Probleem is een beetje dat Sandler nooit een heel seizoen gaat spelen. En Kramer is een super goeie sub, maar niet goed genoeg voor de basis in mijn optiek..
Nieuwe spelers
Re: Nieuwe spelers
100% of the shots you do not take, do not go in...
Plus Verdonk. Die blijft ook.
Neemt niet weg dat we ook dan nog 2 rechter vleugelverdedigers, een centrale verdediger en een linker vleugelverdediger nodig hebben om blessures en schorsingen achterin op te vangen.
Seizoen 2007-2008: Een 'bijna doodervaring' met een hemels einde.
-
- Contacteer:
Als branderhorst bijtekent dan gaat cilissen.
Ome Marcel heeft zijn nek uitgestoken om Jasper terug bij NEC te krijgen, dat mag men niet vergeten.
Alles komt goed !!
-
- Contacteer:
Absoluutzoete aardbei schreef: ↑wo 22 mar 2023, 02:25Eens en ergens hoop ik dat hij Tannane kan verleiden nog een jaartje te blijven.Daar begint alles mee vanuit aanvallend perspectief bekeken.
Voorheen Bert op het forum. Forza NEC voor altijd !
En dan te bedenken dat sommigen (waaronder Mschr) Tannane liever uit het elftal hebben. Tannane is de aanvallende motor van het team. Gelukkig heeft hij het tegendeel laten zien van wat tijdens zijn schorsing hier beweert werd.zoete aardbei schreef: ↑wo 22 mar 2023, 02:25Eens en ergens hoop ik dat hij Tannane kan verleiden nog een jaartje te blijven.Daar begint alles mee vanuit aanvallend perspectief bekeken.
- De Kletskop
- Contacteer:
Neem jij Mschr serieus dan?E.B schreef: ↑wo 22 mar 2023, 09:16En dan te bedenken dat sommigen (waaronder Mschr) Tannane liever uit het elftal hebben. Tannane is de aanvallende motor van het team. Gelukkig heeft hij het tegendeel laten zien van wat tijdens zijn schorsing hier beweert werd.zoete aardbei schreef: ↑wo 22 mar 2023, 02:25Eens en ergens hoop ik dat hij Tannane kan verleiden nog een jaartje te blijven.Daar begint alles mee vanuit aanvallend perspectief bekeken.
UiteraardDe Kletskop schreef: ↑wo 22 mar 2023, 10:15Neem jij Mschr serieus dan?E.B schreef: ↑wo 22 mar 2023, 09:16En dan te bedenken dat sommigen (waaronder Mschr) Tannane liever uit het elftal hebben. Tannane is de aanvallende motor van het team. Gelukkig heeft hij het tegendeel laten zien van wat tijdens zijn schorsing hier beweert werd.zoete aardbei schreef: ↑wo 22 mar 2023, 02:25Eens en ergens hoop ik dat hij Tannane kan verleiden nog een jaartje te blijven.Daar begint alles mee vanuit aanvallend perspectief bekeken.

Het is maar goed dat niet alle adviezen hier worden overgenomen…..want dan was Meijer ontslagen, Dimata in de winter terug naar Spanje gestuurd en Propertje uitgeleend aan TOP.E.B schreef: ↑wo 22 mar 2023, 09:16En dan te bedenken dat sommigen (waaronder Mschr) Tannane liever uit het elftal hebben. Tannane is de aanvallende motor van het team. Gelukkig heeft hij het tegendeel laten zien van wat tijdens zijn schorsing hier beweert werd.zoete aardbei schreef: ↑wo 22 mar 2023, 02:25Eens en ergens hoop ik dat hij Tannane kan verleiden nog een jaartje te blijven.Daar begint alles mee vanuit aanvallend perspectief bekeken.
Na het vertrek van Duelund hebben we geen andere 10 dan Tannane.E.B schreef: ↑wo 22 mar 2023, 09:16En dan te bedenken dat sommigen (waaronder Mschr) Tannane liever uit het elftal hebben. Tannane is de aanvallende motor van het team. Gelukkig heeft hij het tegendeel laten zien van wat tijdens zijn schorsing hier beweert werd.zoete aardbei schreef: ↑wo 22 mar 2023, 02:25Eens en ergens hoop ik dat hij Tannane kan verleiden nog een jaartje te blijven.Daar begint alles mee vanuit aanvallend perspectief bekeken.
- Mark Ariaans
- Beheerder
- Contacteer:
Ah, de Duelund pijperij vangt weer aan!mschr schreef: ↑wo 22 mar 2023, 12:33Na het vertrek van Duelund hebben we geen andere 10 dan Tannane.E.B schreef: ↑wo 22 mar 2023, 09:16En dan te bedenken dat sommigen (waaronder Mschr) Tannane liever uit het elftal hebben. Tannane is de aanvallende motor van het team. Gelukkig heeft hij het tegendeel laten zien van wat tijdens zijn schorsing hier beweert werd.zoete aardbei schreef: ↑wo 22 mar 2023, 02:25Eens en ergens hoop ik dat hij Tannane kan verleiden nog een jaartje te blijven.Daar begint alles mee vanuit aanvallend perspectief bekeken.

Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
Mattsson is een sympathieke voetballer, maar voetbalt met het hoofd omlaag, mist overzicht en duelkracht. Bruijn heeft een ideale lange pass en een puik afstandsschot, maar is geen 10. Duelund en Tannane waren onze nummers 10.
Da's toch alleen maar een terechte constatering.bertje schreef: ↑wo 22 mar 2023, 13:21Ah, de Duelund pijperij vangt weer aan!mschr schreef: ↑wo 22 mar 2023, 12:33Na het vertrek van Duelund hebben we geen andere 10 dan Tannane.E.B schreef: ↑wo 22 mar 2023, 09:16En dan te bedenken dat sommigen (waaronder Mschr) Tannane liever uit het elftal hebben. Tannane is de aanvallende motor van het team. Gelukkig heeft hij het tegendeel laten zien van wat tijdens zijn schorsing hier beweert werd.zoete aardbei schreef: ↑wo 22 mar 2023, 02:25Eens en ergens hoop ik dat hij Tannane kan verleiden nog een jaartje te blijven.Daar begint alles mee vanuit aanvallend perspectief bekeken.![]()
Want Bruijn en Matsson kunnen niet op 10? Proper speelde in de jeugd zelfs nog op 10, Schöne speelde vroeger op 10. Genoeg opties.pjottr schreef: ↑wo 22 mar 2023, 13:42Da's toch alleen maar een terechte constatering.bertje schreef: ↑wo 22 mar 2023, 13:21Ah, de Duelund pijperij vangt weer aan!mschr schreef: ↑wo 22 mar 2023, 12:33Na het vertrek van Duelund hebben we geen andere 10 dan Tannane.E.B schreef: ↑wo 22 mar 2023, 09:16En dan te bedenken dat sommigen (waaronder Mschr) Tannane liever uit het elftal hebben. Tannane is de aanvallende motor van het team. Gelukkig heeft hij het tegendeel laten zien van wat tijdens zijn schorsing hier beweert werd.zoete aardbei schreef: ↑wo 22 mar 2023, 02:25Eens en ergens hoop ik dat hij Tannane kan verleiden nog een jaartje te blijven.Daar begint alles mee vanuit aanvallend perspectief bekeken.![]()
Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.
-
- Contacteer:
Die emil hansson van Heracles is ook lekker bezig, 15 goals en 16 assists.
Jep, en Fehnurd is al geïnteresseerd. Dan ben je vrij kansloos..
Vrijdag weer genoten van een sterk spelende Ruben van Bommel. Nu niet vastleggen is nooit meer vastleggen.
Deze jongen is in zoveel dingen een verbetering op linksbuiten en op zijn 18e al een echte v Bommel ( leider) in het veld. Deze jongen heeft meer gif in zich dan menig slappe buitenspeler ( noem geen namen) en is bij veel goals betrokken.
Carlos voor 2 ton heb je hem binnen.
Deze jongen is in zoveel dingen een verbetering op linksbuiten en op zijn 18e al een echte v Bommel ( leider) in het veld. Deze jongen heeft meer gif in zich dan menig slappe buitenspeler ( noem geen namen) en is bij veel goals betrokken.
En jij denk dat jij de enige scout in Nederland bent die dit ziet..bbq schreef: ↑zo 02 apr 2023, 18:39Vrijdag weer genoten van een sterk spelende Ruben van Bommel. Nu niet vastleggen is nooit meer vastleggen.

Jeroenmgn schreef: ↑zo 02 apr 2023, 18:45En jij denk dat jij de enige scout in Nederland bent die dit ziet..bbq schreef: ↑zo 02 apr 2023, 18:39Vrijdag weer genoten van een sterk spelende Ruben van Bommel. Nu niet vastleggen is nooit meer vastleggen.
Carlos voor 2 ton heb je hem binnen.![]()

Jeroenmgn schreef: ↑zo 02 apr 2023, 18:45En jij denk dat jij de enige scout in Nederland bent die dit ziet..bbq schreef: ↑zo 02 apr 2023, 18:39Vrijdag weer genoten van een sterk spelende Ruben van Bommel. Nu niet vastleggen is nooit meer vastleggen.
Carlos voor 2 ton heb je hem binnen.![]()
Dat zeg ik niet maar ik zou het niet vervelend vinden als hij voor onze club speelt. En volgens mij heb ik al eerder vermelding gemaakt van deze aankomende Nederlands Elftal speler. Hier zit een goede kop op!
Burak Yilmaz is beschikbaar 

Alles komt goed !!