schreef:
za 03 jun 2023, 12:34
Necfanniels schreef:
za 03 jun 2023, 08:46
Het schijnt dat Pedro Marques gaat vertrekken. Of het om verhuur of verkoop gaat is onbekend.
Zou mooi zijn. Prima gast, maar niet goed genoeg als eerste spits en niet jong- en talentvol genoeg als tweede spits.
Ik weet het nog niet met hem.
Niet als eerste spits, maar van zijn gretigheid houd ik erg van.
Verder denk ik ook dat hij mss nog met het niveau kan mee groeien.
Denk met echte buitenspelers en een goede centrum spits, kan je met Marques echt gevaar stichten. Beetje wat Slot bij Feyenoord ook doet als er nog gescoord moet worden in het laatste wedstrijd deel. Als ie er in komt, gebeurd er wel wat.
eens een nec-er, altijd een nec-er

Gebruikersavatar
pjottr
Berichten: 15945
Lid geworden op: vr 08 jun 2007, 08:53
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door pjottr »

:withstupid:

We hebben een compleet nieuwe aanval nodig inclusief een spits die er meteen staat
Ik zie niet in waarom Pedro geen 2e spits zo kunnen zijn.
Zit echt wel potentie in.

Janssen
Berichten: 3201
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 22:52
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Janssen »

pjottr schreef:
za 03 jun 2023, 13:58
:withstupid:

We hebben een compleet nieuwe aanval nodig inclusief een spits die er meteen staat
Ik zie niet in waarom Pedro geen 2e spits zo kunnen zijn.
Zit echt wel potentie in.
:withstupid:

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9810
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerard Lopez »

Gijscoman schreef:
vr 02 jun 2023, 11:37
FC Hilversum schreef:
vr 02 jun 2023, 11:32
Jaja daar is het nieuws!!! Kas de wit tot 2025 getekend! 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Lijkt me mooi! Hopelijk krijgt hij komend seizoen wat invalbeurten enzo
Dat lijkt me nog zwak uitgedrukt.....ik denk dat Kas de Wit op zich prima bruikbaar is als basisspeler.
When Wilco talks, people listen!

Gebruikersavatar
Gerard Lopez
Berichten: 9810
Lid geworden op: zo 03 jun 2007, 23:45
Contacteer:

Re: Nieuwe spelers

Bericht door Gerard Lopez »

bbq schreef:
za 03 jun 2023, 09:11
Verhuur lijkt me uitgesloten, hij heeft bewezen een prima invaller te zijn zonder drama.
Nouja zonder drama? Er was in September toch dat relletje met Nina Smits? Uiteindelijk met een sisser afgelopen want ze bleken enkel vrienden te zijn....maar toch, zulke drama kunnen we er eigenlijk niet bij hebben.
When Wilco talks, people listen!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 92 gasten