Alleen als tannane gaat voor een leuk bedrag.bertje schreef: ↑wo 31 mei 2023, 10:40Nounou, de Wit is momenteel behoorlijk op het 2e plan bij AZ en er wordt verkondigd dat hij voor een schappelijk bedrag mag vertrekken plus je hebt Carlos die de situatie van hem goed kent. Die jongen is wel een type Holman wat hier heel goed zou gedijen en ook jongens als Hansen en Hoedemakers zijn al voor de bijl gegaan. Ik schat de kans zeker niet hoog hoor, maar er is duidelijk wel wat mogelijk. In dat plaatje zou ik hem nog goed vinden passen..
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
-
- Contacteer:
Leroy Owusu (vleugelverdediger) van Willem II, transfervrij en meerdere clubs uit binnen- & buitenland zijn geïnteresseerd.
Laatst gewijzigd door ArtNEC op wo 31 mei 2023, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
heerenveen wil hemWijchen1986 schreef: ↑wo 31 mei 2023, 12:55Leroy Owusu (vleugelverdediger) van Willem II, transfervrij en meerdere clubs uit binnen- & buitenland zijn geïnteresseerd.

Laten we het hopen. Om je selectie voor 90% rond te hebben voordat de voorbereiding begint is een luxe en een flinke pre. Kan je een paar extra punten opleveren de eerste potten.
-
- Contacteer:
Dat hebben we al jaren niet meer meegemaakt! Vaak zijn we al 4 wedstrijden onderweg en zitten wij jaarlijks te wachten op de buitenkansjes die bij hun clubs op een zijspoor belanden. Tot nu toe heeft die tactiek ons alleen maar ellende opgeleverd.
Ik heb slechte herinneringen aan Owusu's. Matige rechtsback, vervelende en overschatte spits/aanvallende middenvelder.Wijchen1986 schreef: ↑wo 31 mei 2023, 12:55Leroy Owusu (vleugelverdediger) van Willem II, transfervrij en meerdere clubs uit binnen- & buitenland zijn geïnteresseerd.
-
- Contacteer:
Zeker familie van die andere fantast
-
- Contacteer:
3x is scheepsrecht?mschr schreef: ↑wo 31 mei 2023, 16:29Ik heb slechte herinneringen aan Owusu's. Matige rechtsback, vervelende en overschatte spits/aanvallende middenvelder.Wijchen1986 schreef: ↑wo 31 mei 2023, 12:55Leroy Owusu (vleugelverdediger) van Willem II, transfervrij en meerdere clubs uit binnen- & buitenland zijn geïnteresseerd.

- Demtsjenko
- Contacteer:
Even dagdromen…
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback
Droom verder.Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback
-
- Contacteer:
Is leuk toch? Doe ik ook af en toe in de transferperiode. Alleen meld ik het niet hier...Polleke schreef: ↑do 01 jun 2023, 01:27Droom verder.Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback

Op dat tijdstip is het nagenoeg gewoon dromenDemtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback

Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback
Dromen mag! Maar ik ben heel heel benieuwd waar Carlos mee aankomt. Eerste 2 spelers transfervrij, verwacht dat er echt nog wel een verassing bij komt waar van wij allemaal dachten dat het onmogelijk was.
Doe mij dan maar
De wit, bazoer en linssen
Ik heb er even de marktwaarde achter gezet (volgens Transfermarkt dan). Da's een flinke smak geld.Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten 6m
Linssen spits 1.8m
Ramselaar middenveld 3,8m
Sinkgraven linksback 3m
Fosu Mensah rechtsback 3m

Die marktwaarde moet je met een korreltje zout nemen. Hier die van een paar NEC-ers:TT schreef: ↑do 01 jun 2023, 09:27Ik heb er even de marktwaarde achter gezet (volgens Transfermarkt dan). Da's een flinke smak geld.Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten 6m
Linssen spits 1.8m
Sinkgraven linksback 3m
Fosu Mensah rechtsback 3m![]()
Cillessen 3m
Sandler 2m
El Karouani 1,4m (zal wel komen door die paar interlands)
Proper 2m
Tannane 950dzd
Tavzan 1,6m
Dimata 2m
Is dat eigenlijk expres of een dis dat je Tavsan doorlopend met een "z" spelt?DR schreef: ↑do 01 jun 2023, 10:06Die marktwaarde moet je met een korreltje zout nemen. Hier die van een paar NEC-ers:TT schreef: ↑do 01 jun 2023, 09:27Ik heb er even de marktwaarde achter gezet (volgens Transfermarkt dan). Da's een flinke smak geld.Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten 6m
Linssen spits 1.8m
Sinkgraven linksback 3m
Fosu Mensah rechtsback 3m![]()
Cillessen 3m
Sandler 2m
El Karouani 1,4m (zal wel komen door die paar interlands)
Proper 2m
Tannane 950dzd
Tavzan 1,6m
Dimata 2m
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Diemers mag van mij ook komen. Transfervrij deze zomer.beeros schreef: ↑do 01 jun 2023, 08:02Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback
Dromen mag! Maar ik ben heel heel benieuwd waar Carlos mee aankomt. Eerste 2 spelers transfervrij, verwacht dat er echt nog wel een verassing bij komt waar van wij allemaal dachten dat het onmogelijk was.
Doe mij dan maar
-
- Contacteer:
Diemers zou inderdaad fijn zijnTT schreef: ↑do 01 jun 2023, 11:29Diemers mag van mij ook komen. Transfervrij deze zomer.beeros schreef: ↑do 01 jun 2023, 08:02Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback
Doe mij dan maar
-
- Contacteer:
‘Nadeel’ zolang Tannane hier speelt is wel dat dit soort gasten vrij zeker weten dat ze op de bank terechtkomen.FC Hilversum schreef: ↑do 01 jun 2023, 12:33Diemers zou inderdaad fijn zijnTT schreef: ↑do 01 jun 2023, 11:29Diemers mag van mij ook komen. Transfervrij deze zomer.beeros schreef: ↑do 01 jun 2023, 08:02Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback
Doe mij dan maar
Ben ik de enige die dit een verschrikkelijke speler vind?TT schreef: ↑do 01 jun 2023, 11:29Diemers mag van mij ook komen. Transfervrij deze zomer.beeros schreef: ↑do 01 jun 2023, 08:02Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback
Doe mij dan maar
Wil zeer dominant zijn en zoals iemand al suggereerde; we hebben ook al een Tannane.
WijchenNEC schreef: ↑do 01 jun 2023, 12:48‘Nadeel’ zolang Tannane hier speelt is wel dat dit soort gasten vrij zeker weten dat ze op de bank terechtkomen.FC Hilversum schreef: ↑do 01 jun 2023, 12:33Diemers zou inderdaad fijn zijnTT schreef: ↑do 01 jun 2023, 11:29Diemers mag van mij ook komen. Transfervrij deze zomer.beeros schreef: ↑do 01 jun 2023, 08:02Demtsjenko schreef: ↑wo 31 mei 2023, 23:34Even dagdromen…
Daramy linksbuiten
Linssen spits
Ramselaar middenveld
Sinkgraven linksback
Fosu Mensah rechtsback
Doe mij dan maar
Ik heb liever de wit dan tannane. Maar dat is echt puur persoonlijk.
Messi vertrekt bij PSG.
CARLOS WAKKER WORDEN!!

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.